-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz etnies #148227 üzenetére
Persze, hogy nem csak ezek vannak.
Én máshogy mérlegelek. Ugyan azért a termékért akkor adok több pénzt ha több a szolgáltatás. De a több pénz kifizetését is mérlegre teszem. A mostani Emag-os szo.ással mellé mérlegeltem Olcsóbban meg vehhettem volna Aliról. Már rég eladtam volna beszerzési áramon, és el is felejthettem volna az egészet.
Ehelyett többet fizettem és rendesen szívok, csak azért, hogy Eu munkahelyeket védjem.....
A kereskedelem egy árnyalt világ.
Konkrétan van olyan gyártó aki a saját weboldalán is árul saját terméket EU-ba.
Te magán személyként megveszed ott. Én ugyan azt a terméket ugyan attól a gyártótól oda tudom adni a részedre fele áron, és keresek rajta.
Ez a kapitalizmus, a többit el kell engedni, az Eu gyártók fátyolos ködét, akik kínába gyártatnak és itthon eu-ba értékesítenek.
Akár a nagynevű maxi drága BMW-t vesszük alapul. Vagy super állat Almás cég frenetikus adó megkerüléseit...stb
Tudatos vásárlónak tarthatja magát az egyén, de csak saját magának lesznek ésszerű érvei a tudatosságra.
Az én tudatosságom szerint nem az ára fogja meghatározni az értékét. Az árat a piaci kereslet határozza meg. De ez nem a termék racionális értékét tükrözi.
Viszont ha szükségem van a termékre, akkor vagy kifizetem, vagy elengedem a szükségességét.
Nem vitatkozom, csak beszélgetek.#148241 Shadowbull:
Tévedsz. Extra profit van rajta.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #148317 üzenetére
Melyik az a hago, furka es lago maggiore kozott, ahol marsbéli tajakon mesz? (Talan tudod, eleg sokfele jartal) Sajnos fotokat ott nem csinaltam, mert mar kisse tele volt a tokom az uttal, mivel a leheto legjobb motort valasztottam erre a celra.
De brutalis volt a taj, tenyleg, mintha egy masik bolygon lennel. Nagyon tetszett.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dave0825
őstag
válasz etnies #148317 üzenetére
Megnéztem, pontosan ezen a körön volt elmentve már korábban 2 szép pontom. (Szívekkel szoktam Google térképen jelölni a "majd egyszer megnézendő helyeket", egyik Gelmerbahn, másik Andermatt fölötti kanyargós út, nem tudom már, hol láttam ezeket, vagy mikor mentettem el), szóval ezt a részt tutira megjárjuk.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
norbert1998
veterán
-
bacus
őstag
válasz etnies #148488 üzenetére
Hűha, micsoda kijelentések... azért én már láttam 650-es blokkot cserélni, igaz a tulaj kente neki, sztem nem is esett 6e alá a fordulat. Meg a legszarabb tesco-s olaj se segített, az is biztos. Az pl füstölt mint állat, messziről meg lehetett ismerni a nézését, meg a járását..., de még így is túlélte a gazdáját, akit pár hét alatt elvitt valami rák. (2019-ben) Gondolom a motort eladta a család és lehet azóta is használja valaki.
"olajat autópályán csipegeti" - nem csak ott, mindenhol csipegeti 6e -es fordulat felett.
Ispán 2005-ös 650-ese is füstöl, meg szerény 50 LE volt benne már 6 éve is. Az újabb vstromokban se volt 62-65 Le nél több. (Mértük, a MaMi szervízkamionjában fékpadon) Ispánéban legalább volt 250e km akkor. Mára már több mint 280e km van abban a motorban.
A 2006-ban létrejött magyar v-strom klubban azért páran tudnának mesélni hibákról, de igazad van, tipikus típus hibája nem nagyon van.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz etnies #148493 üzenetére
Ezt írtam volna? Megvolt az olajcsere, sőt talán még gyakrabban is, de olcsó olaj került bele. (ami egyébként megfelelt a követelményeknek a cimkén)
A folyamatos maximális terhelés sem igaz, mert az a motor sosem járt autópályán, csak kicsit erőszakosabb volt a gáz kezelés, meg nem 5e nél váltogatott el, mint a legtöbb 650 tulaj..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz etnies #148495 üzenetére
Annak valóban kevesebb értelme van, hogy egy Pista GP RR van a fejeden, a felsőtesteden meg valami noname goretex kabát, de százalékosan még így is jobban csökkentenéd a kockázatot, mint tennéd azt egy legalja sisakkal. Arról nem is beszélve, hogy a sisak minősége nem kizárólag élet vagy halál kérdése. Pl egy olcsó sisakon van mondjuk egy 3 mm vastag plexi, ami az első földhözéréskor a ha épp nem törik szét, akkor úgy repül el mint Besenyei Péter fénykorában. Ezzel szemben a felsőkategóriában 5 mm vastag a plexi, és legfeljebb a nagyon durva esetekben törik le. Ahogy az sem mindegy, hogy van-e benne EQRS, hogy a mentők ne rángassák szét a nyakad amikor leveszik a fejedről a sisakot. És még sorolhatnám azokat a funkciókat és technológiákat, amik ha nem is élet-halálról döntenek, de a rehab utáni minőségi élet és a salátalét között különbséget jelenthetnek.
A minősítéseket igenis érdemes nézegetni, ez egyáltalán nem hit kérdése. Pl egy FIM minősített sisak az ami manapság a legszigorúbb követelményeknek felel meg. A legolcsóbb FIM minősített sisak jelenleg a HJC RPHA 1, ami 250 ezer Ft-ért igazából ingyen van ezen a szinten.
Az új ECE 22.06 minősítés pedig jóval szigorúbb és életszerűbb körülményeket vizsgál, mint a korábbi 22.05-ös változata, vagy akár a Sharp teszt, érdemes legalább a 22.06-os sisakot választani.
Abban igazad van, hogy lentebb is rendesen fel kéne öltözni, de ha megnézed a légzsákos rendszerek elmúlt 10 évbeli fejlődését, akkor láthatod hogy jelentős az előrelépés ott is.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Shadowbull
addikt
válasz etnies #148815 üzenetére
Szerintem ez sokkal jobb elölről mint az előző.
Bár pont hétvégén beszélgettem néhány emberrel a Motorradtól, állítólag jópáran reklamáltak már hogy miért szimmetrikus, az előző aszimmetrikus lámpa jobb volt. Nemtom, nekem mindig zavarta a szemem, ahogy az első RR is.Amúgy voltak kint a tréningen nők is, némelyik nem volt 170 szerintem, és GSekkel nyomták, van direkt ültetett verzió.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Sys85
veterán
válasz etnies #148955 üzenetére
Én olyan kettőt simán kibírok mindenféle gond nélkül, utána még 1 még simán megvan, akkor kezdek kicsit zsibbadni, akkor is inkább a lábam a térdszög miatt.Ekkor úgyis meg kell állni már tankolni, cirka 300km a tankom.
Mindezt egy Horneten.
Az R1200RT-n viszont 1,5 óra után fel kellett állnom, pedig az túragép.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
bacus
őstag
válasz etnies #148955 üzenetére
Én Churchill -t követem.
A saját motoromon bármennyit kibírok, hiszen fel tudok állni, másképp ülni, stb, de ettől még meg szoktam állni. Az első etap lehet 150-200 km is, de utána már egyre gyakrabban.
750 km körül van a leghosszabb napi táv amit mentem, de ebben volt pár megálló, olyan is, ami után igen nehezemre esett visszaülni és elindulni, mert inkább aludtam volna a kúton a fűben egy órát...De ez nem verseny, sztem általában véve 3-400 km kényelmes 1 napra, ennél több, főleg utassal meg már tud nagyon sok és fárasztó lenni.
Tavaly a Dolomitokban pl olyan útvonal is volt, amikor egy napra 230 km -t mentünk, persze rengeteg megálló és nézni való, plusz a rengeteg indokolatlan 30 meg 50 km/h korlátozás miatt. Aznap legalább annyira elfáradtunk, mint odafele az 500+ km-en.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz etnies #148968 üzenetére
Sztem nem veszitek figyelembe, hogy Zoli bácsi nemrég óta motorozik. Az elején ez (is) sokkal fárasztóbb, mint minden más egyéb tevékenység.
"4 órát nőn is kibírok"
Azért ehhez már nő is kell..[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
yodamastah
őstag
válasz etnies #148974 üzenetére
Minden valamire való kesztyűn van "tenyércsúszó" protektor. Leggyakoribb esés, mikor elmegy az eleje, azon az oldalon kb biztos hogy a kesztyű oldalát, és tenyyered le fogod rakni az aszfaltra. Ha a tenyered letapad, akkorát ránt a csuklódon, hogy eltörhet. Ezt akadályozza meg a csúszóréteg.
Másik előnye, hogy nem szakad ki azonnal a keszytű, több esést kibír. Ez mondjuk nem rossz szempont, amikor kb 60e ft-ról indul jó sport kesztyű.
Még a five téli kesztyűmön is van ilyen protektor.
[ Szerkesztve ]
-
Apophis
őstag
válasz etnies #148974 üzenetére
Szeretem a történelmi és technikai videóit, a kivitelezés is elsőrangú, de amit a motorozásról mond, szerintem nem kell komolyan venni. Kanadában él a srác, állandóan esőben meg hóban megy, ennek mi köze a tempós motorozáshoz? Olyan, mint az amerikaiak, akik mennek a szögegyenes utakon, életükben nem kanyarodtak egy normálisat, aztán magyaráznak.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz etnies #148974 üzenetére
A tenyér belsején, a hüvelykujj tövénél lévő "dudor", mint legkiállóbb rész a tenyéren, gondolom én. Ide megy a terhelés esésnél, ezért itt erősített a kesztyű.
"Tudja valaki, hogy mire gondol a szerző, amikor ezt írta?"
Gimnáziumi irodalomórák jutottak erről eszembe...... -
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- EAFC 24
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- LEGO klub
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen