-
Fototrend
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Geller72
veterán
Csak hasra néztem meg eladót, de van 135k huf-ért francia eladó is. Nézz körül ebayen, szűrj EU-s eladóra. És mindenképpen RTF-et vegyél szerintem, mert lényegesen többet ad. GB-n RTF 550 euro körül van, az 150k felett van, annyiért szerintem simán találsz ebayen jó eladótól.
. Nem mellesleg 550 eurótól annyira már nincs messze a mavic akciós ára, ami akcióban 700 euró körül szokott lenni.
. Nekem a Xiaomi is bejönne, főleg hogy most a 4k-s verzió induló ára 380 euró, amiből még lejön 5%. de ahhoz aztán lófasz support nincs, ha jól olvastam fórumokon. Az amcsik is erre panaszkodnak, pedig oda elég sokat eladtak. Igaz, hogy a spark kisebb. Majd írd meg a dji topicba is, hogy mekkora a range normál terepviszonyok közt és mennyi valós repidő abból a 16 percből.
A hub-ra szükséged lesz, mert az RTF két akkujához még kell venned párat. A 15 perc repidő az általában megfeleződik, ha messzebb akarsz menni, mert az oda és visszautat szem előtt kell tartanod. A hasznos repidőd olyan 12 perc lehet, amiből 6 oda és 6 vissza kb.
. Az meg nem olyan sok. Én a P4-hez a 3 akkut kevésnek érzem, pedig az majd fél óra egy akku. (20-22 perc nettó repidő/akku kb és akkor még jó eséllyel van 25%-om) -
Geller72
veterán
Már látom. Én sem értem a hype-ot, ami körüllengi ezt a gépet, de ez ízlés kérdése. Ha neked kell, vegyed. 440 euró lesz kb a vége, a priority line még 12 euro erre a 429 euróra. Az 136.4k huf és még csak távod sincs. Az ebay-es oldalon, ahol ránéztem, 135k-ban (esetleg még 3-5k a posta) RTF van. Az BIZTOS, hogy a gyári távval sokkal jobb irányítani.
És egy RTF nem csak a plusz távból áll, hanem két akkuból is. Plusz tartalék propok, charging hub, nem csak töltő..etc..
"Package Contents: 1 x Aircraft, 1 x Transmitter, 4 x Pair of Propellers, 4 x Propeller Guard, 2 x Intelligent Flight Battery, 1 x Charger, 1 x Micro USB Cable, 1 x Battery Charging Hub, 1 x Power Cable, 1 x Storage Box, 1 x Shoulder Bag"
-
Geller72
veterán
...semmilyen Eu raktáros szállítási opciót nem látok..és két akkut sem:
"Package Contents: 1 x Aircraft, 3 x Pair of Propellers, 1 x Intelligent Flight Battery, 1 x Charger, 1 x Micro USB Cable, 1 x Storage Box"..és én alapból 450 eurónak látom az árat is..

[EDIT]: Ebayen látok spanyolból RTF verziót 124+6k HUF-ért, francia/olasz oldalakról 135+6k-ért.
Azaz 435+20 euró. Én nem tökölnék Kínából ezzel, ráadásul nem is RTF. Szinte biztos, hogy megvámolják és akkor a 450 euro az +27% áfa+4.7% VÁM, +6k ha expeditingel jön DHL-el. -
Baku
aktív tag
Az első kérdésedre: "megeri eu raktarbol 410usd szallitassal?"
Ez nagyon szubjektív, kinek mi, mennyit ér?
Azt tudni kell, hogy alapjábanvéve ez egy szelfidrón. Igaz, hogy annak viszont nagyon profi,
fel van szerelve minden jóval, amivel csak lehet, de.....
Eléggé behatároltak a képességei (távolság, magasság, hatótáv ) és ez annyi, nem több ....
(És nem is lesz soha több, semmit sem tudsz "mókolni" vele)
Sokan tudjuk itt, hogy ennyi pénzből (számunkra legalábbis) sokkal jobb gépet össze lehet hozni jobb paraméterekkel ....
(Ez CSAK az én véleményem: Nem adnék ennyit egy ilyen cuki kis csutfaszért ....) -
twine
veterán
Először azt a szót írtam hogy "használható", de én ebben nem vagyok biztos, hogy egy ilyen kategóriájú, és áru gépet tényleg "tapipaddal" kellene irányítani, még ha tudja is a dolgot...
De ezt már majd te eldontod

A lényeg, hogy igen, működik telefonról -
Baku
aktív tag
"Megy mobilrol is hogy van tav nelkuli valtozat?"
Ez egyáltalán nem biztos, ennek nézz alaposan utána.
Vannak olyan gépek, amelyek sosem voltak/lesznek mobillal irányíthatók,
mégis árulják BNF verzióban is arra az esetre, ha valakinek már van egy arra alkalmas távja ...Viszont most ránéztem a linkedre, azt írja, hogy WiFi app operation and FPV, tehát irányítható ....
(Mondjuk én nem nagyon vagyok híve a mobilos irányításnak, [főleg egy 100 rongyos gépet nem bíznék rá], de ez más kérdés....)
-
vandor01
senior tag
-
Baku
aktív tag
Nem biztos. Az akkukban lévő energiát valamilyen módon ki kell nyerni, fel kell dolgozni, el kell használni. Ez a működési alapelv mindkettőnél. Az eltérés, hogy az egyik fénnyé és hővé, a másik csak hővé alakítja az energiát. Az előbbihez halogen izzókat kell csatlakoztatni, (érdekes, hogy a leírás szeint a csomag ezeket nem tartalmazza, mégis jóval drágább), utóbbiban teljesítményellenállások vannak kerámia, vagy alu bordás burkolattal, amelyeket mini villany fűtőtesteknek foghatunk fel (ezért melegszenek erősen, ami egyáltalán nem hiba, hanem rendeltetésszerű működés).
Szerintem a fűtőtestes jobb. Egyben van, nem kell külön babrálni égőkkel (És jóval olcsóbb is).
Az égős egy szobában éjszaka nappali világosságot teremt. Letakarni nem szabad, mert melegszik (legfeljebb egy fém vödörrel ....
) -
_X10Dead_
aktív tag
nem jók a linkek, a discharger szettek ezek:
[3 izzós]
[1 izzós]
Van hasonlo Cellmeter8 alapon is. Ez szervo teszterként is működik, viszont nem látod a kijelzőn egyszerre a cellákat.
Mindkét verzió elég pontos, nálam max 2-3 századnyi a mért feszültség a kalibrált műszerhez képest.
A 150 illetve 50 W csak 6S-en jelentkezik, mert 24V-os izzókat adnak hozzá. Érdemes a nagyobbat venni, okosan kapcsolgatja a lámpákat, ha csak kevés hiányzik a boldogsághoz egyet hajt, ha sok, akkor mindhármat.
(A halogénnel okosított szettel azért ésszel kell bánni, az elektronika is fogyaszt némi villanyt, szóval hetekre azért nem célszerű úgy hagyni) -
Baku
aktív tag
A feszültség megtartása jó jel, de az csak az egyik dolog, attól még nem kell pezsgőt bontani....
A következő (sokkal fontosabb) stáció a kapacitás (energiatároló képesség) megőrzésének megléte.
Ha hosszú állás után - teljes újratöltést követően - nagyjából ugyanakkora teljesítményre (repülési időre ) képes, akkor jöhet a pezsgő....

-
Tegla80
addikt
Van Eachine-E10WD is ,de ha picit nagyobb is johet akkor erre Eachine E50 nezz ra esetleg....
-
Baku
aktív tag
A magasságtartás tényleg jó dolog. Ha újdonságra vágysz, cserélj propikat e010 - ére, és dobj bele egy nagyobb akksit (200mA 25c), olyan, mintha kicserélted volna ....

Ja, és ha motorcserére kerül a sor, akkor combosabb motorokra cserélj!
Apropó: Te tudod hogyan kell kalibrálni a gyro - t? Elkevertem a papírját, és nem tudok rájönni ....
-
qqzs
őstag
a H8S tavjan QC4 van a gepen meg QC5 a multkor mar volt errol valami. Ez csatornat jelentene? de 2.4gHz-en nem talaljak meg egymast? Mert szerintem nem tud bindelodni a kopterrel azert csipog. Bekapcsolas utan egy kicsit csendbe van de hiaba huzagalom a kart bindeles celjabol utanna csipog mint a veszedelem.
-
Baku
aktív tag
Érdemes átolvasni az adott társaság poggyász szabályzatát, mert mindegyiknél más és más lehet a szabály. Velem márciusban átrakatták a feladott poggyászból az ÖSSZES akkut tartalmazó cuccot a cabin bag-be .... (EuroWings), aztán a csomagvizsgálatnál meg külön ki kell venni minden elektromos kütyüt, és külön bemutatni ....
-
_X10Dead_
aktív tag
-
_X10Dead_
aktív tag
"(1) A vámhatóságok nem kötelesek a behozott áruk vámértékét az ügyleti érték szerinti módszer alkalmazásával meghatározni abban az esetben, ha a (2) bekezdés rendelkezéseiben meghatározott eljárásnak megfelelően alapos okuk van kételkedni abban, hogy a bevallott érték a Vámkódex 29. cikkében hivatkozott teljes megfizetett vagy megfizetendő összeget jelenti.
(2) Ha a vámhatóság részéről az (1) bekezdésben említett kételyek merülnek fel, a 178. cikk (4) bekezdésének rendelkezései szerint további információk szolgáltatását kérheti. Ha a vámhatóság kételyei ezt követően továbbra is fennállnak, a vámhatóság kötelesek a végleges határozat meghozatalát megelőzően a kételyeit alátámasztó indokokról szükség esetén írásban értesíteni az érintett személyt, és lehetőséget biztosítani számára azok megválaszolására. A végleges határozatról és az azt alátámasztó indokolásról a vámhatóság az érintett személyt köteles írásban tájékoztatni." -
Allien
veterán
Nekem meg a vámos írta, hogy NEm fogadja el, mert csak annyi van rajta, hogy rc toys. Ergo, ha a vámos bele köt, akkor lehet magyarázkodni a kamu számla miatt. Igaz, ez az év ilyen szempontból kirívó, mert a franc emléxik, mióta rendelek csomagokat, de CSAK ebben az évben fogták le 2 csomagomat. Ergo, inkább leszarom, és fizetek, akár trükközve egy kicsit, minthogy rám nyomja, hogy kamuzok. vagy, inkább rendelek EU-n belülről, ha nem elrugaszkodottan drágább.
Ilyen szempontból a HK EU raktára kifejezetten kellemes tud lenni, főleg, ha akciók is vannak. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Allien
veterán
Ilyet NE írjál, mert NEM fogadják el a BG-s kamu számlát!!!
Ugyanis, arra olyan általános szöveg van írva, amit ép elmével SENKI sem fogadna el, nem hogy egy vámos. De, ha kérsz egy KÜLÖN számlát a BG-től, amire külön fel van tüntetve a típus, plusz mondjuk szállítási összeg, és egyezik a paypal számla végösszeggel, akkor már MÁS a helyzet! 
Akkor is, ha a termék árra 19 dolcsi van írva, a szállításra meg egy nem elvadult összeg.
Én az X251-rt fizettem úgy, hogy a GB-s számlán 89 dolcsit írtak, plusz szállítás. Az L959-s autómnál meg a valós számlát mutattam, 40 dolcsi, plusz 8 a szállítás. kb 14500 forintra képesek voltak 6100-t elkérni (ebből 2500 a vámkezelés költsége). 
-
elszabi
tag
qqzs: nem hinném, hogy megér ennyit... lásd:
"Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a jelen Megbízásban közölt adatok helyesek, és a mellékelt dokumentumok a valóságnak megfelelnek..."
ludnik: nekem is fennakadt egy x251. 20 nap után automatikusan ment is vissza Kínába, mert nem akartam ráfizetni egy csomót. semmi gond... ha visszaért, nekem is visszautalják a pénzemet.
kimista: úgy emlékszem, itt nem volt választási lehetősége. automatikusan így küldték neki. ettől persze még lehetett tudni.
-
Teréz Atya
senior tag
Barmelyik modelluzletben es elektroboltban. Ha nem AWG, hanem EU szabvanyt kersz, akkor meg olcsobb is (sot, sokkal), csak tablazatbol ki kell nezni melyik awg mekkora EU keresztmetszetnek felel meg.
Pozsonyban tudok uzleteket, ha valakit erdekel.

BTW nem sok felvideki magyar jarkal erre.

-
mrrr74
aktív tag
Én is tegnap olvastam, meg kérdeztem is párat a sráctól, de Ő dióda nélkül használta. Itt van mellettem 2db, bár nem az 1N914 hanem az 1N4148, de talán ua.
A jelet nem kötöttem még rá csak a tápot. Akkor sem kéne mozogni sztem.
A dán srácot nem tudom hogy tette tönkre a 2. vezérlőjét, arra nem válaszolt, hogy mindhárom vezetéket rádugta-e, vagy csak a szignált. -
Jackal2
senior tag
Hogy mászna már vissza? Az a GPS hold. Altitude holban nem mászik vissza, pont ez a lényeg. Ráadásul az olcsó barometrikus szenzoros gépek szarok is, vagy megbolondul a szenzor vagy kicsit mindig liftezik.
Semmire nem jó, a komoly kamera platformok mind GPS alapúak.
Mondtam, hogy szobában jó, de ennyi.
-
Baku
aktív tag
Szerintem is inkább beltérben, és főleg ilyen zöldfülű kezdőknek (mint én) lehet hasznos az alt hold. Nagyjából hasonlóan működhet, mint az autókban a tempomat: A megfelelő tempónál (magasságnál) nyomsz egy gombot, és azt a szintet tartja, amíg manuálusan "felül nem írod" azt fékezéssel, vagy gázadással (jelen esetben süllyedéssel, vagy emeléssel). A különbség csak annyi lehet, hogy míg a tempomat "felülíráskor" kikapcsol, és újra aktiválni kell, addig az alt hold funkció továbbra is aktív, és ha a kézzel módosított magasság változtatást befejeztük, és elengedjük a kart, igyekszik visszaállni az eredetileg beállított magasságra ismét. Jól gondolom???
Bocs, hogy mindezt olyan írta le, akinek még SOHA nem volt távirányító a kezében, és drónt is csak a TV-ben látott eddig...

-
Jackal2
senior tag
Soha nem használtam a headlesst és engem az alt hold is idegesít, még sem vesztettem el egyetlen egy drónt sem (pedig egy év alatt vagy negyvennel repültem).
Az a baj az alt holddal, hogy szabad téren mindig fúj a szél, kivéve azt a 3%-ot, amikor szélcsend van, de akkor meg azzal van a baj, hogy kúszik a gép. Én sosem trimmelem ki, csak ha nagyon durván kúszik a gép, helyette kikompenzálom repülés közben.
Annak van értelme egyébként, ha szobában alt. holdozol, de mondjuk miért is fontos hogy egy helyben lebegjen? az nem repülés, az egy kamera platformnak fontos. Azért a CX-10W-t nem nevezném annak

De küld el és letesztelem

-
Baku
aktív tag
Köszönöm a válaszokat! (Bár még mindig nem világosodtam meg a dolog felől....)
Majd kiderül, ha megérkezik ... (Már elindult a rizsföldekről ....)
Nem akarom nagyban tolni az ipart, csak egy kicsit marhulni vele unaloműzésként. Arra jó lesz...
Csak télen van lehetőségem ilyesmire, akkor meg csak bent lehet. Erre pont jó lesz ez a zsebszitakötő. Nagyobbat nem tudnék használni úgyse, meg az is lehet, hogy sosem fogok tudni rendesen megtanulni velük repülni. Ennyi akkor is belefér. Raktam már rosszabb helyre is 33€-t.... -
SpydeR3412
aktív tag
Igen, valamilyen cell (egy régi kopter doboza).
Köszi, megfelel ez nekem, főleg mert van itthon. Meg miután alaposan betekertem széles ragasztó szalaggal, már elég jól birja az eséseket. Ennek is el van törve az egyik karja, de már nem tudom megállapítani melyik, olyan jól megfogta a ragasztó. Ki is fogom újra könnyíteni a v3at, mert így már szerintem birni fogja azt is.
Meg úton van, a mini racer vázam is, az lesz a fő projekt, ezek csak ilyen mellék szálak.
Meg most 750es aksikkal van hajtva, de kiprobalom majd a Turnigy 260assal is. Kíváncsi leszek rá, mert a mostani, valami 24g. -
Jackal2
senior tag
A kicsivel nem repültem, az mondjuk elég ronda, a nagy táv egyébként a H109 kis távja. Mi a különbség? Épp ezt nézem.
Szerintem egy átlag embernek totál elég ez a gép és ezzel még repülni is lehet. Nem egy Phantom de nem is egy repülő kamera.
Vegyétek, írok róla majd egy bemutatót (és megpróbálom tesztre kikunyizni
)."In-addition you can use 12V 3S rechargeable lipo battery with a JST connector to power the transmitter besides the 8 AA cells."
Difference Between H501s Standard and Advanced Version Transmitter
Definitely you get the extra benefits with the new controller, the control range is improved and ranges between 1.6 to 1.8 Kms, while the control distance of standard variant is 500-800 meters.
The Advanced Variant FPV Screen Resolution is 1080P, the standard comes with the 480X272 pixels resolution
The FPV screen size is 3.7 inch for the Advanced Version, while the standard comes with the 4.3 inch sizeOk, nálam nyert a professional táv

-
mrrr74
aktív tag
3. Fade to Black. This one tells the audience quite clearly that we are at the end. It adds finality to the story.
Bocsánat
-
elszabi
tag
Sajnos ez nem így működik. Ugyanis van alkotói szabadság is. Véleményem lehet valamiről, de pl. akkor sem erőszakolnék rá más jellegű utómunkát v kompozíciót egy fotósra. Pedig néha látok ezt-azt. Ha nem tetszik egy effekt, ne használd. Nekem megfelel. Főleg, mert s videókat magamnak készítem elsősorban. Az csak egy plusz, hogy meg is osztom néha.
-
Hopkins_001
tag
Addig okés ,hogy kiválasztom a menüben,de utána nem indul be a motor.
Nekem olyasmi jutott eszembe,hogy a trimming miatt nem indul be,mivel már nem abban az állásban van ahol bekapcsolja a motort.
Terítsük már ki melyik az a gomb, amit adtak leírást rendkívül hiányos.
blink ledet se említi pedig azt is lehet változtatni,egy gomb hosszan nyomásával....(#30826) KaiotEch

-
Jackal2
senior tag
Jó, tehát lehet hívni a disznószart is csoki tortának, attól még hogy megporcukrozod a tetejét és letakarod egy kalappal, a szaga még megmarad

Xdead: mint blogger, ezek akkor is érdekesek, ha nem működnek és nem lehet belőlük semmire sem következtetni. A lényeg a tesztelés. Nektek is és nekem is sokkal kényelmesebb, ha én ezeket kipróbálom, okulunk belőle mindannyian, aztán vagy jó, vagy nem. A lényeg az eredmény, az hogy negatív vagy pozitív, majdnem másodlagos

Meg ott van az a belső ellenállás táblázat is, azt is kipróbálnám, pl. egy olyan teszttel, hogy felírom, melyik akkut mikor vettem és hányszor töltöttem fel, majd fél év múlva megnézzük, hogyan változott

Egyébként a "pursuit of the ultimate charger" projektem még nem ért véget, csak nem találtam meg azt, amivel maradéktalanul elégedett lennék és az ára nem ostromolja az egeket. Pálda ISDT termékei tetszenek, na de hogy egy táp 15.000, pff. szerintem ezt ők sem gondolták komolyan.
Amire szükségem lenne:
- 160W-250W töltőmennyiség, ez 12,6-20A 3S,-en és 9.5-15A 4S-en (nem is olyan sok...)
- duál belső, hogy két para boardot is fel lehessen rakni
- XT60 ÉS normál DC bemenet hogy lehessen otthon és terepen is tölteni
- akku fesz. egyenkénti kijelzése
- ne melegedjen
Opciós dolgok:
- LIHV töltés
- belső ellenállás mérésKaio: Jah tényleg, már értem

-
Teréz Atya
senior tag
Élőben néztem. Ilyen szar közvetítést rég nem láttam, egy milka ide vagy oda.

A vicc az, hogy a magyar Drone Prix sokkal élvezetesebb volt, pedig lehet az egész magyar drónközösség összesen nem költött egy millió dollárt.
@Jackal2 - valld be, hogy klónoztad magad! Nekem meló mellett alig jut időm cikkezni, a muterom szomorú, asszony meg ideges, hogy milyen kevés időt töltök velük.

@Gemini - BTW egy egy eurós EU dugasz megoldja a mizériát, de ez így akkor is kínos. -
Arti1
aktív tag
-
SpydeR3412
aktív tag
Azt nem értem (és a videón sem láttam
), hogy honnan tudja a gép, hogy most már magasságot szeretnél változtatni. 
vegyszer: Ha összebindelve a talajon végig nyomogatjátok a gombokat, szerintem meg lesz az. És ha megvan, utána széthúzni, újra bekapcsolni. Bajt nem csinálhattok vele.
Szerintem valamelyik hátsó gomb lesz az.
-
SpydeR3412
aktív tag
Igen, mindenki úgy ahogy élvezi.

Vágom a problémádat.
Még nem volt a kezemben ilyen, de gondolom úgy működik, hogy valamilyen magasságban benyomsz egy gombot/kapcsolót és tartja azt mindaddig, amíg újra parancsot nem kap rá.
Tehát, ha pl. jön egy kis szekrény veled szemben, aminek a derekáig ér a gép, akkor nem tudsz felemelkedni, csak kerülni, mindaddig amig át nem kapcsolsz magasságtartásból. Mert ha nem kéne átkapcsolni semmit hozzá, akkor az oldalforgásnál vinnéd el a magasságot (mert azt irtad nem vagy kőprofi).
Ennek alapján, akkor viszont mégiscsak egy magasságban képes repülni (lehet én kavarodtam meg).
De ezt persze én sem úgy gondoltam, hogy egyszer beállítassz neki egy magasságot és örökre az marad.
-
anorche1
őstag
(#30629) SpydeR3412
Köszi!
(#30634) elszabi
Köszi neked is!
(#30636) qqzs
Köszi!
Ezzel nekem csak az a bajom, hogy ez már több mint 22 euró (az FQ777 is, de azt pontokkal letudom vinni 22 eur alá), és ha megfogják, akkor áfa + vámkezelésiköltséggel 15ezer körül jön ki. Ez meg azért már nekem sok
De még erősen agyalok rajta

Szerk.: Ezek a drónok lemerülés előtt jeleznek valahogy? Vagy csak váratlanul kikapcsolnak?
-
Jackal2
senior tag
Azt nem tudom, hogy a C értéket is megmondja-e, az egy terheléses vizsgálat lenne, valamilyen fogyasztóval, de én ilyet még nem láttam (ritka az olyan cucc, ami pl. 150A-t ki tud rántani, ezzel lehetne tesztelni).
Nekem nincs olyan töltőm, ami mér belső ellenállást, szóval ezzel kapcsolatban nincs tapasztalatom, de amit írt Terézatya az jó lehet. 20K fölött mindegyik tudja, de ez egy fajta "prémium" szolgáltatás is, bár nem tudom, hogy valójában mennyire drága a megoldás maga.
-
Benjami
csendes tag
Tegyük fel, hogy van két aksid, és azoknak nem egyforma a töltöttségi szintje. Ha párhuzamosan kötöd őket, akkor a jobban feltöltött állapotú elkezdi tölteni a kevésbé feltöltöttet. A töltő áramot a köztük levő feszültségkülönbség (ez annál nagyobb minél jobban eltér egymástól a töltöttsége), az aksi belső ellenállása (ez a Li-po aksiknál elég alacsony, ezért lehet nagyon nagy áramot kivenni belőle), és az összekötő vezeték/csatlakozó ellenállása határozza meg. Ezért elég könnyen akár 100A nagyságrendű áram is folyhat a két aksi között. Ennek az áramnak aztán lesz némi eredménye is.
-
mrrr74
aktív tag
Boardba bedugtam a két főcsatit, aztán az egyik balance-ot. Aztán a másikat. Aztán megégett az ujjam...
Azt nézegettem, hogy be tudtam-e dugni rosszul a balance-t, lehet az volt a hiba, de azt meg hogy?
A B6 nem volt áram alatt szerencsére, board bizti nem égett el.
Az akkukat kibontottam, de nem látszik betegnek egyetlen cella sem, nem a forrasztás olvadt el, hanem a vezetékek égtek meg, illetve a balance csatik. Rendelek is gyorsan a HK-ról, remélem javítható. -
MEg is válaszoltad. Nekem is volt ez az, T-rex-em is volt, igaz nem drón. Mind ott bukott meg, hogy hamar meguntam, mivel nem láttam egy pont után és unalmas lett. Ezért akarok nagyot ugrani rögtön FPV-re mert ebben van fantázia. Én rengeteget motoroztam olyan 2 héttel ezelőttig (Aki tudja miért nem nevet hanem sír) és egy FPV-set bele tudom illeszteni ebbe a világba. Az, hogy lesz e keret rá nem tudom, először jármű kell.
-
Teréz Atya
senior tag
Bakker, ettol eldurrant az agyam! A hsz-ek alapjan azonban tenyleg homeless lehet. Amugy ettol akarok megorulni a varosban. Ahol keves az ember, ott elobukkanak a homelessek, a drogosok meg az illegalisan szemetelok. Egyszeruen tenyleg ki kell menni a halal f*szara, hogy az ember nyugodtan roptessen.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- CASIO órák kedvelők topicja!
- iPhone topik
- OLED monitor topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Yettel topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- KPC Roadster 3.0 Lady női kerékpár, nem új, de soha nem használt
- Saeco Exprelia EVO I Szervizelve I Patika állapot I Automata tejeskancsó I Garancia I Beszámítás
- Új HiBREW H13 dual boiler kávéfőző kávégép
- Krups EA81 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Új Lubluelu P4 vezeték nélküli állóporszívó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3610
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3677
- LG UltraGear Gaming Monitorok : BLACK NOVEMBER -30%
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség
adtam el az alig használt uccso x251-est mindenfelékkel hordtaska, nagy TAV, 4 aksi, 4 uj moci FPV adapter 2FPV kamerával sok propeller es egyeb kiegeszitoval..... kb 1 honapig hirdettem 22e piiizert elvittek
. Nem mellesleg 550 eurótól annyira már nincs messze a mavic akciós ára, ami akcióban 700 euró körül szokott lenni.
. Nekem a Xiaomi is bejönne, főleg hogy most a 4k-s verzió induló ára 380 euró, amiből még lejön 5%. de ahhoz aztán lófasz support nincs, ha jól olvastam fórumokon. Az amcsik is erre panaszkodnak, pedig oda elég sokat eladtak. Igaz, hogy a spark kisebb. Majd írd meg a dji topicba is, hogy mekkora a range normál terepviszonyok közt és mennyi valós repidő abból a 16 percből.

)




Ugyanis, arra olyan általános szöveg van írva, amit ép elmével SENKI sem fogadna el, nem hogy egy vámos. De, ha kérsz egy KÜLÖN számlát a BG-től, amire külön fel van tüntetve a típus, plusz mondjuk szállítási összeg, és egyezik a paypal számla végösszeggel, akkor már MÁS a helyzet!
Én az X251-rt fizettem úgy, hogy a GB-s számlán 89 dolcsit írtak, plusz szállítás. Az L959-s autómnál meg a valós számlát mutattam, 40 dolcsi, plusz 8 a szállítás. kb 14500 forintra képesek voltak 6100-t elkérni (ebből 2500 a vámkezelés költsége). 


