-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Nézzél rá a Continental Allseason-re is, az nyáron is jó és télen jobb mint a CC+. Annyi, hogy picit gyorsabban kopik de ilyen kevés km-nél nem számít, kb előbb fog elöregedni a gumi mint elkopni.
A GY Vector az inkább téli mintázatú, az nyáron nem olyan jó és gondolom inkább tavasztól-őszig mész sokat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
evo87
őstag
Mi otthon Corsára a Contit tettük fel. Nekem meglepően jónak bizonyult hóban és jégen is. Szárazon inkább átlagos, de még mindig jobb mint pl a Lanceren levő Quatrac 5.
Én viszont a Bridgestone Weather Control és a Michelin CC között vívódom, de valszeg a nyáriasságra fókuszálva előbbit fogom rendelni.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
Qru
MODERÁTOR
Most elbizonytalanodtam én is...
Michelin CC+ száraz fékút: 39,4 m
Conti Allseason száraz fékút: 41,2 m
[link]Oké, hóban jobb a Conti de azért ez elég durva fékút különbség, kb fél autóhossz... és pont olyan közegben ahol mondjuk kb 80%-ban használod a gumit. Én is a Conti meg a CC+ között vívódom de akkor egyelőre a CC+ felé billen a mérleg nyelve nálam.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Attól függ neked mi a fontos, illetve hol/milyen körülmények között használod. Nekem pl a nedves kezelhetőség nem számít se a száraz mert nem túl erős és 4wd-s az autóm. Ellenben a fékút nagyon is fontos, mert szaladt ki már elém gyerek/kutya/labda és centiken múlt hogy nem lett belőle baj.
Esőben amúgy is fokozott óvatossággal vezetek. Nálam a havas teljesítmény szintén nem túl mérvadó, mert a 4wd sokat segít. Jelenleg a gyenge havas teljesítményű régi CC-m van és azzal sem volt gondom eddig igaz télen keveset használom a kocsit és akkor nem veszem elő ha nagyon nagy a hó vagy jegesek az utak...#nincsbennetarcsi
-
M0RGI
őstag
Köszi, én is így gondolnám.
Bár ez a Goodyear Vector 4 Seasons Gen 2 sem tűnik rossznak, igaz gondolom az főleg téli jellegű, én meg akkor keveset megyek. Bár ha vizesen és szárazon csak kicsit rosszabb, mint a CC+, akkor elgondolkodtató, főleg mivel olcsóbb is. Hát nem tudom... -
TFSi
őstag
Amennyiben hasonló tél lesz az ideihez, egyértelmű a Goodyear előnye. Vízen is jó és kopásállóságban is.
Autobild nyárigumi-teszt 225/45 R17, meglepő eredmények + új Hankook Ventus S1 evo3:
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Qru
MODERÁTOR
Benne van a pakliban, a múlt téli teszten jól szerepelő Kleber árát is felnyomták a kereskedők. De nagyon nem fog változni szerintem mert a Conitnental, így is alájuk van árazva. Ha nyílik az árolló azzal azt kockáztatják, hogy inkább a Contit veszik az emberek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Idén télen volt egy két érdekesebb esetem jeges úttal (egy főleg, ha nem 3-mal megyek akkor felhajtok a járdára). De a CC+ nyári és 0 feletti időben nagyon jó. Szóval nem tudom, fel kell dolgoznom élményeim Meglátjuk milyen lesz a nexen nyáron (mert ugye Ő meg téliesebb).
-
M0RGI
őstag
Ezek a megállapítások igazak?
"Nem kell megijedni, ha egy forgalmazott gumiabroncs gyártási ideje régebbi, hiszen a szakszerű tárolásnak köszönhetően a három évnél nem idősebb abroncsok teljes mértékben azonos állagúak az éppen a múlt héten készültekkel!"
"A Magyar Gumiabroncs Szövetség hivatalos állásfoglalása szerint egy gumi helyes tárolás esetén 5 éves korig számít újnak, azaz eddig hozható forgalomba"
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
5 év sztem is túl optimista (főleg, hogy ismeretlen körülmények között volt tárolva) de a 3 évre azt mondom oké. 2018-as gyártásút simán bevállalhatod.
mod:
amol: A Q5 az középkategória, mivel a 4évszakos eleve kompromisszumos gumi én nem erőltetném a középkategóriát, max ha csak boltba jársz vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
athomi
veterán
A múltkori ADAC teszt más abroncsméretben készült, ahol több olyan abroncs sem szerepelt, ami az Auto Zeitung tesztben szerepel. Viszont mindkettőben szerepelt a Bridgestone Turanza T005, és ha megnézed az már az ADAC tesztben is szépen verte a Crossclimate+-ot száraz fékútban. Csak az ADAC nem ad meg konkrét métereket.
Amúgy nekem az Auto Zeitungos teszt alapján teljesen rendben van a Crossclimate+ tudása, semmi elkeserítőt nem látok. Ha ennél nyáriasabb négyévszakos kell, akkor ott a Bridgestone WeatherControl A005, de az meg havon elég kompromisszumos. Négyévszakos abroncsokra hatványozottan igaz, hogy nem fogsz olyat találni, ami minden körülmények között az élmezőnyben végez.
[ Szerkesztve ]
-
evo87
őstag
Azért a Nankang is jó pár éve a piacon van, és állítólag egész vállalható gumi...mármint ami a tapadást illeti. Az olcsó árért cserébe jól tapadó ellenben 1 nyár alatt elkopó szettet kapsz.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
athomi
veterán
Ne azt nézd hányadik lett, hanem az egyéni preferenciáid szerint állítsd fel a sorrendet. Amúgy azt is lesd meg hogy abban amit linkeltél mi alapján állították fel a sorrendet (a különböző körülmények között mért leggyengébb eredményt vették alapul) és mindjárt megnyugodhatsz. De havon se kell megijedni, gond nélkül haza jutsz vele kisebb-nagyobb hóban is. Mondjuk hegyi vidékre ahol többször havazik és tovább is marad meg a hó én se CC+-t választanék, bár oda valószínűleg nem is négyévszakost.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen videókártyát?
- Mini-ITX
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Gyúrósok ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...