-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Ugyanilyen ecocontact volt a gyari szereles a splashen, a meret is hasonlo (165/70r14). 6-7 evesen fossa voltak repedve, pedig garazsban allt vegig az auto es telen is ott voltak tarolva a kerekek. El kell fogadni, hogy a mai abroncsok 5-6 evre vannak tervezve, utana eloregszenek. Ekkora futasra megerne inkabb negyevszakosban gondolkodnod.
-
Qru
MODERÁTOR
Pótkereket célszerű a maxra fújni amit elbír a gumi (rá van írva ez az érték). Egyrészt akkor ritkábban kell ellenőrizni a nyomást benne, másrészt mert kiengedni mindig tudsz belőle, még az út szélén is na de belefújni...
Vehetsz nyomásmérőt az tök precíz de szvsz ha az első kúton megnézed a nyomását csere után addig semmi baj nem lesz. Max ránézésre/érzésre picit engedsz ki belőle ha még nagyon magas benne a nyomás (pl mert két napja toltál bele 2.8 bar-t).
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
Arra gondolt, hogy a szélesebb gumi a kisebb átmérőjű kátyúkon egyszerűen átsiklik, ellenben ha bekap egy nagyobbat, vagy nem pont középen megy át rajta, akkor a peresebb gumibsn / felnin sokkal nagyobb kárt tud okozni.
Az meg, hogy komfortosabb a peres gumi elég érdekes kijelentés volt -
molnarpeter
nagyúr
[link] pl (Skodákon találkoztam vele leginkább)
Szenvedtem eleget vastagon festett csavarokkal (ami meg vékonyan van fújva, az sem marad meg ha kulcs hozzáér, de legalább szerelésben nem hátráltat), melegíteni sem lenne a legjobb anyag szempontjából, szóval ja még a Ford utángyártott csavarok egész mutatósak, amiknek nem lemez sapkájuk van, hanem krómszerű bevonatot kapnak (vagy hasonló), a lemez pár év után leesik amúgy, azért nem a legjobb a gyári. Vagy még a horganyzottak egész tűrhetőek, de azt is leszedi valamennyire a kulcs...[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Ja meg egy kerdes: most par hetig (mig megjon a felni / kapok idopontot) elol felesbe van fent nyari gumi / 4 evszakos gumi (potkerek). Meret ugyanaz.
Erdemes lenne inkabb a hajtott kerekekre ugyanolyat tenni (avagy addig csereljem meg a hatsoval)?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rbalint88
addikt
-
őstag
nekem gyanús, hogy a téli az 205/55 R16 lenne acél felnin
és ott már a 280k kezd combos ajánlat lenni, még ha gyári szerelés akkor isén gyakorlatilag 10 éve csak egy szett alufelnit kérek a lízingelt cégautókhoz, és cserélgetjük rajtuk a gumit. persze 4 évnél nincsenek meg tovább, de ennyi idő alatt még nem vettem észre problémát egyetlen autónkon sem
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
nagyon ritka a 17" acélfelni, azért gondoltam
(nem azt mondom, hogy nincs, mert az Espace Mk4-nek 2002-2006 között volt pl 17" acélfelnije, de ez azért elég ritka, ellentétben a 16"-ossal, ami minden sarkon van)Qru: a Renault TPMS itthon sem drága, olyan 7500-8000 körül van darabja márkaszervizből, kinnt ennyivel drágább lenne?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ha a márkaszerviz adja az ajánlatot, akkor a TPMS benne van az árban, felprogramozva, ez tuti
és akkor csak cserélgetni kell a kerekeket (meg néha a TPMS-t, ha lemerült benne az elem, de általában bírnak 5-8 évet)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...