-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cooper911
senior tag
válasz
grHawk
#31884
üzenetére
"Ez egy ilyen játék. Ha nem tetszik, hogy mit kell tenni bizonyos célok eléréséhez, akkor nem a csalás a megoldás. Egyszerűen keressen más játékot."
Ha valaki megemíti a grind szót, nekem mindig ezek ugranak be.
Amúgy a végleges ban-t tulzásnak tartom, mivel ez nem csalás hanem exploit. Szerintem aúgy is csak fenyegetőzés. Oké az ezzel szerzett előnyök vesszenek el. -
Kidus
őstag
válasz
grHawk
#31866
üzenetére
Egyebkent miutan ezt beirtam, modulcserenel nem kevesebb mint 26szor fagyott ki a jatek, visszadobva a modulokat raktarba. Soha tobbet nem vedem be ezeket

Brew-Tarkinnak meg egy eroteljes csuklas kozben akadjon a torkan a teafilter.... de csak miutan kiporgettem nala mindent. -
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#31863
üzenetére
Persze azért árnyalja a képet, hogy ennek az egésznek csak és kizárólag multiban van jelentősége, vagyis aki soloban játszik, az senkivel szemben semmilyen előnyhöz nem jut. Az meg magánügy, hogy "csalással" (ami eleve nem helyes kifejezés) játszik valaki a saját privát játékában vagy sem, ez bevett szokás, a legtöbb játékban alapból vannak cheat-ek pl.
-
brd
nagyúr
válasz
grHawk
#31839
üzenetére
Az a baj, ezt a hibát úgy fogod fel, hogy ez olyan előnyt jelent, amit behozni normális játékosként lehetetlen elérni. A helyzet ellenben az, hogy normális játékosként is lehet olyat pörgetni, csak rengeteg felesleges idő telik el a gyűjtögetéssel. Nem azt kellene megoldani, hogy ne legyen bug, hanem, hogy ne kelljen a bug használatával elérhető eredményhez a felesleges idő.
Tökmindegy. Én is utálom, de ez nem vesz rá arra, hogy bugokat használjak ki.
Ha te szereted feleslegesen a drága idődet áldozni, lelked rajta.

-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#31835
üzenetére
Micsoda egy szemét banda! Nem tudnak programozni, az egész játék egy bughalmaz, erre a játékosokat akarják büntetni a saját ócska munkavégzésük miatt? Azért midennek van egy határa...
Inkorrekt egy bagázs volt eddig is az Fdev, de ezzel azt hiszem végképp leszerepeltek nálam (és remélem még sokaknál) -
brd
nagyúr
válasz
grHawk
#31837
üzenetére
Azért álljunk meg egy pillanatra!

Egyrészt, mivel is vagy előrébb, ha ezt kihasználod? Van már 5-ös fejlesztésre összetevőd, unlockoltad a mérnököt és az 5-ös szintet, innentől az RNG már csak azért szopat a játékban, hogy repetitív agyromboló időtöltéssel növelje a kedves fejlesztőcég a játékban töltött időt, és előnyben részesítse azokat, akiknek nincsen a gépen kívül élete (ami persze nem baj, mindenki úgy él, ahogyan akar, vagy tud).
Másrészt, semmiféle külső eszközre nincsen szükség a hiba kihasználásához, sőt, akár véletlenül is belefuthatsz és még csak nem is tudsz róla, hogy "kihasználtad" a bugot, mert semmi jele, nem fagy le, nem ír ki hibát, nem viselkedik furcsán, csak nem az 5-ös szintre szánt összetevőt használja fel. Ezt csalásnak hívni azért erős. Legfeljebb arra lehet ráhúzni, ha ismétlődően élsz vele.
Harmadrészt, a Frontier válasza a szokásos marketing bullshit, azért sem büntettek senkit, ha Robigo-zott, és azért sem, ha HIP 10716-ban, vagy QUINCE-ben ügyeskedett. -
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#31813
üzenetére
- Az összegányolt ship kit tényleg gáz, de legalább működik a refund.
- A hajóbelsők jelenlegi placeholder megoldásában nem látok kivetnivalót. Majd ha eljön az ideje, akkor úgyis bekerülnek a valódi belső modellek és textúrák.
- Bármilyen szempontból, igazságtalanság összehasonlítani az ED-t az SC-vel. Egy erősen alpha állapotban lévő játékot, amiben nem lehet számonkérni a sebességet és a hardverigényt, amire szükségünk lesz, hogy normálisan fusson az eddig megtervezett hihetetlen részletességű látványvilág. Ahol nincs normális hálózati kód, ami nélkül semmit nem ér a fent említett grafika. Valamint az SC-be se várjatok nagy létszámú közös játékot, mivel a jelenlegi technikával lehetetlenség ezt kivitelezni, normális hálózati eléréssel. SC-ben is instancolva fogunk játszani, erősen kötött létszámmal. A lényeg, hogy mindennek ára van. Részletes és gyönyörű grafika? Okés, majd ha megjelenés után látjuk, hogy fut és milyen vas kell alá, akkor mehet az összehasonlítás
Sok mindent elmondhatunk az ED-ről, de a hardveroptimalizálásba nem köthetünk bele
Szóval szúszá és nyugi! 
#31814) Tlog
Gratula, hogy rájöttél a hiba okára!
-
anatron
aktív tag
válasz
grHawk
#31790
üzenetére
Most azért mert pár fed bugris biztosítási csalás céljából teleszórt egy területet lerobbant,trutymóval bekent anacondával nem jelenti azt,hogy ezek a békés akármik veszélyt jelentenek bárkire.A videón is látszik hogy csak gombák érdeklik őket,már pedig a begombázzott űrlények nem túl agresszívek szerintem!

-
Rick3D
senior tag
válasz
grHawk
#31724
üzenetére
Számítottam rá hogy te kötekedni fogsz. Pedig már azt hittem most kihagyod.Ahogy szokták mondani kutyából nem lesz szalonna
Náladnál sokkal tanultabb ember véleményét is kikértem mielőtt publikáltam az írásomat mint első hosszabb review-t. Szerintem és szerintük sincs teli írásjeli hibákkal főleg nem nyelvtaniakkal.Bőven döntött is arról hogy nem elfogultan írtam azt amit írtam
Mi több egy olyan ember számára is teljesen érthető és átlátható volt az egész szöveg aki még csak nem is játszik és nem magyar anyanyelvű.Eléggé lekicsinylő a gondolkodásod ezek alapján.Ezzel bezárólag le is veszem az értesítési listámról ezt a topicot. Az egy dolog hogy a közösség java oldschool ED játékos és legyen ember a talpán az a fórumozó aki újdonságot vagy modernebb játék élményt szeretne ED-ben és még minő pofátlanság a részéről ha meg is meri itt osztani. Ezt az oldalát úgy ahogy elfogadom de nem értek vele egyet.Viszont a megnyilvánulásaid szinte sorozatosan hányingert váltanak ki belőlem. Függetlenül attól hogy épp nekem válaszolsz vagy másnak. Leereszkedő és mindig mindent jobban tudó megmondó ember vagy legalábbis a hozzászólásaid ezt tükrözik és nem többet.Egyébként sem játszom továbbá a játékkal úgyhogy fölösleges is olvasgatnom a topicot.
Remélem jót mosolyogtál a hozzáoszlásomon, ne aggódj leszel te még nagyobb képű is
Mielött elfelejteném , ha szabályt szegtem ezzel a hozzászólásommal akkor szívesen fogadom a figyelmeztetést vagy kitiltást.
Mindenkinek további jó játékot és szép napot !

-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#31707
üzenetére
Igen, tehát egy kicsivel több infót, vagyis élnék a gyanúperrel, hogy szinte semmit. Megint csak ködölnek. :-)
Utána viszont ezt írja:
"We’ll be sharing more news on that content and our roadmap at a very special event coming later in the year - more details on this event will be released in the weeks after E3." -
to.ca
tag
válasz
grHawk
#31700
üzenetére
Csak egy apróság:
Ha valóban érkezne az atmospheric landing, akkor a játék egyik lényeges előnye veszne el: sokkal komolyabb erőgépekkel lehetne csak futtatni (legalábbis elfogadható fps-sel és látvánnyal).
És ebből a szempontból tökmindegy, hogy addig mennyit fejlődik a technika, az elvárások ui. ugyanúgy nőnek. -
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#31691
üzenetére
Köszi Hawkyn!
Hááát ez nem hangzik valami biztatóan, de várjuk meg, hogy az E3-on mit publikálnak." We’re happy to be able to confirm that the next major updates following 2.4 will focus on core gameplay, existing features, quality of life and other improvements. We’re delighted to be investing a considerable amount of development and effort into making the core gameplay experience even better for our fantastic community or players."
-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#31597
üzenetére
Hol van ez a hivatalos statement Brabeben részéről?
Hát úgy néz ki nagyobb a baj mint bárki is gondolta eddig. Jó, értem én, hogy ez a user saját okfejtése volt, de akkor is, sok igazság van benne. Nem véletlen az sem, hogy nem kommunikálnak semmit sem a 2.4 -ről, sem a "Season 3" -ról bár ezek után fogalmam sincs, hogy hogy fogják hívni és lesz e ilyen vagy hogy egyáltalán mi lesz. Azt nagyon remélem, hogy legalább azaz elképzelés meg van az FD -nél, hogy mi lett volna eredetileg a szándékai szerint ebben a Season 3-ben. Mert ha még ilyen sincs, akkor pláne rohadt nagy a baj.
Én nem tudok olyan pozitív lenni mint Duvi pl, szerintem az ED -t hamarosan behinthetjük sóval, készüljetek a Star Citizenre.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#31597
üzenetére
Megértem a kollégát és elég jól megfogalmazta a saját meglátását. Hosszútávon ez a felvázolt koncepció, üzletileg is életképtelen. Amennyiben nem kapunk érdemi fejlesztéseket, jövőre kihalhat a játék. A PS4 csak egy kis haladékot biztosít nekik, de önmagában nem fogja életben tartani az ED-t. Ez egy jól felépített világ és egyben egy jövedelmező üzlet. Hatalmas baklövés lenne, ha hagynák kipurcanni az aranytojást tojó tyúkot. Nagyon sok munkájuk és energiájuk van az ED-ben. Kozmetikai kiegészítőkkel nem lehet megtartani a játékosokat. Ezt ők is tudják. Ahhoz, hogy továbbra is jöjjön a pénz, muszáj felmutatni komolyabb tartalmakat. Persze ez is csak egy (optimista) vélemény a részemről... Az biztos, hogy a 2.4 sokat el fog árulni a játék jövőjéről. Nagyon remélem, hogy nekem lesz igazam!
-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#31572
üzenetére
Nem akarom szét offolni a topicot, csak néhány dologra reflektálnék röviden.
Igazad van, előbb utóbb biztos megveszem, mert úgy ahogy mondod érdekel. Hiszen Sci-Fi rajongó vagyok, rengeteg könyvet olvastam, filmet, sorozatot néztem ebben a zsánerben.
És abban is egyetértek, hogy bár rengeteg dolgon lehetne és van is mit fejleszteni az Elite -en, már én is nagyon sok ötletemet leírtam ide a topicba is, és néha nagyon nem tetszenek a játékban bizonyos dolgok, egy idő után eddig én is mindig visszatértem hozzá, rövidebb-hosszabb kihagyás után. Volt úgy, hogy egy fél évig hozzá sem szagoltam a játékhoz, aztán hirtelen elkezdtem játszani vele és hipp-hopp +200 - 300 órát beletoltam. De most pl. Mass Effect Andromeda van nálam terítéken és abszolút élvezem (nem is értem a neten azt a tengernyi negatív kritikát és utálatot amit ez a játék kapott, szerintem nagyon jó játék és sokkal inkább open world -ebb {fújj de csúnya szóösszetétel
} mint az összes eddigi rész.De visszatérve az Elite-re, most tényleg úgy érzem egyelőre nem tud lekötni. A mérnököket naggyából kimaxoltam, megszereztem az általam annyira vágyott hajót (Corvette), kipimpeltem (ma nagyon megy a hunglish
) a mérnököknél, el is mentem lövöldözni vele RES-be, CZ -be, jó cucc, szeretem, örülök, hogy megcsináltam, a PVP az nem az én világom, van több mint 1,6 milliárd pénzem, a rangok kimaxolása mondjuk még lehetne kihívás (legalább egyikből lehetnék elite), csak engem a kereskedés halálra untat, az exploration úgy szintén, szóval mindezzel csak azt akarom mondani, hogy számomra jelenleg nem nagyon van miért elindítani a játékot. Ezért mondtam azt, hogy nagyon kellene új tartalom bele, új kihívás, esetleg instance -ok, amik minden más mmo-ban megtalálhatók, csak itt nem, miért nem? A Thargoidokkal behozhatnának egy új ilyen játékmódot pl.Nekem az SC -ben tetszik az a koncepció, hogy NEM TE VAGY A HAJÓ, mint az Elite-ben jelenleg, hiába van SRV meg bolygóra leszállás meg újabban character creator. Ezt kellene valahogy átültetni az Elite -ben is. Nem feltétlenül várok First Person Shootert bele, szerintem azt nem is tudná megcsinálni a Frontier és azt meg nem gondolnám, hogy ezt a feladatot kiszerveznék, de legalább lenne már space legs, éledjen már fel az a rohadt karakter, aki TE vagy a játékban és nem a hajód. A hajó csak egy eszköz. Ehhez kapcsolódik, hogy én is nagyon hiányolom a klánokat illetve az olyan Community Goal -okat pl. visszatérve az előző gondolathoz, amik instance -olva lennének. Nincs normálisan kihasználva a multi player rész a játékban és ez egy nagyon furcsa tény, 2017 -ben egy multiplayer játékról kijelenteni, pedig ez van. Szóval én masszív co-op játék módokat várnék és látnék szívesen, nagyon nagy tartalmi frissítések mellett, csak hogy kettőt említsek: Thargoidok végre teljes mértékben behozva a játék univerzumába, pl lehetnének komplett rendszerek, bázisok, bolygók, amik ezeknek az ellenőrzése alatt van, ezenkívűl a capital shipek végre legyenek a játék szerves része, ezek legyenek támadhatók és legyenek ezek köré és a mega shipek köré épülő küldetések. És végre legyen már tétje annak, hogy ki melyik szuper hatalommal van jóban....
Végszóként, az SC-ben az taszít rettenetesen, hogy aki teszem azt gazdag és megteheti azt, hogy akár néhány ezer dollárt is kiadjon egy sokkal jobb hajóért, hogy már a kezdetektől azzal nyomuljon a játékban, ez megöli az egész játékot, azt az érzést, hogy TE építettél fel mindent, TE értél el mindent a kemény munkáddal és időbefektetéseddel. Ez számomra pay-to-win kategória (még ha amúgy nem is feltétlenül az) és ez a koncepció, már maga a puszta ötlet, hogy erre lehetőség van itt mint írtam rohadtul zavar... nagyon nem jó irány ez, mindenkinek egyenlő feltételekkel kellene indulnia egy online multiplayer játékban.
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#31561
üzenetére
"De az is fix, hogy ezentúl a fejlesztés belassul, legalábbis lassabb lesz, mint a vanilla idejében, lévén most három platformra fejlesztenek majd."
Szerintem a jövőbeni tartalmi fejlesztéseknél nem indokolt a lassulás. Most nulláról kellett összerakniuk a PS4 portot. Ha ezzel elkészülnek, onnantól már könnyebben/gyorsabban lehet fordítani az új tartalmakat. A PS4 és xbox verziók portolására egy külön stábot kell/kéne fenntartaniuk, akik függetlenek a tartalmi fejlesztőktől. Átestünk már ezen, az xboxos verzió érkezésekor. Meglátjuk, hogy mit hoz a jövő... Igaz, hogy lassan (nagyon lassan), de halad az SC fejlesztése is, amit tuti, hogy szemmel tartanak
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz
grHawk
#31469
üzenetére
Szerintem is hatalmas sztori. Salome azért nem az az ártatlan bárány karakter. Így nemcsak egy első világháborús csatamező bontakozott ki, ahol halomra mészárolják egymást az ellenfelek. A bizalmatlanság, az önfeláldozás, az összecsapások, a menekülés, a nyitott vég és a végső árulás, ezzel együtt a három átjutó miatt a továbbra is nyitott befejezés jellemzik. Minden, ami egy bestsellerhez kell, talán csak a szerelmi szál hiányzik, de azt majd a Children of Raxxla fanatikusai szállítják, gondolom.
-
phybercat
csendes újonc
válasz
grHawk
#31469
üzenetére
én személy szerint hálás vagyok Neked hogy összefoglaltad ezt a Salomé eventet, mert a sidewinder rádióban napok óta csak ezt hallom.
és már kíváncsi voltam hogy miről szól ez az egész, de annyi időm nem volt hogy utána olvassak..
annak pedig hogy a Karma System-nek mennyire van létjogosultsága egy teljesen más kérdés.
személy szerint én úgy gondolom, hogy az űr egy veszélyes hely és egy így is van jól..
-
Htibimor
senior tag
válasz
grHawk
#30663
üzenetére
Én igazából arra gondoltam, hogy ilyen látványos grafikánál én szívesen szállnék le úgy, hogy látom a hajót. A thruster-ek sugara, a bolygón lévő por elfújása. De csak a ráközelítés a landing padra is baromi látványos lenne. Én személy szerint élvezném. (illetve fogom, ha minden igaz).
-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#30649
üzenetére
Ezt akartam is írni én is, hogy a hajó modellek azért ilyenek, mert a régi játékos bázisnak akarnak kedvezni. OK, rendben van, de nem lehet állandóan a múltba révedve élni és ez igaz a játékokta is.
És közben felnőtt egy új fiatal-felnőtt generáció, akiket ezekkel az old-school modellekkel nem lehet megfogni... A Frontier ezt nem látja?
Nem attól törzsgyökeres sci-fi rajongó valaki, hogy ragaszkodik a rég múltban kitalált "ős sci-fik" dolgaihoz. Pont ellenkezőleg, ha valami, akkor a sci-fi kellene, hogy leginkább szóljon a fejlődésről és leg high-techebb dolgokról, igaz ez a technológiára és a hajó modellekre, űrállomásokra és mindenre. Pl nekem személy szerint az is fura a játékban, hogy nem mindenki kiborg, 3300 -ban már teljesen természetes lesz, hogy az emberek tele lesznek mindenféle high-tech implantátummal, mondjuk hasonlaón mint a Deus Ex világában (jó lehet, hogy haza beszélek, mert magasan a kedvenc cyberpunk játékom, de akkor is).
Szóval itt lenne az ideje, kicsit elfelejteni a 84 -es ős elitet már és egy teljesen új irányba elindulni, de úgy, hogy közben persze meg lehetne tartani azokat az elemelet is, senki nem mondja, hogy radírozzuk ki a Cobrát vagy az ASP -ot és a Coriolis állomásokat, de könyörgöm, nem hiszem el, hogy nem lehetne olyan űrbázisokat is odatenni, ahol nem egy "levélnyíláson" kell berepülni az állomásra. Mert az rendben van, hogy van a játékban sok millió rendszer ilyen-olyan űrállomással, de ez igazából maximum 3-4 alapmodell váltogatása. Változatosság az nincs. Kezdem azt gondolni, hogy a mennyiség (sok millió, milliárd rendszer) a minőség rovására megy. -
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#30627
üzenetére
KB 2 éve igérgetik/vezetik fel az alieneket a játékban. Winter is coming... Csak valahogy sosem akar eljönni. Néhány utaláson, struktúrán meg alien űrhajón kívűl nem kaptunk semmit. Semmi konkrét gameplayt ami masszívan ehhez köthető. most már itt lenne az ideje abbahagyniuk az idegek húzását és behozni rendesen az új tartalmat.
-
totila
tag
válasz
grHawk
#30561
üzenetére
az engineers tényleg sokkal könnyebb lett, már elég jól lehet boldogulni vele, leszámítva hogy néha huszadikra sem sikerül jóra a tuning.
de az azért nem semmi, hogy orient egy hét alatt csinálta végig az egészet nulláról egy sidewinderből indulva
üdv a klubban, csocso81, jó látni egy logo társat
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Htibimor
senior tag
válasz
grHawk
#30393
üzenetére
Igazatok van! Igen ki kell érdemelni. Lehet, hogy bennem van a hiba. Most kezdtem újra a játékkal játszani úgy 1 év után(a Horizon-t megvettem, de egy métert sem játszottam vele). Csak a corvette miatt kezdtem el újra. Sajnos tényleg idő milliomosnak kell lennie az embernek, ha relatív gyorsan szeretné elérni a kívánt rangot. Unalmas csak a rangot húzni. Lehet egy kicsit RES-ezek néha, hogy színesebb legyen a dolog. Úgy is kell majd pár száz millió a fittelésre.
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#30300
üzenetére
Teljes mértékben egyetértek veled
Nem is értem, hogy miért kell egyeseknek ezen szenvedni és ekkora felháborodási hullámot gerjeszteni
Ez egy ugyanolyan kozmetikai funkció, mint a festések és kitek. Most tették ki az alábbi infót name plate témában: Ship naming and Name Plates – how it will work Komolyan ez a 2£-os ár - ami ráadásul opcionális és nincs hatással a játékmechanikára - fáj ennyire, ezeknek az embereknek
Nem értem... -
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#30300
üzenetére
Igen, egyetértek ezzel. Ezért nincs bajom a fizetőssé tételével és ezért nem voltam soha kiakadva, azon sem hogy a hajó átszinezése/textúrázása vagy az új lézer fények pénzbe kerülnek. Ha képesek 500 vagy még több dollárt adni a CS-ben egy kés textúráért, akkor az a néhány font vagy dollár semmi.
Plusz, a Fronetier mai napig nagyon szimpatikus csapat tőlük nem sajnálom, és csak bevételből lehet új fejlesztéseket csinálni.
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#30190
üzenetére
így egy "mi lesz a következő nagy lépés" fogadásban minden kreditemet a gázóriásokra tenném.
Ez valószínű igen. Sokkal egyszerűbb megoldani ezt technikailag is. Az mondjuk kérdéses, hogy mennyire lesz ennek értelme, mivel leszállni ott nem nagyon lesz hova. Esetleg lebegő "felhő" állomások lehetnek majd. De kérdéses az is, mennyire lesz változatos megoldású, mert pl. a felszíneken sem vitték túlzásba a variálást.
Láva bolygókra leszállást is szívesen látnám már, az simán befért volna eddig is ha nagyon akarták volna.
Jó lenne a gázosok bevezetése, és nem lenne hátrány ha több érdekesség lenne a galaxisban, több stelláris objektum például. Dehát egyelőre március van és még 2.3 sincs, 2.4 meg majd valamikor nyár végén, ha így haladnak. 3.0-t karácsony előtt nem is várom már. De azért az továbbra is gáz, hogy egy szezon 2 év alatt készül el. -
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#30190
üzenetére
Ok, köszi Későb, lehet, hogy majd el lehet menteni saját presetet.
"3.0 pedig kilőtte a spacelegs, illetve atmoszférikus bolygók érkezését"
Ezt úgy érted, hogy a 3.0 -ban egyiket sem várhatjuk? Az atmoszférás bolygókra nem is vártam volna, de abban mertem reménykedni, hogy kapunk lábakat és neki indulhatunk gyalog...
-
nubreed
veterán
-
kiskuplung
őstag
válasz
grHawk
#30171
üzenetére
Jaaa, ez igaz.

Amúgy sajnos azt kell mondjam, olyan érzésem van, mintha a 2.1 óta megállt volna az idő.
A 2.2-ből annyit érzékeltem csak, hogy megnéztem egy alien ruint. A 2.3 meg még ennyire se fog meg, legalábbis én tuti nem fogok beülni senki mellé gunnernek, és szerintem más szeretne mellém

Viszont ha egészében nézem az elmúlt egy évet, akkor tény, hogy látványos a fejlődés, csak ilyen kis lépésekben halad ólomlábakon az idő.
-
kiskuplung
őstag
válasz
grHawk
#30167
üzenetére
Biztos hogy ezt a linket akartad?

Amúgy meg kimaradt ez : Multicrew - PAX East 2017 - Elite Dangerous
-
grHawk
aktív tag
válasz
grHawk
#30158
üzenetére
Egy lemaradt a "> Horizons megjelenés utániak" szekcióból, utolsó előttinek Elite Dangerous Trailer.
-
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#30103
üzenetére
Én még nem mélyedtem bele a karaktergenerátor nyújtotta lehetőségekbe(bár ez tényleg magas labda, olyannyira magas, hogy tán le sem csapom
)Mindenesetre ez egy igazán szép próbálkozás.

Így hirtelen talán azt tudnám idézni, amit annak idején egy moszkvai színházi vendégjáték alkalmából az ilyenkor kötelező mauzóleumi látogatás után kifelé menet Kiss Manyi súgott oda állítólag Márkus Lászlónak: "kicsit szép a babuci"

-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#30076
üzenetére
Köszi, igen azt látom, hogy ez eléggé egy nagy update lesz. Sok mindent érint. Az eddig tapasztalt általában egy hónap most biztos több lesz.
Ez nagyon off és nem ide tartozik, de szerintem akik ide járnak általában érdeklődnek az űrben játszódó dolgok iránt. Szóval vártam a csodát a Mass Effect 4. részétől, azt gondoltam, hogy egy hatalmas open universe dolgot kapunk vele de azóta már kijött több gameplay video és ugyanaz a "cső rendszer" van ebben is, mint az előző 3 részben, keményen behatárolt pályákkal, szó sincs arról, hogy szabadon mozoghatunk kedvünkre a bolygókon.
Pedig nagyon vártam ezt a játékot, de ez így csalódás szagú egyelőre. Nálam biztos nem instant get. -
brd
nagyúr
válasz
grHawk
#29980
üzenetére
A valóságban a warez ellen az a legjobb, ha minőséget gyártanak, lásd a rengeteg indie program, vagy a GTA sorozat (úgy tudom, az összes elérhető warezben is, ennek ellenére kasszasiker volt szinte mindegyik). Az anyagi kár jórészt egy jól adagolt hazugság, feltételezi, hogy az összes, illegálisan használt verziót megvásárolták volna (de nem). Szomorú, hogy ezt be tudják adni tömegeknek és azokat még az sem zavarja közben, hogy őket szívatják leginkább a rosszul és hazugsággal kivitelezett másolásvédelmekkel (lásd pl. Ubisoft, Far Cry 3). Belegondoltál már, hogy az ilyen, online működő másolásvédelmekkel még csak nem is a használati jogát vásároltad meg, hanem tulajdonképpen csak bérled a "megvásárolt" programodat, mert csak addig tudod használni, ameddig a kiadó/készítő működteti a másolás(/használat)védelmi servert?
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#29947
üzenetére
Már linkeltem egyszer ezt a játékot, csak annyi lett volna a dolguk, hogy megnézik! Így kell cooperatív multit csinálni egy űrhajó fedélzetén. Ennél jobb nem is nagyon kellene az Elite-be sem.
A Braben által elmondottakat pedig mindig oszd el tízzel...

-
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#29926
üzenetére
Ahogy írtam, belátom hogy elfogult vagyok a külső nézetes dolgokkal szemben, utálom a tps-t. Mindazonáltal zavarni nem zavar a bekerülése, de én biztos nem fogom használni, legfeljebb egy-egy kép kedvéért.
Ami pedig a karakter készítést illeti, jópofa dolog, biztos én is össze fogok legózni vele néhány szép arcot, és rommá fogok fuserálni sok-sok ijesztő torzszülöttet, de ez ennél nem több. Nem baj hogy ez is lesz, de nem pont ezeknek a dolgoknak a hiánya piszkálta a fantáziám. Eddig a 2.3 nem csigázott fel igazán, de még lehet reménykedni abban a + valamiben, amit olyan titokzatosan sejtetnek hogy lesz, hátha majd az kárpótol.
Addig is izgulok

-
Secundus
tag
válasz
grHawk
#29890
üzenetére
A Federation valóban sokkal militánsabb. Pl. a Federation hivatalos beszállítója a Core Dynamics csak hadihajókat gyárt, míg az Empire szállító Gutamaya inkább multifunkciós szépségeket. A Farragut fegyverzete is sokkal erősebb (8 db Broadside Cannon, 8db Capital Torpedo Launcher, 20 db Laser Turret) mint a Majestic (3db Beam Laser, 23 db Interceptor Cannon). De ennek megvan az oka.
Ugyanis 2320-ban az Empire megalakulása után a Federation flottát küldött az Achenar rendszerbe, hogy elfojtsa a függetlenségi törekvéseket. Ebben az Achenar-i csatában létszámban jóval nagyobb Federation flotta vereséget szenvedett, és később még sok másikban is.
Csak 2380-ban írták alá a békeszerződést, ami stratégiailag a Föderáció vereségét és a Birodalom győzelmét rögzítette, hiszen elismerte a Birodalom függetlenségét. Innentől datálódik a hidegháború a két fél között, mert Föderáció gyomrát azóta is marja a frusztráció.
Én ahogy a 20. század történelméből is tudjuk, általában egy háború után mindig a vesztes fél fegyverkezik jobban. A győztes már kevésbé militánsabb, mert nincs rá a belső motiváció, hogy bizonyítsa a golyói meglétét. Tipikus emberi pszichológia.
Nos, ezért erősebb katonailag a Federation. -
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#29890
üzenetére
Írásos anyagot már nem tudok linkelni, mivel több mint 2 éves az infó. Ebben a videóban látszik, hogy az FPS nézetes kamera a hajó belsejéből jön ki. Valószínűleg a belső liftek is készen vannak, mivel nem zárt ajtókkal mutatják ezeket. The Future of Elite: Dangerous
Másrészt az első Early-Game-Designsban és az ajándék Digital Artbookban is rengeteg kép található a belső terekről. Ezekből a korai anyagokból láthatjuk, hogy szisztematikusan követik a korabeli elképzeléseiket és forgatókönyveket. Amiket 2,5-3 éve leírtak és megmutattak, azok a tartalmak fokozatosan kerülnek be a játékba, még napjainkban is. Nemsokkal az éles indulás után, erőteljes szemléletváltás történt és teljesen beszüntették az addigi információszivárogtatást. Az elmúlt 2 évben alig kerültek ki infók a hosszútávú fejlesztésekről. Szigorúan csak az aktuális béta megjelenések előtt adják ki az arra vonatkozó infókat.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Toshiba 500 GB 2,5 Notebook HDD
- VTX AMD Radeon HD 6870 1 GB GDDR5 256 bit PCI-E Videokártya
- G.SKILL Trident Z5 Royal Neo Silver 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 - Élettartam garancia
- XFX Quicksilver AMD Radeon RX 7800 XT Magnetic Air - Arctic White - Alza garancia 2028.02.25.
- Apple iPhone 15 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 32GB 1000GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB ZALMAN Z1 Plus A-Data 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest





Szóval szúszá és nyugi!
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
} mint az összes eddigi rész.

Nem is értem, hogy miért kell egyeseknek ezen szenvedni és ekkora felháborodási hullámot gerjeszteni
Ez egy ugyanolyan kozmetikai funkció, mint a festések és kitek. Most tették ki az alábbi infót name plate témában:


