Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    addikt

    válasz Alemida #49576 üzenetére

    Na körbekérdeztem a szervizeknél, hogy biztos jól adták-e az ajánlatot a vezérlés cserére. Hát bakker, ha valaki nem ért az autókhoz (mint én), akkor olyan szintű különbségeket tudnak a szervizek mondani, ami között az átlag user elvész:

    - Petrányi adott korábban 480 ezres ajánlatot, a telefonos tisztázás után kiderült, hogy egy 60 ezres munkadíj tétel az hibásan került rá, így csak 420 ezer. :U De vízpumpát kell cserélni szerintük, mivel a vezérlés része. És vezérműfedelet is.

    - Kőrösi autó 340 ezres ajánlatot adott, amiben nincs vízpumpa, mert nem része a vezérlésnek. Van viszont vezérműfedél, meg olajteknő. Vízpumpával kb 410 ezer lenne, tehát szinte márkaszerviz ár...

    - Ford ESS 200 ezres ajánlatában a vízpumpa azért nem szerepelt, mert nem része a vezérlésnek, így nem tették bele automatikusan. Viszont egy 200 ezer km-hez közelítő autónál azért ők mindenképp ajánlanák, úgy 270 ezer lenne a szumma. A vezérműfedél cserét szintén nem írja elő a gyári technológia, mert visszatehető, ezért ők azt megpróbálják nem cserélni, így nem is tették bele automatikusan az ajánlatba a 88 ezres plusz tétel. Ha mégis kell, akkor itt is a fullos csomag 360 körülre nőne.

    Emellett olajcserét is kérdeztem, itt megint elég random árak jönnek ki:
    - Petrányi nem is értelmezhető, mert hiába írtam, hogy CSAK olajcsere, ők a km állás alapján beleraktak minden szűrőt és a munkadíjat is így adták meg, meg még fékolajat is akanak meg assistance, kisfaszom. De biztos, hogy magában is 100 ezer felett lenne, mivel csak az olaj meg szűrő anyagdíja 80 ezer (bruttó 11 ezerért adják az olaj literjét)...
    - Kőrösinél 42 ezer
    - Ford ESS 73 ezer

Új hozzászólás Aktív témák