Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Puma K #239543 üzenetére

    Majd amikor a kerékcsavar nem jön le egy klikkeléssel... ;]

    Vismajor01: az első rutinóra közepén már vittem is ki forgalomba a Swiftet. :D
    A rutinórákat a rutinpályán kezdtük, kétszer megcsináltam a pályát, hogy megtanuljam a feladatokat, meg amikor az oktatónak beszélgethetnékje volt a kollégával, magamra hagyott, hogy gyakoroljam a parkolást. Balra nagy íven előre be, jobbra kisíven hátra ki, majd jobbra kis íven hátra be, balra nagyíven előre ki. Unatkoztam.
    Jó, mondjuk 12 éves korom óta vezettem, főleg földúton. A telken kb nem is vezette a Wartburkot apám, mindig mi álltunk ki, be a garázsba öcsémmel. :))
    Mire oktató mellé kerültem, már kb 20k km-t vezettem Békés megyében, egy nap akár 120 km-t is nyáriszünetben.
    A rutinpályán a legnagyobb bajom a kigyorsítás végén a poros pálya volt, a Swift virsli gumija megcsúsztak. Harmadik alkalommal kértem egy söprűt az irodából és a két nyomvonalat gyors félresepertem, utána nem volt gond. Az oktatóm csak a határidnaplóját rendezgette közbe, a többi oktató meg csak röhögött.

    focvis: rutin oktatáson volt a tanrendben 2 alkalomnyi anyag a műszaki részről is. Sok újat nem mutattak, apám gépészmérnök, rendszerint segíthettünk szerelni az otthoni gépparkot (Warburg, Samara, MTZ). De már édesanyámnak is úgy tanította az oktató a kerékcserét, hogy intsen le egy férfit.
    Régen több értelme volt, de a mai világban, ahol a fél elejét le kell bontani egy izzócseréhez, már nem sok. Tudd értelmezni a műszerfal jelzéseit, ellenőrizni a folyadékok szintjét, világítóberendezéseket, egy defektet kezelni és legyen annyi a füled közt, hogy ha az autó rendellenesen viselkedik, akkor ne erőltesd. Még ez is több attól, amit egy átlag Jóska megtesz.

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák