Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz Jackal2 #31213 üzenetére

    Igen, kemény fejű gyerek vagyok magam is. ;]
    Most nyilván nem vagyunk egy véleményen, és beérhettem volna ezzel is, de Te a Tiédet nem véleményként, hanem tényként illetve kinyilatkoztatásként adtad elő.
    Mérnök vagy Te is, így ugyan olyan jól tudod, mint én, hogy egy ilyen "érvelést" egyetlen ellenpéldával is meg lehet torpedózni, én pedig pontosan erre utaltam, amikor a Cheersont hoztam fel ellenpéldának.

    Miután szétszedem az érvelésedet, most jössz azzal, hogy az X8C az igazából X8HC volt. Lehet. De nem ezt írtad, én meg nem megyek fel a blogodra, hogy ellenőrizgessem a szavaidat.
    Egy árva baro nyilván nem fogja a gépet pontra rögzíteni. Nem is kell. Elég ha kezelhető sávban tartja a koptert, hogy a pilóta agyának legyen esélye feldolgozni a ráömlő információtengert. Neked nyilván magasabbak az elvárásaid, pláne egy 500-as, olyan gép esetén, amiben a vezérlő modul önmagában többet ér, mint a kezdő első paripája.
    Nem a képességeidet fikáztam, mikor a beállítási problémákra utaltam, hanem arra, hogy Te magad állítottad, hogy nem sikerült optimumot találni.

    Ne kezdj el csúsztatni. Egyrészt, a kezdő az kezdő. Nem kezdő-kezdő, nem kezdő hobbista és nem kezdő profi. Másrészt kifejezetten hangsúlyoztam, hogy ezek a funkciók a legtöbb gépben nem, vagy rosszul működnek. Nekem nincs ilyen gépem, így csak a review-kra tudok hivatkozni, de nekem úgy tűnik, Rajtad kívül szinte mindenki elégedett az X8HC-vel, mert nem vártak el tőle többet, mint amennyit tud. Ugyanez nem mondható el az MJX-ről. CX-33-asom viszont van. NEKEM nem jó, mert késéssel reagál a throttle változásokra és halálra idegesít az LV kezelése is (konkrétan warning helyett kapásbol leszáll, ott, ahol éppen van, mindezt 7.3 V körül). Anyát viszont ezek a dolgok nem zavarják és simán végigrepüli az akkut, lezuhanás nélkül. Kezdőként neki ennyi nem csak, hogy elég, de még sikerélményt is ad. Erről nem kell vitatkoznunk, ez nem az én véleményem, hanem az Ő értékelése.
    Újra megkérdőjelezed az egész funkció létjogosultságát, mert nem működik tökéletesen. Hadd sarkítsak én is: ilyen alapon hogy mered a repülést egy FC-re bízni? Nem lenne jobb a négy motorra direktben rákötni egy-egy csatornát és akkor Te magad mondhatnád meg, hogy melyik mennyivel pörögjön? Csak nem arról van szó, hogy neked is szükséged van egy kis segítségre? A giró-t is, a compass-t el lehet cseszni, és bármilyen FC-t félre lehet programozni, nem lenne logikusabb azokat is kidobni?
    Megismétlem: Nem mondtam, hogy minden gépben jók ezek a funkciók. Sőt, arra utaltam, hogy a legtöbb esetben rosszak (MJX), vagy fent vannak a feature listán, de mégsem tudja a gép (X250). Azt is mondtam, hogy hülyeség ellen nincs orvosság.
    Hogy tudok-e jó gépet? Igen. Cheerson CX-33S. Neked is ismerős a gép, mindketten tudjuk, hogy vannak hibái, de a maga módján jó, csak általában túl van árazva. Nem linkelem, mert nincs értelme. Aki akar, majd rákeres. És tudok másikat is: Syma X8HC. Küldjek linket, vagy elég, ha idézem: "Igazából nem nagyon tudtam belekötni a Syma X8HC-be, pedig szerettem volna." (Igen, korábban valahogy kimaradt a cikk, de most pótoltam...)

    A tesztelési metódusok / rálátás. Szögezzük le: nagyra értékelem, amit csinálsz, alaposan körüljárod a dolgokat. De ha nem jól teszed fel a kérdést, jó választ sem fogsz kapni. A Te tesztjeid közép-haladóknak szólnak, nem kezdőknek. Arra ott van Q101, aki számunkra már semmi újat nem tud mutatni, de pont azért vezeti a nézettségi listát, mert még nem felejtette el, hogy egy kezdőnek mi a fontos és mi nem.

    P.S.:
    Ha félreérthető lenne: A magam részéről már egy büdös buznyákot sem fizetnék ezekért a feature-ökért, de kis túlzással azt is elmondhatjuk, hogy nem vagyok kezdő. De ha az elején lett volna értelmes modell emészthető áron, akkor nyilván olyat veszek első gépnek. Nem volt, én meg csöngethettem végig 6 vagy 7 házat, de nem sírok, mert végül meglett az elkóborolt jószág.

Új hozzászólás Aktív témák