-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101630 üzenetére
UK&DE elfogadja, de CH-ban és AT-ben jelenleg a használata is tiltott. CH-ban van egy kis joghézag, mert amíg nem sérted meg a szem.jogot és nem hozod nyilvánosságra, addig nem követtél el semmit, ellenben bizonyító ereje semmilyen szinten nincs, a bíróságok egyöntetűleg kizárják az eljárásból, mint bizonyítékot.
Mákod van mert AT-ben végig hátulról (is) fényképez az összes radar.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101698 üzenetére
Motornál nem tudom mennyire érzékeny a dolog, nekem autónál a zsir új 20 colos gumiba ment 10km után és a gumis mondta, hogy semmi gond ezzel, teljesen jó lesz, pedig lehúzhatott volna egy új gumival.
Szerk: ami necces lehet, hogy ilyenkor ajánlott egy centír is.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Teasüti #101737 üzenetére
"ergo lyukas a kipuf."
Nem feltetlen. A lenyeg, hogy mennyi ideig van befogva. Egy szarabb kompresszioju (tok mindegy mi miatt, szelepzaras, vagy henger kopas) motor kipufogojat ha befogod, akkor par masodperc alatt elkezd lefulladni.
Ha van kompot es jo eroben van a blokk, akkor azert kell neki egy kis ido, mire elkedi erezhetoen ejteni a fordulatszamot es lefullad.De ez igazabol azert egy elegge "saccolos meres". Ez arra jo, hogy vasarlasnal aki nem ert annyira hozza(vigyen magaval hozzaertot ), ki tudja szurni a nagyjabol torka veres blokkot.
-
NorDezs
senior tag
válasz Teasüti #101871 üzenetére
Igen ez jogos, erre tényleg vigyázni kell, bár a megnézett motorok közül 1 vázán volt felületi rozsda.
HSM: Vannak költségek, ezért előtte alaposan körbe kell fotóztatni a motort, nagyfelbontású képeket kérni, stb... Mi is úgy fogtuk fel a dolgot, hogy, ha nem jön be élőben, akkor kirándulunk 3 napot Angliában. Viszont így is bőven megéri, ~500e HUF-al jöt ki mindennel együtt kevesebbre, mint egy itthoni gép, és ez márkaszervízben karbantartott, számlákkal igazolt, vezetett szervízkönyves gép volt viszonylag alacsony futással. Itthon ilyent ritkán találni. Nem mellesleg németországból, sem igyen teleportálodik haza a gép, és abszolút nem olcsóbbak odakint a GS-ek, mint itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101969 üzenetére
Meg németet és ausztriát is, mindháromban hejszínen ítélő bíróság van. Svájcban, ha nem helyi vagy nem veszik el a jogsid és a motorodat sem, csak egy borsos csekket kapsz. Németben biztosan tudom, hogy a nagy városokban civil autókból razziáznak a hangos motorokra, autókra és helyben mérnek decibelt, majd elszállítják a motort. Ha helyszínen kofozeted a 6-700€-t akkor másnap mehetsz a motorért trélerrel, onnan szerelőhöz majd megint trélerrel TÜV-re és azután megkapod a rendszámodat is. A labancokat ne tudom, de gyanítom, hogy hasonló. Ha neki indulsz a nagy városokat kerüld, vagy alapjáraton cirkálj át rajtuk.
-
Formaster
addikt
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #101987 üzenetére
Nem kapott pofont, de meglazított kerék anyánál mindkét oldalnak volt kis kimozgása, ezért nem mertem ehhez igazodni. Végülis szemre beállítottam, talán 1mm eltérés van rovátka szerint a két oldalban, de majd a lézer megmutatja, hogy a szemem csalt-e, vagy a yamaha oldotta meg ilyen szerencsétlenül. Igazából ennek egy passzentos rögzítésnek kellene lennie, ha ehhez kell mérni ugyebár. Lelazított kerék anyánál is pontosan kéne álljon, nem ide oda kotyogni.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102117 üzenetére
Annyira kiforrott, hogy ausztirában megnyerték a "2 perc alatt 2 milliót" nevű műsor befektetőit. Nekik van egy 24/7 emergency centerük, ahova SMS-en befutnak a segélykérések és pozíció alapján értesítik a helyi egységeket, ez gyakorlatilag realtime működik. Tehát ők 30 sec után megkapják az adataid, majd azonnal küldik a mentőket, látják azt is mekkora sebességgel történt a baleset, mekkora G erőhatásokkal stb. Illetve közben próbálnak téged elérni.
Ezen kívül ugye megadhatsz akármennyi értesíthető felet, akár a 112-t is, amennyiben az adott országban működik a 112 SMS elérhetősége. CH, DE biztosan kizárva, a többit nem tudom, de az USA-ban a legtöbb államban elérhető. Ennek csak akkor van jelentősége, ha az adott országban nincs Assistance, de EU, CH, FL, USA, CA, AU-ban megy.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #102169 üzenetére
Pécsett dicsérik pl. az Enduro motorosbolt szervizét, viszont jellemzően hosszú várakozás van náluk.
Nyílt egy új hely, ami korrektnek tűnik, az Álmos utcában vannak, de nem ugrik be a nevük.
Van még egy srác a Légszeszgyár utcában, egyszer belestem oda, de nem győzött meg, pedig állítólag ügyes.
Az RMC-t mindenképp kerüld el, jó messzire! Hatalmas kókler banda, és bizony volt, hogy a jó alkatrész is rosszra cserélődött!
Pécsváradon van még egy srác, a Kornél, akit többen ajánlanak, de nekem és egy-két ismerősömnek csak negatív tapasztalatunk van vele, pedig eleinte tök korrektnek tűnt.
Szóval már jó ideje magunk csinálunk inkább mindent!Mit szeretnél csináltatni?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #102169 üzenetére
Ahogy geresics írja mi magunt szervizelünk már egy ideje, én sem tudnék jó szívvel senkit mondani pécsen. Ráadásul 2 hetes előjegyzés sem ritka...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #102177 üzenetére
" Na meg általában nem is könyv szerint megy, hanem vmi úgyis megszopat ami miatt elakadok és a végén úgyis szakemberhez kell vinni." - Ne ez az ami saját tapasztalataim alapján nem igaz.
Miből gondolod pl hogy a vezérműlánc zörög?
Miből gondolod azt hogy az rendellenes. Hallgattál másik kotta ugyanilyen, ugyanennyit futott motorokat amik nem csinálták?
Milyen motorról van szó? Ha van egy szervíz manuálod, az alapján nagyonsok mindent meg lehet szerelni, csinálni.
Azért erőltetem a csináld magad vonalat mert nekem egy-két kivételtől eltekintve (Pestiek) kizárólag negatív tapasztalataim vannak (bárhol vidék) a szervizekkel. Amit meg én/mi otthon megcsinálunk az meg van csinálva. 100%.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
mm89
őstag
válasz Teasüti #102215 üzenetére
Mi Szegedről mentünk, szerinted fárasztó? Több mint 500 km volt ma, ebből kb 30-40 ami kanyargós
Eddig mindia Magyaregregy-Komló-Mánfa-Pécs utat jártuk. Oda-vissza, akár többször is.
Nem tudom mikor, de meg lett csinálva az Abaligeti út (Abaliget-Pécs), szóval az is nagyon jó.
Persze érdemes hétköznap délelőtt menni amikor kevesen vannak. Így is ki lehet fogni egy busz mögött feltorlódott kocsisort, amit én nem mindig kezdek el előzgetni, mert ugye minek..
Nem rossz a Lapisi út sem.
Ha egyszer megcsinálják a Melegmányi utat, akkor az is jó lesz. Mi mentünk ma is rajta, mert jó hűvös az erdő és legalább nem Pécsen keresztül kell átjutni a nyugati oldalra.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
etnies
senior tag
-
Ferdzsoo
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #102247 üzenetére
Motobox a nagyobb, de ha már ott vagy, menj be Zozo-hoz is, mert más-más termékeket forgalmaznak, és egymástól kb. 100m-re vannak.
Ha krossz kesztyű kellene, akkor az Enduro-ba kellene még elmenni, de mivel nem az kell, így ezt le sem írom!Szerk.:
szerencsére egyetlen pécsi boltnak sincs értelmes honlapja, így kénytelen vagy mindenképp bemenni...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102272 üzenetére
Jógázni nem fogok Szerintem szimplán túl lassú akartam lenni, ki kell ezt mérni rendesen, a pályát és az időt is. Egyhelyben állva tudok egyensúlyozni pár másodpercig a motorral is, a nehezebb az volt, hogy szinte alig mozdulva egyenesen menjek a vonalakon belül. De továbbra is úgy gondolom túltoltam, ennyire lassan nem kell menni. Ami a gumit illeti én is erre gondoltam, bár páran rácáfoltak erre. Azért kipróbálom majd
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102274 üzenetére
Azért az tény, hogy másfél tized még nem nevezhető puhának, de ha ennyivel túlfújom, akkor már 3-4 tized lehet a differencia, arra gondoltam, hogy ez talán segít valamit. De sztem a kutya nem itt lesz elásva. Egyszerűen kb 25-30 sec alatt akartam megcsinálni azt, ami jó lett volna 15-nek is. Néztem pár videót és azóta nevetek magamon, ilyem "tempóban" fél szemmel mennie kell. Hétvégén kiderül, ha érdekel valakit beszámolok róla Azért túlfújom biztos ami biztos
-
-
veze
őstag
válasz Teasüti #102300 üzenetére
Háát én nem tomm'..vagy értetlen vagyok.
. de ha két méter magasan rögzitenénk a motoron 65-70kg tömeget úgy hogy az a lábtartóra terhelődik , attól még a súly magasan van, Ugyanez van egy ember esetében is csak az nem 2 méter magasan van a motor felett hanem mondjuk ugy kb 80 cm ( a felsőteste) -
veze
őstag
válasz Teasüti #102305 üzenetére
Értem értem..:-)
Minél magasabbra építünk egy épületet annál levésbé lesz hajlamos eldőlésre, mert egyre magasabban lesz a súlypontja. Elérhetjük azt a magasságot is akár amikor már olyan magasan lesz a súlypontja hogy el se bírna dőlni... A putrik meg azért dőlnek olyan gyakran össze mert alacsonyan van a súlypontja , értemmár
és valóban amikor a pincében egyensúlyoztam egy botot, sokkal gyorsabban elbillent mintha amikor az emeleten. :-D
gondolj már bele mekkora hülyeséget írsz -
veze
őstag
válasz Teasüti #102318 üzenetére
nem erről, de mindegy hanem arról hogy ha seggéről a lábára terhel anélkül hogy változtatná testhezetét akkor lejjebb megy a súlypontja. erre irtam azt hogy szerintem nem, attól ugyanolyan magasan lesz ,
Ugyanerről írt imibogyo is, vagyis megerősített ebben hitemben, ( "az eredeti példa.")
csak azért mert a rendszeren belül megváltoztatod valaminek (magadnak) az alátámasztási/felfüggesztési pontját, úgy hogy közben a tömeg térbeli eloszlása nem változik (nem változik az üléspozíciód, csak a feneked helyett a talpad veszi át a tartó szerepet, ha már ez az eredeti példa), úgy nem lesz tömegközéppont változás sem a "rendszerben".
de annál stabilabb valami, minél lejjebb van a súlypontja -
vendingo
veterán
válasz Teasüti #102347 üzenetére
Nem kamerázok, de megért volna egy felvételt.
Runner: Suzuki volt, asszem vitara.
Itt felénk vannak? Még soha nem láttam őket. Mindig csak a 8-as út környékéről halottam, hogy ott járőröznek. Figyeltem is, hátha ráakadok egyre. Ma okosan közlekedtem (többnyire).
Chris0321: Azzal volt gond, hogy a rendőr előtt haladó autók egyfolytában fékeztek, nehogy 90 fölé menjenek, így többnyire bőven a megengedett sebesség alatt közlekedtek, mert ugyebár azért nem kaphatnak büntit, hogy 90 helyett 70-80-nal szöszmötölnek. Ha jött egy 60-as tábla, akkor 2 lábbal tapostak a fékre.
Nekem ez nem tetszett, gondoltam letudom a sort, aztán haladok a saját tempómban.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #102355 üzenetére
Motorral nem érdekel a gyorshajtás, mert elöl nincs rendszám, ha meg látom, hogy mérnek, addigra lelassítok. A kamerát meg nem lehet forgatni. Volt, hogy szemből mértek én meg ~170-nel mentem el a műszer mellett.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102478 üzenetére
Olyan kérdőjeles Nem tudom mi furcsa van rajta, a gyorsan száradó? Létezik ez a termék kategória, az a létjogosultsága, hogy nem fröcskölődik szanaszét a láncolaj. Ma mostam a motort, az UV-zöld felnik szanaszét voltak pöttyözve olajjal + rendszámkeret, de szerintem még a gumi is kapott, mert vegyszer habbal lefújva ilyen barnás trutyi jött le, azóta nincs benne a bugi a seggében Eddig azt hittem szimplán szar a gyári gumi, így ma már 1 centi alá mentem a majrécsíkkal Mindegy, ha valaki tudja ezekből a láncolajakból mi az ajánlott, ne tartsa magában.
Szerk: mielőtt valaki megszólal én ésszel kentem, nem lett lelocsolva a lánc olajjal, bár az előző gazdája erre nem volt túl igényes.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz Teasüti #102546 üzenetére
a lánckerékről kifelé csapódó cseppeket elkapja a gumi pereme, a peremről pedig befelé húz egy csíkot, miközben leválik. [link] elég jó szemléltető képet sikerült találni
néha ilyen a motul c2-vel is van, de egyértelműen a túlfújás miatt. nem kell sok, ennyi a lényeg, mert rohadt mindegy mivel fújod: ha sok, leveri. -
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102546 üzenetére
Biztos, hogy az. Nem derült ki melyik WD40-et használja, a simát, vagy a láncra valót, de tocsogott a lánc és a gumi is.
Van az S100-nak egy új (2 éves) terméke a Dry Lube, kemény 2 euróval drágább, mint a Motul. Cserébe most 500ml kiszerelésben kapható. Az S100-ból kipróbáltam a Weisses sprayt, ez után még mindig került pötty a felnire, majd beszámolok a Dry Lube-ról is. Ez viszont garantáltan hosszan tart és véd a korrózió ellen, jelenleg piacvezető, nem csak marketigben.
ath ez ahhoz képest amit én láttam makulátlan
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Teasüti #102559 üzenetére
Az biztos, hogy ahol fém a fémmel súrlódik, oda kenés is kell. Ha a lánc nem is melegszik, mert mozgásban van és hűl, illetve az kell keményebb fémből legyen, attól még maga a lánckerék gyorsabban kopik, ha nincsen kenés. Hallottam olyat, aki automata olajozóval 50.000-et tett a láncba. Lehet, hogy nem akkora nagy szám, de láttam már Tracert 22.000-el olyan láncszemekkel, amik úgy álltak, mint az EKG.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #102599 üzenetére
Nekem szerencsém van, Kalocsán rengeteg kerékpárút / vegyes használatú kerékpár-gyalogút épült az elmúlt 15 évben, minden forgalmasabb úttal párhuzamosan. Ha bármit cipelni kell a boltból, akkor meg egyértelműen a kocsit veszem elő.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #102666 üzenetére
Nem refizem, sima tompított megy, csak nem gyári izzó, hanem emeltfényű.
Nincs a motoron semmi szabálytalan.
Egyébként ma pont előttem húzták rá egy motorosra az autót, hiába volt 200 decibeles herélt fos a motorján.
Hétvége veszélyes... Kipufogó meg nem véd meg."önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Építő/felújító topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PlayStation 5
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen