-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
A búrán nincs rajta?
Egyébként: rég jártam erre de ahogy látom szokott témák pörögtek csak. Akiknek kell azoknak jobbulást. Olvastátok, hogy bedőlt a Skully? Qrvákra és Lambora verték el az emberek pénzét. Nesze neked közösségi finanszírozás.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Teasüti
nagyúr
Nem para, leöntöm egy vödör hideg vízzel előtte.
És ezt kivitelezni DIY?[ Szerkesztve ]
-
Ember... Te is? Sztem többen vagytok összetörve mint akik nem. Jobbulást!
Amúgy ma a boltba menet ráléptem a frissen pár napja újrafestett útburkolati jelekre a zebrán és már erről elcsúszott a lábam. Életveszély. Elég szomorú ez az év, valakinek nagyon. Örüljetek, hogy van miből meggyógyulni. -
runner 125
nagyúr
Jobbulást.
Innen is látszik h elég egy szar helyen, gyök kettővel elkapott kavicska is és máris megvan a baj.Jakab66[hun]
VFR remek alternatíva lehet a céljaitokra, én csípem, de kb. mindenki beleesik, aki egyszer ment vele pár km-t.
Itt írtam már róla bővebben.
Annyit hozzűfűznék még így lassan 10.000km-t motorozva vele, h az egy seggel vállalható táv falvakon, főutakon keresztül valahol 200km környéke megállás nélkül. Pályán többet is le lehet vele verni, de ott meg ki szeret motorozni. Szóval ez inkább sport-túra, mint túra-sport vonalon. Kényelmesebb vonalon a CBF1000, Fazer...Más:
Hétvégén megvolt a VFR tali, jól sikerült, bár én most voltam először.
Szombati nap margója: Mi délelőtt értünk oda, addigra a már pénteken érkezett csapat egy része elment a környéken motorozni. Olyan 1 fele érhettek vissza, körbenéztünk, látom h az egyik srác nagyban feszegeti a hátsó lábtartót, szerel, doboztartó konzolt húzogatja... Kérdeztem mi történt, a gurulás során lakott területen belül egy szemből érkező Ducati Monster-es srác elperecelt és a csúszó motor telibeverte a fogaskerekes hátulját... Nehezen de meg tudta fogni a srác, így ő nem esett el, de a lábtartója letört, illetve az említett elemek sérültek, deformálódtak.
Srácok állítása szerint a Ducati-s tag integetni akart, és valahogy padkára futott, majd kiment az eleje, aztán már csúszott is. Tiltakozott h nem kell rendőr, se mentő (nyílt ujjtöéssel, csuklótöréssel) saját maga szajkózta, h a környéken sommelier és hát "ez a munkája", magyarán bevallottan ittas volt.. Persze végül jött rendőr, a mentő el is vitte, mindenesetre döbbenet h valaki így motorra ül. Reméljük jó pár évre eltiltják a vezetéstől."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
Jobbulást! Szerencsétlen egy eset.
Mikor olvastam egyből az jutott eszembe,hogy a múltkor a Shell kúton valaki kilocsolta a gázolajat. Pont ott akartam tankolni, nem sikerült megállni, úgy ment ki az eleje, mintha jégen lettem volna. Szerencsére sikerült megfognom, de nem sok híja volt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vlevi
nagyúr
Azert tanitjak a kuplungot, mert ha veszfekezesnek leblokkolod a kerekket, azzal a motor is lefullad, es hiaba engeded fel a feket, a motorfek megfog szivatni. Ha viszont kuplungolsz, akkor nincs motorofek, nincs motorlefulladas, egy hibalehetoseggel kevesebb. Persze, ha nem veszfekezel, akkkor nem szukseges kuplunggal kezdeni, mert nem fogod blokkolora fekezni a hatso kereket.
-
#79335424
törölt tag
Nem tudom, hogy hol, mit tanítanak. Nekem a budai hegyek voltak a tanáraim, mert akkoriban még nem voltak külön vezetéstechnikai tréningek. Csak haverok, meg csajok, akik előtt nem lehetett visszafordulni a szakadék, vagy a siratófal előtt. Persze, hogy ez baromság. Most. De, mint tudjuk, 16 évesen az ilyesmi véresen komoly dolog.
-
#79335424
törölt tag
Én is magamnak teremtettem rá lehetsőéget. Csak egyszer faternak feltűnt, hogy a tíz éve letárolt Trophy -jának a kipuffogójára ráolvadt a ponyva. Volt pittyputty, de sztem csak anyám kedvéért, mert akkor sztem már tudták, hogy hiábavaló próbálkozás. Akkor már túl voltunk a gördeszkán, a gágyén, a hegyről lefelé roncsderbin lábbalhajtós Moszkvicsokkal, a "ki tud nagyobbat ugratni" miatt kettétört biciklin, a "ki mer lecsúszni a műanyag bobbal a normafa sípályán", és sok hasonló őrültségen.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Valamikor a 90 -es évek végén volt egy durva tél, amit volt "szerencsém" végig futárkodni egy 125 -ös ETZ -vel. Kaptam egy rózsadombi címet. Fölfelé még ment a dolog, de lefelé már nem. Eldöntöttem a gépet, előreküldtem, én meg nadrágféken utána. Egyszer még felnyaltam a bécsi utat, de egyébként egész jól lenyomtam a telet.
-
BoB
veterán
Nem ennyire erős, hanem körbeöleli a fedetlen csuklódat, és nem távolodik el tőle (nem úgy mint a zsebedben, ahogy mozogsz hol közelebb hol távolabb vana telefon), ezért érzed jól.
Imy: hát ha még olcsóbb az csak jó.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
mm89
őstag
Ja, olvastam mi lett veled..
StoneBridge
Mondták, hogy Pesten az egyik újságíró kissé lezúzta az egyik MT-10 -etA z750 is tud(na) egykerekezni, de ha választanom kéne mit vágjak földhöz: egy másfél millás Z-t vagy egy 800k -s endurot, ami alig tud sérülni, hááát, lehet inkább a másodikat választanám
Persze a legjobb az lenne ha lenne minden felhasználási területre egy motorja az embernek, de nem olyan világban élek sajnos...Mondjuk jövőre esküvő, utána gyerek (van tervben), közben az autót is le kéne cserélni, szóval lehet kell a pénz majd... Viszont ha a Z-t eladom, akkor tuti kimentek az árából annyit, hogy egy DRZ-re fussa
Na de ez már nagyon offvlevi
100-120-ig?
Melyik motoron van szél 120 nál?[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
Én a drz ről informálódtam mostanában.
Ott 3 változat volt
S - street legal enduro, sima első villa, enduro kerékszett, műszerfal, tükrök, lehet két személyes is. stb, 40 ló
SM - street legal supermoto. fordított első villa, supermoto kerékszett, feszesebb futómű, műszerfal, lehet két személyes is. stb. 40 ló
E - Full enduro, nincs műszerfal, normál villa, terep kerekek, nincs utas lehetőség mert más a váznyúlvány. viszont 50 lóÉn a gyári SM- et venném szívem szerint.
Második motornak már drága nekem, nameg mivel nincs időm egy motort kihaszinálni, minek tartanék kettőt?Ha ökörködésre kell második akkor neked szóba jöhet még papír nélkül is. Ilyen -olyan kerekekkel és olcsóbban is jössz ki.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
2008 as van nekem (ha jól tudom neked is). Elf 10w50 -et raktam bele. Ha kuplung nélkül váltok felfelé magas fordulaton, előfordul hogy visszadobja az előző fokozatba, így visszaszoktam a pici kuplungolásra (1-2 ujjal kb fél -egy centit húzok neki és akkor már jó)
Jövőre szerintem megpróbálom a 7100-as motult (előfordulok pályán is, meg amúgy sem papás túrázás van általában..)Supermoto
ha van vonóhorgos autód akkor egy utánfutó bérlés nem nagy összeg (nálunk 3e egy napra). Ha találsz még egy hülyét magad mellé, akkor máris felezhetedKroni1
Sv650 után a Z750 nél először tetszett, hogy alul nem valami ideges. Városban nem okozott meglepetést ha zötyögősebb úton mozgott kicsit a gázkar a kezemben. Egy V2 vagy egy egyhengeres képes ilyenkor megrántani.
Viszont az hogy 6e ig kell forgatni, hogy tényleg legyen ereje... Hááát...
Na de ez ugye előre tudható volt. Most úgy gondolkozok, hogy kipróbáltam ezt is azt is, most jöhet egy harmadik Ha nem jön be a supermotozás akkor tovább kell lépni. Az viszont, hogy több stílust kipróbál az ember, szerintem csak jó lehet.imibogyo
A kollegám csináltatott rá másik nyerget. Jobb lett, de attól még nem túragép.
Én tényleg városi huligánkodásra, gokartpályázásra venném, úgyhogy szerintem nem nyúlnék mellé. Persze mint mondtam, nagyon fontos, hogy milyen társaságban mozog az ember.
Nálunk így kezdődött: (a betűk a nevek kezdőbetűi)
R: DRZ400sm, D:sv650s, M:sv65n
R érezte, hogy nem jó így, lecserélte egy Er6n -re (igen Symbian, ő akar most kipufogót )
Közben egy másik társaságban D és M ment néhányszor Cs -vel akinek egy Z750 -je volt. M ekkor beleszeretett a Z750 formájába, erejébe, hangjába, így le is cserélte. Viszont elkezdett állat módon közlekedni, főleg amikor Cs lecserélte a Z750-et egy GSXR750 -re.
D is GSXR -t akart, így eladta az sv-t, viszont közben M -mel elkezdtek azon agyalni, hogy az évi egy túra nem indokolja egy Z750 vagy egy GSXR fenntartását, mi lenne ha inkább valami supermoto lenne belőle és akkor lehetne vagánykodni városban, ráadásul abban is egyetértenek, hogy jó lenne megtanulni egykerekezni és stoppiezni is
M elkezdte hirdetni a Z750 -et, mondván, ha elviszik akkor az isteni jel, hogy supermotozni kellÉs itt tartunk most
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
vlevi
nagyúr
Konkrétan ebben az esetben nem biztos, hogy segített volna. Legfeljebb talán azért, mert, ha gyorsabb vagy, akkor nem ott előzöl, hanem már 1km-el hamarabb...
De hiába húzódsz ki előzésnél a szembe sáv közepéig, egy autó annál is szélesebb, és ott is letarol.
Ha pedig elég nagy sebességkülönbséggel előzöl (200-al hasítasz a szembesávban), akkor meg azt nem fogod észrevenni, hogy az nem egy lassú kocsisor, hanem az első az le akar fordulni balra, és azt vágod telibe...."Ha az előttem lévő eléggé rátapad a neki előtte lévőre "
Ez viszont igaz. Ezt én is soktam nézni, ha valaki nagyon bújik a másikba, akkor az az első adandó alkalommal ki fog vágódni a sorból, anélkül, hogy szétnézne...[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
Alsóhermánd körüli szerpentinezés volt az egyik legjobb. Annyira, hogy másnap még visszamentem oda egy körre és próbáltam valami gopro-s felvételt összehozni a kanyargásról. (jószarlett)
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
StoneBridge
senior tag
1,5 max. 2 óránként megállok pihenni 5-10 percre (plusz egy nagyobb, 45 perces megálló is kell), így végigmotorozható a nap simán. Két nap és kb. 950 km után azért jó volt talpon állni és a motorozást pár napra elfelejteni.
Na ja, kellett volna 2 másik kamera meg egy drón is kezelővel ..túl sok vele a nyűg és a motorra akarok (kell) figyelni, nem a technikára, szóval idén már hanyagoltam.
(#73106) -Mike-
Útminőség fasza volt, amerre jártam.
Sebességre kell figyelni, város/falu szigorúan, Tátrának északra menet a kamerákat, máshol (Magas-és alacsony Tátra) toltam neki, rendőrt nem nagyon láttam. Tavaly hétköznap voltam, a forgalom is csekély volt (kivéve nagyobb városok).
Ha ellenőriznek a gumiról nem tudok nyilatkozni.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Chrys_
addikt
Igen, letette a haverjánál 5 percre az utcán, és már vitték is. A mostanit emiatt kapta egy némettől, zsír új mocit, csak a felesége tudott róla, amíg le nem pakolták a háza előtt Amúgy mitt vittek volna el tőle? Szerintem semmit. És szvsz csak azért léptek le, mert nem volt a gépen rendszám, aztán emiatt megijedtek tőle. Vagy éppen a scootert lopták
Sisak saját design-nal, 2016 januárjában alakult startup cégtől.
YT-bemutató (német)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen