Új hozzászólás Aktív témák

  • SpydeR3412

    aktív tag

    Végre megjött az e011. :))
    Milyen rég volt már legóm. :DDD
    Sajnos nem nagyon volt időm tesztelgetni, meg kamerát tenni rá. Ezért csak los-ban, de kirepültem vele a gyári aksit. Aminek viszont a tartója olyan rövid, hogy alig lehet bedugni a csatit. Rá is lóg kicsit az áramforrás a dugóra, de azért bemegy.
    Egész jó a punch, és nem is süllyed hirtelenkedésnél. Élvezetes vele repülni, jók azok a mocik.
    Egyszerre, egymás mellett megnéztem őket a kistesóval, hogy melyik húzza fel magát gyorsabban a plafonig. Kb 30%-al nyert az új szerzemény, pedig a kicsiben Chaolik pörögnek. :C
    Utánna azért csak nem bírtam a kíváncsiságommal és az időhiány ellenére is belegyömöszöltem a 260as Turnigy-t (súlyra 0.03g a különbség). Ott aztán elszabadult a "pokol", teljesen megvadult az e011. Nagyon-nagyon megközelítette a szarrá tuningolt x100-as teljesítményét. :Y Nem akartam hinni a szememnek, erre nagyon nem számítottam.
    Még arra leszek kíváncsi, hogy szabadban mit produkál. Mert az e010-nek már egy ici-pici szellő is elég, hogy megállítsa a gépet.

    _ak_ (50745):
    A h8 mini egy külön kategória, az a legpöpecebb kisgép (kivéve az fq777-951-et). Mások is így lehetnek vele, mert több embert is ismerek, aki már nem repül "játék"okkal, de h8minivel igen. Meg az sem véletlen, hogy még mindig lehet kapni, pedig nagyon nem mai darab. :)

    Saccco (50797):
    Az milyen kameratartó a gépen? Valami hasonlóban gondolkodok, mert most csak taknyolom, de így nem túl tartós a megoldás.

    Baku (50818): Én nem rendelnék olyan akkut az e010-hez, mert sok neki. A Turnigy-vel is megy mint a barom, de így is képes letenni magát gyors fordulokban a súlytöbblet miatt. Amit egész jól kompenzál a magas c, de túl vannak tőle terhelve a motorok. És a 150/45c-vel is majdnem olyan gyors. Én csak azért használom Turnigy-vel, mert abból van egy rakás, 150/45c-ből meg csak egy.

    Előző hsz-hez: YT-on van egy srác, aki a dm002-esbe tett 7es helyett 8as motorokat. Hőlégfúvóval felmelegítette a tartót, valamivel kitágította és mikor már belement a motor, zsugorcsővel rögzítette. Ha gondolod keress rá, sajnos most nem tudok linkelni.

    gonger (50819): Elvileg a hátsó motorknak kéne előbb beadni a kulcsot, hacsak nem hátrafelé szoktál közlekedni vele.
    Elég alap kérdés, de gyro kalibrációt csináltál?
    Ha igen és még mindig csinálja és hajszál sincs alatta, akkor lehet hogy kuka a motor. Pörgesd meg kézzel, érezni lehet, ha szorul.

    kekigyu (50828): Amit Baku kolléga írt, meg még ránézésre a kamera, proppvédő és a leszálló talp is.

    Geller_1972 (50829): Nem ugyanazt a gépet linkelted...

Új hozzászólás Aktív témák