Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Alien13 #7095 üzenetére
2-3 cm-t egy gyári S1 is simán felugrat, de valóban jobban fel lehet húzni, ha
hátsó kerék hajtású. Cserébe, ha hátsó kerék hajtású, akkor hiába rakod fel
az elejét gyönyörűen, a nehéz hátsó kerék fog a padkának verődni, ami igen
kellemetlen élmény. Szóval igen, nem igazán ugratásbarát ez a felfüggesztés
ill. tömörgumi kombináció: felfújható kerékkel, valószínűleg jobban bírna ez is.Ui: azért nem kell hanyatt esni az S1 gyorsulásától, meg sebességétől, mivel
az csak a "beetetés" volt, mondhatjuk egész jól ment 15A vezérlővel, egyszer
csak visszavették 11A-re, hopp max. 75% erőd maradt... Végsebesség meg
oké, hogy megvan 32 km/h, de nem saját erőből, ahhoz nagyon kevés a 11A.
Egész pontosan nem a 11A kevés, hanem úgy van tekercselve a motor, hogy
ekkora tempónál már akkora feszültséget gerjeszt, hogy a 36V akku a kevés.Újratekercselt motorral mentem 50 km/h fölött autóúton lejtőn: hát igen, kicsi
a kerék, nem akkora élmény, max. addig, amíg tényleg nincsenek úthibák.
Bicikliúton 30A vezérlővel (1 hajtott kerék) vitte a 36 km/h-t, ám oda is kevés
ez a felfüggesztés/kerék kombináció. Levegős kerék és valami rugózás kéne.
(Ja meg fék, mert megállni nem igazán lehet vele nagy tempóról, hiába ránt a
fékezés elején. Belegondolva balesetveszélyes konstrukció, jó ötlet váltani.)Amúgy a dupla motoros 40-50A* összáramot leadó vezérléssel gyorsul jól.
*: utóbbit még nem próbáltam, de majd tavasszal valószínűleg tesztelem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen