-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter.70
őstag
-
bigmasterg
addikt
válasz Reggie0 #240184 üzenetére
A Fiesta ST nem egy gyors autó, de élményben többet ad, mint egy csomó erősebb.
Főleg jó fajta kanyargós "B road"-on.
Előtte E60 535D volt, kicsit belenyúlva, 370 lóerő, 680nm padon mérve, egyenesben sokkal gyorsabb volt mint a fiesta, jobb utazó autó volt, de az ST sokkal sportosabb kis kocsi és sokkal jobb vezetési élményt nyújt.
Szépen megtapasztaltam, hogy a 0-100, élmény szempontjából semmit sem ér.
Ugyanígy a sima szívó benzin mx5, magas fordulaton tartva, széjjel forgatva is egy igen jó élmény autó. Igaz azt városon kívül már kevésnek tartottam, fiesta meg pont elég.szerk.:
#240253Reggie0:
pl a forgalmiban.
Úgy van ahogy brumi1024 írja.[ Szerkesztve ]
-
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #240248 üzenetére
Dehogy, ez egy drágább modell, hátul is van ablaktörlő. Sőt, a kormány alatt van egy kis kar, amivel az kocsi oldalán lévő kis sárga lámpákat lehet villogtatni. Ez annyira menő dolog, hogy amikor csak lehet működtetem, a sok német prémium tulaj mennyire irigy lehet, mert az ő autójukon szinte sosincs meg ez az extra.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
Reggie0
félisten
válasz bigmasterg #240258 üzenetére
Nyilvan en se csak* a 0-100-at nezem, meg nyilvan mas kanyarban egy auto. Nem is ez a lenyege, hanem az, hogy a fobb muszaki parameterek alapjan tobbet is tudhatna, azaz konkretan a tomeg+motor vs dinamika viszonyaval van bajom. 10 ev elteressel es plane, hogy benzinesrol van szo dizel helyett en tobbet varnek tole. Tiszta csalodas, hogy levalogatod az autokat a kis meret(tomeg) es leheto legnagyobb motorteljesitmeny alapjan(egy tipuson belul) aztan aranyaiban lokukit se ad egy 10 eves ingazos tomegautohoz kepest.
*Azert egy varosi rohangalos kisautonal szempont nekem.
Forgalmijaban mindegy mi van, en nem a forgalmijaban levo konkret tipust neztem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
6030D
Ármester
1,5 TSI: 9e km-t ment a januári olajcsere óta, 2-3 hete néztem utoljára, akkor még maxon volt. Ma már alatta van 2-3 mm-rel. Az utóbbi időben volt pályázás bringákkal a tetőn, amikor folyamatosan 105 fok felett van az olaj. Tehát ha valakinek nem eszi az olajat, és 10 ezrenként cseréli, akkor azért van, mert innentől kezdte volna és/vagy mindig nyugisan 90-95 fok közötti olajjal jár, amikor nem csipeget annyira.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
-
nagyúr
Érdekesség, öcsém eladta a 7gen civicet amit 8 évig használtunk, 100.000km-t raktunk bele. Minden ktsg-ét írtuk, 5.1M Ft ment rá vásárlástól eladásig, minden fenntartási ktsg-el, üzemanyaggal, értékvesztéssel együtt. Ez 51Ft/km.
-
válasz stickermajom #240267 üzenetére
Na akkor nálatok ki van használva? Neked nem kényelmetlen? Egyszer ültem benne 10 percet, nekem a derekam megfájdult benne, mondjuk nekem bizonyos ülésekben pillanatok alatt megfájdul
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
F_Zolee
veterán
Napi jelentés. M0-n Mol kúton(M4hez közel) volt minden.
Fogyasztás az itteni sima benzinnel + vif power + nagypapa power: 6.29. -
rbalint88
addikt
válasz focvis #240286 üzenetére
A 116 lovas cooperben az a jo, hogy kimeli a feket. Nem gyorsul olyan eszeveszetten, ellenben nem is nagyon kell fekezni vele, mert tok jol elfordul. par hetig jartam eggyel, amikor az avensisen lehalt a magasnyomasu. Felsoerdosor utca-Lovolde ter-Rottenbiller utca S kanyart sikerult lefuzni vegig csovalo hatsoval, imadtam
-
veterán
válasz Gergőke88 #240294 üzenetére
geez, ez katasztrófa
múltkor én is megnézegettem egy kolléga új ceed kombiját, tényleg jó, de azért a golf mellé állítva én is megértem miért kerül a vw másfélszer annyiba (8 vs 12, vagy inkább már 9 vs 14).
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"