Új hozzászólás Aktív témák

  • mobbo

    senior tag

    szerintem a nehezebb drónokkal való repülésnél fejben fel kell készülni a vészhelyzetekre, tudni kell rutinból, hogy mit kell/lehet csinálni, vagy ha város felett repülsz akkor ne a járda/út felett, hanem inkább a háztetők/kertek/fák felett, kalkuláld bele hogy nem ott áll a gép mint amit a kép alapján saccolsz, hanem jóval közelebb/távolabb (erre való a C1 gomb amivel egy pillanat alatt le tudsz nézni, hova fog esni/leszállni) és a sebessége miatt szép nagy ívben fog zuhanni, aztán tör zúz
    vagy tudni hogy milyen kombóval lehet vészhelyzetben akár a levegőben is leállítani a motort (bal kar jobbra le közben nyomod az RTH és 1sec múlva leesik, mint egy kő)

    ismerni a távot mint a tenyered, ismerni a szoftvert mint a tenyered, rep előtt pre-flight-on végigmenni, rth magasságot mindig beállítani, hidegben néha ránézni az aksi menüre (töltöttség jelzőre nyomni fent),
    pl ha baj van a legjobb felfele nyomni a gépet, ott tuti van hely amig kitalálod hogy oldod meg a szitut, sokan hátra akarják rántani a gépet miközben elvesztették rég az orientációt, aztán pont telibeverik amit ki akartak kerülni
    felfele menj!

    én mindent kipróbáltam, kimentem a mezőre és megnéztem mindent mikor mit csinál, critical rth-ba mennyire lehet belenyúlni, mennyit lehet még elmenni vele stb.,

    szóval komolyan venni a gépet, mert nehéz, 1,3kg
    az nagyon sok
    nemtom mennyivel zuhanhat, 40-50? képzeld el ha nekimész 40nel egy 1.3kilós lebegő kalapácsnak :DDD

Új hozzászólás Aktív témák