-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz pècsimunkás #264564 üzenetére
Nájsz! (Az árát nem látom.) Elvileg ez sem elromlós fajta (kivéve BBD autóját). Én eddig csak kopó alkatrészt cseréltem (olaj, szűrők, fék, és tavaly biztos ami biztos alapon akkumulátort). Kopp-kopp-kopp...
7,5 éves, 110 000 km.Más.
Meglátogattam ma - de csak az utcáról benézve - az Abarthot. Szegényke ugyanott áll, látszik hogy nincs benne a motor. 😢 Bő 1,5 hónapja mikor visszacsináltuk az üzletet, azt mondták, hogy max. 1 hónap és kész lesz. :/Nand_i: Köszönöm szépen! (Holnap -10 Ft /l )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A lényeg, jártam ma egy jó hírű "MX5-gurunál" váltó- és diffiolaj cserén (nem olcsó, de drága, ugyanakkor nagyon szimpatikus fiatalember).
- Fenti cserék elvégezve.
- Autó jónak ítéltetett.
- A generátor ékszíj még bőven frankó.
- A némileg csálé (sport)kipuvéggel menjek kipufogóshoz ha zavar.
- Rákérdeztem a rugók cseréjére, kb. 3-4 munkaóra (húzós óradíja van).
- Volt ott egy másik ND kevesebb, mint fele kilométerrel. Az enyém tényleg szebb. Az alatt a gyári rugók voltak, hát... határeset, ültetve jobbat mutat, de rossz úton ráz. Még gondolkodom.
- Az autó alja is oké, szerinte nem kell alvázvédőzni ha latyakban nem fogom használni. (Nem fogom, de azért még meglátom.)Bónusz: szerencsére nem az ET35 hanem az ET42-es 7,5" [kép] széles OZ felnit vette rá az előző gazdája a gyári ET45, 7,0" helyére. Így csak 9,3 mm-rel van kijjebb, vélhetően mehet majd rá a 215/45. (A felnik 2021-es gyártásúak.)
-
veterán
válasz pècsimunkás #264604 üzenetére
Igaza van Qrunak, egyszer élünk és nem leszünk fiatalabbak.
Itthon ~ ennyibe kerül egy vatta új sima GTI DSG jól felszerelve, tetőablakkal. De ez egy Clubsport, el kell dönteni, szükséges-e a Clubsport.
-
veterán
válasz pècsimunkás #264610 üzenetére
A központi kedvezménnyel 37 500€, de semmi extrát nem választottam hozzá. [kép]
Gergő: Yes.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #264598 üzenetére
Jaj nem, az már megpimpósodot volna a garázsban az ilyen 1-2 hónapos állások miatt. Toyota max 4 hetes parkoltatást enged, nem véletlenül.
Viszont az nem bánom, hogy nem az 1,8-as ufó Kuvik lett és nem is az 1,8-as Lancer, azokbn még ennyi tarcsi sincs mint Bubiban.
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #264612 üzenetére
Köszi, ez jó ár!
Mondjuk, amit nèztem, abban sincs sok km, de akkor sem új.
Keddig adtam időt magamnak.
Addig lesz időm kicsit körülnézni.
Nem akarok/akartam autót cserèlni, de biztos olvastad, hogy történt az egèsz.Megnézem jobban, hogy a környéken mennyièrt van R, Clubsport, GTI, NAGYON(!!!) kevés kilométerrel. Tehát max 30 ezer kilométerrel.
Más autó nem èrdekel.
Akkor marad a Toyota.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
válasz pècsimunkás #264619 üzenetére
Formentor? Leon?
-
pècsimunkás
addikt
válasz aero. #264622 üzenetére
Nem tudom, nem gondoltam rá.
Erre is véletlenül találtam, sèta közben.Kollégám szokott mèg ennèl a cégnél autót venni. Mondta régebben, ha itt akarok autót venni, szóljak neki. Most este, ez eszembe is jutott.
Mindenkèppen bemegyek a szalonba, egyre jobban rá vagyok kattanva erre az autóra.
Ha ott leszek, megkèrdezem a Formentort vagy a Leont is.
Bár első sorban, ahogy írtam is, R, Clubsport, GTI a cèl.
Sőt, inkább az első kettő.
De, ennek ellenére köszönöm az ötletet.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz pècsimunkás #264564 üzenetére
biztosan nem vennem ezt a golfot a gagyilampaval ennyi penzert, clubsport vagy sem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz pècsimunkás #264626 üzenetére
az alap led lampa van benne, matrix nelkul. nyilvan nem
mindenkinek fontos, de ez az elerheto legjobb feature a golfba es baromi idegesito, hogy meg egy ilyen draga konfigbol is kihagyjak.[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
félisten
válasz MasterMark #264587 üzenetére
+Qru
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #264620 üzenetére
Nem nagyon tudom kinek esik útba, 3 évet laktam a Margit híd Budai hídfőjénél, mindenhova autóval mentem és soha nem mentem át a lánchídon, egyszer sem. Asszem robogoval is csak egyszer.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz pècsimunkás #264624 üzenetére
Az R-t nagyon gondold meg, de a Clubsport is elvileg ugyanaz, kegyetlen kemény a futómű. Én holnap adom vissza, noszogattak, hogy tartsam meg, de ezen egy percig nem gondolkoztam.
-
-
őstag
válasz Vismajor01 #264631 üzenetére
Rengeteget jártam rajta első covid idején amikor mindenkinek volt home office csak kb nekem meg feleségemnek nem Egyik munkahely Margit körútnál másik V. kerületben. Érdekes volt különben a 3 hónap alatt a majd senki seholból a folyamatos dugókig folyamat (utána visszatértünk a tömegközlekedésre, időben annyira rossz lett).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #264636 üzenetére
Na akkor belevau en is vagy 7.5-os GTI-t vennek (kb mindenhol visszalepesnek irtak le a 8-ast, gyengebb belteri minoseg, bugos rendszerek, a hw alatta meg kb ugyanaz). De az valoszinu neked a fiatal es keves km-es igeny miatt kiesik. A Cupra Formentor nekem is nagyon bejon formara, azt szerintem is nezd meg. Es meg neznek BMW 330i-t, kb ugyanaz a menes, service inclusive es repair inclusive csomagokkal nem fo a fejed sem es megis hatul hajt, stb. A mostani generacio sztem zseni formatervben kivul es belul is, tesztelok is mind nagyon szeretik.
Szervizarakban barmit is veszel, nagyon messze lesz a Toyotatol, de ha cirkusz kell, akkor mosolyogva kell kipengetni a koltsegeit -
MC Pite
veterán
válasz Gergőke88 #264623 üzenetére
Miért, mert átlagos magyar úton kevésbé pattogna el kicsit forszírozva kanyarban az úthibáról, és kevesebb helyen baszná oda az alját, vagy ugyanannyival mehetne át egy tré vasúti átjáron mint mások?
Komolyan érdekel miért kell rövidebb keményebb rugó egy könnyű, kb 0 terhelhetőségű autó alá
Pont ez teszi egyedivé az mx-eket.
Vagy csak én ültem csak sok szarul sikerült sport/sportos ültetett autókban - amik újra gyári rugóval (és kerékkel, gátlóval) végre faszán működtek (Leonok, SX, MX) közúton. És pályán lehet lassultak a köridők, de utcán gyorsabb, biztosabb, komfortosabb lett mind.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #264641 üzenetére
GR Yaris, esetleg GR 86
Mondjuk Formentor, Megane RS ami inkább svájcibicska alternatíva, de nem.lehet a GR-eket sem kihagyniSvájcibicska idáig kimaradt, de ha csak kicsot nagyobb a cirkus mint az S5-ben, akkor skippelném. Nekem az túl steril volt, sokáig semmi, aztán már félek, játszani nem volt kedvem. Honda, Hyundai, Renault, Seat/Cuprához képest nem tudom mennyivel sterilebb, de amennyire olvastam, inkább becaületből mint szerelmből készült. Persze nem rossz, de aki bugit keres, van ott még 1-2 versenyző ezen túl is.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gooool
őstag
válasz MC Pite #264642 üzenetére
Azt nem art tisztazni azert, hogy a kaphato ultetorugok kemenysege igen ritkan ter el a gyari rugo ertekeitol, egyedul a hossza mas, esetleg progressziv kialakitasu, hogy a rovidules okozta feluteseket tompitsa a torony es az utasok iranyaba. A problemat inkabb az tudja okozni, hogy a gyari lengescsillapitok nem az optimalis tartomanyban dolgoznak egy ultetorugoval, ezert erezheto, hogy nem az igazi az osszhang.
focvis eseteben a Bilstein lengescsillapitok az Eibach Pro-Kit-tel is baratok, ahogy Gergoke88 is irta, gyarilag is szereltek ezzel a setuppal, epp ezert a magassagon es a sin/fekvorendor paroson atugratason kivul semmi mas elonye nincs a standard rugonak.Üdv, Balázs
-
veterán
válasz tboy93 #264644 üzenetére
igazabol en sem, de 38ezer euroba ferjen mar bele azbegyebkent ezer euros extra.
focvis: tenyleg, valamit beneztem, igy meginkabb durva a masfelszeres osztrak ar. lehet otthon kene uj autot rendelnem?🤔"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Teasüti
nagyúr
válasz MC Pite #264565 üzenetére
Szóval elvileg nem kell aggódni és feltételezhetjük, hogy a gyártó mérnökei nem ostobák. Ugyanakkor bizonyára eldobásra van tervezve ez a kocsi is, ahogy a többi is.
Nekem tetszik amúgy a koncepció, de soha nem volt még start/stop kocsim, nem tudom mire számíthatok. De ha nincs szignifikáns élettartam csökkenés miatta, akkor nekem ennyi elég.
Köszi! -
válasz Tsebacsi #264639 üzenetére
Az eddig is a CLS volt, igaz az utóbbi 1 évben még 10 ezret se mentem vele, előtte pedig rendre 25 ezret. A Golfba 19350 km ment, most pl. azt mondta, ősi módszerekkel fogsz tolatni, mert a szenzorok nem hajlandóak a működésre. Aztán hazaérve újraindítás után elmúlt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Jogász topic
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest