-
Fototrend
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
kukulec
őstag
válasz Dragon27 #73088 üzenetére
a frekvencia tartománya egy dolog, de ha jól láttam a 60Hz-et is már -10 dB-en hozza, ami elég gyenge. szerintem amiket írtál, azok nem sokkal lennének jobbak. ezért az árért én a JBL Studio 230-at hallottam vállalhatónak újonnan egyedül. érdemes használt hangfalakat nézegetni.
Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
bkercso
nagyúr
-
-
Ear001
addikt
válasz Dragon27 #64614 üzenetére
Tévedsz. Meglepően egyszerű rendszer és csak nagyon kicsit iskolázott fül kel hozzá, hogy a tápkábel saját hangja felismerhető legyen. A kábeltartókhoz már jobb rendszer kell, de érdemes eljátszani kartondarabokkal, poharakkal stb. A tápkábelnél meg számít az is, ami a falban van, meg ami a házon kívül, simán kihallani egy nagyfesz trafó cserét, csak ezek már túl vannak a hifista hatókörén.
-
nebulo5
senior tag
válasz Dragon27 #64594 üzenetére
Korábban, jómagam is szkeptikusan álltam az ilyen és hasonló, ezotéria – misztikum határait súroló „hi-fi” kellékekhez – rekvizitekhez. De mivel, olyan sok hasonló minősítésű dolgot kipróbáltam már, megtanultam, hogy a neten fellelhető hasonló élménybeszámolókról/leírásokról nem szabad véleményt alkotni. Ha nincs meg az adott „szintű” felszerelés és kísérletezési kedv, akkor át kell lépni ezeken.
Azzal, hogy minősíted a képen látható „távtartókat” alkalmazókat, inkább a tudatlanságod/bugyutaságod teszed közszemlére. Esetleg, ha majd mégis kipróbálsz valami hasonló távtartót a Te rendszerednél, és esetleg semmi változást nem vélsz felfedezni, legfeljebb hozzászólásként (mint személyes tapasztalat) azt leírhatod. Addig meg, akár azt is gondolhatja a post-odat olvasó, hogy Neked „savanyú a szőlő”.
Csak egy példa: vajon miként vélekednél 3 x 2 dl.-es Unikumos üvegről, amelyek mindegyike 2/3-áig van feltöltve olajjal? (pedig, a tudományos magyarázata, a római kori amfiteátrumokban rendszeresen fellelhető félig-2/3-ig kaviccsal feltöltött amfórák révén, párhuzamosítható az Unikumos üveggel)
Olvass inkább és kísérletezz! Ha meg mindehhez nincs kedved, akkor foglalkozz olyasmivel, amihez értesz, vagy érdekel annyira, hogy "fejlődőképességre" inspirál.Üdv: nebulo
-
simongab
senior tag
válasz Dragon27 #64594 üzenetére
Sziasztok, egy elég érdekes tesztidőszak közepén vagyok, van egy szám..akár tesztgenerátornak is jó, már írtam róla, és egy másik zenemű ami a DA átalakítók hibáit hozza ki...
Kiváncsi vagyok ti mit tapasztaltok:
Lehetőleg tömörítetlenül 0.47-0.55
Lehetőleg DDD tömörítetlen nagy dinamikájú felvételen
NAXOS 1989
D. G. 1997
Hungaroton 1994 -
krichd1
addikt
válasz Dragon27 #64413 üzenetére
A két sztereóhoz képest nagyjából egy szint, hangkarakterben azért van köztük különbség. Ott van még a Onkyo A-9010, ez is elég jó kis olcsó erősítő lett. Persze használtan vehetsz ilyen áron akár kategóriákkal is jobbat.
Az év legjobb zenei albumai: http://tinyurl.com/ou4u3ql
-
blattida
nagyúr
válasz Dragon27 #57705 üzenetére
Az erősítő biztos, hogy nem oszt rosszul, a magas ágat szokták kicsit hosszabbra hagyni, mert a magas frekvenciák kicsit gyorsabban terjednek, de annyira kis különbségről van szó, hogy ezt nem fogod bizonyos zenék esetében hátrányként érzékelni.
Biztos, hogy pontosabb is, hiszen biamp esetében függetlennek tekinthető a magas és mély szekció egymástól, összességében pontosabb, kiegyenlítettebb és torzítatlanabb hangot eredményez.
Csak ismételni tudom magam: megszokás miatt érzed azt, hogy nem mindig jobb a biamp.belakiraly
Megteszed, hogy az eredetileg használt laptoppal is kipróbálod?[ Szerkesztve ]
Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
andorra
őstag
válasz Dragon27 #37614 üzenetére
És jól látod minőségbeli különbségek vannak ... egyáltalán nem törekszek a tökéletes hangzásra úgyse tudnám megvenni ..
A tökéletes hangzást mi sem tudjuk elérni. A hifi zenhallgató abban különbözik elsősorban az átlag zenehallgatótól, hogy az adott körülmények között igyekszik a legjobb (legélethűbb) hangzást elérni és ennek éedekében az anyagiakon túlmenően sokmindent meg is tesz. Tehát nem attól hifi zenhallgató, hogy több pénzt költ zenehallgatásra, mint az átlag zenehallgató. A hifi rendszer építéséhez szükséges tudás, nem megvehető! Ahhoz tapasztalatokat kell gyűjteni, kísérletezni kell, tanulni kell, fejlődni kell.
Aki nem akar ilyenné válni, abból nem is lesz soha ilyen Ezért írtam Kammerernek, hogy a tanácsadásait próbálja meg jobban személyre szabni. -
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37614 üzenetére
Mégegyszer mondom, elkerülte a figyelmedet, hogy én pontosan, egyértelműen (bár igaz, hogy nem túl részletesen) jeleztem, hogy az eredeti kérdésedre mi az én válaszom, majd a véleményem kapcsán mások is hozzátették a magukét, a saját tapasztalatuk mértékében.
Akinek volt hozzászólása az eredeti kérdésedhez, az hozzászólt. A többiek nyilván azért nem szóltak hozzá, mert nincs megfelelő tapasztalatuk az adott erősítőkről. Miért veszed készpénznek, hogy kell legyen megfelelő összehasonlító tapasztalatuk éppen ezekről a típusokról a sokezer erősítőtípus közül?
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37586 üzenetére
Nem csak egy kicsit túloztál, hiszen mint jeleztem, én a magam részéről "szubwoofert még nem használtam, szubwoofert nem használok, szubwoofert nem használni fogok".
De mint szintén írtam, valóban van különbség a hangszínszabályzás és a szubbasszushasználat között a bűnösségi és elítélendőségi fokozatban, így a büntetési tételben is. A szubbasszushasználat enyhébb bűn, enyhébb büntetés jár érte.(#37587) andorra "A hifi zenehallgató általában ne is adjon tanácsot az átlag zenehallgatónak, mert sosem lesznek közös nevezőn. Legfőképpen pedig, ne bonyolódjon vele kiegyenlítetlen színvonalú vitába." Az utóbbi két-három hétben pont ezzel a témával foglalkozom akítvan: újra- és újraolvasva, újra és újra átírva az első hozzászólás szövegét, keresem hozzá az olyan megfogalmazásokat, amelyeket lehetőleg semmilyen színvonalú hifi vagy átlag zenehallgató nem tud férleértelmezni, nem tud belekötni. Megvalósítom a lehetetlent. Az utóbbi három hétben "próbaléggömböket felengedve" idézgettem is belőle, aztán dolgozgattam fel a reakciókat, tapasztalatokat. Sziszifuszi munka, de a végére érek.
[ Szerkesztve ]
-
andorra
őstag
válasz Dragon27 #37586 üzenetére
Egyéltalán nem bűn az átlagos zenehallgatás, mint ahogy a hifi zenehallgatás sem az, viszont két külön kategória.
Kammerer:
A hifi zenehallgató általában ne is adjon tanácsot az átlag zenehallgatónak, mert sosem lesznek közös nevezőn. Legfőképpen pedig, ne bonyolódjon vele kiegyenlítetlen színvonalú vitába. -
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37572 üzenetére
Bár én se szoktam használni a sztereó hangdobozaim mellé szubbasszust, nem is vagyok híve az ilyesminek de a szubbasszus kimenetnek annyiban van értelme, hogy a szubbasszus az tud hasznos lenni, hiszen az nem eleve rontja a zenét, hanem kiterjeszti a frekvenciasávot, ami elvileg jó dolog.
"...de amikor a zene vagy én megkívánta használtam a hangszínszabályzót és mért ne ha jólesik..." Hát mert nem esik jól, csak azt hiszed, hogy jólesik, hehe!
Melyik pályán? Én salakmenő vagyok.
(#37569) Auratech Én ellenben éppen a süketszobai körülményeket szoktam próbálkozni létrehozni aktuális lakhelyeimen, úgyhogy nekem már csak ezért sincs szükségem ilyesmire.
(#37570) andorra Szintén hasonlat: az azonban visszás helyzeteket szülhet, ha a húsevő azt akarja elhitetni a vegetáriánus topikban, hogy a marhafelsál is vegetáriánus étel, hiszen a szarvasmarha növényt eszik.
(#37573) KisTücsök Belülről még nem láttam 8000SE-t, de el tudnám hinni, hogy így néz ki. Vagy a Blattida által írt Microgiga...
A szőnyeg hasznos, de nem elég, olyasmi is kell, ami megakasztja a mélyvisszaverődéseket, lásd például Auratech panelja.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dragon27 #37551 üzenetére
Ne egyszerre akarj mindent megvenni. Ha először veszel cuccokat, akkor pár hónap nem a világ, jó választás esetén (10-20 ezer +-ért) kaphatsz használtan olyan erősítőt, ami sokáig oszlopos tagja lehet a rendszerednek. Tudsz rá építkezni: venni forrást, hangdobozt, kábelt, mert az erősítő jó minőségű hanggal rendelkezik. Komplett szett össze állítása helyett inkább egy erősítő és egy pár hangdoboz legyen a célod.
Amit linkeltél, az jó kérdés, mit tud, lehet jó is, loudnesst még mindig kerülném, meg a többi lótúrót is, ha mindenképp hangszínszabályozni akarsz, akkor rákötöd a pc-re a géped (jó hangkártyával egész tűrhető tud lenni a hangja), vagy veszel egy asztali hangszín szabályzót használtan, a lényeg, hogy az erősítőbe inkább ne építsd bele, hagy maradjon meg a maga egyszerűségével. Ha jó az erősítő, a hangdoboz, a forrás, a felvétel, akkor nem kell loudness. Meg semmi egyéb (equalizer sem).
Persze ez is csak egy magán vélemény, én már elkövettem annyi hibát, hogy a fejem tudnám a falba verni, ha eszembe jutnak...most már csak várakozok, használom a meglévő gyenge minőségű rendszerem, amíg nem jön össze a pénz a forrásra, vagy erősítőre...akár évekig is várok.Ba cy lus:Van jó erősítő louddal is, meg hangszín szabályzóval is. De ez többe is kerül, mint az, amikben nincs ilyen, de egy szintű a hangjuk a loudossal. Tehát minek megvenni a loudost, amikor az megváltoztatja a hangot? Ha ugyanolyan jó erősítőt néz a loudosból, mint amiben nincs loudness, akkor az többe is kerül, kérdés, hogy a több pénzért miért ne venne jobb hangú erősítőt, amiben nincs ugyan loud, de az, amire kitalálták, abban jobb? Fentebb írtam, hogy mikkel lehet kiváltani a hangszín szabályzókat és a loudot...(pc, equalizer), ha mindenképp szabályozni akar...(ismerősöm, akinek van equalizere, az csak addig használta, amíg nem vett egy pár jó minőségű hangdobozt...ezután hamarosan oda adta az öcsének).
Egy eszköz egy dolgot tudjon csak. De azt tegye kiválóan. (minden másra ott a maszterkárd ). -
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37551 üzenetére
"...de ennyi pénzért mindbe van hangszín sz., loudness hogy használhatóbbá váljon..." Szerencsére az olcsók közül sem mindegyikben van, és nem azért építik bele hogy használhatóbbá váljon, hanem mert széleskörű fogyasztói igény van rá. A hangszínszabályzók beépítése révén inkább használhatatlanabb lesz az erősítő, hiszen értelmetlen, káros áramkörök dolgok kerülnek a belsejébe, amely áramkörök a jelút megbonyolítása révén még kikapcsolt állapotban is negatívan hatnak a hangminőségre, zavaró gombok-potméterek kerültek az erősítő előlapjára, amelyekbe beleakadhat a kezünk...
"Az hogy meghallgatok egy olyan gépet amibe nincs és megtetszik soha nem fogom tudni megvenni (mert ezek drágábbak )...)" De értsed már meg, nem az a fő baj, hogy van a gépben hangszínszabályzó (hiszen általában szerencsére kikapcsolható-kikerülhető, és ez esetben csak a felesleges-káros áramkörre ablakon kidobott pénz jelenti a kárt), hanem az a fő baj, hogy keresed hogy legyen benne hangszínszabályzó, és használni akarod! (De mint szó volt róla, az olcsó erősítők között is vannak olyanok, amikben nincsen hangszínszabályzó, ezeknek az az előnyük, hogy a felesleges-káros szolgáltatások elhagyásával elvileg fajlagosan több pénz juthatott a fontos dologra, azaz a hangminőségre.)
(#37547) Ba cy lus
Te is félrereagáltad a témát, amint azt Blattida is jelzi: "Rengeteg régi erősítőnél van hangszínszabályzó, loudness stb., mégis lehet nagyon jó hangjuk,..." Persze, hogy lehet nagyon jó a hangjuk, kikapcsolt vagy nullára állított hangszínszabályzó mellett. A téma nem arról folyik, hogy legyen-e beszerelve az erősítőbe hangszínszabályzó, hanem hogy a hangszínszabályzót "szabad-e" használni (főleg azokat a gagyi minőségűeket, amelyeket az olcsó erősítőkbe szerelnek). Az már egy következő téma lenne, hogy mivel természetesen "nem szabad" használni a hangszínszabályzókat (főleg azokat a gagyi minőségűeket, amelyeket az olcsó erősítőkbe szerelnek), akkor minek kéne ezeket belerakni az erősítőbe (azért teszik bele, mert az "olcsó" fogyasztók zöme nem tudja, hogy "nem szabad" használni [főleg azokat a gagyi minőségűeket, amelyeket az olcsó erősítőkbe szerelnek], sőt azt hiszik, hogy az jó dolog). Nem arról folyik a téma, hogy ne vegyen olyan erősítőt, amiben van hangszínszabályzó, hanem arról folyik a téma, hogy ne a hangszínszabályzót keresse, ne akarja a hangszínszabályzót használni (főleg azokat a gagyi minőségűeket, amelyeket az olcsó erősítőkbe szerelnek), ne örüljön annak, ha van az erősítőben hangszínszabályzó, hanem akkor már inkább szomorkodjon emiatt, merthogy feleslegesen van ott a hangszínszabályzó, hiszen "nem szabad" használni (főleg azokat a gagyi minőségűeket, amelyeket az olcsó erősítőkbe szerelnek). A loudnessről nem is beszélve, hiszen annak a létezése aztán tényleg semmilyen észérvvel nem indokolható...
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dragon27 #37520 üzenetére
Egy apró tanács, vagy inkább észre vétel:
Ha minőségibb erősítőt veszel, amin nincs loudness, hangszín szabályzó és itt a fórumon javasolják, akkor az-az eset fog elő állni, hogy Neked lesz olyan felfogással, elvek alapján készített erősítőd, ami sajnos elég ritka szokványos háztartásokban. Míg a loudos- basszos-treblés, esetleg minden féle mással felvértezett erősítőkkel könnyedén találkozhatsz máshol.
Javaslom, hogy menj és hallgass egy kis zenét sztereóban házi mozi erősítőn pl, könnyen lehet, hogy a loudneszes- basszus tekerős, treblés erősítőd nagyon hasonlóan fog szólni. Ha az a hang tetszik, nem hallasz zavaró kiemelést, nem tapasztalsz élettelenséget a zenében, élethűnek, hihetőnek tűnik a hangja az énekesnek, gitárnak, esetleg szaxofonnak, stb (legyél nagyon kritikus), akkor menj és vegyél olyan erősítőt, amit tervezel.
De szabadjon azt is megjegyeznem, hogy azokat az erősítőket elég nehéz eladni, a "minőségibb" hifi készülékek hamarabb találnak gazdára.
Sok sikert a választáshoz! -
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37520 üzenetére
"Számomra ez lenne az igazi válasz ... 3 lehetőség közül mi a legjobb választás .." Erre választ adtam korábban - legalábbis a saját véleményemet elmondtam, merthogy a jelek szerint Bajnokpityu vagy Nebuló lehet hogy más véleményen lenne, más választ adna, és az ő mondandójukban is van igazság.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Dragon27 #37520 üzenetére
NAD egyértelműen nagyon jó, érdekes, zenei és kellemes hangú az áráért
Nemrég dacos topicban számonkérték a csöndben maradóktól,miért nem volt egy e10es dac ellen vélemény.
No, a nadban már legalább ketten tapasztaltunk egy olyan fajta furcsa torzítást, ami nekünk kb lehetetlenné tette a zenehallgatást. Nem mindenki érzékeny rá, de 2 embert biztosan tudok. Szóval most sem kéne próba nélkül fizetni, de ahogy gondolod.
Egyébként számomra se túl nagy hátrány,ha egy készüléken nincs se EQ, se loudness.
-
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37518 üzenetére
Ez nem erről szól, ez így értelmetlen. Nem arról szól a dolog, hogy "erősítőről" vagy "végfokról" beszélünk, ezek nem is helyes megnevezések ebben a formában.
A végfokon persze hogy nem találsz semmiféle gombot, hiszen arra nem való gomb. Amit úgy neveztél hogy "erősítő", illetve hogy "végfok+előfok egyben", azt nevezzük integrált erősítőnek, amit pedig úgy neveztél hogy "végfok", olyat gyakorlatilag nem használunk önállóan, hanem az valójában előfok+végfok, vagyis előerősítő+végerősítő. A végfokhoz hozzátartozik tehát az előfok, és az előfokon vannak a gombok (a pontosság kedvéért megemlítem, hogy van ritka kivétel, mégpedig a hangerőszabályzós végfok, amit önállóan is használhatunk és egyetlen forrásbemenete van). A gombok tehát a végfokhoz tartozó előfokon vannak, és az előfokon levő gombok között ugyanúgy lehet hangszínszabályzó vagy loudness, mint az integrált erősítőkön. Hogy végülis melyik típuson van ilyesmi és melyiken nincs, az elsősorban tervezői/fogyasztói filozófia, és ezzel összefüggésben minőségi kérdés.
Az integrált erősítők sűrűbben előfordulnak az olcsó árkategóriákban, az elő+végfokok sűrűbben előfordulnak a drágább árkategóriákban. (Majdnem) függetlenül attól, hogy integrált erősítőről vagy elő+végfokról beszélünk, az a jellemző tendencia érvényesül, hogy az olcsó erősítők közül sok típuson van hangszínszabályzó (esetleg loudness), a drága, minőségi erősítők között pedig nagyon-nagyon ritka a hangszínszabályzós (esetleg loudnesses) típus. A minőségi, drága erősítők között tehát nagyon-nagyon kevés az olyan, amelyiken van hangszínszabályzó (esetleg loudness), mert a minőségi, drága erősítőket használó fogyasztóknak jellemzően nem ilyesmire van szükségük, hanem minél jobb hangminőségre, minél nagyobb hangzáshűségre, azaz hifire. Mivelhogy minőségi, drága erősítőket vásárlók között nagyon-nagyon kevés az olyan ember, aki igényli (sőt, többségük éppenhogy elutasítja!) a hangszínszabályzót, a magasabb minőségi és árkategóriákban nagyon-nagyon kevés hangszínszabályzós típust találsz, az olcsó erősítőket vásárlók között azonban (sajnos) sok az olyan, aki igényli a hangszínszabályzót, ergo az ilyen olcsó típusokat (sajnos) sokszor felszerelik ilyesmivel, hogy ne veszítsék el azokat a vásárlókat, akik igénylik ezeket az eszközöket, amelyek azonban nem hifi célú eszközök, hanem torzító eszközök.[ Szerkesztve ]
-
andorra
őstag
válasz Dragon27 #37503 üzenetére
Annyira nem vagyok zenemániás hogy hangszínszabályzó nélkül használjam ...
Egy sportkocsit vásárolnál és amikor az eladó induláskor figyelmeztet rá, hogy be van húzva a kézifék engedd ki, azt válaszolod rá: annyira nem vagyok sebesség mániás, hogy kingedett kézifékkel menjek.
-
#71562240
törölt tag
válasz Dragon27 #37500 üzenetére
A Pioneer-ok se reménytelenek, de a NAD egyértelműen nagyon jó, érdekes, zenei és kellemes hangú az áráért, olyat bátran vehetsz - használtan véve sok pénzt megtakaríthatsz. Az csak előny, hogy nincs rajta loudness funkció, így is vannak rajta felesleges-káros dolgok, lásd hangszínszabályzó, balansz...
A 316BEE van annyira jó erősítő, hogy megérdemli hogy zenével tápláld, ne olyasmivel, amiket felsoroltál és linkeltél... -
Colos1
őstag
válasz Dragon27 #23650 üzenetére
Azért van 2+2 tranzisztor benne, mert ezek komplementer párok. Csatornánként egy pnp és egy npn tranzisztor pár végzi az erősítést úgy, hogy az egyik a pozitív, a másik meg a negatív félhullámot erősíti.
Megnéztem az erősítő manualját, az alábbit írja:
"A csatlakoztatandó hangsugárzóknak 8-16 ohm között kell lenniük. Egyetlen pár hangsugárzó csatlakozása esetén legalább 4 ohmnak kell lennie."
Logikus, mert ha kettőt kötsz be, azt párhuzamosan kötöd az erősítőre, így ha ráteszel 2 db 8 ohmosat, annak az eredője 4 ohm lesz. Ha 2 db 4 ohmosat teszel rá, akkor csak 2 ohm -al terheled az erősítőt, ami már kevés.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
MC Pite
veterán
válasz Dragon27 #23650 üzenetére
Az impedanciának nem sok köze van ahhoz hogy hogy szól. Egy picit könnyebb kihajtani a 4 ohmost, de ez az erősítő már elég erős, nem oszt-nem szoroz sztem.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Dragon27 #23647 üzenetére
Bikábelezed/biamp egy hangfalra? Rámérsz, ha úgy is 4ohm, akkor mindkét kábel az A-ra menjen.
Ha meg nem, akkor egyértelmű, két hangfal esetén legalább 8ohmos legyen.
Nekem 6ohm, lusta voltam még megmérni hogy híd nélkül biamp módban beköthetem-e[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
bajnokpityu
félisten
válasz Dragon27 #23340 üzenetére
kialakítás , hangerő szabályzó ALPS , toroid trafó
hol itt a nagy szó?
alps van ezer Ftért is,toroid sem nagy dolog,és ráadásul nem is garancia az alacsony zajra.
mindenféle trafóból lehet jót csinálni.ellenben ezek a szalagkábelek nem tudom mit visznek,de nem valami tetszetős.
-
geza12
aktív tag
válasz Dragon27 #23340 üzenetére
Technicsbe ne nagyon gondolkozz talán esetleg SU-A707-be vagy 808-ba, vagy SE-A900-től felfele elő-végfok párosba.
STK IC-sek ,nekem volt jó pár, nem ajánlom csak is kizárólag tranzisztorosat.
Vannak tranzisztoros Technicsek, azok nagyon jók ,csak zsebbe nyúlós a történet nagyon és inkább azokba is azt fizeti meg az ember hogy kuriózum.
Én a NAD-ot választanám, bár nem hallottam.
-
Tristis
őstag
válasz Dragon27 #23337 üzenetére
A legolcsóbb erősítők elég rendesen színeznek hangban. Ezt nevezhetik akár loudness-nek is, bát tudja fene. A NAD-ok éppen a kopár hangzásukról ismeretesek, ellentétben mondjuk a Denon-nal vagy az Arcam-mal. Ennek ellenére pl. az Arcam-nál úgy színeznek a kisebb vasak, hogy nagyon bele lehet szeretni. Ízlés dolga.
Ami az unverzumnak Chuck Norris, az az NBA-nek Török Péter.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest