-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
válasz norbert1998 #124988 üzenetére
Szoktak teljesítményt mérni út szélén, pont az ilyenek miatt, ha kifognak az fájni fog
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #124992 üzenetére
Érdemes lenne átszámolni, hogy a 2* jogsi vagy egy kis tuning, és várni a korlátlanig érné meg jobban, dusíthatnád a keveréket picit, másik bütyköstengely, sportszűrő, nagyobb injektor, vagy karbi nem tudom ezen mi van.
RA541: De elég ekkora terheléshez, mert tudnia kell, csak ha jól megpakolod akkor már egy nehezebb és ugyanolyan lőerős motor lomhább lesz mint egy könyebb és ugyan oylan lóerős motor. Első a kényelem, arra értettem az ülést és lengéscsilapítást.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #124992 üzenetére
"Amúgy nem akarok annyival jobb motort venni. Ezek a karbis, még szerelhető dolgok megfelelnek"
Ja, most így gondolod. Tudod amikor sikerült lecserélnem egy dacia 1410 tlx-t egy opel kadett kombira, akkor pont így gondoltam Mindent tudott, amire nekem szükségem volt. Aztán lett egy vectra, majd egy omega. (ez még megvan ) Szóval 18 éve mikor megvettem az omegát, akkor azt mondtam, hogy nem kell jobb, sőt most is azt mondom !, de újabb, az jó lenne..
Motorral is így voltam, vettem egy 1 hengeres léghűtéses suzukit, mert városban rohangászni, ügyfélhez kimenni minek jobb, és levisz épp Balatonra is. 2 hónap után már biztos volt, hogy elbaxtam , utána jött a dl, amire 2 évig mondtam, mindent tud, abs jó lett volna, de mi baja? Fillérek volt az üzemben tartása..., csak aztán kipróbáltam egy 2008as 1200as bmw-t, igaz szerintem ha valami újabb hondát, yamahát próbáltam volna is lehet elkap a gépszíj.. Érdekes módon 2017es dl-en is ültem, az is jobb volt mint az én 2004-esem, de nem volt nagy különbség.
A legjobb tanács amit én a pénztárcádnak adhatok, ha elégedett vagy egy motorral, soha ne próbálj ki másik típust !
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
martonx
veterán
válasz norbert1998 #124979 üzenetére
500-ast semmiképpen se, pláne ha folyton utassal mész! Ha már feljebb lépsz, akkor szvsz 600 köbcentinél indul a motorozás.
Én kérek elnézést!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125212 üzenetére
A rugout gyarilag elol 132, hatul 150 mm.
A 65 mm valoban nagyon keves, mernek egy ulesmagassagot, mert valoszinuleg le lett ultetve. Ahogy nezem gyarilag 80 cm nek kellene lennie.
Szoval szerintem kapott meg regebben egy ultetoszettet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125223 üzenetére
Sajat sulya kerekeken.
Bar ha ennyire keves elol a rugout, biztis alacsonyabb lesz, de kivancsi vagyok mennyivel.
Valszeg hatul is hozza lett nyulva. Kerdes, hogy masik kutyacsontot kapott-e.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125226 üzenetére
Akkor viszont valamit rosszul mertel.
Ha elol feleakkora a rugoutad, akkor valaminek valtoznia kell. Szetszedni akkor szedd, ha mar tudod, mit kell csinalni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125228 üzenetére
Akkor elol nagyobbnak kene lennie a rugoutadnak, nem a fele. Kulonben nem lehet ugyanakkora az ulesmagassagod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125228 üzenetére
Azt hiszem a felreertes ott van, hogy a teljesen osszeult allapotot nem merted le. Akkor van meg a teljes rugout.
Mivel az ulesmagassagod ugyanakkora, ezert valoszinu, tul puha a rugo a sulyodhoz, de gyari minden.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125234 üzenetére
De. Olvastam. Nem nyomtad ossze, csak valami csikhoz raktad.
Kabelkotegelot rakj a villaszarra. Ne filcezz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #125234 üzenetére
Tegyél a villa szárára gyosrkötözőt. Abból látni fogod, mennyit mozdul el.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #125212 üzenetére
Mami videoban emlitettek olyan teleszkopot ami olyant produkal, mint ami felut. Kozben meg nem.
Arra kovetkeztettek, hogy mukodes kozben vakum keletkezik, ezert neha olyan hanghatas jon, mikor a vakum hirtelen megszunt, mintha koppanna.Milyen viszkozitasu az olajad?
Biztos, hogy a teleszkop ut fel? Nem lehet, hogy a kormany csapagyat hallod koppani? -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #125241 üzenetére
Miért is?
Felteszed, megméred fix ponttól. Kerékcsavar, vagy az alsó kormány kiflitől.
Utána tesztelés után megint megméred, és meg van teleszkóp útja. -
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #125241 üzenetére
Pont az a lényeg, az út, hogy eléri-e a végéllést vagy sem. A kormánycsapágy, vagy kerékcsapágy is tud borzalmas dolgokat generálni, de a kerékcsapágyat azonnal hallanod kell. Esetleg a hátsó tagosban nincs gumiperselyes összeköttetés?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
#25954560
törölt tag
válasz norbert1998 #125244 üzenetére
tegyel egy bazinagy tachografot a villad also reszere, lassan forgatod valami motorral es a felsore meg rogzitesz egy ceruzat
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #125241 üzenetére
Igen. Arra van szukseged.
Megmered teljesen kirugozva, majd a kotozo alapjan a teljesen osszenyomott allapotot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
LógaGéza
addikt
válasz norbert1998 #125562 üzenetére
Nagy a forgalom. Egyik reggel néztem 3 Duke 790-t is, másnap már egyik se volt fenn.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
fattyu
veterán
válasz norbert1998 #126122 üzenetére
Oké te nyerted a szar napot
sajnálom.
Már ha amugy szimpi volt és megvette volna akkor nem annyira.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126122 üzenetére
650?
Neked nem csak 125ccm-re van jogsid?
Sajnálom és egyben grat az új géphez.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #126122 üzenetére
Egy kepet dobhatnal, mennyire sikerult osszecsukni :) Tetszik amugy a gep? Megvetted volna elcsuszas nelkul is?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
fattyu
veterán
válasz norbert1998 #126138 üzenetére
így akkor erős részvétem....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #126151 üzenetére
Őszintén én nagyobb sérülésre számítottam. Erre én megbeszéltem volna vele egy 100-ast ha annyiból nem tudja gyári állapotúra fújatni akkor csak megakar tőle szabadulni. (Ha amúgy nem akartam volna elhozni. Korrektség ide vagy oda ez az idom 60-100 közt nevetve fényezhető szépen.)
Mennyire bejövős a moci amúgy?
Rutinpályára tuti jó ötlet a nagy cc 1 henger? Cimbim F650-éből kiindulva eléggé rángatós 2000 körül.
Én annyira nem sajnálnám ha csak önindító gyíkja van ez legyen a legnagyobb baj. Amúgy ez, hogy hogy 48le? Én úgy tudtam a 650 ie az 50 lovas legalább nagyon sok eladó teszi fel úgy.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #126122 üzenetére
Üdv a klubban! Nekem meg
mategnap nem adtak elsőbbséget, pedig én a főútvonalon haladtam.
[kép] -
Shin Chen
tag
válasz norbert1998 #126138 üzenetére
Az ülés nagyon sokat számít ezeknél az egyhengereseknél. Mikor F650CS/GS/Dakar verziókat néztem, mindnek olyan kemény volt a háta, hogy előbb tört volna be a hátsóm, mint hogy rendesen megszokjam. Ezzel szemben a szintén egyhengeres XT660Z gyári ülése mennyország. Ha megtartanád még pár ezer km-re, szerintem érdemes egyedi ülést készíttetni hozzá, ami valamelyest enyhítheti a vibrációból adódó kellemetlenségeket, de nyilván sose lesz olyan, mint egy többhengeres.
Ahogy Micsurin írta, alacsony fordulaton dadogós lehet, ha körültekintés nélkül húzod.
~1500RPM körül van az alapjárat, finom gázzal pörgesd 2000/2500Rpm felé, ott majd megélénkül. Már ott is van 'bőven' nyomaték, valószínű ezért is csúszhatott ki a feneke.
Talán egy bukócső elférne rajta, aztán ha nem jön a szerelem, nem kell feleségül venni[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126163 üzenetére
Néztem pont tegnap mi a foyltás menete, van egy cég Mo-n, kit-tel, papírozással mindenestül kb 90-135e Ft között áll meg attól függően milyen motor.
Bár csak japán motorokra láttam ezt. [link]
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #126163 üzenetére
Oh b+ ne már nem károgni akartam.
Mirekmotors-nak ejts meg egy telefont hátha tudnak valamit varázsolni!
@boldi Ugye a nyúlvány nem ment el? Nem valami erős szemre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #126171 üzenetére
én simán átiratnám 50LE-vel. Amikor a rendőr megállít, és csak 48LE-ig van papír, simán rámondanám, hogy adminisztrációs hiba. Rengeteg ilyen adminisztrációs hiba van a rendszerben. Ha nem hiszi, mérjen rá a teljesítményre bátran, még a 48LE sem lesz meg...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126171 üzenetére
Ja, az atirast azt engedd el jovo hetig. Ocsem szombaton vette a motort, korbenezett vagy 20 okmanyirodaban, egyikben sem volt apr 22-nel hamarabb idopont gepjarmu atirasra.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126180 üzenetére
A biztosító mindenbe beleköt, amibe tud. Tapasztalat sajnos
Figyelj, amikor anyám balesetet szenvedett, pirosnál beléjöttek hátulról és maradandó egészségügyi károsodása lett, kb 1 évig ment a huzavona a biztosítóval. Nem tudom hányszor behívták vallatni, olyanokat kérdeztek hogy mennyi banki hitele van, milyen a kapcsolata a férjével Mindezt azért, hogy valamire rá lehessen fogni, hogy Ő csak kártérítést akar, de nincs is semmi baja. Ja, független orvosi szakértő nincs, a biztosítóé vizsgál meg és dönti el mekkora bajod van. Ez mi?
Ha szar a gumid azért nem fizet, ha nincs jogsid akkor azért. Ittasan is ugye azonnal eláll a kártérítéstől. Ergo ne kockáztass, véletlen megkoccolsz egy hetes bimmert hátulról, 1 milla hozzá egy ledes lámpa...
A teljesítmény-korlátozás teljes menete, lépésről lépésre:
1. fojtókit beszerzése kb. 45.000 Ft
2. beszerelés 22.500 Ft
3. átalakítási kérelem a Közlekedési Hatóság Járműműszaki Osztályán. (A kérelem és a hivatali eljárás díja 49.300.- Ft.)
5. A forgalmi engedélyben lévő adatok változásának bejegyzéséhez műszaki vizsga szükséges. A műszaki vizsga kizárólag a lakcím szerint területileg illetékes Közlekedési Hatóságnál történhet, a postai úton kapott átalakítási engedély bemutatásával. A motorkerékpárnak értelemszerűen arra alkalmas állapotban kell lennie. A vizsgálat díja két részből áll: műszaki vizsga 4.350.- Ft és az átalakítás pótdíja 4.600.- Ft.
6. Az új teljesítmény adat bejegyzése a forgalmi engedélybe bármelyik Kormányablaknál intézhető, a Közlekedési Hatóság által kiállított határozat és sikeres műszaki vizsga esetén a műszaki adatlap bemutatásával. Díja 6.000.- Ft.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126196 üzenetére
Szerintem nem kapod vissza, nem fog dobni az értékén, maximum szélesebb körnek tudod eladni a motort.
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #126717 üzenetére
Fú, ez nagyon félbemaradt, vagy nem is tudom, de olyan semmilyen mondanivalóval nem bíró komment lett
Mindenesetre, személy szerint megértem, hogy miért van zéró tolerancia, de én is jobban díjazom, ha egy korsó sör beleférne ebédkor. Horvátországban én is csak úgy tettem, mint Geresics, mert egy korsó ott belefér(t?).
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #126724 üzenetére
Nem hiszek abban, hogy azért, mert valaki magyar, azért nem tud felelős döntést hozni a témában. Ha így lenne, Te sem tudnál, én sem tudnék, és itt a többiek sem tudnának. Az egyén értelmi szintje sokkal fontosabb, mint az állampolgársága - legalábbis a kontinens keretein belül (pl. afrikára nem merném ezt így kijelenteni).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
martonx
veterán
válasz norbert1998 #126724 üzenetére
Szvsz kétféle ember van (tudom-tudom erősen kisarkítva), függetlenül attól, hogy magyar-e:
1. józanul sem képes értelmes jó döntést hozni
2. pár sör után is tud jó döntést hozni
A baj csak az, hogy szvsz az 1-es kategóriába sokkal többen tartoznak, ergo nem látom értelmét a zéró toleranciának, mert ezzel csak feleslegesen szívatják a 2-es kategóriába tartozó kisebbséget, az 1-es kategóriának meg hótmindegy (vagy alapból leszarják a szabályokat, vagy annyira alacsony szinten léteznek).Én kérek elnézést!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #126813 üzenetére
Eladod a pegasot? Nem jott be?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nagyúr
válasz norbert1998 #126813 üzenetére
Munkatarsamnak van egy 2008-as R1-e, azt mondta barmikor kiprobalhatom ha akarom.
Mondtam neki hogy kosz-nem, egyenlore meg tennek par ezer km-t az 500-asba mielott ilyesmire felulok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #126813 üzenetére
Az elefant sajnos nagyon ritka, foleg a 900 as, es rettento draga lett. Egy Lucky Strike fenyezessel a 900 asert mar 10 000€-t is elkernek. A sima lila 750 es is uzemkeptelenul 2500€ ert egy hetig van fent hirdetesi oldalakon. Egyebkent a 900 as elefant szarazkuplunggal, az az igazi bugi. A blokkja nagyon igenytelen, ketszelepes leghuteses, sok alkatreszbol nem all, ennek ellenere egy japan joval olcsobban uzemeltetheto, mivel emlekeim szerint 10 ezrenkent van desmo service, ami eleg zsebbenyulos barmelyik japan szervizelesehez kepest.
Es hat ott van mar a cagiva gran canyon, aminek jobb futomuve, ugyanugy ducati eroforrassal, ugyanannyi penzert. Akkor mar inkabb az szimpatikussabb nekem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #128867 üzenetére
Sajnos nem.
Hatalmas sebessegkulonbsegek vannak, es nem nagyon hasznaljak a kulso savokat. Van hogy a belso sav tele van, es 120-al megy mindenki, a kulso pedig majdhogynem ures, nehany dobozos 118 al. Harom sav eseten pedig emelle a kamionok 90 el. Oda senki nem megy, meg ha 95-el menne, akkor sem, inkabb feltart mindenkit. A kulonbseg, hogy itt nem idegeskedik annyira ezen, es nem nagyon tolnak le, mivel azert is bunti jar.
Van hogy megunom, es a kulsoben elozom ezeket. Olyankor eszreveszik, hogy az Autobahn nem csak egy savos.
De amikor kevesen vannak, akkor lehet menni rendesen. Nah akkot kepzeld el ezeket a bambakat, meg a 250 el erkezo bmw seket is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #128955 üzenetére
fóliázni-matricázni nem lehet amúgy? a mostani matt szürkém nekem se annyira jön be mondjuk, legalább ilyen Winkler-féle [link] fényvisszaverő csíkokon erősen gondolkozom
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #129685 üzenetére
nem a hataror fog intezkedni a kipu miatt, o sztem csak azt ellenorzi, hogy az okmanyok rendben vannak-e/ervenyesek & nem allsz korozes alatt.
frekventalt motoros utvonalra majd kivonulnak a szervek 'mini muszaki allomassal' akkor lesz zsanettozaseladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #129685 üzenetére
Jó amúgy a Varangy, elégedett vagy vele? Látom Szombathely környéki vagy, egyszer majd gurulhatnánk
off: Készen lehetne már végre a kis Majám, mostmár összefele rakódik, de rápróbáltunk, ugyanúgy 4 bart mutat csak a kompressziómérő.... Azt mondja nem tudja rendesen beletekerni, valószínűleg azért kevés, csak hát akkor gyanítom a régi szettel se ez volt a baj. Na mindegy, szuszogó csatornák kitisztítva, most talán nem fog orrán-száján folyni az olaj.... Meg csak működjön már, mire összeáll vége a szezonnak... De amúgy lassan 300k-ba van, azt nézem 500 körül már 125-ös Keeway/Kymco-k vannak 0 km-esen, hát ott rohadjon meg, csak gyűjtenem kellett volna még hozzá...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
nagyúr
válasz norbert1998 #129895 üzenetére
Egy 30k-s sisaktol sem elfogadható ha szetesik. Akkor ne kapjon engedelyt vagy mittudomen. De ez igy megerne egy miset a fogyasztovedelemnel...
-
nagyúr
válasz norbert1998 #130229 üzenetére
Na, de akkor nem volt rossz az intercom nem? 10-12e Ft-ért szerintem ajándék, ennél olcsóbban nem lehet normálisan kommunikálni.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #130234 üzenetére
Wut? Nem mobilnetes hívást szoktunk eszközölni, simán felhívjuk egymást és ott is van konferencia beszélgetésre lehetőség. Nem kell internet hozzá.
Nem mondom, hogy nincs jobb ennél a 12 ezres kütyünél, de a minimumot tudja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #130237 üzenetére
Felhívsz valakit és van hívás hozzáadása gomb iphone-on és androidon is. Ilyenkor összekapcsol több beszélgetést.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #130293 üzenetére
ő bármit felnyal, ha kap érte pénzt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #130293 üzenetére
Milyen sebessegnel volt ez h nem hallottatok egymast? Nalunk 100-110-120 kornyeken kezd elojonni h nem lesz tul ertheto de egy jobb fuldugo segit ezen elvileg.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #130298 üzenetére
normálisabb zajszűrős füldugód (pl. MotoSafe) nincs véletlenül? Azzal érdemes volna megpróbálni, mert az a beszédfrekvenciát nem, a szélzajt viszont szűri...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #130298 üzenetére
Ja meg annyi hogy intercom modban nekunk is sokkal halkabb, ezert mindannyian BT-n csatlakozunk a sajatunkra es felhivjuk egymast. Igy sokkal jobban hallani a tobbieket.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #130302 üzenetére
Ja ha pl matraban vagyunk akkor ott a terero nekunk is tudott gondot okozni de nagyon ritka amikor van annyi idonk, hogy elmenjunk valahova a hegyekbe, mashol meg nekunk nincs ilyen problema.
Tokeletes megsem lehet ennyi penzertiPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #130399 üzenetére
azt is tedd hozza ha esetleg ugy alakul a sors szerelo/alkatreszvadaszat is mero izgalom lesz egy gs500hoz kepest.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Futás, futópályák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Opel topik
- Külpolitika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Chromecast topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter