-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz DonThomasino #188471 üzenetére
Ránéztem az imént a Lidl Ultimate Speed töltőre, már 2-3 órája stabilan világít, nem villog. EFB akksi, a téli / AGM programmal töltöm.
-
veterán
szerdán meghirdettem a proceedet (1.3-ért), eddig 88 megtekintés és két sms kereskedésből, azon kívül semmi hívás, azt hittem azért legalább lesz mondjuk napi egy. bár végülis öreg, dízel, 3 ajtós, mit vártam, meleg hógolyót? ezek alapján szerintem olyan április környékén elviszi valaki 1m-ért. ki mit tippel?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #188506 üzenetére
Havonta 1x eleg egy nagyobb karikat menni vele. Ha rovidet mesz akkor nem tolti vissza az akksi es a dizelnek azert kell kraft az inditashoz (foleg telen az izzitas miatt).
Nekem ugyan garazsban all de azert havonta, masfel havonta igyekszem menni vele egy kort varoson kivul.
Es most meg az E10 miatt is izgulhatok pluszban, hogy bele ne rohadjon.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
És ha megírnánk a rendes ADAC-ost a Zulassungstellenek, valamint megírnánk ezt is ha majd kell itthon? Adatok hiányában továbbra sem tudom mit kezdjek olyan mezőkkel melyek a németben nem szerepelnek:
- eladó anyja neve, születés helye/ideje
- motorszám
- tanúkhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
#89309696
törölt tag
válasz bandus #188503 üzenetére
Nekem volt valami 500 megtekintés mire jött egy sms. Mondjuk az el is vitte, de nem szokása a magyar vásárlóknak fel-alá járkálni, ami életképesebbnek néz ki már viszik is, nem nézelődnek. Nagy eséllyel az első érdeklődőd vinni is fogja, főleg ha nincs baja. Meg ha jól le van írva a hirdetés akkor ok sincs rá amiért érdeklődjenek, mennek, viszik.
-
6030D
Ármester
válasz brumi1024 #188504 üzenetére
Bizony, még bringával is. Érdekes egyébként, mennyire nem érzik az emberek (elszoktak tőle), hogy a hó alatt hogy lehet az ív, az ívbelsőn 50-80 cm-rel volt mindig letaposva a hó a padkán, még úgy is, hogy látszott, hogy az aszfalt feljebb van 5 centivel. Simán úgy fordultam, hogy a külső első kerék a szűz hóban ment... attól félnek, hogy becsúszik szemben az árokba? Mondjuk voltak rémült arcok, amikor el kellett férni egymás mellett, pedig jó széles a padka, bőven van hely. Azért egy fehér Mazda 6 benn volt az árokban, nyílegyenes szakaszon, gondolom nagyon lehúzódott.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
csoki46
aktív tag
válasz 6030D #188510 üzenetére
Én ráböktem a véglegesítésre és 20 másodperc múlva csörgött a telefon. (Ha valaki tudja, hogy csinálták írja meg). Minden nap jött 1-2 ígérgető. 5 perc múlva ott van a címen, azóta is jön...
Azt hiszem 150 megtekintés volt amikor töröltem a hirdetést.
Nem kértem érte sokat, de így is jöttek a -30-40%-os alkukkal a tesók. Végül jó helyre ment el. -
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #188526 üzenetére
De azok működőképesek voltak, gondolom. Ez a Simson... nem annyira.
-
#89309696
törölt tag
Na, holnap reggel hányan fognak jó anyázni, hogy a kocsi nem indul be, meg hány hűtő fog szétfagyni.
Én toltam a gépekbe anyagot, át is járattam termosztátnyitásig, de mivel nincs refraktométerem így a franc tudja meddig jók. Bár ha van bene fagyálló valamennyi akkor már csontra nem fagy meg, csak kásásra, az meg nem annyira gáz. Max a vízpumpa darál kicsit, de hát ki nem szarja le, a vezérműszíj erős.Nem tudom mondtam-e már, hogy nekem csak elektromos autót szabad a közelembe engedni, de abból is lehetőleg léghűtésest.
Most -10 van, éjjelre -14-et jósol, reggel mikor indulnom kell -9-et. Hááát, meglátjuk. Lehet jobban járok, ha a lábaimat izzítom.
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #188529 üzenetére
Már vagy 8-9 éve nincs meg.
Így kaptam, én csak ~2 liter benzint meg némi hajtóműolajat (legolcsóbb MOL a Tescóból) öntöttem bele, kipucoltam a karbit, meg kerítettem egy használt gyertyát, aztán go. A tank tele volt trutyival, szó szerint csak az utca végéig tudtam vele elmenni, és vissza, de az utolsó métereken már dadogott, aztán jöhetett az újabb karbipucolás.
Alapjárat nem volt, full gáz folyamatosan, és amikor csúsztatás nélkül elengedtem a kuplungot, akkor a 3 lóból eltűnt hirtelen 2,7. A fék is alig fogott, de legalább nem is ment vissza a kar, úgy kellett alányúlni és visszanyomni a helyére. A rugók is egyből összezuhantak alattam, ja, és az ülés is lejárt.
Kb. 5-10 kört tudtam megtenni így vele az utcában, utána leégett a gyújtás. -
#89309696
törölt tag
Amúgy a 2010-es TSI is eszi, nem olyan látványosan, mint a tied, de megeszi ez is. Legalább akkor menne is mellette, de azt sem teszi.
Nem tudom hol ehetik meg. Nincs ezekbe valami vízzel hűtött EGR, turbó vagy vízhűtött fojtószelep? Vagy valami kreténség ami tök felesleges, de legalább van és vízzel van hűtve. Tényleg bámulatos, hogy évtizedek óta gyártanak motorokat amikből évekig nem csökken a hűtőfolyadék szint, ma meg nem tudják megoldani.
Az olajat még megértem, ott a turbó, a nem perselyezett hengerek, az akármilyen gyűrűk a kisebb ellenállás miatt, ott felfut az olaj és elfogyasztja, karternyomás is biztos magasabb szétfújt motoroknál ami viszi magával az olajpárát lecsapató ellenére, de a víz? Az hova a fenébe fut el?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #188518 üzenetére
+ a többieknek is köszi a quality checket, ezt akkor lehet lerövidítem az elgondolás az volt, hogy nem akarom ugyanezeket egy csomószor a telefonban elmondani. de hát ha amúgy nincs hívás, akkor nem is szükséges. ezt egy kicsit átfogalmazom akkor holnap. köszi tényleg
ma megjárattam egy kicsit, volt egy laza bp-tata út, odafele nyugis 110-120-szal, visszafele 160-170-nel is nagyon szépen haladt, nálam most látott utoljára autópályát szerintem. holnap nem tervezek sehova menni és kedden már itt az utód. azért hiányozni fog, most jövök rá, hogy még mindig egész érdekesen jó ez a forma, jó rá visszanézni remélem nem kell sokat parkoltatni, egy vidéki főútón ingázós kocsinak ez szerintem kifejezetten jó vétel lesz majd annak aki elviszi.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
Kétnyelvű (német/magyar) adásvételire amit azért írunk, hogy amikor később honosíttatom az autót Magyarországon, szükség esetén be tudjam mutatni, arra a német, vagy a magyar címemet tüntessem fel? Esetleg mindkettőt?
A németországi regisztrációhoz írunk egy ADAC-ról letöltött, itteni formakövetelményeknek megfelelőt. külön.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Richard! #188546 üzenetére
A németbe a németet írom. De a biztonság kedvéért gondoltam írjunk egy kétnyelvű magyar formátumút is. Még jól jöhet ha valami szívóznak a hatóságok. Viszont ebbe lehet a magyart kéne mert mikor külföldön lakcímet létesítettem szerintem itthon meg kellett volna szüntetnem (de szerintem senki nem szünteti meg akinek marad itthon ingatlan vagy szülő, csak aki albiból költözik ki és nincs címe a szüleinél sem)
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek