-
Fototrend
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
digo00
tag
válasz
BigBlackDog
#10696
üzenetére
Nekem csak az FSX Gold és a Mega Airport Budapest,FSX 737 Pilot In Command van meg.
-
digo00
tag
Oké most felmegy.
-
digo00
tag
-
uRSul
tag
Sziasztok!
Csak egy információ, akik Windows 8-ra váltáson gondolkodnak, hogy megy az FSX és minden kiegészítő gond nélkül, legalábbis úgy, mint a Win7-en. -
digo00
tag
Sziasztok!
Valakinek van arra ötlete.hogy miért nem tudom telepíteni az accelerationt? -
involver
csendes tag
Sziasztok!
Esetleg rendszeres 20 perc utáni kifagyás ellen van ötletetetek?
-
cintula187
addikt
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#10679
üzenetére
De laptopról ugyan úgy kiterjesztheted az asztalt tabletre, nem? Akkor marad az érintőképernyő, meg plusz egy képernyő is.

Data Provider -> Extras -> Settings
Itt választasz egy más által nem használt portot (default: 51747), Server mode: Any.Lapotopon csak a DisplayUnit-ot telepíted, és a System -> Settings-ben megadod a fenti portot, Server mode: remote, Server name or IP address-nek pedig a másik gép helyi IP címét (amit a másik gépem célszerű először fixre beállítani, pl 192.168.1.123).
-
cintula187
addikt
Visszaírtak:

EFB is a ".NET-framework" based software. In other words, it is required to have the Microsoft ".NET-framework" installed on a device on which EFB should run.
If there will be a possibility in the future to run the ".NET-framework" on an Android driven device, then EFB will work too.
-
cintula187
addikt
válasz
Cypresss
#10678
üzenetére
Jelenleg egy pc-n van a data és a display is és kiterjesztett asztalként húzom át a tabletre a display képét. Ami ugye csak akkor bökdöshető ha ez az ablak az aktív, de akkor FSX ben nincs hang stb. Írok nekik a supportra.
"B" verzió felrakom egy laptopra de ott elveszik az érintő képernyö

BTW ha most a FSX pc-n van a display is meg a data provider akkor a laptopra csak felrakom a display providert és valahogy elnavigál hogy kerüljön össze a kettő a hálozaton? Mert egy wifi hálózaton lennének.
Wishlisten van ezek szerint.
Valahogy nincs kedvem meghekkelni a tabletet, hogy .net frameworkot vagy mit rárakva tudja telepíteni rá wines alkalmazásokat.

-
Cypresss
senior tag
Gondolom nem csak a flight saftey, hanem a zajterhelés folyamatos csökkentése/korlátozása is kiváltotta ezt a korántsem örömteli változást és a légtér felosztása is sokat változott az elmúlt két évtizedben.
(#10660) boeing: : Ez király volt.
Tök érdekes, hogy a procedure-ek hogy megváltoztak az évek során. Manapság, már 10-es flapset nem is használnak csak az 1-5-15-30-as állásokat. Ezt a "full lights on-t" viszont nem értem. Miért csak MM környékén kapcsoltak fényeket?#10665) djfules:
3. Androidra nem tudok válaszolni, ha iPad-en megy, elivleg mennie kell Androidon is.
5. Erre annyit tudok mondani, hogy LPMA-n a 05-ös pálya megközelítési térképén van egy ROSARIO, LXGB 09-es APP térképén pedig egy VICTOR nevű ISEC. Egyik sincs a Navigraph adatbázisban, ebben viszont megtaláltam mindkettőt.
(#10674) cintula187: A Data Providert és a Display Unitot külön-külön kell telepíteni, majd mindkettőt beállítani és finomhangolni a hálózaton. Ezeken már túl vagy? Szerintem érdemes lenne megkérdezni a fórumon, hogy mi van most az Androidos tabletekkel, mert amit belinkeltél, az már több mint fél éves topic.
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#10674
üzenetére
Tabletre nem lehet feltelepíteni a klienst?
djfules: REX-nél a nem HD-s textúrákkal is gond van? Ingyenes talán van avsim-en. Én személy szerint AS2012-zök, és ha még valahol elérhető lenne, lehet a Zinertek felhőit használnám... a régieket, nem ezt az új, szuperjó, csilivili extra HD plusz kiadást.

-
cintula187
addikt
Első problémám!
Ha az fsx fut fő ablakként nem reagál a tablet az érintésre. Hogyan tudom ezt bellítani? Érts: minde esetben ha a tabletet akarom használni az egérrel oda kell kattintanom hogy az legyen az aktiv ablak.
-
djfules
tag
Gatula! Nemsokára követlek

Addig is nem tudvalaki egy jó sky textura csomagot ingyeneset! A REX kicsit gépigényes még nekem (nemsokáig)
-
cintula187
addikt
Beadtam a derekam kifizettem és várom az activation keyt az Aivlasoft EFB -hez

-
wd.taz
aktív tag
Hopp, lesz mostanában jó film is a mozikban [Flight]
Ezt biztosan megnézem, pedig utálok moziba menni....
-
wd.taz
aktív tag
Sziasztok!
Felhívnám a figyelemeteket arra, hogy 2013.Aug.3-4.-én Repülőnap lesz Kecskeméten.

Lehetne egy össznépi találkozót csinálni, a fórumtársakkal. Mit szóltok?
Bár vannak itt többen akik már találkoztak egymással egyéb okból kifolyólag (közös szimulátorozás stb.), de biztosan jó buli lenne.
Tisztelettel.
Kádár Attila [Tazi]
-
djfules
tag
válasz
cintula187
#10666
üzenetére
Nem frisíti automaticusan kell hozzá a navigraph vagy az aerosoft navdata is elég! Letültöd instalálod kész.. azért küldtem egy privit is

-
djfules
tag
válasz
Cypresss
#10655
üzenetére
1. Ez tiszta sor mivel már régóta használom az AIRAC adatbázisait.
2. Szerintem is bőven elég mivel ugyan azt az ARIAC-ot használja az FMS is mint az EFB.
3. Jelenleg két monitorral használom (a másik monitor kicsit gyengébb mínőség de jó erre) van egy 10" os tabletem android 2.2 vel szerinted azon müködne?
4. Ja kipróbáltam csak néhány reptéren tem találja a Taxi útvonalat ha azt is megtervezem de ezt azt hiszem írták is a honlapon. de nagyon hasznosak valóban.
5. Ezt használjam inkább? Ez az adatbázis annyival többet nyújt!Köszi a tanácsokat!!!!!!
-
Geryson
addikt
A Flight! magazintól kapom rendszeresen az értesítéseket ha kijön egy új szám. Megnézni nem szoktam, mert ehhez meg kellene vennem az újságosnál, de a tartalomjegyzéket átböngészem. Szép számmal vannak benne mindig új repülőterek, de most az egyik legérdekesebb dolog, hogy állítólag kijön egy SP3. Sajnos nem tudom elolvasni a cikket, mert direkt úgy van beszkennelve, de ha ezzel kapcsolatban valaki tud valamit, akkor szívesen meghallgatom!
Jorus: A 90-es évek már bizony régen volt!
Amúgy tényleg jó kis leszállások voltak, lásd tényleg a Ferihegy Titkai DVD...Korcsii: Szerintem kijött hivatalosan a REX Essentials Overdrive, merthogy kaptam egy hírlevelet (ott mondjuk plus-nak írja), de gondolom szervertúlterhelés miatt nem elérhető az oldal!

-
válasz
Cypresss
#10657
üzenetére
Jól néz ki!

Szomorú tendencia, hogy nem is olyan régen ('90-esek évek vége), teljesen általános eljárás volt LHBP-n a short visual 0.5nm-re, most meg standard 10nm-t ad final-re az ATC. A Flight Safety oltárán elveszítjük a repképes pilcsiket.
Boeing @ 10660: épp az ienekre cáloztam.
Ez egyébként Fábián Laci és Horváth Viktor (akkor még F/O-ként) MAH555-tel a Ferihegy Titkai 2. DVD-jéről. -
wd.taz
aktív tag
válasz
cintula187
#10659
üzenetére
Szia!
Azt szeretnéd, hogy az Androidon lásd a képet? Arra az AirDisplay app jó.
Én a CDU-t akartam az enyémen, de sajnos nem ment rendesen. Hardveresen gyengének bizonyult a Tablet, megváltam tőle. Az egyik cimbimnek van iPad II-je (azt hiszem) 10"-os, mondta, hogy kölcsönadja kipróbálni hogyan muzsikál rajta.
Az Androidos app ha érdekel, küldj privit.
Tazi
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187
#10658
üzenetére
- Azt látom hogy idapra kiterjesztett képernyő appal megoldható. De androidra is valahogy?
más. Tudja valaki, hogy miért kapok megint néha "unable crz alt" hibát? Minden adat is meg van adva az FMC-ben és amíg el nem érem a crz alt ot addig a Vnavot be se tudom kapcsolni.
-
Cypresss
senior tag
-
Cypresss
senior tag
válasz
Korcsii
#10646
üzenetére
AivlaSoft EFB
De cserében utána nem kell többet fizetnünk (fixme) - ha frissítjük a repülők AIRAC-ját navigraph-on keresztül, akkor ugyan úgy frissíthetjük ezt is, további költség nélkül.
20 kredit kifizetése után minden támogatott addonhoz (jelenleg 48 féle) elérhető a legfrisebb AIRAC.
Ha jól emlékszek, a szó szoros értelmében vett chart-ok nincsenek benne, helyette a jeppview-hez hasonlóan jelennek meg a navigációs pontok, útvonalak, és ha jól emlékszem, a SID/STAR útvonalak is (csak másik fülön, vagy hogy).
Igen, így van.
Chartok valóban nincsenek, de chartszerű a megjelenítés és minden szükséges adatt elérhető a "térképeken".Nagyjából jepview szerűen leht útvonalat is tervezni benne, meg van egy rakás további funkciója is, ami kompaktabbá teszi, és egész repülés alatt segítséget nyúlt.
Taxi tervezés, Metar lekérdezés, checklistek betöltése, pályaorientáció megjelenítése, moving map (földön és repülés közben egyaránt), route log mentése pdf-ben, FP-export, stb. Mondjuk ha emellé még használsz FS2CREW-t is, akkor nincs is miről nagyon beszélni. Elérted a szimuláció jelenlegi határát.

-
Cypresss
senior tag
válasz
djfules
#10645
üzenetére
Látom már használod, de azért néhány dolog:
1. Azok a chartok és adatok (isec, ADF, VOR, ILS, pálya, stb) vannak benne, ami a Navigraph AIRAC-ban. Mert ezzel kell frissíteni az EFB-t, hogy up to date legyél.

2. Én minkettőt használom, mivel sok olyan reptérre repülök, ami a Navigraph AIRAC-ban nincs benne, vagy az eljárások nem teljesek. E tekintetben sokkal jobb a Jeppi (jelenleg 8610 reptérrel), de egy haladó szimulátorosnak bőven elég az ami az EFB-ben van.
3. Nem tudom hogy akarod használni, de szerintem a legjobb külön gépen (laptop, vagy tablet), hálózatban, moving mappet folyamatosan használva.
4. A Metar lekérést és a taxiútvonal tervezést remélem már kipróbáltad. Nagyon jó és hasznos mindkettő.
5. Már hogyne volna hasonló [link] ráadásul nagyon komoly - valós - adatbázissal. -
Landing at Paro. Egész jó kis short visual approach FL180-on.

-
djfules
tag
Na leteszteltem az AivlaSoft ELectronic Flight Bag programot egy LHBP-EDDM útvonalon, jelenleg a 30 napos próba verzió van fent de hamarosan vásárlás lesz a vége, akinek még nincs meg most 6000 ft-al olcsóbb nov 30-ig, de így is 12.000-be kerül, de megéri! Teljesen együtt működik a szimulátorral, olyannyira hogy off line repülve egész jó működik a beépített ATC vel pl. ki lehet választani RNAV megközelítést is! Megszerkezted a flight plan-t és egy kattintással activálod és már a szim-ben is automatikusan betölti. Egyszóval teszteljétek nagyon jó kis progi akit érdekel itt megtalálja: http://www.aivlasoft.com/products/efb/index.html
-
Colos1
őstag
válasz
RCH663
#10640
üzenetére
Szia!
Vettem új CPU-t, amit nagyon komál az FSX, és elolvastam a beállítási javaslataidat.
Azt a rohadt stutteringet sehogyan sem tudtam megszüntetni, pedig mindent kipróbáltam

Próbáltam scenery nélkül is, úgy is ugrál a textúra. Próbáltam a legalacsonyabb és a legmagasabb beállításokon is, de sehogyan sem jó. Belső nézetből jobb, külső nézetből viszont hatalmasakat ugrik.
-
atys25
csendes tag
Sziasztok!
Használja valaki az ENB series-t? Én használom vagyis használnám,de egyfolytában kiakad tőle az FSX amikor ablak módból váltok teljes képernyő módba vagy amikor a fejlécben a menüpontok közül megnyitok valamit. Egy csomó videót látok a youtube-on ami ENB-vel készült és nekem nagyon bejön ez a kis dll effekt. Nekik hogyhogy nem akad ki tőle az FSX? Esetleg meg tuda valaki mondani,hogy miért akad ki az FSX az ENB-től? GTX 560 Ti videókarim van.
Vagy létezik valami hozzá hasonló progi? Igazából az tetszik benne,hogy homályosítja a képet kicsit és a színek is realisztikusabbak az ENB-vel. -
djfules
tag
válasz
Korcsii
#10646
üzenetére
Köszi a kielégítő választ, tényleg van próbaverziója ki is próbálom ma
ha tetszik megveszem!
Félre akarom már tenni teljesen a "papír alapú repülést" eleinte nyomtattam a térképeket (én hülye) A5-őebe ahogy kell de már nem fértem el tőle és túl drága is lett meg persze mindig cserélgetni...
Most meg a sok pdf-től nem férek már, jó lenne már egy two-in-one program ( útvonal tervező és térképek ) -
Korcsii
őstag
válasz
djfules
#10645
üzenetére
Nekem volt szerencsém mind a háromhoz (btw az AivlaSoft EFB-ből van próbaverzió, én is azt néztem, egy próbát szerintem megér).
Jeppview
Brutális, a maga nemében szerintem az egyik legjobb - csak mondjuk nem FS-hzez készült. Ami jó, mert teljesen valós (elvégre ezt használják a "nagyok" is). De egy földi halandó számára szinte elérhetetlen.Navigraph nDAC
Jeppview kicsiben. Na jó, nem teljesen. Vagyis inkább egyáltalán nem. Például útvonalat nem nagyon lehet benne tervezni - persze elérhetőek a térképek, de nincs olyan grafikus tervező része, mint a Jeppview-nek. Szóval inkább csak chartok megjelenítésére jó. Ami még annyira nem tetszik benne, hogy minden reptérhez külön le kell tölteni a chart-okat, és minden egyes letöltés kreditbe kerül. Ha frissíteni szeretnénk a térképeket, az is kredit. No meg nem jeppensen formátumúak a chartok.
AivlaSoft EFB
Hát, 2x használtam a próbaidőszak alatt, túl sokra nem emlékszek belőle (de legalább van próbaverzió, te is kipróbálhatond
). Viszont ez kifejezetten FS-re készült, és rengeteg funkció van benne. Mondjuk az ára is viszonylag magas. De cserében utána nem kell többet fizetnünk (fixme) - ha frissítjük a repülők AIRAC-ját navigraph-on keresztül, akkor ugyan úgy frissíthetjük ezt is, további költség nélkül. Ha jól emlékszek, a szó szoros értelmében vett chart-ok nincsenek benne, helyette a jeppview-hez hasonlóan jelennek meg a navigációs pontok, útvonalak, és ha jól emlékszem, a SID/STAR útvonalak is (csak másik fülön, vagy hogy). Nagyjából jepview szerűen leht útvonalat is tervezni benne, meg van egy rakás további funkciója is, ami kompaktabbá teszi, és egész repülés alatt segítséget nyúlt. Szerintem egy próbát megér - bár árára tekintettel egyelőre nem ruháztam be rá, de később még visszatérek erre a témára úgy érzem. 
ui: privi ment vissza
-
djfules
tag
válasz
Cypresss
#10426
üzenetére
Szia! egyetértek veled hasonló módón vagyok én is ezzel. Egy kérdésem lenne hozzád, írtad hogy használod az AIVLASOFT EFB-jét. Megéri megvenni? Chart-ok benne vannak? Vagy marad a jeppview? Azt használom én is de már elveszek a sok .pdf-ben! :-) Egyszerübben Aivlasoft VS. Jeppview ( vs. nDAC ) tudomásom szerint nincs több hasonló...
-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#10643
üzenetére
Privát üzenet, msn, stb.

-
Korcsii
őstag
Mathijs Kok (Aerosoft):
"A high fps is really key for this project as we also like to sell nice scenery!"
Apropó, nem akar valaki AirbusX Extended leírást olvasni a hétvégén?
Magyarul persze... -
cintula187
addikt
Azért erre odafigyel az utas

-
RCH663
aktív tag
válasz
hhelikopter
#10636
üzenetére
Első körben Korcsii-nél a pont.
De nem biztos hogy csak FS, lehet vga driver gond is (frissítetted?) meg lehet hogy valamit telepítettél, ami valahogy offolja a vga textúrázó egységét és ezért nem tölti be a teljes textúrát. Próbálkozz, és próbálj emlékezni hogy mit csináltál ami kiváltotta. Arra figyelj hogy az ORBX addonok tudnak nagyon fura dolgokat csinálni az FS-ben. Pl a vízből sok helyen mező lesz, meg egyéb érdekes hibák.
-
Korcsii
őstag
válasz
hhelikopter
#10638
üzenetére
fsx.cfg-s kódját nem tudom, de ilyen néven találod a beállításoknál (Terrain fülön első csúszka). Esetleg még az első fülön nézd meg, hogy a Filtering Anisotropic-on van-e.
-
Korcsii
őstag
válasz
hhelikopter
#10636
üzenetére
Level of detail radius?!
-
hhelikopter
tag
Szia RCH663!
Lenne egy kérdésem FSX.cfg kalibrálásával kapcsolatban. Az utóbbi hónapokban egy érdekes dologra lettem figyelmes, szerintem valamit cfg- be elállítottam azért lehet. ORBX kiegészítőről beszélek ahol a talaj fotó realisztikus. Mikor föld közelben repülők helikopterrel 50 m -en akkor a talaj full éles, csodás, ahogy elkezdek emelkedni homályos lesz a föld textúrája. Korábban ilyen nem volt, ez mitől lehet?
Köszi a választ!
-
ryger
aktív tag
Sziasztok,
Par hete mar irtam ide es sok segitseget kaptam
ezuton is koszonom! Roviden annyi, hogy ismerosnek rakunk ossze gepet az FSX-hez es van neki egy TripleHead2Go Digital Edition kutyuje ami megosztja a jelet a VGA-bol. Na most a linken is lathato hogy a kinezett ATI 7970-et csak 1360x768/monitor felbontasig kezeli 3 monitoros rendszer eseten, de a cel 3 FullHD-s monitor. Az lenne a kerdesem, hogy van-e koztetek olyan aki hasznal 3 monitort es egyenkent koti ossze a VGA-val? Itt van egy teszt 2007-bol es az autoversenyes progirol keszult kepeken lathato a kulonbseg de en ugy gondolom, hogy mara ezt mar kikuszoboltek es a VGA driver software elvegezne ezt a feladatot, mert ha nem akkor nVidia 680 kell a Matrox-hoz, hogy menjen az 5760x1080-as felbontas.Koszonom elore is es remelem nem haragudtok a sok nem ide vago kerdes miatt!!
-
Cypresss
senior tag
Csináltam egy real time wather videót. Elég gyenge szembeszél van a JFK-n.

[link] -
Korcsii
őstag
válasz
Cypresss
#10632
üzenetére

New York légtere amúgy kicsit zárva, mondhatni kihalt.
Btw bő egy hónap után tegnap este ismét repültem... és nem B744-8F-fel, hanem a jó öreg B744-gyel, és EGSS helyett EGLL. Rájöttem ezt a kombinációt jobban szeretem.
Akartam csinálni leszállós videót, végül elmaradt (bár FSRecorder-rel felvettem), de egy képet azért felrakok, ha már itt jártam. 
[Sztorizgatás]
Nem szeretem az éjszakai képeket, mert nappal kb semmi nem látszik belőlük, fényerőt növelve meg rondák lesznek, de hát ez van, szeretem a nagy holdat
Időjárás is londoni volt, kicsit esett is, EGFF-ből felszállás után jött velem szembe egy BAW Concorde is Londonból, ment átszelni az óceánt (a kapitány tájékoztatása szerint nem sokkal később begyújtotta az utánégetőket, és irány a csillagos ég
). EGLL átlagos volt, EGSS és EGKK több gépet és ATC-t kapott (event volt tegnap? Szombaton Cross The Pond volt ha jól láttam, ja meg BAW Overnighters is volt Indiából, de reggel 8-9 órási landolással inkább kihagytam). Azért 2 percre előttem-utánam volt gép, egy kis egyeztetés csak kellet. Mert hogy EGLL ATC megint nem volt - lehet megunták a sok idiótát?
No mindegy, jó volt.
[/Sztorizgatás]Jut eszembe, nincs itt olyan, aki ért az Airbus-okhoz, és ráérne majd pár nap múlva egy "kis" szösszenetet olvasni róluk?

-
skynet666
tag
Egyszerűen már nincs ötletem

Teljesen jó fps-eim vannak szinte mindenhol, de ahogy vízfelület kerül elém szaggatni kezd nagyon, leesik 10 fps-re a sebesség. Feltúrtam a netet, de nem találtam semmit

Rex, fsx beállításokat próbálgattam de nem sikerült megoldani. Van valakinek ötlete, vagy találkozott már ilyen problémával?
q9400, ATI radeon...
-
gabitoo88
tag
-
Korcsii
őstag
válasz
balage1989
#10619
üzenetére
Majdnem kész. Pontos megjelenési dátumot már inkább nem közölnek.
Szerintem karácsony előtt már kint lesz. -
balage1989
tag
Sziasztok. Az airbus x extendedről lehet tudni valamit? hamarosan jön? vagy inkább évek kérdése még?

-
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz
#10615
üzenetére
Egész szépen alakul a konfig. Gratula!

(#10616) cintula187: Ez egy 24 órán át tartó rendezvény lesz, ahol egy napig folyamatos irányítás lesz minden irányítói pozícióban. A virtuális légteret pedig a valóságos irányítók munkahelyéről fogják felügyelni a kedves kollégák. Így jön képbe a Hungarocontrol. Tavaly is itt volt az irányítói központ, ha jól emlékszem.
Giga nagy forgalom szokott lenni ezen a napon, így én biztosan repülök egy oda-visszát valamilyen irányba. Remek érzés, amikor az APP "break, break" üzivel zárja le kommunikációt olyan sok az érkező gép.

-
wd.taz
aktív tag
válasz
Cypresss
#10614
üzenetére
Én nézegetem már egy idelye, de nincs időm most repkedni, lakás renoválás folyik.
Mondjuk regelni is kellene
, meg fejleszteni az angolt (0,001%-on áll).Biztosan nagyon jó mulatság lesz, de jövőre mindenképp kipróbálom.
Annyit azért időközben összehoztam, hogy az FS már 120GB SSD-n van, az x6 négy maggal 4,1GHz-en jár, van 3db Samu 2493HM monitor és kinéztem az új vidkarit ami Sapphire 7870-7950 Flex lesz de csak karácsonykor.
Addigra talán kész lesz a kecó is és akkor csak a repülés lesz, a többit meg oldja meg a család
. -
Cypresss
senior tag
Mindenki lezuhant, vagy ennyire drága a kerozin?

Én az elmúlt pár napban vagy lezuhanok vagy lefagy a gépem, az most hosszú, hogy miért.

Ide megyek szombaton:
International Virtual Aviation Organisation HUNGARIAN DIVISION
Kedves résztvevő!
Jelentkezésedet a 2012 október 20-21-i 24 órás rendezvényre továbbítottuk a Hungarocontrol Zrt. felé. Ez a levél igazolja, hogy részt vehetsz a rendezvényen. Csak a nemzetbiztonsági ellenőrzés negatív eredménye esetén kapsz újabb értesítést.
Bla, bla, bla...
Valaki esetleg a tisztelt tagság közül nem kapott hasonlót? Mert akkor összefuthatnánk a helyszínen.

Van itt egyáltalán IVAO-n repkedő pilóta?
-
Cypresss
senior tag
válasz
Korcsii
#10611
üzenetére
Basszus!!!
Direkt szóltam, hogy ne fotózzanak. Nem szeretem a reflektorfényt, csak az extrém nagy magasságokat.

Egyébként: CYPRES (Cybernetic Parachute Release System) automatically initiates the reserve parachute at a predetermined altitude.
A 729 mérföldes sebességet átélni pedig nagyon brutál lehetett. Le a kalappal.

-
Korcsii
őstag
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem a játékkal kapcsolatban.
Feltelepítettem az alapjátékot, az SP1-es javítást és az X Acceleration-t is.
Két kérdésem lenne:
1) Hogyan tudnám kiküszöbölni a fagyásokat, ugyanis rendre leáll a játék. Vagy fatal error, vagy csak simán has stopped working.
2) A Real Environment Xtreme-t hogyan tudnám használni? Ugyanis hiába állítok be flight plan-t egyszerűen nem tudom elővarázsolni a sima FSX-ben ezeket a beállításokat. Ehhez tudna valaki egy jó tutorialt?
Tehát meg van a REX-szel minden beállítás, de nem tudom, hogyan tudnám ezekkel a beállításokkal elindítani a játékot.Előre is köszönöm a segítséget.
-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#10607
üzenetére
Akkor jól emlékeztem,mert én is sokat agyaltam rajta.

-
cintula187
addikt
válasz
cintula187
#10602
üzenetére
Kiválóan működik a tekeredés
Csak minden beállítás után ki kell húzni de annyi baj legyen. -
válasz
cintula187
#10600
üzenetére
Ha 737-esen vagy 747-esen A/P nélkül tekergeted a V/S-t, akkor nem történik semmi, azon kívül persze, hogy az FD vízszintes szárai elmozdulnak. Legalábbis a valóságban.
Milyen modellel működött ez egyébként?
Új hozzászólás Aktív témák
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W with combo cable (3TR87AA)
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086
- Lenovo Thinkpad T14 Gen 3, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch + TOLL
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi







ezuton is koszonom! Roviden annyi, hogy ismerosnek rakunk ossze gepet az FSX-hez es van neki egy 


Pedig láttam de nem esett le.

