Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Alien13 #7095 üzenetére

    2-3 cm-t egy gyári S1 is simán felugrat, de valóban jobban fel lehet húzni, ha
    hátsó kerék hajtású. Cserébe, ha hátsó kerék hajtású, akkor hiába rakod fel
    az elejét gyönyörűen, a nehéz hátsó kerék fog a padkának verődni, ami igen
    kellemetlen élmény. Szóval igen, nem igazán ugratásbarát ez a felfüggesztés
    ill. tömörgumi kombináció: felfújható kerékkel, valószínűleg jobban bírna ez is.

    Ui: azért nem kell hanyatt esni az S1 gyorsulásától, meg sebességétől, mivel
    az csak a "beetetés" volt, mondhatjuk egész jól ment 15A vezérlővel, egyszer
    csak visszavették 11A-re, hopp max. 75% erőd maradt... Végsebesség meg
    oké, hogy megvan 32 km/h, de nem saját erőből, ahhoz nagyon kevés a 11A.
    Egész pontosan nem a 11A kevés, hanem úgy van tekercselve a motor, hogy
    ekkora tempónál már akkora feszültséget gerjeszt, hogy a 36V akku a kevés.

    Újratekercselt motorral mentem 50 km/h fölött autóúton lejtőn: hát igen, kicsi
    a kerék, nem akkora élmény, max. addig, amíg tényleg nincsenek úthibák.:D
    Bicikliúton 30A vezérlővel (1 hajtott kerék) vitte a 36 km/h-t, ám oda is kevés
    ez a felfüggesztés/kerék kombináció. Levegős kerék és valami rugózás kéne.
    (Ja meg fék, mert megállni nem igazán lehet vele nagy tempóról, hiába ránt a
    fékezés elején. Belegondolva balesetveszélyes konstrukció, jó ötlet váltani.:K)

    Amúgy a dupla motoros 40-50A* összáramot leadó vezérléssel gyorsul jól.:DD
    *: utóbbit még nem próbáltam, de majd tavasszal valószínűleg tesztelem.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák