Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz bandus #199538 üzenetére

    Kb fél - egy liter városban de ugye függ a forgalmi helyezettől menet közben ugye nem állítja le, illetve de 6 km/h-nál már leáll a motor ha úgy ítéli meg a fékpedál állásából, hogy állóra fogsz fékezni. Zavaró, mert ha mégsem állnál meg mert pl pont elindul a sor akkor várnod kell amíg újra indít. Mondjuk kormányozni ne akarj már a leállítás után mert a rásegítést is kikapcsolja (az elektronikus szervó sokat fogyaszt azért lövi le).
    Az átlagtempóm is megugrott tőle, mert amikor áll a motor azt nem adja hozzá. Elég hamar leállítja, most hogy jobb idő van és nem kell fűteni sokszor már 50 fokos olajnál is leállítja a motort, mert az olajhőfok nem érdekli csak a komfort elektronika és az akku töltöttsége. De autópályán ha stau van és az olaj 103-105 fokos akkor is simán leállítja miközben még kb a turbó sem pörgött le.

    Eleinte semmi korlátozás nem volt évekig, aztán lett egy km limit de összeglimit nélkül és most a km limit mellé összeg limit is van.
    Kezdetben simán előre tekerték a km órát (a nem sajt használatra kiadott autóknál, hogy nehezebb legyen a felderítés) a különbözetet meg a sajátba tankolták. A km limittel ez csak csökkent, úgy kevésbé tekerték előre de az átlagfogyik brutálul megugrottak (pl nem a kamu 8k km-en evett 7 litert hanem 4k km-en 14-et). Van olyan autó amiben 3-4 havonta cseréltek olajat, mert a km óra azt mutatta ugye... Pár arcot ki is rúgtak akik megbuktak vele.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák