Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz MasterMark #188998 üzenetére

    Ha leszáll a fékről elkezd forogni a kerék, kisebb lesz a sebességkülönbség a két felület között, visszanyer valamennyi tapadást, íven akar maradni. Lesz annyi, hogy valamerre terelgesse az autót, vagy oldalt a hóba vagy a kereszteződésen túl a másik autót kikerülve. Mondjuk ezek is csak akkor igazak, ha még időben észbekap és nem pánikol, és nem száguld. Ha még az egyenesben rájön akkor akár fékezhet is, de nagyon finoman akár többször elengedve, ha oldalirányba kimozdulna tőle, viszont ahogy a kanyarhoz ér ott már semmiképp, fékezni csak addig lehet amíg egyenes. Ha ügyesebb akkor lágyan nagy íven kormányozva, a kanyar előtt finom gázzal ki lehet erőszakolni belőle valami kanyarodást, kicsit előre kell gondolkodni, mert mászni fog az ívről. Olyan, mint driftelni. Lehet is látni, hogy néhány szerencsétlen autó a fékről leszállva mozdulni akarna ívre, de annyira bátortalanul vezetik nem jön össze.
    Valamikor így is megy egyenesen a túloldalra. Nyári guminál meg pláne, az valami katasztrofális ilyen felületen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák