Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Teasüti #94000 üzenetére

    Az oktanszam nincs aranyban a benzin futoertekevel. Az csak kompressziotures. Verseny benzineknek altalaban oxigentartalmuk is van, azzal biztos jobban megy barmi, de a kutakon ilyet nem kapsz.

    Szoval kellene egy osszehasonlitas, hogy a premium benzinnek mekkora a futoerteke, es a fuel save 95 nek mekkora.
    A magasabb homersekletu egest az ecu a cbr f4 nel csak a hutoviz homerseklet jeladobol lathatja, nagyon pontatlanul. Csupan a kornyezeti homerseklet joval nagyobb beavatkozast eredmenyez a kevereken a gondolatmenet alapjan.

    A lambda szonda alapjan nezheti meg a kevereket, de csakis a kornyezetvedelmi cikluson mert ertekek keretein belul. Ezt a fordulatszam es sebessegifokozatra ertem. Ha a kornyezetvedelmi ciklusban csak 50km/h val kellett menni 6. ban mittomen 3000 fordulaton, akkor a lambda szonda jelei efelett az ertek felett mar semmit nem befolyasolnak, csak egy elore meghatarozott map van, lambda vezerles nelkul teljesen minegy, milyen kornyezeti terhelessel, mivel nem kell efelett semmit betartania a motorodnak.

    Ezt csak jozan parasztibol, semmilyen informacio nincs a kezemben, eleg nehez lenne ilyen melysegig talalni valamit...

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák