Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #141031 üzenetére

    Mivel jelentos nyersagon ulnek, igy eleg nagy rahatassal vannak sok mindenre sztem. Jo a minden az tulzas . :).

    A belso piacukbol lathato pillanat kepekbol, annyira nem jarnak messze.
    Sztem az itteni igenyek megertese es aszerinti gyartas ami meg nem megy.
    Itt kozuti kozlekedsre alkamas jarganyokra gondolok. A megfizetheto belepo kategoriak. Az eu gyartok ezeknel toljak a gyartas egy reszet indiaba es kinaba. A felso kategoriasokanal meg nem.
    Azt latom, kb az a menet, mint mobilok teren. Csak itt atfogolak a jarmuiparba.
    Kezdve a Volvotol.
    Es pont ezt a megfizeteto szegmenst tamadjak. De majd 5 ev mulva tobb lathato ebbol sztem.

    A vedovam burkolt formaja sztem az euro norma. Pont emiatt szukul be a tenyleges valasztek. Csak azok kerulnek be ami ennek megfelel. Az eddigi valasztek egy resze mar nem jon. Eleg koltseges a tipus vizsga tagallamonkent, az unios eloirasokon felul.
    A monopol nem jo szo. Inkabb zartabb vilag. Nem olaszos modon, de Unios szinten.
    Tul sok europai gyarto nincs, aki kinai erdekeltseg nelkuli.
    A keleti blokk gyartoit ugy tudom mind felvasaroltak.
    Azt nem tudom, kinaba milyen szabalyok vannak, de a robogo valasztek elkepeszto.
    Ott meg most is karbival jonnek ki a kis ccm sztem.

    Mivel van penz,licencel barmit, amire szuksege van, majd idovel ugyis sajat szakallara tolja. VTR250, FS 250, 500 honda blokk. Ezekkel itt vannak europaba. 15+eve.
    Eleg sok cikket olvastam, hogy human oldalon is komoly szurke allomanyt szippantanak fel. Ez a folymat mar nem most kezdodott.
    Ismerosnek van kymco venoxa, sztem van benne 50-60k + km kb nyelgazon. Megy es hasznalja. 15 eves.
    A japanok is igy kezdtek az autokkal, az ar sav aljan jottek, ott tudtak ervenyesulni.
    A 70 evek szemetei. 80 evekbe mar mechanikailag nagyot fejlodtek, aztan jott hozza a kasztni tartossaga es igy tovabb.

    Nekem is az olasz dizajn a mervado. Es megint olasz ocsofost vettem. :).
    De ha ujat vennek, akkor bevallalnek egy kinai valamit. Az en motorozasi szintenem mar a simsont sem motoroznam ki. Es sztem ez a motorosok legtobbjere igaz.
    Es ebben fog a kinai piacot harapni, ha a behozott cuccok minosegevel nem lesz kardinalis problema.
    Az auropai gyartok, lejebb adjak a kozep kategoriat es az alattit. Arra lesz indiai meg kinai cucc, vagy ott gyartatott. Ami a gyartast illeti, mar egy ideje folyamatban van. Legalabbis en igy latom, ez az irany.

Új hozzászólás Aktív témák