Új hozzászólás Aktív témák

  • pit stop

    addikt

    Béreltünk egy kisautót, aztán szerencsés véletlenek sorozata után úgy alakult, hogy bő 1 hétre Seat Leon ST FT-t kaptunk, 5k kilométer volt benne, DSG, 150 lóval – erről egy kisebb összefoglaló, ami végül elég hosszú lett...
    Röviden: az autó kéne, bár volt néhány negatív dolog, ami nem tetszett.
    Full volt, három dolgot kivéve (ami nem tudom kérhető-e pontosan): bőr (nem is hiányzott), elektromos csomagtartó, holttérfigyelő (fura, hogy kimaradt). Amiért leginkább kéne, az a full LED csomag, brutálisan jól lehet vele látni – mindent is kb. Spanyolországban béreltük, ott a radaros tempomat és a sávtartó együtt gyakorlatilag önvezető-képessé teszi az autót autóúton-pályán. Kormányt elengedve is tudta magától merre menjen, mennyire gyorsítson-lassítson (egy idő után szólt, hogy azért fogni kell kormányt). Pozitív meglepetés volt, hogy ha radaros tempomat ki van kapcsolva, akkor is figyel, és forgalomban/lámpánál előtted lévő elindul, akkor start/stop-ból felébreszti autót, így arra nem kell várni.
    Ami nem tetszett az a motor-váltó páros. Pontosabban álló helyzetből meg tudott indulni rendesen, de legalább 20%-ot letagadhatott volna erejéből a kocsi – és ezt részben DSG-re fognám. Egyszer elég meleg szituációba is sikerült belevinnie: hiába raktam át sport módba, gondoltam azzal és padlóval könnyedén előzök ki egy robogót, hát nem így lett. DSG visszaváltott, de alig bírtunk elmenni robogó mellet, közben meg jöttek szembe – de máskor is volt, hogy menet közben meg kellett volna indulni és gyengének érződött autó.
    Vezetési módok változtatásával lehet rajta finomhangolni, ha az ember sajátja az biztos. Amikor elhoztuk az autót valami egyedi kretén beállításon volt pl. Folyamatos tempónál alapjáratra vitte le kb. motort DSG úgy felváltott, kis gázra nem csinált semmit, közepes gázra meg úgy reagált, mint ha padlót nyomtam volna és lórugással indult meg, tehát ha közel lett volna előttem lévő seggbe is tolom, miközben mondjuk csak forgalmat akarom tartani. Előre-hátramenet váltásnál viszont nem késlekedett, megerősítem, amit valaki korábban szintén Leon-ról írt.
    Panorámatető nagyon jó, kinyitható, de van háló is, amit be lehet húzni, és átlagosnál nem melegszik fel jobban a kocsi. Klíma hamar lehűt. Én 190 centimmel még nem zavart a panorámatető, de 200 centi körül már zavaró lenne behúzott hálóval.
    Hely van benne 5-en kényelmesen elutaztunk. Ülések FR kivitelhez vannak, de nagyon jók – órák után is úgy szálltunk ki belőle, mint ha akkor szálltunk volna be.
    Amivel még nem teljesen voltam kibékülve, az a fogyasztás. Országúton és kisvárosban használtuk leginkább, körforgalomból volt sok; sokszor ment 2 hengeres módban a motor, ehhez képest, 7, inkább 7,5 liter volt átlagfogyasztás.
    Végszónak Android autó ha működik nagyon jó, de ez 3-ból 1-szer volt sajnos, van még mit rajta reszelni (vagy LG-Seat nem kompatibilis egymással).
    [kép] [kép] [kép]

    Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

Új hozzászólás Aktív témák