Új hozzászólás Aktív témák

  • Lauda

    félisten

    válasz #94529552 #26665 üzenetére

    No igen, a garancia mikéntje sem mindegy. Euronicsban mondták, hogy pl ha a hausmeister bedöglik, viheted be hozzájuk, ők elküldik a szervizbe, majd ha megjavították visszaküldi a szerviz nekik és mehetsz újra be hozzájuk. Az electrolux ha bedöglik, felhívod a szervizest, nálunk pl itt lakik a városban és aznap , vagy másnap kimegy.(ez már gyakorlati tapasztalat) Ha a helyszínen javítható, akkor megjavítja/megrendeli az alkatrészt és utána, ha nem, akkor elszállítja a gépet, majd megjavítva visszaszállítja. Ha kötöttél rá garancia pluszt, akkor ez annyiban módosul a gyári garancia lejárta után, hogy a biztosítót hívod és ők küldik ki ugyan azt a szakembert házhoz. Ezért szoktam javasolni, hogy nézzünk utána a megvásárolandó gép garanciális hátterének, mert hiába hosszú rá a garancia, ha ennek lebonyolítása katasztrofális.

    Most mit csinál az ember hetekig mosógép nélkül? Mikró nélkül stb. Electroluxnak nagyon jó az alkatrész ellátottsága, pillanatok alatt hozzájut a szervizes és javíthatja a géped, nagyon nem mindegy.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák