-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz vendingo #10812 üzenetére
"Ennyi pénzt simán megért ez a sisak."
Tudom, hogy mondják páran, hogy "annyiért vegyél sisakot, amennyire a fejed értékeled", de azért €330 nekem már sok (főleg, hogy x, talán 5-6 évente ill. nagyobb bukás után illik cserélni). Szóval kinek mi és meddig. Nekem a Persu által emlegetett üvegszálas-de-33k-s kategóriájú bukóm van, a biztonság azért fontos volt, de a kényelmet hajlamosabb vagyok árra cserélni (amúgy is elég spártai és skót tudok lenni). Tehát, ez zajos, meg nem szellőzik annyira (sőt, szinte sosem szoktam a szellőzőket kinyitni, hogy annyival se legyen hangosabb), hideg tavaszi-őszi napokon kicsit párásodik, és nincs napszemüveg se benne. De zaj ellen beteszem a füldugót, a szellőzésre meg ott a tempó, ha mégis lassan tötymörögnöm kéne pl. városban, akkor pedig a plexit nyitom kicsit fel, párásodásra dettó, a napszemüveg pedig ígyjárás, hiányzik, mikor reggel / este megyek (gyakori) és szemüveg miatt külön napszemüveg se játszik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #11333 üzenetére
szerintem a sportattack jó gumi, utcán sokat elmegy, és pályára is ki lehet vele menni ha nem a határokat feszegeted..
nekem most lesz cserés az első, 3 hátsó szettet bírt eddig (mondjuk volt 1 defekt), még nem döntöttem el váltok-e márkát. típust biztos, mert többet szeretnék pályázni jövőre, oda meg kéne valami sportosabb.a sportattack2 nekem szimpatikus, papíron jobb mint a sima, és a 2012 BMW S1000 RR is ezzel jön gyárilag, ha oda jó, akkor az én hatszázasomra is bőven. távol vagyok még attól hogy a gumi legyen a szűk keresztmetszet a pályán...
egyébként még a 2komponensű michelin gumin gondolkodtam a pályázás miatt. jövő szezonban gumivásárlással kellene kezdenem, nemtom mi legyen...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #11385 üzenetére
Mielott cserelnel rugot, meg kene nezni hogy mennyi a sag ed elol hatul. Olajat oke hogy cserelsz, de rugocserenel a hatuljaval utana kene menni, mert csak a geometriat cseszed el. Ket dologrol beszelunk most. A rugod elofeszitetsegerol, es a csillapitas mertekerol. Elotte azt kene megnezni mina rossz, nem csak ugy cserelgetni dolgokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #11389 üzenetére
Olaj ugyben nem tudom mi lenne a jo valasztas. Sv nek elegge egyszeru az eleje, rakhatsz abba barmit, hintalo lesz. Neked kellene erezni, hogy mik a hianyossagai a motornak, en nem mernek semmit mondani.
Doc:
En mentem mindkettovel, de olyan hatalmas kulonbseget nem ereztem, mintha egy igaslorol atultem volna egy sportmotorra.
Mivel az egyik sor2 a masik v2 mindegyik alul el. Hatalmas nyomatekkulonbseg? Van, persze, de nem emlekszem hatalmasra es az biztos nem alul lesz.
A loero a vegsebesseget adja, ez latszik is, gs 170 et nagy nehezen tud, sv meg meghal 200 nal, talan tud 220 at emlekeim szerint. Az egyik egy leguhuteses igaslo, a masik meg nem is tudom. Sporttura? Inkabb ez a hatalmas kulonbseg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #11389 üzenetére
Ha ugy erzed hogy puha a rugo, akkor az olajszinttel is lehet jatszani. A legres is rugokent viselkedik, es ha csokkented a legrest akkor a rugout vegen jobban ellenall, kesobb fog osszeutni a telo. A legres merteket azert nem art ha hozzaerto allitja be. Ha surubb olajat akarsz, akkor probalj egyel surubbet mint a gyari. Itt a gond csak az, hogy a villa olajak valos viszkozitasa olyan mertekben osszevissza van, hogy a joisten se tudja melyik markabol melyik fog eppen annyival jobban csillapitani, ami pont passzol a te igenyeidhez. Ugyhogy probalkozni kell Vagy megkerdezni SV tulajokat, akik mar jatszottak ezzel.
-
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #11415 üzenetére
nekem ilyen volt:
igaz a végén az oldaltáskák lekerültek, nem vittem annyi cuccot, így pont elég volt.
tanktáska a végére nekem is ekkora lett, de a 2 méteremmel bőven láttam az órát is
az a fura a minél nagyobb/nehezebb tanktáskában, hogy annál stabilabb, akkora szél volt néhol, hogy a mágnesek feljöttek, mégsem mozdult el semerre, a súly tartotta, meg ugye a 2 kezem miatt nem tud leesni oldalra.
féltem hogy elhagyok valamit, de 160-nál is úgy tartottak a kaucsuk szpájderek mint a beton[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
válasz vendingo #11415 üzenetére
Ejha, alaposan felmálháztad. Első blikkre egyes távolkeleti országokban áruszállításra használt kétkerekűek jutottak eszembe, aztán lehet, hogy legközelebb már két féldisznóval kétoldalt mész bocs
Én ált. egy tank- és egy nyeregtáskába beleférek (még a sátor is a nyeregtáskában volt), igaz én csak belföldön voltam max. 1 hetet sátrazni.Az új ninja nekem is nagyon tetszik, már az első képek megjelenése óta. De be kell ismernem: nem az én kaliberem
Djuree: tartanak is egy ideig, de sztem pók helyett jobb a heveder, azt jobban meg lehet húzni, nem nyúlik, erősebb. Azért az így lerögzített cucc is tud lobogni rendesen
200-nál130-nál. (S meg is dobja a fogyasztást, egy kb fél literrel).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #11467 üzenetére
ránézek, de a benditek és a hornetek is szimpi
szerk: ennek van valami nagy baja, hogy ilyen olcsó?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stifi
senior tag
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #11541 üzenetére
Ha sok benne a km, akkor csereld es nem kell ezen idegeskedni. Sokszor sajna a feszito ami feladja es emiatt fog zorogni, szoval onmagaban a zorges meg nem jelent vezermu lanc probelmat. Vannak motorok ahol kifejezetten tipushiba a feszito miatti zorges. Szerelovel erdemes egyeztetni, neki illik tudnia, esetleg meg is tudja nezni hogy milyen allapotu az a lanc.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #11548 üzenetére
jó kérdés, valószínű nem véletlenül van benne a lencse, összevissza fog világítani..
kivéve ha a lencse is utólag, "tuning" gyanánt lett beletéve, de akkor az meg barkácsolás és nincs helye ott...valaki megmondhatná mi a gyári megoldás a motorodban, előbb azt kéne helyrehozni és utána xenonozni. asszem egyébként a xenon is lehet projektoros, a lényeg hogy jól legyen beállítva és ne vakíts el senkit vele, de lássál többet!
nem mellesleg van direkt motoros Xenon is, azt lehet szólóban is venni, és kisebbet az inverterei mint az autósé... jól körül kell nézni mert sok a fos, gagyi utánzat...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #11551 üzenetére
a progresszív konyhanyelven, hogy nem egyenletesen van feltekerve a rugó, hanem az egyik felén sűrűbb a másikon szellősebb, aminek az eredménye az hogy kis terhelésnél komfortosabb, csapatásnál pedig a komfortos rész összeül és elkezd dolgozni a keményebb rész.
így nem kell lemondanod sem a kényelemről, sem a sportosságról, de tökéletes értelemszerűen egyik helyen sem lesz.remélem tudok segíteni a sok szakszerűtlen hozzászólásommal és nem mondok hülyeséget, majd a szakik kijavítanak, de így legalább mindenki érti majd miről van szó
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #11567 üzenetére
Itt a lenyeg hogy oriasi az osszevisszasag. Nem tudok mast ajanlani, mint hogy veszel egy normalis 20W olajat, kiprobalod es ha jo akkor orulsz, ha nem akkor ptobalod tovabb. Esetleg meg kellene kerdezni attol akinek sikeres volt a csere, hogy pontosan mit rakott a teloba.
Van meg egy lehetoseg az elorelepesre... Racetech Gold Valve emulator [link]
[ Szerkesztve ]
-
NINJA_V
tag
válasz vendingo #11551 üzenetére
Yoda velemenyet teljes mertekben osztom. Hogy miert is van progressive rugo kicsit kiegeszitenem.
Nagyvonalakban: A teleszkopod alapjabaiban veve sajnos nem egy karrier konstrukcio, egy ugynevezett damping rod teleszkop. Ez azt jelenti, hogy a csillapitasod ugy mukodik, hogy egy fix furaton preseled at az olajat. (ilyen elven mukodik a kormanygatlo is) Sajnos ez rohadtul progressivan viselkedik, ami azt jelenti hogy lassu mozgasnal nagyon puha, hirtelen mozgasnal pedig nagyon felkemenyedik, extrem esetben el is pattan..Lassu mozgas csillapitasanak hianya, hogy hintazik a motor, es fekezeskor osszeul nagyon, vagy akar le is koppan.
Tehat fo problemad a csillapitas. Erre jott sok sok evvel ezelott az okos otlet, hogy legyen progressive rugo, ami kicsit segittet ezt a problemat enyhiteni.. de nem megoldas. A hidraulikus csillapitas hianyossagit ,a rugo karakterisztikajaval orvosolni, ^^ erted...persze valamennyire mukodik,meg komfort meg utcara, turara oke. Jelenleg is progressive rugoval jonnek ki a tura motorok, sot egy minimalis progressivitas van supersport motork gyari rugojan is,de messze nem akkora mint egy damping rod teleszkopban. Ahogy viszont hangolasra kerul a sor, ezt olyan messzire hajitjak, hogy emeber legyen aki utana megtalaja. A miertet Yoda mar leirta.
Legolcsobb "tuning" tenyleg a vastagabb olaj bar ez nagyobb merteku kavitaciohoz vezet,es meg kemenyebb hatast okoz hirtelen elmozdulasoknal, de ebbe mar nem megyek bele meg lehet novelni az olajszintet is, de azzal csak ovatosan, mert nagyon gyorsan at lehet esni a lo tulso oldalara.
Bar a rugo valoszinuleg javithat a dolgon, en nem cserelnem, olajjal toredek aron lehet mahinalni, es utana mindig ott van, hogy cserelhetsz rugot.
Ha komolyabba bele akarsz nyulni akkor a csillapitassal kel jatszani, pl race tech gold valve emulator, meg furas faragas a csilapito szaron , de ez mar egy masik tortenet..
Motulnak vagy Motorexnek jo a 20as olaja...Two Strokes and Four Jokes
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #11591 üzenetére
"Másik jelenség, bár ez annyira nem izgat, ha tiltásig forgatom a gépet akkor lángnyelveket lő, és fekete füstpamacsokat köpköd."
azigen hot rod-al nyomod?
viccet félretéve, minek forgatod tiltásig?LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #11599 üzenetére
Ez nem igy mukodik.
Hangra nem mondunk semmit, mindent merni kell, vagy szetszedni. Lehet eddig nem figyeltel ra, es most tunt fel csak. Egy nyitott kipuffbol jovo hangrol beszelunk bazz, legalabb takard be ronggyal, hogy ne csak a baszottnagy bummot halld, nehany rendellenes zorejt ugy ki lehet szurni, de igy nem diagnosztizalunk.
Es konyorgom a szelepeket ne halld mar meg a kipuffbol. Ez nem skoda 120.
Sorry de ezen mindig felrantom magam. Ezek a dolgok nem igy mukodnek. Amit te hallasz a fuleddel, amilyen hezagot hallasz, az kb 1 tized mm. Ha olyan hezag van valahol, akkor mehet a kukaba az egesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #11609 üzenetére
ez igaz, de én mondjuk nem megyek annyira azért, aki pályázik meg megy 200-al pályán annak kell, de nekem felesleges, aki megyek 100-al. persze ha lenne annyim én is jobbat vennék, de hát ez van, meg van a határ, annyiért kell nézzek magamnak
nekem ez is tökéletes, megvédett egy nagy bukás után, nekem több bizonyíték nem kell.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #11646 üzenetére
fékfolyadék első hátsó sztem 2dl elég, legalábbis nekem elég volt. de ha sokat kell légteleníteni, akkor lehet kellhet akár 2,5dl is.
villát nemtom.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs