Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giigz

    veterán

    válasz Kalandor #6847 üzenetére

    Van egy nagy érv a TS 850 mellett, mégpedig az, hogy amelyik teszten elindul, azt megnyeri.

    A TS 850 jóval elterjedtebb, általános vélekedés, hogy ha a legjobbat keresed, akkor az a TS 850 lesz.

    Tapadásban egyébként mindkettő nagyon jó, a te gondolataiddal ellentétben a tesztek alapján inkább a Conti jobb tapadásban, vízen is, és jégen is, de a különbségek elenyészőek, korábban részleteztem hogyan kell ezeket a különbségeket érteni, röviden a lényege annyi, hogy a gyakorlatban "nincs különbség", mert olyan sok tényező függvénye, hogy egyszerűen nem lehet így lemérni a különbséget, hogy a te méretedben, a te autódon, azon a felületen amin majd te fogod használni, melyik hogyan fog tapadni. Fogyasztásban egyébként a Dunlop-ot hozta ki egy fokkal jobbnak az Adac, de ami érdekes, hogy a felhasználói vélemények alapján a WR2 fogyasztását csak 4*-ra értékelték, míg az 5x annyi TS 850 értékelés alapján a Conti-t 5*-ra. Erre is csak azt tudom mondani, hogy a gyakorlatban nagyjából 1 dl különbséget sem fogsz majd észrevenni. Hangban szintén több helyen hozták ki jobbnak a Conti-t, mint a Dunlop-ot. Amit direkt a végére hagytam, és szintén fentebb írtam róla, a kopás fontossága, amiben szintén jobb a Conti, nem mindegy, hogy X idő és Y km múlva mekkora profil lesz rajtuk, és az Adac szerint 1,5 vs 2,5 az érték, tehát az idő és kopás előrehaladtával egyre nagyobb lesz a tapadásbeli különbség a két gumi között a Conti javára.

    Tehát TS 850.

Új hozzászólás Aktív témák