-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #265143 üzenetére
En is. Par eve a waze ravitt vmi 3 vagy 4 szamjegyu utra, na ott mentem vagy 20 km-t 2-esben, nehol 1-esben. Ez azutan vt hogy bevitt waze egy foldutra ahol olyan sar vt, hogy ha nem a Subaruval vagyok amin M+S gumi van ott ragadok az tuti.
Azota parkolopalyan van az app nalam.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dnelb
veterán
válasz grizlisandor #265089 üzenetére
ea888 gen 2. De alapvetően gen-től független azt mondja hogy ha írva van akkor gyári intervallumok /2. Dsg olaj is meg minden..
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Megoli a Mercedes a CLS-t: [link]
Igy mulik el a vilag dicsosege...
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz tasiadam #265149 üzenetére
Nekem a leginkabb garazsban allo auton fosta el magat a sachs Max 5e km es 3 ev alatt… de az a szupersag, hogy mivel gyarilag sportfutomuves az auto, ezert csak ez jo bele vagy a gyari most megint kapott egy parat hatulra, de innentol ha barmi beszarik, akkor koni megy bele korbe
-
tasiadam
veterán
válasz rbalint88 #265159 üzenetére
Nekem a sachs ami gyári simán átment a műszakin, hogy jó, a szerelő szerint is jó, mert nem olajos. Az első sem volt olajos és átment, de amikor kiszereltem, meg sem moccant, ezért cseréltem, szégyen-nem szégyen, ridexre, meg mindent is kicseréltem ekkor körbe, de ezzel csak a műszakiig terveztem létezni, meg a nyárig, na ez majdnem le is ment, már olajos. Szóval az utódot nézem, B4 bilstein, monroe, sachs, vagy meyle és még 1-1 kerékagy meg toronycsapágy és stabrúdból 1 felújított meg összekötőből van 2 bontatlan 1 éve raktárban.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
kisza25
félisten
-
tasiadam
veterán
MEgéri egy gyári sachsot mondjuk? Vagy csak a drágákat éri meg, mint a B8 bilstein és koni? Pl van ahol a b4 bilstein 25-30 között van, a monroe 35, de a koni kárászynál meg 60. Ha meg az új áráért újítanak, akkor új, de pl 20/csillapító árban már inkább felújítás
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
Qru
MODERÁTOR
Ormezo, Kelenfold P+R fizetos lesz. Vegulis, jobb ha bejonnek kocsival a varosba az agglobol, nem?!
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Nálam is érik a Waze lecserélése.
Legutóbb bevitt egy 30-as lakóövezetbe (mert rövidebb út), ahol a parkoló autók miatt 2 autó csak nagyon neccesen fér el.
Vagy pl. otthon a főút helyett 3 meg 4 számjegyű utakon visz keresztül, amivel nem lenne baj, ha nem olyan lenne az utak minősége amilyen... (itt is a rövidebb út miatt)Viszont a fix traffi + jelentések miatt jó, ha megy. Majd kipróbálom, hogy tud-e Carplay / AA alatt a háttérben menni ha G.Maps-al navigálok.
-
nyogo83
senior tag
válasz Szada85 #265102 üzenetére
Motorvezerlot annyiszor lehet "gyari/parositatlan allapotba" allitani ahanyszor akarod. Van ahol a gyari szerviz szoftver is kepes erre, van ahol kulon flashelessel vagy erre celra valo szerviz szoftverrel oldjak meg. Markaszervizeken kivul ECU javitassal/felujitassal foglalkozo cegeknek is kb alap rutin munka.(pl bontott vezerlok masik autoba beepitese miatt)
Az megint mas, ha tudas/technikai hatter/akarat vagy egyeb mas policy miatt nem csinaljak meg. -
Qru
MODERÁTOR
válasz tasiadam #265167 üzenetére
Pont ezert vagyok a gyari felujitasa mellett, mert ezek az utangyartottak minosegleg... Nagy a szoras es sokszor ellentetes infokba futok. Egy korbe Konizas lenne kb 400k, annyit nem koltenek ra...
Es tudnak kemenyiteni/lagyitani is rajta felujitaskor.
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
Az imént beszéltem a szervizzel, lekérte, egy új ECU ára 3226€ bruttó, erre jön még a szerelés, apróságok munkadíja...
Ezt így lutrira cserélni nem lenne móka, úgyhogy azt javasolják, hogy keressek fel egy ECU javítással foglalkozó céget, akik felnyitják a mostanit, és megnézik, minden oké-e, ha nem, akkor javítják helyben. Ezt ök nem intézik/intézhetik, csak a tulaj.
Más ötletük már nincs, feltették a kezüket, ennyi volt a sztori, visszaadják az autót, nem tudják megjavítani, vigyem ahova akarom. (Ezt persze csak szóban sikerült kihúzni belölük, írásban majd délután próbálom rávenni öket.)
Próbakörön ök is sikeresen reprodukálták a hibát, egészen addig semmi tünet nincs, amíg nem lesz üzemmeleg a technika, utána menet közben sem látnak semmit, de megállva alapjáraton hamarosan elkezdödik a tünet. Mondtam neki, hogy oké, én ezt 6 hete és párezer €-val korábban ugyanígy elöadtam, így ez nem nagy kunszt.
Állítása szerint ellenörizték a szívósort/HF csatornákat, kokszosodásnak nyoma nincs, tehát az sem okozhatja. (Kételkedem, szerintem szét kell szedjem magam belenézni).
Benzin szerintük nem lehet, mert annak minden állapotban okoznia kellene a jelenséget.
Kérdésemre elvileg ellenörizték a nyomásvesztést is, délután szeretnék minden mérésröl egyébröl dokumentációt írásban, amit a következö helyen meg tudok majd mutatni.#265155focvis:
ODB11 szerint "Zündaussetzung", az szerény némettudásom szerint gyújtáskimaradás, de ma rádobom magyarul is a kütyüt, meglátjuk akkor mit dob. -
mickemoto
őstag
Sziasztok! Egy 2002-es mazda6 bal hátsó elektromos ablak milyen hibaforrásból nem működhet? A biztosíték jó mert akkor a többi utas oldali ablak sem működne. Külön biztosítékon van a vezető oldali és az utas oldali.
-
tasiadam
veterán
Az mennyire normális, hogy 2 irányból érkező autókat mind ráengedik 2 sávra úgy, hogy zöld van mind a 2 embernek?
Itt kanyarodtam el jobbra, azóta nincs kint ennyi tábla, ez a fullos M3 pótlás idején volt, és balról meg jött egy civil rendőr, akit majdnem oldalba vertem. Nekem Zöld volt, ilyenkor nem az a mondás, hogy a lámpa fölött lévő tábla, ami egy sima elsőbbségadás, akkor él, ha a lámpa sárgán villog?Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
válasz barnam_ #265188 üzenetére
Ugye ez itt a másik lámpa, akikkel elvileg egyszerre lenne zöld, se ez jelezve sincs, de van ahol kiirják. Eléggé meglepő volt
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
fant0mi
őstag
Azt a leborult szivarvégit...
Drótozott fadarabokkal kezelte a pedálokat egy lábak nélküli autós az M6-oson
[link] -
tasiadam
veterán
-
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #265195 üzenetére
Igen, ez most az a helyzet, hogy gyakorlatilag bármi is lehet az oka, el tudom képzelni, hogy már a szerviznek sincs kedve vele "szöszölni", így inkább dobják a témát, így is beleszaladtak a 4 új injektor árával a f*szerdöbe, többre már nem vágynak.
Egyelöre részemröl is tanácstalanság van, felmerült az is, hogy közben meghírdetem így, aztán elviszi valaki projektnek, vagy akinek van specialista/szerelös kontakt, akire ilyen hibakeresést rá lehet bízni, nem tudom még.
Elsönek kijárom a tankot, kap másik nyálat, aztán meglátom lesz-e változás.Az a baj, ahány videót, bejegyzést nézek meg, annyi vélemény, már vez.tengely szabályzástól kezdve dugattyúszoknya-törésig minden ötlet szembejött, ahogy az ilyenkor lenni szokott.
Tényleg a hiba jellege okozza a fejtörést, hogy csak melegen, és csak 7-800-as fordulaton jelentkezik jellemzöen, azon felül csak el-elvétve.
-
dnelb
veterán
válasz Szada85 #265199 üzenetére
(gondolom átnézték) de ez tipikus tünete a leak-nek valahol. Nekem pl a downpipe és a turbo között szétégett a tömítés az egyik szélén, semmi hibakódom nem volt, annyit láttam logban hogy a fuel trim kizárólag egy bizonyos fordulaton (1300-1600) felugrik -25re, aztán visszaáll. Később elkezdett rángatni az autó, 2k alatt szintén, (de itt is full random, nem mindig) pontosan úgy mintha kopott lenne a dsg kuplung, félre is tettem már az 500at rá. 0 hibakód, alatta felette tökéletes volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest