-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #99351 üzenetére
Ok, ha már elveszünk a részletekben akkor nem a napfény számít hanem az UV
Azt meg az egyszerű ablaküveg nem szűri, (illetve csak az egyiket) ezért nem barnulsz le az ablak mögött ülve. A polikarbonát viszont anyagában is szűri A-t is és B-t is.
Szóval bent a lakásban is éri az uv fény a sisakot, persze jóval kevesebb mint odakint. Ha fénytől elzárva tartod az megint más. Nem a megtett km számít, pl ülsz egyhelyben a fagyizó előtt 2 órát akkor 0 km-t tettél meg. De megtehettél volna 200-at is.
Itt a topikban is valaki egy szezonban megy 15-20 ezer km-t, annak ez 2 év. Nekem 5-6 év a 40 ezer. Tudok olyanról is akinek 2-3 ezer km egy szezon, fagyizóba jár a motorral meg a Duna partra aztán kb ennyi Meg néha egy Balaton
Szóval az ő sisakja még lehet hogy többet is van kint mint az enyém aztán fele annyit se motorozikhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #99473 üzenetére
Én biztosan nem engedem már, hogy valaki zsebből próbálja rendezni a kárt.
Egyszer fellökött egy autós a zebránál, akart adni kétszáz fontot. Megígért mindent, csak ne legyen biztosító. Felmértem a kárt másnap, kiderült, hogy kb 400 font + munkadíj. Megbeszéltük hogy fizet. Vigyem el a motort, majd kifizeti a számlát. Hülyének nézett
Húzta az időt, mindig volt valami indok, hogy ma miért nem tud fizetni.
Mondtam neki, hogy akkor vagy megadja a biztosítójának az adatait vagy holnap reggel megyek a rendőrségre.. Szerencsére volt több tanúm is, mert az az első ugye...Soha többet. Azonnal papírozunk, aztán mindenki mehet dolgára.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
kcsa
veterán
válasz Geresics #99478 üzenetére
Nem a bónusz bukás a legnagyobb tétel manapság. A kulcsszó a károkozói díjszorzó: bukó a bónusz ÉS pluszban jön rá egy szorzó, csak úgy,ahogy a biztosító ászfjében szerepel.
Erről én is múlt hét óta tudok, amióta asszony lezúzott egy i3-at (plusz saját autót persze...)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
dave0825
őstag
-
Doki16
addikt
válasz Geresics #99535 üzenetére
Ezért szeretem én is a Garmint, szerintem nincs párja. A basecamp programban meg olyan utat tervezek amilyet akarok.
Igo-t használok motoron ITN Converterrel, de meg se közelíti a Garmint a használhatóság szempontjából.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
demars
addikt
válasz Geresics #99541 üzenetére
Köszi.
Most akciósan 159k egy 395-ös garmin, ami vízálló! ( bár csak az első találatot néztem gyorsan)
Azért megfontolandó, hogy ér e ennyivel többet, mint az xrider, ami csak 34k. ( nyilván jobb a garmin, csak ugye eddig is megvoltam navi nélkül, néha jó lenne és emiatt nézegetem a piacot)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #99550 üzenetére
7 éves a 30 ezres autós garminom, amit motoron is használok. Akku szar, de töltőről működik, bekapcsgomb kiszakadt, de a cellux tartja. Lassú volt már akkor is amikor vettem, de nem hiába volt ez a legolcsóbb garmin. Néha nagyon szarul tervez, de motoron nem érdekel. A fényerő fasza, matt kijelző, napfényben is tökéletesen látni. Én nagyon szeretem a hibái ellenére is. Soha nem fagyott, nem restartolt, nem omlott össze, ellenben a warezolt igokkal. A motoros változat ára erősen túlzás, de az autós változat kínai tartóban nagyon jó.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #99556 üzenetére
Nyugodtan kérheted ki magadnak. Ha mondjuk egy Horneten - naked bike - ráteszed a kormányra, úgy hogy feléd nézzen, akkor szinte mindig bele fog sütni a nap. De ez a rész nem izgat. Az viszont izgat, hogy rengeteg motor úgy látom felszerelve, hogy ha rá akarsz pillantani, akkor a tekintetedet az útról teljesen le kell venned és lenézned a GPS-re. Kb. mint amikor a tanktáska felső részére van betéve a telefon. Ez K.B.SZOTT balesetveszélyes. És ami ilyen, az hülyeség. A hülyeség szinonimája pedig az idiotizmus...
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #99556 üzenetére
Jó helyre kell tenni a GPS-t, és mindjárt nem süt rá a nap, pedig teljesen feléd néz. A tartójából meg csak magát a bölcsőt kell felhasználni (4 db imbusz csavarral leszerelhető), a csoffadt gömbcsuklóját meg kidobni a 3,14-csába. Egyszer állítod be a helyzetét magadhoz, utána tök felesleges az egész, nemdebár? Saját megoldás (több kísérletezés után):
szerk: így nem kell BT-s füles hozzá, mindig a szemed előtt van, nem kell elvenni a tekintetedet az útról sem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Geresics #99550 üzenetére
Nekem egy régi Wqyteq x820BT van [link], lassan közelíti a 10 éves kort, és szépen működik. Mondjuk, nem is használtam agyon. Cserébe autós kütyüként azért párszor navigált motoron is, esett is már le a kormányról, átvészelte azt is.
(#99557) V.Stryker: Kicsit sarkosan látod a dolgot... Ez minden esetben mérlegelés kérdése, mikor és mennyi időre nézel a GPS-re. Ha messzebb van a tekintetednek, akkor csak nyugisabb helyen nézel rá. Nekem is eléggé le kellett nézni, a csutkakormányra raktam közvetlen.
(#99572) V.Stryker: Ebben az a vicc, hogy sok nakedbike is ilyen... Utas, minek, csomagrögzítési pont, minek, normális méretű tank, minek...
Amúgy én annyival árnyalnám a sportmotoros képet, hogy szvsz az is elég szomorú, hogy sok közepes túrás motoron bazári a fék is és a futómű is, míg a sportmotorokon 600-750-1000ccm mellé is már elég komoly technika jár, és ez nem csak a fagyizó előtt hasznos hencegni a haveroknak.
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #99596 üzenetére
Nem most, jövőre tönkre fog menni. Mindenkié tönkremegy. Nekem eddig 2, baráti körben vagy 4-5.
Esküszöm, tervezett avultatása vanA kézvédő azért jobb, mert nem megy tönkre és a kezedet is szárazon tartja esőben. De mindegy, lehet Tamáskodni, nekem ne fáj
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #99703 üzenetére
Szeirntem az igazi túlélők, akik miután felkeltek és leporolták magukat rutinosan fogják előkapni a betétlapot és a tollat.
Amúgy ezt a bowden szakadást nem értem.
Hogy az anyámba lehet elszakítani egy kuplung bowdent? Ha az normálisan össze van rakva és nem dörzsöli ki semmi, akkor nincs az az isten, hogy egy kb 200 kg-s szakítószilárdságú bowden megadja magát.
Fel tudnám lógatni rajta a motort akár, erre embereknek elszakad egy kézi erővel üzemeltetett kuplungkaron.
Fura módon biciklinél soha életemben még csak nem is hallottam senkiről, aki (akár rozsdás) bowdent szakított volna fékezés közben, pedig azt lehet tépni ám rendesen egy könnyű kuplunghoz képest. Persze olyan van, hogy kiszálasodik idővel és azt azért észre szokta venni mindenki. Ekkor nehezen jár, akadozik. Ezt ne vegye észre vki, az is fura lenne.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #99772 üzenetére
Nem érdekelnek az endurók.
Most éppen úgy vagyok, hogy inkább kipróbálnék valami mást, mondjuk a kabriózást, de még egy autó sajnos már nem fér bele. A nyitott tetejű hétvégi autó lenne csak, daily drivernek meg megtartanám a Jazz-t (amiben amúgy ma cseréltem váltóolajat ).
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
dave0825
őstag
válasz Geresics #99778 üzenetére
Köszi az infót. Igen, gondoltam, hogy egy sima NO nyomógomb lehet, azzal meg nem lesz gondom, ha megkotlik, karbantartóként dolgozok egy cégnél, úgyhogy a hibakeresés-hibamegoldással nem lesz baj, (persze, amihez kicsit se értek, azt inkább hagyom, vagy utánanézek, de a kisebb elektronikai dolgok nem ilyenek ), csak siettem, és nem volt időm többet foglalkozni a motorral, főleg, hogy rám akarták már zárni a rutinpályát is. Ilyen kitámasztó-figyelésről nem is hallottam még, ezért sem gondoltam erre, szóval tegnap is tanultam valami újat.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #99845 üzenetére
Tegnap néztem én is, talán az a kategória lesz amit be lehet vállalni terepre.
Mondjuk súlyra ha annyi lest mint a Duke akkor felejtős a dolog, 160 kg-os tömeggel kell a fr@ncnak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #99857 üzenetére
Nolan N87-ben nem csak az előkészítés van benne, hanem a Pinlock is.
Természetesen rendszeresen használom (mert ott van ), és nem veszem ki.
Előnye akkor van, amikor hűvös, párás (esős) időben motorozol, nem párásodik a plexi. Mondjuk nekem egyszer volt már, hogy a pinlock sem bírt mit kezdeni a párával, ez az Alpokban volt, esőben, amikor az egyik srác azt mondta, neki a motoron lévő hőmérő 3°-t mutatott. Júliusban...
-
etnies
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #99857 üzenetére
Egyszer be lett téve és azóta ott van. Ha nem lenne bent és kéne akkor hiányozna (pláne hogy én valahogy különösen alkalmas vagyok a párásodásra), de ha nem kell és ott van akkor nem sok vizet zavar. Szóval nincs miért kivenni, így én használom. De nem napi szinten, csak ha motorra ülök.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz Geresics #99893 üzenetére
Picit macerás kivenni/berakni, szóval én is csak egyszer rakom ki/be szezononként.
Mondjuk lehet a modernebb sisakoknál már "átlátszóbb" a pinlock, az enyém már lassan 8 éves, a Shoei Raid2 sisakomhoz adták még anno, nem kellett még cseréljem. És ez a sisak már akkor is kifutó, jóárasított modell volt. Szuperjó vétel volt.
Mielőtt aggódni kezdenétek, korát meghazudtolóan príma állapotban van, tökéletesen ép még benne minden, rugalmas a szivacs, stb.... Ugyanúgy szépen összenyomorgatja a képem az arcpárna, mint új korában.(#99894) Bogyó bá': Összekarcolva az enyém sincs, csak nem annyira "víztiszta" anyag, mint a plexi. Ha csak a plexi van, azt mondanám, 100%-os a kilátás, nem igazán ront ahhoz képest, mintha nyitva lenne, de a pinlock egy minimálisan ront nálam a "képminőségen". Egyáltalán nem vészesen, de észrevenni a különbséget.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Geresics #99893 üzenetére
Bent van egész évben mindig.
Nem zavar csak ha nagyon bebújok a plexi mögé és felfele kell nézni nagyon, de ki lehet bírni.
Ha nem tolsz ilyet, akkor észre se fogod venni.
A ráírt szöveggel ellentétben, nekem éjszaka sem volt vele gondom soha.Egyetlen egyszer párásodott be eddig, amikor egész nap keményen izzadtam kakucson a sisakban, majd este hazafele hirtelen nagyon lehűlt az idő. De soha máskor még a legnagyobb esőben sem fordult elő.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #99893 üzenetére
Az én tapasztalataim is egybevág a többségével, bent volt mindig, kilátásban nem zavart. A Lazer Brevámban nem volt gyárilag, de vettem hozzá. Csak a tisztítással óvatosan, az első betétet hamar összekarcoltam még mikroszálas kendővel is, a másodikhoz inkább igyekeztem nem nyúlni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Geresics #99923 üzenetére
Nem szánalmas, én is mentem annyit szerintem tavaly.
A 46-os időnél nem leér a lábtartó körönként kétszer, hanem minden kanyar elején lerakom és a csúcspontig a földön húzom... Az egyik koptatócsavar el is kopott a másik meg eltörtszerk: a balos verzión ennyi, a másikon nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen