-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
addikt
-
válasz Gabesz87 #200402 üzenetére
Nálam, ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor minden ablakmosásnál mossa a lámpát, és valóban jó kis ablakmosó fogyasztó, viszont értelme semmi.
Sőt inkább rontani tud, hogy megnedvesíti a lámpákat és mégtöbb retek tud megtapadni rajta. (renault)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
DeathAdder
veterán
5gen musztángja volt már itt valakinek, vagy volt hozzá szerencséje?
Mennyire számít gagyinak, ha nem mercedes a mérce?2013-14-es ami tetszik, tudom ez még lovaskocsi futóművel szerelt, de nekem a 6gen túl kerek, nem elég maszkulin, nem igazán jön be..
Haverom főnöke asszonyának 6gen van 2017-es, ingázik vele két város között napi szinten, rá is tudnám beszélni hogy adja el, de sokkal jobban tetszik a régebbi azon belül is a 13-14-es.
Merev híd még nem is annyira, de a beltér rém bazárinak tűnik még a 6genhez képest is.
btw, 6gen nekem japán autók után teljesen vállalható, de az 5gen plasztik beltér már képekről is kicsit félelmetes, bár élőben nem láttam még... -
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #200402 üzenetére
Meg nem tapasztaltam ki teljesen mert en nem nagyon vagyok ilyen mosos tipus (meg most is teli van benne). Ahogy probalgattam 2 allasu, ha kicsit huzom meg csak a szelvedot mossa ha kicsit hosszabban akkor a lampat is. Nehez eltalalni, hogy ne tul hosszan huzzam meg a kart a mosashoz.
Ha viszont csak drl megy akkor csak az ablakot mossa. Sokszor egyszerubb lekapcsolni es ugy mosni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #200404 üzenetére
Havernak van a 3.7 V6-os. Annyira nem gaz de en eleve puritan japo autokhoz vagyok szokva.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Ma az egyik indulásnál sikerült kicsit gyorsan végizongoráznom a motorindítás - D-be húzás - kézifék kiengedés - gázpedál lenyomás műveletét. Kb. 15-20 métert kellett előregurulnom, majd ott leállítottam a motort. Újraindítás után néhány hibaüzenettel jutalmazott a Golf, de mindegyik csak sárga felkiáltójeles probléma volt (front assist hiba, hajtásrendszer hiba, 48 Voltos rendszer hiba). Az autó ennek ellenére megmozdult és gurult előre, nem volt semmi furcsaság. Gyors motor leállítás-újraindítás után eltűnt az összes hibajelzés.
Szerintetek elképzelhető, hogy csak nem tudta lekövetni a gyors indulási folyamatot?
Mindenesetre kedden megy egy szoftverfrissítésre, mert vannak fantom hibák. Ma egy másik indulásnál bedobta a "parkolássegítő rendszer hiba" üzenetet, majd újraindult a fejegység és eltűnt a hibaüzenet.
Kezdem néha úgy érezni, hogy hosszútávon Qru jobban fog járni Skormival.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Akciósan 399-ért kapott az autó tegnap Auchan puruttyát. 6,98l az elmúlt két hét mérlege, ebben van egy Érd-Pécs-Érd országúton, illetve kis városozás. Mindenhol klímázva. Továbbra sem egy 1,4 TSI.
-
veterán
válasz stickermajom #200410 üzenetére
nem rossz az. nekem lassan jön egy szép hosszú teszt. két hét múlva lesz egy oda-vissza síelés ausztriában, hazajövetel után egy oda-vissza balaton, aztán pedig egy horvát kiruccanás, ha minden jól megy (és miért ne menne? ) beleszalad majd egy gyors 3000 km, kíváncsi vagyok, hogy a sok pályázást hogy bírja majd, így is 7 alatt marad-e a fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Szada85
aktív tag
válasz Gabesz87 #200406 üzenetére
A Leon 5F-nél (illetve gyanítom a vele azonos korú/platformú konszerntársaknál) is felkapcsolt fényszórónál mossa, akkor viszont minden indítás utáni elsö ablakmosásnál fixen, utána pedig X szélvédömosásonként mossa újra a lámpát is. (Az intervallumot VCDS-ben, de az OBDEleven-emmel is be lehet állítani.)
-
DeathAdder
veterán
Nekem sincs 7gen typer civic után magasan a léc ilyen szempontból (és a Voyagerem sem sokkal jobb minőségű beltérre), illetve civic is áttért merev hídra a 8gennél, és csak a 10. gennél jött vissza a dupla keresztlengőkaros, mégis sokan szeretik a 8-9gent.
Nem tudom, hogy ez zavarna-e, nyilván ki kell próbálni, gondolom amit tapasztalnék hogy szar utakon rázósabb és ott rosszabb lehet fordulni is vele, de pályára úgysem viszem, meg a pörgést sem élem.. bár pont ott lehet inkább előny a csatolt lengőkar
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #200396 üzenetére
A3-nál 120/160 volt a 30k-s és 60k-s szerviz (kértem ajánlatot több helyről, vidéken is), pedig az sima 1.4 TSI volt. 2 literes TDI Q3 még több. Ezzel szemben a Mini egy elég nagy kereskedőnél megvolt 100 körül (nem is kerestem mást), pedig nagyobb motor, több olaj, és fékfolyadékot is cseréltettem.
X5-nél, illetve az előző 5-ösnél nem tudom az árakat, mert az Service Inclusive-vel jött, azoknak a 120k km alatt a kötelező szervizei néhány ezresből kijöttek.
Mindemellett se az A3-nál, se a Q3-nál nem csináltak meg semmit garanciában (beragadó/nem indító start-stop, Golf származékok gyermekbetegségének számító zörgő B oszlop, érezhető kattanás a kormány tövig kitekerésénél, gyárilag elálló ablaktörlőlapát, foszló váltószoknya anyag, varrások mentén szétmálló ülésszövet), míg a BMW-nél eddig mindent megoldottak harc nélkül (bugos csomagtartó motor vezérlés, zörgő csomagtérajtó és hátsó ülés, ázás hátul összeszerelési probléma miatt).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz DeathAdder #200413 üzenetére
A 8gen hátsó futóműve nem merev tengelyes, hanem csatolt lengőkaros tudomásom szerint. Szerintem manapság merev tengelyes kivetelűek legfeljebb dobozos kisteherek szoktak lenni.
-
DeathAdder
veterán
válasz BigBlackDog #200415 üzenetére
valóban az a csatolt musztángon van a dobozos kisteher futómű hátul
-
nagyúr
Na Bömbi saga jelenlegi állomása:
Még szerencse, hogy mennem kellett valahova, és akkumegtartásra tettem, így lefogyasztott 4-5km-t majd kicsit elkezdett visszatölteni. Ezután megálltam egy fél órára legalább, majd mikor elindultam haza, nem volt semmi hibaüzenet, a távolságtartó tempomat is azonnal működött.
Konklúzió: Mégiscsak az a fránya kis akku lehet a hiba forrása, ezek szerint akkumegtartásnál illetve töltésnél abba is pumpál naftát, máskor nem (vagy valami ilyemi?!). Sebaj csütörtökön kiderül, de most örülés van, mert megint rendesen működik minden.
Baromi későn tud felesleges nagyot fékezni, majd utána tök lassan eszmél és indul el újra. De fogom használni, mert amúgy baromi kényelmes.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
e.vid
senior tag
válasz stickermajom #200410 üzenetére
Nekem ez lett két hét eredménye. Napi 62km munkába + város, Vác-15ker. Város, ha lehet 60-65 (de ez sokszor ~30), országút 90-100, M2 110-140. K Astra, 1.4/150. Valós fogyasztás bc -0.1/0.2l.
és az eddigi összes:
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
Üzenem a fehér peugeot 3008 (2013, MKL845) tulajának: remélem a legősibb szakmát űző női felmenőd és a lányod elé is 2 centire beugrik majd egy ugyan olyan paraszt a sávba mint te!
Ha nincs a lábam a pedálon akkor a pre sense a belső sávban nyomott volna egy akkora satut hogy tuti belém jön aki hátul van - és mindezt egy foschgerincű baltaarczú geciputtony miatt akinek annyira de annyira sürgős volt a szegedi új híd piros lámpáját elérnie hogy Hans orra előtt kb 2 cmre berántott a határ szarjának a kormányát elém 55 km/h mellett...
Most üvölteni tudnék de leginkább szétverni a pofáját az ilyen zöldszemes ostorosnak.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Tsebacsi #200418 üzenetére
Van otthon akkutöltőd? Tedd fel rá.
A Volvo manuál azt írta, hogy a hibridakksi töltésekor tölti a 12V akkut is. De a valóságban erről nem győzött meg.Ma VCDS-sel birizgáltam az autót (mindjárt letesztelem, hogy sikerült-e); és találtam 2 hibakódot, egyik konkrétan alacsony akkufesz (12,2), és a másik is gyanúsan arra utal a CAN-buson - írja is hogy a hiba alkalmával 12,1 V volt a feszültség. (5,5 éves gyári akku.)
-
Snoop-y
veterán
Ha mar fogyi en 15.7-nel jarok.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
e.vid
senior tag
válasz stickermajom #200424 üzenetére
Nem kellett.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
veterán
válasz focvis #200421 üzenetére
4-ből 3 sikerült:
1. nem bimmbammolt a biztonsági öv hiányára - most már OK,
2. át lett állítva a szervizintervallum fix 15 K-ra, visszaállítottam flexibilisre (ettől még cserélhetem sűrűbben, most pl. ledobom majd 15 K után),
3. sport módban visszaállítottam a belső (mű-)hangot - így gyári, van individuál mód, ott úgy állítom be ahogy akarom,
4. a tükörbillentést tolatáskor nem sikerült beállítani - lehet, hogy 2 lépésben kell (?), majd rápróbálok valamikor újra. -
-
Szégyenlem is, nem kicsit h leírtam - de őszintén mondom h remegtem az ijedtségtől. Az egy dolog hogy a párommal ülünk az autóban és történik valami de azért egy garzon lakás árát beletettük és hát nagyon nagyot taszajtana ha most elbuknám egy negyedév után.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
sutszi
veterán
válasz bitpork #200420 üzenetére
Oltás miatt ma lenyomtunk egy BP - Gyöngyös oda-visszát... Hát bakker M3-on felpofoztam volna minden 2. butát... 120-al vonatozunk a belsőben... külső meg 115-el araszol mellettünk... aztán nem értik ha valaki sietne...
De amúgy index nélkül össze-vissza tökön paszulyon mindenki...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
veterán
válasz aero. #200430 üzenetére
Igen, emlékeim szerint így működött a DSG + parkradaros G7-ben is. Most újfent próbáltam így, de nem megy (manuális + tolatókamera).
Úgy gondolom, hogy elő kell varázsolni a menüben az opciót mint pl. ebben a YouTube-ban [link].Legközelebb így próbálom: [kép] forrás: [link]
Munez: Mit javasolsz?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #200436 üzenetére
A3-on be tudtam kapcsolni, visszakereshetem a konyvjelzok kozott hogy. Viszont gyanus hogy nem memorias (nem remlik mivel volt osszekapcsolva, talan a kulso sotetedo tukorcsomag, vagy memorias ules?), igy hidegben elegge el tud maszni (vagy ha mozgas kozben barhogy hozzanyulsz a tukorallitohoz).
Tsebacsi: Igen, a vezetooldali allasban kell allnia az allitopocoknek (amivel valtod, hogy melyiket allitod).
-
veterán
válasz brumi1024 #200439 üzenetére
Megpróbálom majd valamikor a 2. leírás alapján. Ha nem sikerül, akkor nem kizárt, hogy megkérlek szépen.
(Golfokban csak a belső tükör sötétedik. Eddig egyik sem volt ülés memóriás.) Csak a kényes felni miatt foglalkozom a kérdéssel, nem létszükséglet.[ Szerkesztve ]
-
kátú
őstag
Sziasztok, át vészelve egy munkahely váltást, egy temetést, újra jelen vagyok.
És volna is egy kérdésem, hogyan működik a duda? Logikusan kell egy + és egy - , de a Lexusnak csak + van... Mi a fene a megoldás? a kasztni lenne a test?a 23xx hszt pedig be kell pótolnom, szép kis olvasás lesz
It still works!
-
-
veterán
válasz bitpork #200443 üzenetére
Az 5 mikit se erő Volvóra is ilyen számok () jöttek ki, beszéltem a biztosítós rokonnal, megkötötte volna 200 körül, de annyira nem érdekelt.
Union magasabb fix önrésszel?* Majd utána keresd fel az Uniont, hogy mennyibe tudják kihozni.
* pl. 10% / 200 ezer forint.[ Szerkesztve ]
-