Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz BoB #94316 üzenetére

    nem tudom lattad-e ewan mcgregor motoros filmjet, akar mindkettot.

    egy ilyen hosszu uton altalaban a motornak nem nagyon lesz baja, kb 10 000 km rol beszelunk.
    ezt barmi kibirja, ha piszkos aszfalton teszi meg az ember, ahogy az emberek 99% a tervezi az utjait.

    motorikusan a modern motoroknak ez nem kihivas. azoknak a nagy bmw knek is a vaza tort el, mert egy nehez szar az osszes, es arra a durva terepre, ahova ok mentek, egyaltalan nem nehez motorral kellett volna menni.

    (velemenyem szerint olyan nehez szarokkal sehova nem erdemes menni, de ez az en becsipodesem)
    a long way round nal ugye mongoliaban, kazahsztanban is voltak, az eleg kemeny volt.
    mivel eltort a vaza az operator bmw jenek is, vettek azonnal egy IZS-t. vadonat ujat.
    a motor nehany szaz km-t birt menni, azonnal baja lett a megszakitojaval. ezzel azt szeretnem szemleltetni, hogy at lehet esni a lo tuloldalara, es ETZ-vel IZS el, bmw koppintas Dnyeper-rel lehet hogy a helyiek elvannak, de azok a motorok minden heten szet vannak boritva, vagy megszakitohezagot allitanak, vagy cserelnek valami szart. azokkal semmikepp nem vagnek neki semmilyen hosszabb utnak, hiaba egyszeru, olcso szerkezetek.

    szoval egy jol felkeszitett normalis motornak kb felni, gumi, futomu, lanc baja lesz, de motorikusan nem kell keszulni oda semmivel. plane ha 80 al poroszkal az ember.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák