-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz Integra #21500 üzenetére
ebből rakták össze:
Egy dolgot nem tudtak megmenteni, a jobb szemét, különben az összes törést helyreállították, amit kellett, pótoltak, így de Villota a látását nem számítva teljes életet élhet. Agysérülése miatt csak ízeket és szagokat nem érez, de minden életfunkciója rendben van....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TommyGun
őstag
-
.mf
veterán
válasz Integra #21613 üzenetére
Az első fele (a vonalig) nagyon szép. A vonaltól viszont egy törés (túl markáns az a vonal), mintha két különböző motort szétflexeltek volna és itt illesztették volna őket össze. Nem passzolnak stílusilag. Az eleje gyönyörű modern retro. A vége viszont szvsz nem csak nem hozza a retrot, de nem is annyira szép. Az ülés nem harmonizál. A dobozok kicsit Vespás. A ledes hátsó világítás formája ellentmond az elejének retrósságával.
Hja, olasz. Fele gyönyörű, másik felét meg elbasszák hülyeségekkelFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TommyGun
őstag
válasz Integra #21630 üzenetére
Szerintem pont most változott januártól, 24 éves kor kell amkorlátlanhoz...
A2-re viszont jó, az olyan 35 KW-ig jó. Abba a legtöbb 400-as belefér, legalább megtanulsz motorozni.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #21626 üzenetére
Számból vetted ki a szót
Ma vezettem vele kb. 50 km-t ebédidőben. Bicikli feeling
te jössz holnap?tutis: majd egy SMS-t dobj hogy jössz. Én elindulok Csabáról, legrosszabb esetben, ha esik Kakucson, akkor kecsón próbálkozok, az úgy is közelebb van és oda kevésbé mutat esőt.
Xirtam: csak akkor szabad új motort venni, ha 1. tele vagy lóvéval, 2. 100.000 km-t tervezel vele
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Integra #21743 üzenetére
meg Ali:
Ezt nekem mondják kendek, Miszter Májusban-vettem-elő, mikor én már április elején a 8-9°C-ban a Hringen voltam? Sztem idén már többet tettem bele, mint ketten együttvéveNem érted a lényegét. Szar időben az ember nem megy egész napos Tátrai szerpentinezésre, mert abból nem élvezetes gurulás lenne, hanem kínszenvedés. Megnéztem az időjóslásokat, úgy láttam, hogy szar idő lesz, ezért tegnap sokáig maradtam fenn, ma elég későn keltem -- a túrához viszont korán fel kellett volna kelnem és el kellett volna indulnom. Így mire felkeltem és láttam, hogy mégis jó idő van, már késő lett volna elindulni arra a körre. Mentem helyette másmerre, csak idegesít, mert kíváncsi lettem volna rá.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TommyGun
őstag
válasz Integra #21802 üzenetére
Ha jól emléxem A2-re jogosult jelenleg, abba 400 vagy szerényebb 500-as fér bele.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Integra #21807 üzenetére
Énis ezen a véleményen vagyok, 250 minimum de én 400-assal simán kezdenék.
@zsolt19900 Énse értem, de igény van rá, ha valaki veszi had csinálják.
Amúgy nekem tetszik mutatós, de ha már 125-öst vennék akkor inkább 2 ütemi 125-ös endúrót vennék, azok már elég jól mennek offroad is, abba több lehetőséget látok.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
KoVee84
senior tag
válasz Integra #21963 üzenetére
"meg a benyakúton eldőltem szűzesség elvesztés gyanánt"
Mikor megvettem a z750 annak idején, kb 3-4 napja lehetett nálam, hazaértem, garázskapu fel, begurultam, mondom letámasztom a motort és leszállok. Csak a sztendert felejtettem el lehajtani úgyhogy ezzel a lendülettel eldőltem balra, de olyan szinten, hogy pont mellettem volt a zöld színű szelektív papíros kuka, amit ripityára törtem, de legalább tompította a dőlést
Fater jön ki a garázsba... (röhög) én meg fekszek félig a kukába, félig a motor alá szorulva.
És a végén fater kifizettette velem az új kukát... BAZZ -
TommyGun
őstag
válasz Integra #22011 üzenetére
De kérlek, ezt mondom, ez a véleményem. B@szhatod a motoros tréningeidet ha nem bírsz a jobbkezeddel, vagy ha figyelmetlenül vezetsz. A motoros tréning téged nem fog megtanítani közlekedni, az csak a technikai rész, ami megtanít közlekedni az a RUTIN, és állítom, hogy a rutint sokkal nehezebb megszerezni mint a technikát, lehetsz te akármilyen überpró kukacson ha képtelen vagy 2 pillantásból felmérni mennyi idő múlva ér oda balról az astra jobbról meg a ducato vagy észrevenni azokat az apró nuanszokat amiktől te már elébe tudsz menni azoknak a hibáknak amit a másik balfasz művel meletted kocsival, PL képtelen megtanulni felfestett 3 sávos kanyarodó útnál melyik sávba érkezzen miután bekanyarodott a lámpától és mondjuk ne lökjön föl, ha nem tartod nyitva oldalra is a szemed akkor biza elfog vinni a ceed-es lotyó mert egy biccccs.....rutint szerezni autóval sokkal könyebb és jóval buztonságosabb, onnan jobb építkezni. Így hogy első gépére ül fel nem a géptől kell félnie, hanem attól hogy fog közlekedni, amíg rutint szerez. És itt mind1 hogy 125 cagy 400-asat vesz, nem azon múlik.
a test azt teszi, amit az elme mond
legyen benne alázatPont ez mondjuk, nem csak én, fejben dől el, már írtam énis, ergo nem a géptől kell félni, a balesetek hány %-a van abból mert a motoros túlválallja magát? szerintem nem is kell tudnunk a statisztikát ehhez, túl sok.
A félelem jó, sokmindentől megóv, aki nem fél az egy barom.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
senior tag
válasz Integra #22047 üzenetére
Hogy én is mennyit vacilláltam már ezen a motorozás közbe kamerázzunk dolgon - illetve hogy ezt miként lehetne reális - valamit is érő előnnyé változtatni.
Eleve a konklúzió az, hogy úgy lehetne a legtöbbet tanulni a dologból, ha épphogy nem rajtad / motorodon van a kamera, hanem a mögötted levőn és arról nézhetnéd meg, hogy hogyan is motorozol..Persze ennek a megoldása is végső soron ugyanaz, azaz legyen minden motoron kamera és aztán csereberélgessék egymás közt a riderek a felvételeket..
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
válasz Integra #22064 üzenetére
jelenleg cipészmesternél van, mert 1 centi helyen felszakadt a varrás. Hagyhattam volna úgy, de mindenképpen szépen rendbe akartam tenni. 18-ba hoztam el, 21 rendberakással. Szerintem egész jó ár, beszámoló majd lesz, elvileg holnap megyek a motoromért, hónap végén meg egy budapest-nyíregyháza téma. Mondjuk ezt pályán kéne tesztelni, de ahhoz még kevésnek érzem magam
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Xirtam
veterán
válasz Integra #22266 üzenetére
Jogos, de az hogy FIA és FIM követelményeknek megfelelő lesz, ez legalább a bukóterek minőségén és a kerékvetőkőn is megfog látszódni.
Az pedig, hogy földi halandóként felehet-e majd menni az idő kérdése. De szerintem mindenféleképpen arra mennek, hogy egy hosszú távon fenntartható pálya legyen. Így muszáj lesz szabad napokra kiadni, autósoknak vagy motorosoknak.
Ezt muszáj belátni. Így hogy nem állami kézben lesz talán jobban nyitnak efelé. Főleg Chanoch Nissany maga is versenyző. Szerintem mindenféleképp hajlik efelé.
-
.mf
veterán
válasz Integra #22293 üzenetére
Rendben.
Akkor lenne egy kérdésem részecskefizikával kapcsolatosan.
Hávazze most komolyan, Motoros és műtrágya topik? Mik vannak...Topik-találkozó: felőlem lehet róla szó, már többször is emlegettem, bár inkább pályázás köré szervezve.
Helyszínnél azt is számoljátok bele, hogy egy Pécs Bp-ről (az aktív topiklakók többsége tudtommal itt van) nem öt perc.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz Integra #22391 üzenetére
Az enyém nem hasalós, mégis minden gurulás után takaríthatom a plexit (még ha nem is ennyire durván koszos mint a tiéd a képen). Nincs ez ellen valami trükk? Mittomén bogárlepergető bevonatot létrehozó spray vagy ilyesmi?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs