Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
Gyálon egy FH12-es Volvo nyergessel.
két hét mulva,
Miért nem veszel laptopot ha tudod hogy legalább két héti nem leszel itthon? Nyugaton gyakorlatilag minden bozót mellett wifizhetsz. Vagy Kamcsatkába szállítotok?
Én is nemrég vettem notit, most épp munkaidőben netezek a szomszédos cég nyílt hálóján. Kellemesebben telik a várakozás ha az ember filmet nézhet vagy képeket szerkeszthet és még fizetnek is érte... -
zsid
senior tag
A választ majd olvasom két hét mulva, most mentem melózni én is
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
BOLDOG ÚJ ÉVET mindenkinek.
<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
Balesetmentes és gázolajár-esésben gazdag új évet kívánok mindenkinek, aki 4nél több kerekűt vezet!
Smoke & Torque
-
#27070592
törölt tag
Nocsak...szabin vagy? Én most is melózok, épp az Anna hegyi McDonaldsnál wifizek...23 órás Spar fuvarral
Egyébként abszolut igazad van, normális cég ha márkaszervize van nem vesz más tipust, de itt a szervíz főleg külső cégek autóival foglalkozik, ebből csinál pénzt. A saját kamionokat meg finoman szólva is lesz@rják. Azt hittem nem hiszem el, leadtam egy gépet ősszel műszaki vizsgára, el volt szakadva a kormányállító pedál bowdenje, de nem cserélték ki mert 13ezer az új...
Egyébként Te hol melózol? Úgy értem melyik cég? -
#27070592
törölt tag
Ez azért nem úgy működik hogy márkakereskedésed van és rögtön kapsz bónusz negyven millás kamionokat. Három ilyen gép volt a cégnél, azért vették meg őket (használtan) mert olcsók voltak. Másrészt a belföldi autógyilkos fuvarokhoz felelőtlen pénzkidobás új gépeket munkába állítani. Általában úgy történik hogy az új szerelvények futnak párszázezer kilométert nemzetközi fuvarokkal, nagyrészt autópályán és csak azután kerülnek belföldre. Vagy eleve használt vontatókat vesznek más cégektől.
-
#27070592
törölt tag
válasz |*HayHa*| #105 üzenetére
Egy 113M-es Scaniával mentem már kb 130-140 között, tavaly, amikor még csak a négyes főútig volt átadva az új M0. Éjszaka volt nem volt egy lélek se a pályán, kipróbáltam hogy muzsikál a vas. Elég régi darab szegény már nincs is forgalomban. Rossz volt az elektronikája, volt hogy fogta magát és leállt a motor, minden előzetes jel nélkül. Aztán egy fél óra-óra múlva szépen elindult. És mellesleg nem volt limiter benne Ahol az M0-ról ráfordulunk az M1-re, ha nem volt nagyon megrakva, úgy ment felfelé a dombon százzal a középső sávban hogy öröm volt nézni...
-
mityku
aktív tag
válasz Szplöttyy #131 üzenetére
Hali!
MI fuvarszervezéssel ( német cég, magyaro.-i leányvállalata vagyunk) foglalkozunk és néha megy egy-két kört néhány román vállalkozó autója ( 7,5 LKW). Nem egyszerű helyzet velük, németül nem beszélnek, néhány beszél angolul, többség románul. Volt rá példa, hogy Bukarestből elindult egy söfőrrel a 7,5-es Angliába. Mikor megkérdeztük a román kollégát, hogy miért 1 sofőrrel megy az autó, rávágta, hogy kifog érni időre az 100%. Kérdés: korongokkal mi lesz / rendőri ellenőrzés / pihenő idő/ vezetési idő?? - válasz: majd megoldja a sofőr! Szóval érdekes mentalitás!
Optimistán bele a reménytelenségbe! ''a légifölény olyan mint a pénz: nem boldogít, de nem árt ha van'' - by: JagdPanther
-
Szplöttyy
senior tag
Hála istennek románokkal még nem hozott össze a sors
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
A románok messze a leggyökerebbek, magasan verik az ukránokat meg a törököket.
<tRucKdriFteR>
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz Szplöttyy #128 üzenetére
Én ugyanezt tudom román kamionossal,de mi 170-el előztünk éppen
Tényleg majdnem meghaltunkRáadásul az állattyának fent van a lába a műszerfalon, igy normlisan visszakormnyozni sme tudott, mert ijedtében lekapta a lábát, és belegabalyodott, szóval tényleg majdnem...
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
Szplöttyy
senior tag
Hát kitudja.... Amúgy melyik ország kamionosai a legelvetemültebbek? Nálam eddig az ukránok vannak az első helyen... Toyota Corollával megyünk a belső sávba 140-el M3ason...ukrán kamion 90el kivágódik elénk, mikor alig pár méterre van elöttünk... Meg hasonlók.
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
BKV busz volt... Padlón ki lehetett látni, fordulatszámmérő nem ment... a vicces az volt ,hogy haveromat megkértem magyarázza el mit csinál ez a sok kapcsoló..a válasz az volt, hogy "95%uk semmit, be sincs kötve, vagy már nem is megy...." Egyik buszon amivel mentünk, hiába volt bekapcsolva az ajtófék, akkor is ment nyitott ajtóval, stb. Am ezek autómaták, azokba nem levegős a kuplung, nem?
Ja akkor még egy kérdés a "ZF" váltó, márka kijetése micsoda? Sokan hívják "Zéef" nek sokan meg "Cetef" mi a helyes kiejtés?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #114 üzenetére
Azért ez a buszos sztory érdekes, csak úgy magától nem kellene elmennie a levegőnek, ha ennyire gzrízes a helyzet, akkor előbb megszüik a kuplung, utána blokkol a westing sztem.
A félpót felakasztása amúgy egyszerű, szólj ha nem világos valami, vagyunk itt páran akik tudunk segíteni.<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
Köszi!
Levegős dolgokról vna tudomásom, imádom a buszokat, teherautókat, kamionokat!(Ciki volt mikor a megállóba beáltunk, szusszanás, és akkor elfogyott a levegő Utasok picit morgolódtak,[főleg hogy hideg volt, és ugye az ajtókat se lehetett becsukni] hogy túráztattuk a vén ikarust, hogy legyen valamennyi, hogy menni tudjunk)Csak a pót ráakasztását nem értettme edig, filmekbe láttam hogy sok kábel
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #112 üzenetére
Beszállsz,elindítod, feltermeled a gépet levegővel,kézifék, odatolatsz a póthoz, beállítod a nyeregmagasságot,betolatsz a pót alá félig,felkötöd a 2 villamos kábelt, az ABSt, a töltő és vezérlő levegőcsövet, majd vársz, hogy a pótot is feltermelje levegővel.Ezután alátolatsz teljesen, felakad a pót. Ezután gyakorlatilag már minden ugyanúgy működik mint személyautónál: kuplung gáz ..
#105: Az R124es Scaniáknál még az első biztosíték volt a határoló. Volt munkatársam ment vele 130at az M3on ( R124 400).
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
Széptopic! Imádom a kamionokat
Viszont lenne egy kérdésem is! Hogy valaki letudná írni részletesen, hogy miből ál legy elindulás? Onnan kezdve hogy beszálsz, rákasztod a pótot(vagyhogymondják ) stb?
Smoke & Torque
-
|*HayHa*|
aktív tag
válasz philoxenia #108 üzenetére
Ha Ha... (,,|,,)
(#105) |*HayHa*|: Na elvittem márkaszervizbe újra a fűtés miatt.. E33= Izzítógyertya..
[ Szerkesztve ]
#### I <3 Deutschland ####
-
z0d1AK
nagyúr
válasz philoxenia #108 üzenetére
kár, h én nem vagyoks zaki...
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
|*HayHa*|
aktív tag
Hát sziasztok! Nem tudom hogy szokás ide beköszönni, véletlen találtam rá a topikra.
Én egy Scania Topliner R530-al járok, legtöbbször belföldre, de néha becsúszik nemzetközi is. Tényleg nagyon megbízható gép, végtelenül kényelmes, tágas elrendezés! Volt már Renault Magnumom, elektronikai csőd volt. Amikor előszőr ráültem egy Daf XF után, megszokásból kiugrottam a fülkéből amikor megáltam.. Többet nem tettem.. Zúzódás a bal bokámon Volt már új Actros-om, annak a váltója hülyült meg mindig, újra kellet tanítani vagy 3* amíg rajta voltam. (30.000km)
Scania-nak hogy lehet kiütni a szabályzását? Voltam már vele márkaszervízbe, azt mondták szedjem ki a 2-es biztosítékot. Kiszedtem, megnézem a könyvébe, tényleg az van rá írva hogy : Speed Limiter. Nem ment 95 nél többet, nm tudom miért.
Másik kérdés a nagy Scania fanoknak! Mit jelent az, hogyha a CTT vagy micsoda (felső ágy mellett, vagy a vezető ülés mögött lévő kis Computer.. Amin elindítanám az állófűtést) kiírja az állófűtés elindítása után hogy HEAT. Ez elkezd villogni, villog kb 10mp-ig, majd az kezd el villogni, hogy E33.. És ez villog felváltva a HEAT-al..
Előre is kösz a válaszokat!
#### I <3 Deutschland ####
-
z0d1AK
nagyúr
válasz (Kolombusz) #103 üzenetére
igen, orosz nemzeti sál, vagy cska moszkvás sál kellene, csak itthon nem lehet találni...
| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
z0d1AK
nagyúr
nincs itt valaki aki jár mondjuk oroszország fele, és tudna nekem hozni onnan sálat?
mert itt mo-n lehetetlenség találni...| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
Új hozzászólás Aktív témák
- NOTHING Ear B171 TWS fehér Új!
- Eladó Asus Tuf FA507NV - RTX 4060 - AMD Ryzen 5 7535HS - 32GB
- Új Bontatlan Apple Studio Display 27 5K Retina Thunderbolt Azonnal Átvehető Deák Térnél.
- Openswim pro fejhallgatót keresek
- Modolt, prémium vezeték nélküli billentyűzet, választható switch - Keychron Q2 MAX ISO
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest