-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz macilaci78 #251451 üzenetére
M850i-t vezettem, jó kis gép Elfogadnám, jól is néz ki, megy is, de tankolni nem tankolnám szívesen - 170km 3/4 tank benzin volt Igaz, 110-260 közt, sokszor estek be elém a pályán a belsőbe.
Bakker, úgy pörög mostanában a topik, hogy 200+ lemaradásban vagyok és nem győzök pótolni
Héten kint dolgoztam Villachban és Eugendorfban, 2-2 napot, kedden reggel mentem és péntek este 8:30-kor értem haza. Hazafelé olyan hóesés volt végig a pályán, hogy már ködnek látszott, de sok hókotró szórta a sót és a pálya így csak vizes volt. Viszont így is volt dugó pár helyen sajnos.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz radi8tor #251595 üzenetére
Ott nem tudom hogy jön ki, de Rávafüzesnél mész át, akkor bőven van vagy 6-8 benzinkút a pályáig, én amíg kint dolgoztam mindig kint vettem meg, meg tankolni is kint tankoltam, ha hazajöttem akkor is.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
mazda?
friss újonc
Hello Urak, szükségem lenne a tanácsotokra autóvásárlás kapcsán, mert teljesen szétestem lapozgatva az internetet.
Szeretnék egy autót venni a következő hónap(ok)ban. Ez lenne az első saját autóm, de relatíva sokat vezetek munkahelyi elfoglaltság miatt.
Az autó hetente 3-4-szer városban, illetve Németország-Budapest távon lenne használva havonta 1 alkalommal. (1,5 - 2k havonta)
Az autó kapcsán az lenne a legfőbb elvárás, hogy megbízható legyen, és jó legyen ránézni. (igen, ez utóbbi elég szubjektív)
A jelöltek:
Audi TT 1.8/2.0 benzin - 30 ezer EUR környékén már vannak szebb darabok, de nem tudom mennyire kockázatosak a 30-60 ezret futott darabok
Mazda 3 (4th generation) - 122 LE verziót próbáltam, ott nagyon összhangban van a váltó és motor, jóllehet nem egy versenyautó. A keretbe beleférne a 150 LE verzió. (új) Viszont a festésről, valamint az elektronikáról nem olvasni jókat, és kicsit tartok tőle, hogy még nem látszanak az igazi betegségei.Vagy hagyjam a fenébe a fentieket, és vegyek 15-18 ezer EUR között egy használt 3th generation Mazda 3-at? (40-60 ezer km)
Esetleg, hagyjam az egészet és vegyek 1 éves Golfot? Úgy érzem, hogy így 30 elején még korai lenne megalkudni egy Golffal?
Esetleg van titkos tippetek?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #251584 üzenetére
Pollenszuro is meg tudja szivni magat nedvesseggel, foleg ha klimazol es aztan nem szaritod ki a rendszert.
#nincsbennetarcsi
-
válasz brumi1024 #251609 üzenetére
Én 2006-tól 2015- ig dolgoztam Ausztriában.
Ezt szoktam meg, nem tudom akkoriban lehetett-e online. 3havi matricát vettem akkoriban.
Van egy rész ahol majdnem 10 évet éltem. Most nyáron is voltam kint, csak mint vendég, ott ahol dolgoztam. Matricát vettem ahogy szoktam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ádám16
addikt
Vezetőoldali zár víz+fagy esetén nem működik az autón.
1 hete nem tudtam bezárni az ajtót (folyamatosan “visszadobta” az ajtót, nem zárt rá), ma pedig bejutni sem tudtam, mert a központi zár nem oldotta a vezetőoldali zárat (próbálta pedig).Ilyenkor grafitpor segíthet, vagy a zár lesz kuka?
-
Végleg kivégeztem a kocsi eredeti akksiját, élt 11 évet - istennyugosztalja . Az újat meg-megkínálgattam a töltővel olyan utak után, amin kevés autózás de 4-5db megállás/indítás (közülük min 2 hideg) volt. Érdemes ezt csinálni? Az eredeti akksinak luxusélete volt évekig ( indítás->50km út napi 2x), szeretném az újat is minimum olyan jól formában tartani.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #251587 üzenetére
Egy Hondaban? Amugy nem fogy semmi.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
-
lazac_
tag
válasz szabonagyur #251584 üzenetére
Rövidtáv jutott [ennek is] az utóbbi héten, igen, ez belül van, nem ázik, és eddig még sosem volt ilyen...
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #251625 üzenetére
A kiszemeltemben D3 van, de mentségemre szóljon, hogy 5 henger az is. Illetve elmentettem egy 2.4-es szopóbenzint is.
T5-re gondoltál inkább, nem?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz t72killer #251615 üzenetére
Szerencséd volt, akkor még tudtak akkut gyártani, így nem pusztán a Te érdemed a hosszú életút. Az akkut a töltések és a nagy meleg teszi tönkre. Akkor töltsd, ha nagyon muszáj. Inkább ruházz be egy akku teszterre, azzal nagyjából nyomon tudod követni az állapotát. Megfelel egy alsó kategóriás kínai is.
pl: [link]Joe
-
hány fokon "fagynak"? 0 fok alatt már nem is szabad tölteni? Sima ügy amúgy, egy hosszabbítóval elérem a kocsit .
#251630: mondasz valamit, egyelőre van itthon multiméter (voltcraft VC-110) és egy Voltcraft B6-os viszonylag okos töltőm. Egyelőre utánajárok, ezekkel mire megyek
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
simonjoe
senior tag
...de pontosan miért is?? Hát azért mert a nagy melegekben felgyorsulnak az elektrokémiai folyamatok, ehhez jön még a természetes degradálás. Ezek együtt rendezik az akkut. Majd jön a tél, a hideg és ott az eredmény amit írtál. Sokan azt hiszik, h télen megy tönkre. Tönkre ment az már a nyáron, csak most érezteti a hatását.
.......és akkor még időnként mi is "rátöltünk", ami nem lenne baj, ha tudjuk kontrollálni az akkumulátor állapotát.Joe
-
macilaci78
nagyúr
Legutóbbi fogyi: 680 km-en 6,92-es átlag. Auchan gazdaságos dízel bő 31k-ért, az elmúlt 18 év messze legdrágább tankolása, de legnagyobb mennyiségű. Pedig még az M1-en is tankoltam prémiumból tele...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Redneck
veterán
Egy ideje már gyengélkedett az akksim, és a sok rövid távú menet, plusz a hideg nem tett jót neki, így most bkv-val megyek dolgozni épp.
Reggel bemegyek a Lidlbe, ajánlották a töltőjüket, és azt, hogy csepptöltéssel töltsem.
Meddig tart egy ilyen folyamat?Szép lesz, mert sosem csináltam még ilyet, és az immobiliser miatt is parázok kicsit, fasza lesz ha taníthatom újra a kulcsot is...
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
szabonagyur
félisten
Na most sokadik tankolásra valahogy nem szereti az SCROSS a Shell nem sapkás benzinét...
Sima főút ahol eddig elvolt 5 literből, most inkább 6.[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #251645 üzenetére
Agyaltam már én is ezen... ugye a prém üzemanyagok nem azért vannak, hogy kevesebbet fogyasszon az autó, hanem ápolja a motor lelkivilágát.
Na most ha 1 egységnyi (liter) benzinbe több adalékot raknak, akkor annak kisebb lesz a "benzin" része, ergo az autó többet zabál belőle, hogy ugyanazt a teljesítményt tudja leadni.
Illetve ott van még az az elmélet is, hogy az ECU igazodik a g.j.vezető vezetési szokásaihoz és az üzemanyaghoz is. Tehát egy üzemanyag váltás eredményezheti azt is, hogy az autó még az előző alapján adagolta be magának.⭐ Stella
-
BigBlackDog
veterán
Tegnap, kb. 1.5 nap állást követően, indulás után fél perccel kidobta a Golf, hogy "Alacsony a 12 Voltos akkumulátor szintje, feltöltés menet közben". Majd kb. egy sarok után el is aludt sárga akkumulátor piktogram. Ment bele 50 kilométer, többnyire országút, három etapban. Még 24 óra sem telt el a leállítás után, de ma indítást követően ismét kivágta a hibát. Ma megint kapott 50-60 kilométert, de kezdek félni. Indításnál egyébként nem vettem észre, hogy nehézsége lett volna.
Kezdjek aggódni, vagy ha sikerül otthon beröffenteni, akkor jó eséllyel napközben már nem fog probléma lenni egy 4-8 órás leállítás után?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #251648 üzenetére
Ja hogy a simát. De akkor lehet a Shell eltérő adalékok miatt.
Jó lenne erről valami szakembertől hallani de ugye erről nem beszélnek, mivel titkos az adalék, meg ugye nem fognak maguk ellen beszélni⭐ Stella