Új hozzászólás Aktív témák

  • András12345

    aktív tag

    Van valami értelme reportolni? ACC-ben, LFM-en elég komolyan veszik a reportokat, meg látod is a döntésüket, a büntetés mértékét, stb, ott szoktam reportolni anno elég sokat.

    Egyszer reportoltam egy szándékos kilökést, de csak annyi jött vissza válaszként, hogy értesítették a reportolt tagot a döntésről. :F :F Az, hogy hogyan döntöttek, nem derült ki.

    Tegnap volt két esetem, Daytona, Cadillac, első kör, 5. kanyar féktávja, későn fékez a mögöttem lévő, plusz bedobja belülre (20 fokos pályán jéghideg gumin miért is ne, 200IQ) nekem jön hátulról, kis kocc, kiforogtam, elment az összes GT3 is mire visszamásztam a pályára.
    Következő kör, mások át lassan a GT3 seregen, nem figyelnek, hiába villogok megállás nélkül, életveszély, nyilván nem számítanak az 1-2. körben egy gyorsabb autóra körülöttük (azért villogok...)
    3. kanyar kigyorsítás, GT3 elindul balra, kihúzom jobbra, villogok, erre bejön elém, satufék, húzom balra, húzza be elém balra, elmegyek mellette félig a füvön, mert már nincs hova menjek. Majd nekemjön az 5-ös kanyar előtti féktávon, mert úgy gondolja, hogy nem vagyok ott mellette, és neki mindenképp az ideális ívről kell elfordulnia... Megint kiforgok, bele a falba háttal...

    vontatás, javítás, opcionális +11 perc, kötelező "csak" 6, gondoltam majd végigmegyek kötelező javítással, max 1-2 seccel lassabbak lesznek a körök, tökmindegy...
    A boxból nem tudtam kijönni, annyira nem volt tapadás hátul, a boxkijáratban megforogtam. Mintha nulla hátsó leszorítóerő lett volna.
    Miért engedi egyáltalán ki a játék a pályára a konkrétan vezethetetlen állapotban lévő autót :F :F :F
    -0.48SR, az irating meg már nem is érdekel...

    Gondoltam ezt a két rendkívül értelmes embert bereportolom, de nem tudom van-e egyáltalán értelme... Van ebben tapasztalatotok?

Új hozzászólás Aktív témák