Új hozzászólás Aktív témák

  • 426os

    őstag

    válasz tboldi #251993 üzenetére

    Igazából ha vásárláskor nincs gond a váltóval, esetleg korábban már javították, akkor azért nem törvényszerű, hogy hamar tönkremegy. Egy olajcsere kell neki, aztán ha egyszer fel is adja, időben fog szólni (búgni) mielőtt megáll. A Multiair hiba kevésbé kiszámítható, cserébe egyszerűbb cserélni, de árban nagyságrendileg hasonló lehet a javítás.
    Alkatrész ellátottságtól nem félnék a helyedben, közel laksz a határhoz, Ausztriában van alkatrész (én is egy nap alatt kaptam, amit otthon nem lehetett beszerezni, árban sem volt drágább, mint MO-n lett volna, ha lett volna).
    Fogyasztás lábfüggő, nálam a 120 lovas T-jet Bravo 7,9-et kért eddig nagy átlagban (jellemzően pálya, némi országút, kevés város, 15e km alapján). Sebességhatárokat betartom, pályán gps szerint 130-140.

    [ Szerkesztve ]

    .

Új hozzászólás Aktív témák