Új hozzászólás Aktív témák

  • gooool

    őstag

    válasz Fernet #139997 üzenetére

    Lusták, erre mást nem tudok mondani.
    Én is autószalonban dolgoztam és csomó embert inkább leráztak, mintsem kezeljék a problémát, arra hivatkozva, hogy nem kedvelik az illetőt, úgyis csak nyavajogni fog és ahhoz nekem nincs türelmem meg időm és a többi.

    Be kell menni, mondani, hogy nem akarsz Te itt semmi mást, csak időpontot, amikorra behozhatod a hibás autód és elhajthatsz a hibamentesítettel.

    Sajnos sok a barom és ezzel egészségesen tele lesz egy idő után az ott dolgozók tarisznyája (tapasztalat), ami szintén sajnos, de kivetül az értelmes ügyfelekre is.

    Na meg a garanciális javítás a szükséges rossz kategória, ugyanis a szerviznek és kereskedésnek abból nincs bevétele, de a munkaóra ugye kiesik.

    Jogosan követeled a javítást, így Te vagy nyerő helyzetben és ezt ők is tudják. :)

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, Balázs

Új hozzászólás Aktív témák