-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
En is lencsezek, de ahogy mar fentebb szerepelt be lehet ugy szurni, hogy ne nyomjon, a parasodasra pedig szappanos, mosogatos mosas vagy veszel vizlepergeto sprayt szelvedohoz es azzal nekimesz.
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #125566 üzenetére
Mondjuk minosegben en nem ereztem difit a regi shoei rf-1000-esem es a scorpion 1400 kozott, sot. Ok lehet, hogy tipusok kozott is van difi de nem ennyi azert.
Kivancsi leszek nalam meddig huzza. Ha 3 evet kibir, akkor en spec meg leszek vele elegedve, bar talan pont a felfujos bizbasz miatt gondolom, hogy TALAN tobbet bir majd es nem puhul ki teljesen. -
Xero
nagyúr
Oromohir: A heten erkezik a CB650R, most hivtak Karasnabol. Megsem majus.
Cserebe most figurazhatok, mert nem jott meg a bonus. B*sszak meg, de ez mar kellemes problema. -
Xero
nagyúr
válasz dellfanboy #125700 üzenetére
Ceges eves... Abbol szoktam ilyesmikre kolteni.
Akra...szep is lenne
Egyelore abbol marad a gyari, aztan meglatom, hogy akarok-e cserelni es ha igen megeri-e nekem az akra a felarat a Bodissal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bayarena #125707 üzenetére
Hulye kerdes tudom, de nem lehet gond, hogy mas papiron a teljesitmeny? Tudom ugyan az a blokk, meg maga a cso is ugyan ugy nez ki, inkabb csak elmeleti kerdes.
Ezzel ugyis futok par tiszteletkort a Karasnanal es ha van valami jo ajanlatuk ugyis arra megyek ra ami a legkevesbe veszi el a hangjat es a legkonnyebben kaphato ki a killer.Ezen felul kivancsi leszek, hogy ecu atirast is vallalnek-e hozza, bar ez igaz a Bodis megoldasra is. Nem szeretnem elegetni a motort mert tul szegenyen jar.
Viszont ez mind elmeleti dolog meg. Az elso 1000km-t egeszen biztosan gyari csovekkel teszi meg, aztan majd eldol, hogy:
1. Tetszik-e igy.
2. Asszony mennyire akar megolni erte. (Igy is bedobtam, hogy nem csak a sajat kis malacomhoz nyulnek hozza, hanem a nagyobb felretetthez is, hogy ne hitelezzek, lett is olyan armageddon, hogy ihaj. Fogalmazzunk ugy nem felhotlenul boldog igy sem, hogy motorozni kezdek megint. ) -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125709 üzenetére
Most mar tenyleg megjegyzem!
-
Xero
nagyúr
Nekem az ideny alatt ugyan csak az udvaron fog allni (uj epitesu epult belso udvar elektromos kapu) a kocsi elott/mogott, de biztos ami ziher megy ra a ponyva es a lanc. Meg gondolkozom egy fektarcsa zaron is ha van ertelme. Sosem lehet tudni a 13-ban alapon...
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #125754 üzenetére
Sajnos egy blocker kb apropenz Kinabol, szoval en azokban sem bizom annyira. Inkabb a fizikai dolgok. Lelancolni fix pontra, kulonbozo zarak es/vagy rejtett kapcsolo. Ez utobbin gondolkozom meg. Valahol jo melyen eldugva egy megszakito kapcsolo vagy kb egy plusz immo. Autoban is annyi van es elegge megbizom benne, bar neha estem mar pofara amikor asszony taskajaban volt a tarcam es elsetalt valamerre nekem meg 1 perc utan csipogott a kocsi majd 1.5 perc utan megallt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz tboldi #125823 üzenetére
Az Apple M1-e miatt a Microsoft is ra van kenyszeritve, hogy egy ertelmesen hasznalhato fordito layert hozzon letre Windowshoz (a la Rosetta 2), bar nyilvan nem lesz ugy elokeszitve minden ARM megoldas erre. Ettol fuggetlenul nagyon megy a susmus MS eng-architectek kozott, es itt-ott a kanyarban irrelevans meetingeken elcsipni 1-2 kiszolast.
E mellett en egy kisebb osszeget is mernek ra tenni, ha ezt meglepik, akkor fogjak atpakolni magukat Linux kernelre. Amint a backwards compatibility megoldva a plus layeren keresztul jelentosebb resource loss nelkul mar lepnek is, hiszen az a golden.Meg nekem is marad min fel evig cegesben az intel based MBP, mivel relativ sokat baszkuralok M365 related dolgokat, igy good to have egy nativ vm legalabb (plusz akkor ketyeg le a valtasi ciklusom is, es csunyan neznenek ha nem 3 hanem 4 ceges gepem lenne mar ), de ha nagyon vernem a seggemet a foldhoz instant kivalthatnam egy Azure remote VM-el mar ma is.
Asszonynak mar lecsereltem a 6 eves MBP-jat M1 Air-re, es oda vissza keresztbe lenyeli a ceges 1.5M-s MBP-mat. En is magan vonalon nyergelek az uj 14"-re amint megjelenik. Szoval amint van valamilyen ertelmes translation layer, ne teketoriazz.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Kozben itt Honda kifizetve, pentek-szombat az atvetel ha mindent lepapiroztak es rajta a gyorsvalto!
Ahogy az idokepet elneztem, meg az idojaras is idomitva van hozzam! -
Xero
nagyúr
válasz Pocee #125864 üzenetére
Nos en most eloszor reagaltam erre, de ha beakad a cipofuzo es elottem terul el, majd atmegyek rajta, akkor bizony van hatassal az eletemre. Az, hogy osszetori magat egyeni szoc problema, ahogy jeleztem is en pusztan osszerezzenek.
Azert pedig, hogy valaki ezzel kapcsolatban megosztja a velemenyet meg nem lesz sekelyes az elete. Az pedig kisse visszas, hogy szerinted a velemeny szabad, ekozben pedig a velemenyformalas az ami alapjan masokat leszolsz. Sekelyes lett az elet or what?
Reszemrol tema lezarva. Szerintem tovabbra is hulye aki igy megy, de szive jogga osszetorni magat.
Eljen a szabad velemeny! -
Xero
nagyúr
válasz runner 125 #125865 üzenetére
Ezt nagyon tultolta.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #125875 üzenetére
Felreertheto voltam. Ez a lablogatas + edzocipo. Anno kolyokkent akadt be Pannonian cipofuzom, aztan doltem el mint egy zsak krumpli. Ebbol indulok ki.
#125876Pocee: Nem forditottam ki semmit, pusztan szembesitelek, hogy a kritikad pontosan Rad is illik ha kovetjuk a logikadat. Nincs gond ezzel. Viszont tenyleg lezartam, mivel mindenkinek az a velemenye amit csak szeretne.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz fattyu #125937 üzenetére
Nekem is 94 lesz az elso sajat tulajdonu, szoval egyaltalan nem az. Itt nem a technikaval volt a baj, nem a menes szaladt ki alola szerintem, meg konnyu is az a vas. Egyszeruen tulhuzta varosban annyira es akkor amikor nem kellett volna. Lehet benne volt a kora, a vere, vagy akar az is, hogy olyan bagatel, hogy valaki tokolt elotte, nem fert el, aztan amikor elslisszant mellette idegbol rahuzott. Ezt mar nehez kideriteni es igazandibol mindegy is.
-
Xero
nagyúr
Na ma megyek a gepert lassacskan. Meg is van a teljes koltseg, gondoltam megosztom.
Tehat a 2021 Honda CB650R gyorsvaltoval, atirassal, biztositassal minden filefranccal egyutt 3.088.000 ma. Gondoltam hasznos, ha valaki tajekozodni akar.
Kepekkel pedig majd erkezem. -
Xero
nagyúr
válasz XFishboneHUN #125968 üzenetére
Leginkabb semmit, nem is probaltam, orultem hogy van.
2.929.000 az alapar, erre jon 61.000-ert a gyorsvalto es 98.000 a papirozas. Szoval ez kb a listaar.#125967Micsurin: Meglesz koszi, bar holnap pont cimborat koltoztetjuk, igy egy nap kiesik, de usse kavics.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Sidenote: Metzeler helyett Dunlop sportmax d214-el jott.
-
Xero
nagyúr
Eloszor is koszi mindenkinek a gratulaciot!
Na idaig tekeregtem, de egeszsegugyi szunetet tartok. A motor bazijo, futomu kicsit kemeny, de stabil, a valto-kuplung nagyon jo.
A gyorsvalto dolgozik 6000 alatt is, de 1-2 kozott hajlamos ureset valtani akarmennyire rantom fel, akkor kell neki a kuplung. Ezt mar olvastam rola, teligazon nincs baja.
A valto-kuplung vajpuha, a fek jol adagolhato, az elso nagyon jonak tunik a hatso kicsit lagymatag.A motor hangja nekem nagyon bejon, lehet megsem rakok ra kipufogot, mert igy is szurikataztak a szomszedok.
Eddig kb 40-50km ment bele csak a kornyeken, de mar nagy a szerelem, es hala az egnek a parkolohelyre is sikerult ugy belegozni, hogy elferjenek az autoval egyutt.
Nagyon kivancsi leszek mit muvel 1000km utan, ha vegre elporgethetem 12e-ig.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #125992 üzenetére
Koszi!
Lesz-lesz. Plusz szerintem egy quadlock telefontarto es rovidebb rendszamtarto. A tukron toprengek meg, hogy pofasitom, de a funkcionalitasabol nem akarok vesziteni szoval az kerdojel. Kb ennyi amit kapni fog. Kipufogo jovo zeneje. A street legal Akra "barati aron" szerelve 420e lenne. Annak a projectnek a kezet egyelore elengedem, mert a hanggal perpill ki vagyok bekulve.
Most szepen pihen a jol megerdemelt Lidl ponyva alatt, ami meglepoen eros es jo minosegunek tunik.
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #125995 üzenetére
Nekem a kesztyu nelkuli baszkuralas a fura. Csak az udvarban forgolodtam vele, es ahh not cool.
Az akra barhonnan nezem bazidraga. A Bodis rendszer fele annyi, de a franc tudja. Hallanom kell milyen 12-ig elfingatva, de egyelore nem erzem szukseget annyira, hogy ratoljak akar csak 200e-t is. Videok nem adjak vissza milyen szepen visit. Autok egesz jol eszreveszik, bar ebben benne van szerintem az elso karacsonyfa is.
Majd valamikor bebugyolalom a telefont es berakom az ules ala, ahogy RJ-tol tanultam es probalok valami ertelmes hangfelvetelt loni rola.#125994Micsurin: Nekem a freeride simaszkjaim szoszmosz belsejuek. Abban nem fazik a fejed/nyakad -30 fokban sem. Cserebe en nem tudom rahuzni a motoros sisakot.
-
Xero
nagyúr
válasz Mentolka #126001 üzenetére
Szerintem en is igy fogom vegezni. Quickshifterrel igy is van egy kis F1 feeling, az meg nekem jo lesz. En inkabb az autoktol fostam. Eddig amikkel mentem kozuton azoknak a dobjan mind at lehetett kopni, igy eszre is vettek. Arra szamitottam, hogy ez sokkal halkabb lesz. Teny halkabb, de boven eszre lehet venni.
Sokkal jobban mozgat a tukor kerdeskor jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #126003 üzenetére
Koszi, kivancsi vagyok. Siman megvan a 95/6 decibel szerintem hataron.
Mas: El is felejtettem, hogy poenbol ahogy gurultam a Vacin bementem a Spurihoz, gondoltam ravigyorgok az oregre plusz megtekintem az uj palyat. Egybol jott bratyizni es odacsoditett mindenkit az uj gep kore. Neztek is, hogy 10km volt meg benne.
Nagyon raharapott a "Hornet utodra" hiaba mondtam, hogy ez azert nem olyan kis vadorzo.
Nagyon mondtak, hogy lesznek nyilt napok es varjak a volt diakokat, plusz tartanak kis csoportos mini vezetestechnikai treninget. Az oreg mar nem oktat teljesen atadta identol a motoros reszleget. A poen kedveert lehet elnezek legalabb a nyilt napra, ki jon meg trollkodni? A trening sem hulyeseg talan, valami 16e es lehet probalgatni az uj palyat sajat geppel. -
Xero
nagyúr
válasz bayarena #126005 üzenetére
Plusz Honda nem tul optimista a forinttal kapcsolatban szerintem.
szerk: Megneztem es ott 2.7-re jon ki kb. Itthon 2.929 az ar, csak ugye papirozas es biztositas 1 evre volt 98e plusz quickshifter meg 61e. Kengurufoldon nem tudom hogyan merik a biztositast/atirast, de az a 230e difi valoszinuleg a fos forint es az afa.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #126007 üzenetére
Koszi szepen, mar par honapja agyalok hol fog elkeszulni az a bizonyos kep. Szerintem vasarnap meg is ejtem a karikat, hogy mehessen az eltanulok koze!
Egyebkent maris kezdek elromlani... privat projectet rakom eppen ossze, de azert felkelek holnap 8-kor mert hat 10-re menni kell az ott maradt papirokert a Karasnaba, utana pedig egesz nap dolgom van, de igy van 1-2 ora gurulasi ido.
A logika azt diktalna, hogy sok alvas, autoval elgurulni gyorsan, majd haza es kesz. Asszony el fog verni -
Xero
nagyúr
válasz bacus #126033 üzenetére
Bankut nekem a gyerekkorom volt. 3 evesen ott kezdtem tanulni sielni. Allandoan oda jartunk fel telen, es sokszor nyaralni is udulobe.
A szivem szakad meg erte konkretan. Ha vegre lenne egy befekteto, aki kibulizza a sotetzoldeknel, hogy mehessen fel viz, es legyen agyuzas. Ha nem lopnak szet a felvonokat, es lenne rendes palyatakaritas, akkor biza Magyarorszag legjobbja lenne meg ma is. Az 1-2 palya rovidke, cserebe a felso szakaszok siman hozzak egy francia palya elmenyet. Nagyon nagy kar erte.
A kezdetek:
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126073 üzenetére
"Baromi sok motoros volt az utakon, nem gyoztunk kalimpalni "
Na ezert is nyer ertelmet a gyorsvalto. Bekeben huzom neki, rugdosom fel es lehet kalimpalni. +1 street respect.
Egyebkent bazisokan voltak. En csak elgurultam 13-bol Telkibe meg vissza es meg kicsit kacsaztam erre-arra 13-ban, de kb fel percenkent jottek szembe. -
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #126090 üzenetére
Csak felfele valt. Fordulatot meg tapasztalom, de 3000-tol mar korrektul megy. Ott inkabb csak az 1-2-t nem szereti mindig, ami neha okozott meglepetest. Folotte mar vegigrakja szepen.
#126091persuader Kenyelmi, de aldom az eszemet, hogy ezt kertem bele. Elmenyhez is hozzaad nekem eleg erosen. A szivohang is nagyon kemeny ha igy gangolok vegig, pedig felig sem forgatom meg el.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #126093 üzenetére
Valoban fel-le lenne az igazi, de ezzel is boven elleszek.
Lefele valtasoknal elvezem a gazfroccsoket, plusz szerencsere csuszokuplung az van, szoval annyira nem tudom keresztbe csapni a segget. Szegeny ember vizzel foz.
En is el fogom szerintem engedni 5000 alatt az 1-2-t, nem kinzom ha nem muszaj.
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126108 üzenetére
Na ez engem is erdekel.
Logikam azt diktalja, hogy nem kellene, hogy artson a kuplungnak, hiszen olajban pancsol. Ha olyan lampahoz erek ahol nem tudom mennyi az annyi es nincs gyalogatkelo keresztben indikatornak, ott en is 1-esben tartom. Foleg ha eloremegyek es nem akarok feltartani senkit.
Feket viszont csak emelkedon adok neki, azt is csak hatsot.Remelem majd jon valaki aki tudja a valos valaszt is.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Házimozi belépő szinten
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen