Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Reggie0 #8259 üzenetére

    Ez így van, de amikor a vezérlő miatt áll meg 11A-en, pedig a motor miatt menne
    bele mondjuk 14A simán, az olyan, mintha erőlködne. Nem tudom jobban leírni...

    Amúgy 45V-on már csak 32 km/h a végsebesség. Nagyjából 1V-onként csökken
    1 km/h-t, mármint terhelt feszről beszélek. Érdekesség, hogy a gyári kijelzőn az
    érték ugyan pontos, de a változásokat nem követi azonnal, átlagolja (szoftverből).

    Magyarán, ha hirtelen terhelésre beszakad a fesz, azt soha nem fogja kimutatni,
    csak lassan megy le a valós értékre. Majd mikor a terhelés megszűnésével egy
    adott ütemben visszakúszik az akku a nyugalmi feszre, ezt lemaradással követi.

    Ez amúgy megmagyarázhatja a "csíkok" mászkálását is, mivel azokat egy adott
    feszhez rendelik hozzá: nem akarják, hogy megijedjen a rolleres, hogy nagy gáz
    esetén hirtelen "lemerül" az akku...:D Btw. 20Ah kivétele után, terhelve már csak
    40V körül, de még mindig hasít... Lágymányosira fel le lehetett nyelezni.:))

    Érezhetően lomhább, de még nem veszedelmesen. Azért most már töltöm, mert
    4Ah kevés hazamenni.:D 1.8A a töltő, bent leszek ma 6 órát: 10 körül belemegy.

Új hozzászólás Aktív témák