-
Fototrend
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz CactuS #149763 üzenetére
Abból a szempontból támogatom, hogy a bővebb belvárosban nem lehet már közlekedni, se parkolni.
És előre elnézést kérek az érintettektől, de részemről kívánatosnak tartom, hogy a nem budapesti lakosok fizessenek a behajtásért; ők nem itt fizetnek adót*, de használják a közlekedési infrastruktúrát. Ők amúgy sem helyi szavazók, ami kevésbé fáj a helyi politikusoknak.* Például gépjármű és önkormányzati adót; utóbbi nekem évi 76 ezerbe fáj, ebből 56 ezret a nem fizető parkolási zónában lévő garázsom után fizetek.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #149323 üzenetére
Egymásnak ellentmondó részek vannak a cikkben; egyrészt a riport részben azt írja, hogy külföldi adatbázisokban is lekérdezi; másrészt a cikk írója rendre a magyar adatbázisokra hivatkozik. Nem tudom, mi a valós helyzet.
Eddig se fizettem se lekérdezésért, se átvizsgálásért, ezután sem fogok. -
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #149167 üzenetére
Ezen nem csak utascella nincs, hanem semmi. A Samarám sem biztonságos, mégis van benne anyagérzet, ebbe ez sincs. A lényeg inkább az, hogy ma ilyet nem szabadna megvenni és akinek van is minden erejével megszabadulnia kéne tőle, ehelyett a hülye magyarnak még tetszik is, mert olcsó meg mert haláli jól ugrik az alufólia kasznival, meg a 7600-on tiltó motorral, meg mert itthon gyártották és mint tudjuk a nép valamiért marhára odavan ezekért a nemzethy dolgokért és ha a Stift itthon volt csinálva akkor az fasza. Az csak hab a tortára, hogy nekem most a családomba bekerült egy ilyen szar. És erre az sem megnyugvás, hogy anyám 60-nal megy, mert mások meg 90-nel... És mások 1200 kilósak, ő meg 800. Féltem őt.
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #148957 üzenetére
Erre valóban tökéletes, de szerintem nagyon ritka, aki ennyit megy városban/környékén. En szerintem evi 3000-et max.
A problémám pedig az a kis elektromos autókkal, hogy a világ nem erre megy. Car sharingre persze jók, de belvárosi közlekedésre egyre kevéssé használható az autó (próbálj meg bejönni az irodánkba kocsival reggel, Qru is tudna mesélni), ha meg ki akarsz menni a városból, akkor nagyobb kell.
Same rules apply!
-
veterán
válasz CactuS #148340 üzenetére
Az előző tulaj nem tudom, hogy mennyire taposta neki; erre a célra volt egy Mustang V8-a ;azt mondta, járt az autóval tavasszal Korzikán, ill. főleg a felesége használta a szomszéd kerületbe ingázni. ill. a Balatonra.
Keresek egy jó gumist, első körben a Lurdyban próbálok időpontot kérni, az közel van napközben. Remélem ki tudja egyensúlyozni.
Ha nem, akkor veszek egy szett télit, a 4S-t meg eladom. (Örülnék azért ha sikerülne a centrir, tavasszal autócserét tervezek.) -
nagyúr
válasz CactuS #148183 üzenetére
A gyári méret marad télire is, jaja. Itthon nincsenek nagy telek, száraz, hideg aszfalton elmegy ez, ha leesik a hó, akkor meg úgyis a Subaruval járok.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz CactuS #148159 üzenetére
Nem röhögök, ez tény. Előző munkahelyen 2 Pözsó Boxer (2. gen) volt ingázásra németekhez, 500k km fölött adtuk el őket, semmi de semmi bajuk nem volt. Az utánuk jött Opel Movano és Ford Transit is szivatta párszor a sofőr srácot
Tboldi: Hehe ma én előztem meg egy blfsz BMW-st, mert 40-el ment a Thökölin, amikor végre lehetett volna haladni (oké én gci voltam és buszsávban előztem ). Érdekes, hogy amint elé kerültem már tudott jönni utánam, sőt! Kiérve a nagykörútra mindenáron elém/mellém akart kerülni, gondolom elmondani a véleményét, de olyan béna volt, hogy ez addig sem sikerült neki, míg le nem kanyarodtam a Reitter Ferenc-re, ő meg saajnos egyenesen ment tovább, pedig asszony már készült lehúzni az ablakot és felvilágosítani őt, hogy ha 50-el se képes menni a szarával, akkor minek vesz BMW-t (Én nevelésem, büszke vagyok rá, és adjatok hálát az égnek, hogy nincs jogsija ).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
-
veterán
válasz CactuS #147617 üzenetére
+ mp
Lehet, hogy félreérthető voltam: lassú manőverezés közben nyikorgott az aszfalton úgy, mint egy téli gumi tenné meleg időben.Városban 70 lóerő áll rendelkezésre, kevés a torzuláshoz.
Elcseszett egy (gyári) felni van az autón: 8 coll széles, szinte sík az "előlapja"; így alig védi a gumi peremvédője. Tele horzsolással, nem is csoda. De a gumi peremvédője is kapott párszor - összesen 8-10 ezer kilométert futhatott.
-
grizlisandor
veterán
válasz CactuS #147518 üzenetére
Eddig 1/2 glicerin és 1/2 víz keverékével ápoltam, idén szintet léptem, idén Koch Chemie Plast Star Silikonfrei[link] elég jó cucc, múlt heti takarításkor kentem a gumi külső oldalfalára, még mindig ugyanolyan szép.
(#147524) Qru:
Mazda CX-30 -
K Norbi
addikt
-
veterán
válasz CactuS #147518 üzenetére
Gumiápolóval; hangulatomtól függően:
- 1/2 glicerin, 1/2 víz keveréke,
- Sonax tiefenpfleger,
- Wolf's Black Out.Megvárom míg teljesen beissza, aztán megy a pincébe:
- állványra, ha felnin van,
- zsákba, ha nincs felnin, mint ahogy most nem lesz.A glicerinből elég az 1/3 is, de minél vizesebb az oldat, annál nehezebben issza be. Pont ezért tavaly inkább a Black Outtal kentem, ennél a Sonax egy fokkal tartósabb, de télire mindegy, mert a pincében állása közben nem kopik le az ápoló.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz CactuS #147440 üzenetére
En le tudtam jo idoben, forgalom elott (nem mintha messze lenne a moso), mert volt koran egy gyors ugyintezni valom es akkor mar legyen meg rendesen, a teremgarazst is fellocsoltam diszkreten, hogy kevesebb legyen a por (2 auto allt csak bent, biztos mindenki ment unnepeln), ma mar nem tervezek mozdulni, de legalabb bent nyugoban beltereztem is, muanyagapolos ecsettel, stb delutan ugyis kertepites a feladat par lakoval.
Viszont igy, hogy van slag, meg viz a garazsban.... nem, nem leszek azert pronyo (de lennek )
Qru, tegnap en is gyorsan, a bogarakat meg a fakepor nagyjat, de nem volt eleg.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Reggie0
félisten
válasz CactuS #147341 üzenetére
Hat azert nem egeszen, pl. a pipan eleg jol lehet gyakorolni, hogy meg csuszasban befejezd a kanyart es csak az egyenesben tapadjon meg. Csak nem sok kort szannak arra a gyakorlatra. Drivingcamp profi treningjen pedig a nap negyedet-harmadat az viszi el, hogy a rukvercbol 180 fokos fordulatot gyakoroljak, ami azert szinten nem a hetkoznapi nyerjunk vissza a leggyorsabban a stabilitast tipusu gyakorlat. Ezen felul a nagysebessegu kovetesnel(profi treningen mar 130-akat is mentunk mikozben hirtelen savvaltast nyomattak). Eleg sokan driftelgettek is, sot nekem is volt, hogy akaratlanul megcsuszott a kocsi hatulja(erosen hianyzik A4 vegere egy szarny) amikor 70-90-el rongyoltunk bele az eros kanyarba.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz CactuS #147313 üzenetére
Elég szánalmas rögtön közveszélyes idiótának kikiáltani azt, aki az autóját akarja uralni és nem akar egy esetleges balesetben nagyobb bajt, és mindezt egy kietlen parkolóban, vagy helyen akarja kivitelezni, messze mindenkitől, hogy véletlenül se okozzon senkiben és senkinek kárt...
Ennyi erőből aki vezetéstechnikai tréningen részt vesz is egy közveszélyes idióta.
Ja tudom nem, mert az el van zárva a közforgalom elől és akkor már biztonságos.Nem "hülyegyerek" vagyok, de az emberek 99,9%-ára ráférne egy vezetéstechnikai tréning, ez a múlt héten realizálódott bennem mennyi mindent kell gyakorolni.
- Vészfékezés.
- Vészfékezés másik sávba érkezéssel.
- Vizes úton fészfékezés 90-100 km/h tempónál és 90 fokos kanyar bevétele (egyszerre) egy előre meghatározott, bólyákkal kijelölt úton.
- Egy ajtónyitás elkerülése, amit az ott jelen lévők 90%-a elbukott! És nem olyan emberekről beszélek akik fris jogsisak, hanem akik már urai az autónak, vagy legalábbis azt hiszi.Nekem ezek elég jól megvoltak és teljesítettem mindet, de van amit jobb gyakorolni. Nyilván nem 100+ tempóval, azt csak egy zárt repteren lehet, de 40-50-el simán lehet már ugyanazokat gyakorolni.
undefined
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #147316 üzenetére
"Gyerekkoromban" a Mátyásföldi reptérre jártunk ki de már az is off.
Ami még esetleg szóba jöhet az a Tököli reptér ahol a RedSun Fest is szokott lenni meg a Cselőtei Speed Zone a Hungaroringen.
Utóbbi pályán én is mentem már az ottani E46 330i Ac Schnitzer-el, az nagyon baba volt. Szerencse, hogy előbb vettem meg az Impezát mint sem beüljek abba, különben most én is köcsi BMW-s lennék.#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz CactuS #147212 üzenetére
Mind a két 70mai-ban lítium akku van. Viofo-kban mind kondi.
A telefon meg jellemzően nincs napon egész nap az ablakban sok-sok fokban. Amúgy be is lehet venni elrakni, kis kényelmetlenség, de nem akkora gond. Persze a parkolás felvételt így is bukod, mondjuk annak szerintem nem sok értelme van amúgy sem, mert nem fog látszani a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #146955 üzenetére
Én 6 órában dolgozom két éve, majdnem kimeríti az akkor kelek és akkor fekszem részt amikor akarok, de nincs benne akkora extra, hogy erre irigynek kéne lenni.
Na a hobbiból megélés az már inkább. Az fasza. Főleg mikor adják neki a halom cuccot is. Vicces lenne. Bár az is csak akkor, ha jól megy, mert ha nyögni kell a megéléshez akkor az ember a szeretett hobbiját szépen megutálja.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #146948 üzenetére
Ne reménykedj!
Pár hónappal ezelőtt megkért anyum, hogy rendeljek egy Nillkin üvegfóliát az új telójára. Itthon nem kapható, de ő sem akart egy hónapot várni Kínára, úgyhogy kerestem egy EU-s eladót eBay-en és találtam is egy lengyelt. A tranzakció után 24 órán belül elküldte a csomagot, habár tracking numbert nem kaptunk, de gondoltam, sebaj, úgysem fog sokáig tartani. Aztán csak eltelt 4 hét, mire csöngetett a postás... A borítékon volt valamiféle szám, gyorsan be is ütöttem a 17track-be, és kiderült, hogy a lengyel posta egyik raktárában ült majdnem 3 hétig. Ha ezt tudtuk volna, megrendeltem volna inkább Kínából, legalább egy kicsit olcsóbb lett volna.
-
bbubby00
őstag
válasz CactuS #146863 üzenetére
Itt vidéken agresszívből kevés van. Ami inkább nyugtalanító, az a lakosság öregedése, 10ből5autóban 70és a halál közötti ügyetlen, bizonytalan és rettentő lassú vezetők vannak. 10ből 2 pedig a tapló, legtöbbször sötét nagy drága autóban ülő (sztereotípia ON). Tehát a lakosság egyharmada, aki normálisan tud vezetni (max a fele, ha belevesszük az ügyesebb nyuggereket is)
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #146863 üzenetére
Aztán úgy jár mint a győri tanulóvezető. Egy kamion még ha nincs is nagyon túlpakolva bőven 20 tonna feletti. Ahhoz képest a 2 tonnás SUV csak egy gyerekbringa...
De azokat sem értem akik átmennek a vonat előtt (most Vácon pl). Annak még a féktávja is kilométeres.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #146810 üzenetére
Errefele lakom amugy. Volt mas is, mert allt a Budafoki, Szeremi, minden. Meg persze a Rakmanyosi hid is, szoval szerintem ott, vagy a Hungaria pesti oldalan lehetett a gebasz, de a teljes XI beallt. Itthonrol a Budai also rakpartot elerni 40 (!!!) perc volt. Gyalog nincs ennyi.
maykol: ma egy E39-et lattam a forgalomban, ami ugyan ennyire nem volt szetrohadva, de a jobb oldalan nem volt rozsdamentes elem. Rohadt a kuszob, a ket ajto, a ket sarvedo... Ami csak tud.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
szabonagyur
félisten
válasz CactuS #146820 üzenetére
Az autónak nincs semmi baja, hibátlan műszakilag így attól nem félek. Szimplán annyi, hogy műszakizni Pesten fog ~2-3 hét múlva, a téligumik meg tőle ~ 300km-re és kb csak utána lesz lehetőség felrakni TS860-ak, újak.
Szóval nem kibúvót keresünk csak, hogy ne kelljen szabit kivenni ezért és utazni 2x300 km-t feleslegesen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #146801 üzenetére
3 sávos út jön a delegáció szirénázva. Kisorolok a belsőből a középsőbe, hogy elengedjem őket, de csak nyomjak a szirénát. Lesz@rtam, gondoltam talán egy egész tök üres sáv elég lesz nekik. De nem nagyon tetszett nekik mert miután rájött, hogy nem húzodok ki a külsőbe rámhúzta a kormány a ge*i sün. Akkor azért elkapott a harciideg és elkezdtem tolni de aztán elengedtem a dolgot, úgy sem tehetek semmit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
LZs?!
aktív tag
válasz CactuS #146684 üzenetére
"van közvetlen kapcsolatunk (nagyvásárlói) a nemzeti útdíjjal és gépről bármikor tudunk venni."
Ezt nem ismertem, ma is tanultam valamit.
Szerintem a kaució és egyéb apróbetűs tételek potenciálisan itt lehetnek elásva: Előfordulhat, hogy a sikeres foglaláshoz egyéb feltételeket is kérünk.
Nevermind...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #146443 üzenetére
A villámos márka adott egyszer csereautót, nekem kellett visszavinni. Mondják, hogy A3, mondom úgysem próbáltam még (feltételezvén, hogy nem az aktuális generáció) - hát egy 2000-es darab volt, kellően lelakva, az óra szerinti 335k is kevésnek tűnt, nameg szerintem a motor is konstans limp home-ban ment, persze a pixelhibás műszerfalon erre nem írt hibát.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #145762 üzenetére
A csoport/típus szakijának van rá egy komolyabb megoldása. Valami BMU smoothing néven fut amivel nem hard resetet nyom mint sokan a lindqvist method-al hanem valami kiegyenlítést csinál.
Tudom, hogy az Outlander akksija elég rossz. Ezért akartam mindenképpen kipróbált komoly előélettel rendelkező kocsit választani. Az általam választott autó elég jól avul szerencsére. Vannak a csoportban elég elrettentő példák. Én már 600 km-t beleraktam, de még 0,1% avulás se volt. És ennek jó részét elektromosan. [kép]
Van olyan a csoportban akinek még a 100k km-t se érte el a kocsija, de már 70%-os. Nagyon nem egyformák az autók.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #145582 üzenetére
P3 Plugin nálam is képben volt. De 2012-es alig felszerelt autókért kértek el 4,5-5 millió körül. A másik meg, hogy a belsejét egyszerűen nem tudom tolerálni, számomra annyira ronda És mivel én vezetem ezért mindig a belsejét kell látnom, nem bírnám megszokni. Meg kevés is lett volna nekem az a 15-20 km hatótáv.
Amúgy én is visszafogok térni az Aurisra/Corollára, ha jövőre se lesz értelmes plugin.
(#145583) Qru: Auris 6-ot evett pályán. Az Outlander 10 körül van valóban. Érthető valamennyire 2 tonnás dög és egy darab tégla.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #145576 üzenetére
Nem maradtál le Elment az Auris és a Q5. A Toyota gondoltam, hogy elmegy, de mázlinkra elment egyből az Audi is. Így egyszerre két autócsere jött gyorsan. Mielőtt félreértené bárki. Az Outlander az enyém. A Passat pedig szüleimé. Csak mindig mindent együtt intézünk apuval így az autók is egymás választottai
Nincs E-golf, Passat GTE. Az E-Golf egy nagyon kiábrándító autó szerintem. Mintha tényleg csak belekendácsolták volna azt a villanymotort.
(#145577) joshua7: Nincs még róla saját képem. Csak a kereskedő amit csinált. [kép] Elég magas felszereltség, de nem digit műszerfalos
(#145575) mandleee: Köszi
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #145274 üzenetére
Nehéz ügy, mert az ilyennek se a boltban, se munkahelyen, se családban, se az utcán, sehol nincs keresnivalója amúgy, mert bárhol eldurran az agya és lerúgja aki elé kerül. Most akkor a lakosság jelentős részét zárjuk be? Nem igazán tudsz vele mit csinálni. Meg lehet büntetni vagyonokra, ugyanolyan idegbeteg lesz. Be lehet zárni egy évre, kijön ugyanolyan idegbeteg lesz. Vagy még idegbetegebb miatta.
Itt a brutális értelmi lepusztulást kellene megállítani és visszafordítani nem Brüsszelt, meg az életfelfogást, életszínvonalat stb., és várni türelmesen. Nem lenne azonnali hatása, de ugyanúgy a keményebb büntetéseknek se volna azonnali. Szépen lassan kopna a selejt, beállna egy élhetőbb szint. De ez álom idehaza, nem fogjuk megélni...[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #145000 üzenetére
igen, egy suzuki swift-el szálltunk el, szerintem még se ABS, se légzsák nem volt benne, meg az is kiflibe hajlott, a tető szétnyílt, csak az egyik oldalon nyíltak az ajtók, kitörtek a kerekei, eredetileg sedan volt, de a hátulja eltűnt...
Szoktam arra menni, mindig furcsa érzés fog el.
Kickass: nem véletlen erőltetik az önvezető autó kérdést[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Kickass
őstag
válasz CactuS #145000 üzenetére
Szerintem ez nem csak fiatalokra igaz, a rutin novekedtevel novekedhet a hamis biztonsagerzet is. Hanyszor hall az ember mastol olyat, hogy en mar X km-t levezettem, velem ilyen biztos nem tortenne meg. Eleg csak random hir/FB poszt vagy alatti kommenteket megnezni...
Emelje fel a kezet aki meg soha nem nezett/nyult hatra a gyerekhez vagy kezdte el idegesen nyomkodni a gps-t ha az valamiert bevitte az 'erdobe'...pedig ennyin is mulhat. Sok tanulsag van benne szerintem mindenkinek, igen nekem is.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #144994 üzenetére
Hát igen, nagyon hamar megvan a baj, egyszer szüleimmel mentünk Pécsre és megcsúsztúnk egy jeges útszakaszon, kb 100-al berepűltünk az útszéli erdőbe.
Vater meg én be voltunk kötve, nem lett bajunk, anyu hátul nem volt, ő repkedett az autóban, szerencsére nem repült ki, de tiszta kék zöld volt másnap mindene.
A szerencsénk az volt, hogy a levegőben kipörögte magát az autó és a hátuljával csapódtunk be, az üléseink kiszakadtak a helyükről.
Ami miatt valószínűleg fékezett egyet a Vater ês akkor csúszhatott meg, egy 20 méterre lévő balesetnél helyszínelt a rendőr, egy lada volt a fák között, Ő meghalt.
A rendőr végignézte a balesetünket, szaladt is oda segíteni.
Ez 1999- ben volt (január, február), akkor nyári gumival voltunk, azóta fater télivel jár télen.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
MrSealRD
veterán
válasz CactuS #144991 üzenetére
Én hétvégén néztem végig az egészet. Hát nem voltam vidám...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
dj79
senior tag
-
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #144625 üzenetére
Oké, nekem is volt gondom a hűtőfolyadékkal, de a saját hibámból.
Tavaly EGR pucoláskor nem figyeltem a lehúzott gumicsőre, lefelé állt, így szép lassan elcsordogált vagy másfél liter folyadék a betonon, mire észrevettem. A pokrócnak, amivel felitattam, még mindig érdekes szaga van.
A vége az lett, hogy leengedtem a maradékot is, és feltöltöttem újjal.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Linux kezdőknek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- Autós topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest