-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
én mindig az utolsó pillanatban tankolok, akkor sem tele, autót sem
egyrészt így általában tudom mérni mennyit mentem el egy összegből és mennyi a fogyasztásom, másrészt már beszéltünk róla, hogy lassan olyan drága az üzemanyag hogy egy teli tankolt autót összetörni nagyon fájó tud lenni (és nem mellesleg ha szétfolyik a sok drága üzemanyag, az környezetszennyező is)ha nem megyek messzire 4-5ezerért szoktam általában tankolni autót is, motort is, mert mindig van kút a közelben
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nem hülye vagyok, minden csak nézőpont kérdése. 10 éve csinálom ezt és még nem kellett tolnom, gondolom azért ez így nem vitatható el tőlem, hogy a módszer működik...
rég nem láttam egy teli tanknyi pénzt egyben, sajnos ez van, válság van.
nem szeretem ha a motorban / autóban áll a pénz, márpedig az autó tankja 60 literes... és véletlenül most éppen úgy adódott, hogy több mint 3 hete nem ültem autóban.. sajna megérezném azt a 25k hiányt ha gázolajban rohadna a napon a kertben...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #7373 üzenetére
mondjuk itt most gondolom nem arra célzott, hogy vegyek néhány köbmétert vagy töltsem fel vele otthon a kádat, csak arra hogy nem hülyeség előre tankolni..
igazad is van, ha megtehetném hogy mindig tele legyen a tank, valószínű tele lenne, de én úgy nőttem fel hogy nem szoktam többet felhalmozni dolgokból mint amennyire szükségem van... megfontoltan vásárolok, csak olyan dolgot veszek amire szükségem van, mert utána nem szeretem kidobni vagy látni használatlanul elrohadni.. igaz ez a kajára is, de az üzemanyag tipikusan ilyen nálam, ez van sajna..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vakondvok #7382 üzenetére
ha plusz van, azt meg gondolom nem tolják hozzá a fizuhoz...
viszont (csak hogy ellentmondásban legyek önmagammal) a benzinkúton kurvaélet, hogy nem szólok ha rosszul adnak vissza.. eleve divat már hogy 100 Ft-okra kerekítenek (nem az a pár forint a lényeg, hanem az hogy szemrebbenés nélkül 4075 Ft-ra 4100-ból ad vissza, legalább mondaná hogy nincs aprója vagy valami, de helyette tök természetesnek gondolják..) néha ilyenkor állunk és nézünk egymásra bután, majd amikor rájön és előkaparja az aprót, otthagyom a picsába az asztalon.. az ablakot meg összemázolják és utána tartják a markukat, ha csak százast adsz akkor meg pofákat vágnak.. komolyan olyan betegek néha az emberek hogy az agyam lerakom, főleg a kutasok meg a taxisok kiábrándítóak a hétköznapokon, bunkón vezetnek, ahol lehet átvernek.. blokkot próbálnak nem adni, de szájhúzva csak kinyomtatják amikor ott állok és várok.. mert majd hagyom hogy elrakja a 27%-ot a tulaj zsebbe nem? akkor kérjen annyival kevesebbet a tankolásért és jók vagyunk, de én teljes árat fizetek.. na mindegy, a lényeg hogy a kúton is kaptam már vissza többet, el is raktam, majd összelopkodják a hiányt mástól..
de a posta valahogy más.. általában normálisan viselkednek velem, így én is. de mindig van kivétel, olyankor igyekszem nem előítéletesen viselkedni és alkalmazkodnibudapesten már tombol a szél, és hűvös van
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #7425 üzenetére
nekem is 600F van, volt már benne vagy 5 féle olaj.
eddig a motul tetszett a legjobban (5100-as 10W-40), mert azzal a 6000-res cseréig ugyanolyan volt a váltó, mint amikor belerakták.. a többi olajjal (gyári olaj, castrol racing, meg valami amivel vettem a gépet) 4000km után kicsit akadozóssá vált a szerkezet, ennek a motullal nyoma sincs, másodszor van már benne!amúgy meg ahogy persu (mint a PH nemhivatalos motorszerelője) mondja, tökmindegy
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #7427 üzenetére
jó kérdés, én már nem is emlékszem milyet raktam bele, csak arra hogy neten találtam valakit aki olcsón tudott szállítani olyat, ami máshol drága volt.. valami fórumon volt, tényleg nem tudom már sajnos..
de hogy valamit mondjak is, nekem szinteres betét van benne, azzal nem nagyon tudsz mellényúlni.. (pl Ferodo)
már bő 20000 km-t mentem és ahogy nézem van még benne ennyi.. mondjuk én keveset fékezek, kakucson nem kell fékezni, forgalomban meg sok motorféket használok, így akármire használom a gépet kímélve vannak a fékeim..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #7431 üzenetére
enyém is makulátlan volt, sehol egy karc vagy elöregdett / meggyötört alkatrész.. egyedül az első gumi volt kuka, azt azonnal lecseréltem..
aztán azért én tettem róla, hogy ne maradjon karcmentes, pedig vigyáztam rá mint a gyerekemre, de ha esés van, akkor nem sok minden marad rajta ép...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #7488 üzenetére
'sztakurva
és ha már ez a kereszteződés, tessék egy cikk
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én intubálnám, hogy szakszerűen fogalmazzak
amúgy én nagyon tisztelem a motoros csajokat. nem mintha nőellenes lennék, de amennyire a csajok többsége fogékony a technikai dolgokra, csoda hogy van közöttük 1-2 aki képes elvezetni egy ilyen gépet.. a sok gomb meg a bonyolult működési elv, ez nem csajoknak való alapvetően, mégis van 1-2 aki veszi a fáradságot hogy megtanulja.. még ha papucsban, otthonkában is ül fel az ezres motorra nulla védelemmel, akkor is respect!
az én barátnőmet például annyira higeden hagyja az egész, hogy még álló helyzetben is problémás neki felülni.. váltós motort pedig soha nem lenne képes megtanulni vezetni, az zicher..
nem azért mert buta, sőt, nagyon is értelmes. egyszerűen nem érdekli.nekem is van pár ilyen témakör az életembenNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ne értsd szó szerint amit írtam a sok gombról meg a működésről, mert az csak irónia volt
fogalmazhattam volna úgy, hogy a többségnek az 1-esbe, kis gáz, csúsztaott kuplung, fék ki, láb fel kombináció lehetetlen gyakorlat, mert egyszerűen nem tudja összekoordinálni ezt a mozgást és nem érti mi miért történik. mert a nők máshogy gondolkodnak, erre céloztam
nincs ebben semmi rossz amúgy. én például a programozáshoz vagyok hülye, pedig matek tagozatos voltam. akár egy vállalatirányítási rendszert is képes vagyok megálmodni hogyan működjön, de leprogramozni nemhogy nem tudnám, azt se tudnám hogyan kezdjük el.. mert ez a része engem nem érdekel, a programozó megmondja mennyiért csinálja meg az elképzelésem én meg eldöntöm hogy megéri-e, ennyi. működjön és kész
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
erről beszélek, az én barátnőm is ilyen.
utasként jól elvan, de már álló helyzetben problémás neki a volánhoz ülni, nemhogy tolni vagy elindulni. soha nem lenne képes ezt megtanulni szerintem, de bizonyosan rövid távon elnyalna váltós motorral..
pedig nem buta, teljesen jól vezet autót is.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
kimondtad a kulcsszó, csinálni kell és belejövünk, de akikről én beszélek azok igazából nem is akarják csinálni, akkor meg minek..
és van a kisebbség (mint például Te), aki ezen átlendül mert szeretné csinálni. akit érdekel az megtanulja, ennyiNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én majdnem vettem egy Dainese kabátot ilyen céllal, csak drágállottam, és végül rendes (de állítólag jól szellőző) textil Dainese mellett döntöttem... eddig nem volt olyan meleg hogy izzadtam volna benne, és minden nap motoroztam!
na viszont a Dainese kánikula kabátjai ezek:
Air Tex
Shotgun TexTudsz a színek között válogatni, Honda Karasna tud rendelni elvileg bármilyet, ha nincs nekik benn. Írj egy privátot ha ezek közül érdekel valamelyik, és elmondom én hogy rendeltem náluk, mert van 1-2 tudnivaló!
Amúgy meg a SuperZoneban van a Mugen Race-nek ilyen hálós kabátja, szerintem az is teljesen jó, mert ezt ritkán hordja az ember ahhoz, hogy 2-300 EUR értékben vásároljon, de azért minőségben a Dainese biztosan veri a másikat
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
na akkor tudod kit kell keresni meg kivel kell alkudozni
de én például magamtól jöttem rá, hogy inkább berendelek valamit, mint hogy a raktárból válasszak, óriási a kínálat és hiába van benn sok cuccuk, töredéke annak ami kapható.. ők nyilván inkább azt tolnák ami ott van, de ezzel nem kell foglalkozni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7765 üzenetére
én amikor elhoztam a motort akkor voltam nagyon beszarva, mert először ültem sportmotoron, előtte 250-esem volt.. de kb 3 nap alatt sikerült összeszokni, annak ellenére hogy az elején borzasztóan fura, kényelmetlennek éreztem az egész üléspozíciót, de mondjuk az erő tetszett... és utólag kiderült hogy csak elsőre fura, egyébként teljesen rendben van a gép
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
hű bazz, itt én sem ötvennel szoktam haladni, sehol sem lehetett látni az amatőr fotósokat? eddig mindig szerencsém volt velük, motorral még nem fotóztak..
amúgy már távolról bemérnek és levideóznak, aztán ahogy közelebb érsz veszik fel a rendszámot, akkor már mindegy mennyivel mész... év végéig marad ilyen a rendszer, mert az EU-ban a fotózás a menő, illetve ez a videózás annyi tárhelyet és sávszélességet emészt fel, ami nagyon megdrágítja a készítést és tárolást, nem nagyon éri meg nekik.. szóval jövőre már megint játszhat a jó reflex és a lassítás időben, ha látszanak a kékek..
közigbírságra meg csak részletfizetést lehet kérni, se kibúvó, se csökkentés nincs, ha nem fizeted be, behajtják. ha ignorálod őket, előbbutóbb jelzálog lesz a lakásodon vagy becsönget pár rendőr a behajtóval és viszik az ingóságaid (tudtad, hogy az életvitelhez szükséges dolgokat nem vihetik el? 1 szék, 1 asztal, 1 ágy például maradhat...)
részvétem! azért szopasd le őket az időhúzással!, a cikket én írtam, azon a piroson én mentem át, 100ezres csekket én kaptam és már eltelt vagy 2 hónap, eddig 1 levelemben volt a történet... amiben megbántam tetteim, és sűrű elnézéseket kérve 24 havi részletfizetést kértem (hogy érezzék az iróniát), csatolva mellé a diákhitelem kivonatát, a tavalyi átlagfizetésem céges igazolását, a nullás bankszámlakivonatomat, és egy zsepit raktam még a borítékba ha esetleg megkönnyezne az igazságtalanságon az ügyintéző...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
á ezt már kitárgyaltuk. vasárnap délután volt és közel-távol nem volt senki, ismerem a kereszteződést és a lámpát. jöttem, lendületben voltam, kb egyedül voltam az úton így nem is lassítottam.
nem veszélyes volt amit csináltam, hanem szabálytalan. a kettő nem mindig ugyanaz, ahogy a KRESZ betartása sem garantálja a balesetmentességet.egyébként 5 éve motorozom, 1 hülye balesetem volt eddig, a többi majdnem 50k km gond nélkül lement. pedig nem vagyok egy szabályosan közlekedő valaki, de autóra B10-es a biztosításom, és 10 éve van jogsim.. én igyekszem biztonságosan közlekedni, nem feltétlenül szabályosan...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #7823 üzenetére
ha megbíznék a többi közlekedőben, már rég halott lennék..
pont hogy egyikben sem bízom meg, ezért a saját szabályaim szerint közlekedem, nem a KRESZ szerint.. ez két halmaz, amiben nagyon sok a közös, de a bizalmi elvet ha élni akarsz felejtsd el.. van innen nem messze egy kereszteződés, ahol takarásból rendszeresen átcsorognak a piroson, miközben a zöldön a 3 sávos úton mennek az emberek úgy 100-zal.. na itt én például lassítok akkor is, ha zöld, a múltkor ki is vágott elém valaki és elkaszálta a mellettem jövőt, ha nem lassítok már zsákban vagyoknekem 17 évesen volt egyetlen balesetem rögtön a friss jogsival.. azért ott elég sokminden lepergett, amitől átgondolja az ember az életét, nem autóban vagy motoron akarok megdögleni, olyan meg nincs hogy mindenki betartja a KRESZ-t, ezért én is tartsam be.. én élve akarok eljutni A-ból B-be, nem szabályosan, de flémelni sem akarok mert ilyenkor mindig kiderül hogy itt senki nem ment még át piroson, és soha nem szabálytalankodott egy sort sem.. az a baj, hogy azt hiszitek direkt szabálytalankodom, és az ilyen emberek miatt vannak a balesetek, pedig nem erről van szó, hiszen miattam nincsenek balesetek..
továbbra is tartom hogy ezt a szituációt nulla kockázat mellett sikerült kiviteleznem. én voltam ott, én tudom. és be is fizetem a büntit, hol a probléma? szerintem inkább ott, hogy a térfigyelő kamera a stadion mellett inkább a dakota népet kéne, hogy figyelje, nem az autókat. arra állítsanak fel egy külön rendszert, de akkor mindegyik lámpába, kivétel nélkül. a büntetés elkerülhetetlensége oldana meg sok mindent, nem az 1x sok számjegyű büntetés...
ha minden szarért megbüntetnének mindenki tízezerre, pár év alatt mindenki betartaná a kreszt (valszeg én is), de őszintén ki akar úgy élni, hogy inden rossz mozdulatért előveszik?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz boogie84 #7823 üzenetére
még egy rövid megjegyzés: ugye tudod milyen kretének írják a kreszt?
rémlik még hogy motorral autópályára nem lehet felmenni, előzni tilos stb? és ez csak 1-2 példa amit a jogsi letételénél tanultam, tele van az egész ellentmondásokkal.. (azóta mondjuk párat javítottak)tökéletes rendszer nincs.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7914 üzenetére
én szeptemberben elcsúsztam a motorral, bal oldalon úgy 20 métert
fejidom, oldalidom, generátorburkolat, index, tükör, kuplung lett felvéve cseréregyári alkatrészekkel ez 550K, nem sokkal komolyabb sérülésekkel mintha helyben eldőlt volna a gép.. fejidom 200k, oldalidom 180k, meg az apró..
az más kérdés hogy még nem fizetett a biztosító, és addig nem lesz megcsinálva, de a gyári szerelés gyári alkatrészekkel ilyen combos (100-ért komplett utángyártott idomszettet veszel..)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
ugyanezt érzem, ahogy megfogalmaztad.
voltam kakucson pályamotoros oktatáson, és ott azt mondta az arc miután mondtam neki ezt a furcsaságot hogy _kurvaélet_, hogy nem csúszkál semmi. megnézte elölről, hátulról is hogyan megyek (lassan), és biztosított afelől, hogy a csúszás (és taknyolás) még nagyon messze van a tudásomhoz képest.nekem az van, hogy egy szintig tök szépen tudom dönteni a gépet, érzek mindent, aztán ha túl mélyre döntök akkor bejön az a dolog amiről beszélsz, de az a csúszástól még fényévekre van, csak mivel közúton nem szoktam így menni, ezért szokatlan a dolog.. és általában az van, hogy amikor ezt megérzem, annál nem is merek lejjebb menni, mert fosok hogy elcsúszom, de hogy a kollégát idézzem ez nagyon messze van a tudásomhoz képest, előbb kell a CBR-el a lábtartót leraknom minthogy csúszással elesnem..
más megközelítésből: ha azt "hiszed", hogy csúszik, akkor fogalmad sincs arról, milyen amikor valóban csúszik... nekem sincs
lehet el kéne taknyolni párszor hozzá...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
írd meg ha a tekergetéstől változik valami, enyém is full állítható, akkor elcsavarok pár gombot rajta ha ennyin múlik..
de az elmélet az, hogy nem ettől függ. gondolom ritkán döntesz ekkorát, és egyszerűen szokatlan amit a motor csinál, pedig természetes. néhány pályanappal tudnád megérteni és kitapasztalni mi ez, és legyőzni a "félelmet" ami vele jár.. nekem még 2 pályanap után is ez a problémám, és meg vagyok róla győződve hogy a következő határ amit átlépek az eséssel jár majd, pedig tényleg nem vagyok kanyarban sem gyors, sem elég mélyre nem döntök, szóval van hova fejlődnöm
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #8024 üzenetére
a régi cbr600f maga volt a szupersport motor, csak később megjelent az RR, ami még szupersportabb lett,
az új cbr600f pedig egy hornet ruhában, sosem akart szupersport lenni
a régi valóban 110 lóerő, nekem az van. az új viszont mivel egy hornet, ahhoz kell hasonlítani!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz DonThomasino #8034 üzenetére
sokan túráznak 600-as meg 1000-res gépekkel, amivel én 3 km-t nem tudnék menni városban.
vannak papírformák, amivel próbálják bekategorizálni a motorokat, de ez szerintem teljesen rider-függő.
nekem elbírja a seggem minden téren a cbr600f-et (3 szezon, 30k km munkába, túrára, pályázni), de valaki ugyanerre használja az RR-t, míg mások egy transalp nyergében is kényelmetlenkednek...
rá kell seggelni, ki kell találni mi jön be neked. amit mások mondanak, az meg a saját véleményük az adott gépről.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
srácok, kecsóring hol van _pontosan_?
hétvégén lehet kimennék (akár csak nézelődni, nem pályázni), mert arrafelé van dolgom, de a neten nem találtam meg első nekifutásra...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #8475 üzenetére
nekem lesz még idén remélhetőleg!
motorspecifikus kábelköteges rácsatlakozós, bedugod és működik. szerintem hasznos, nekem csak azért kell hogy ne váltsak állandóan -1et meg 7-et, és ha mellé még kiírja a többit is közötte akkor tök jó hogy van..egyébként a tanulósak is rosszak, de van 1 kis reakcióidejük és el lehet nyomkodni, akkor pár napig nem fog működni mert az út szélén nem programozod újra..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
tanulósak _SE_ rosszak, ezt akartam mondani.
Alvaro: amit sebesség / fordulatszám arányhoz kell "tanítani", amiből megtanulja melyik milyen fokozatban van.
de nem kizárt hogy a specifikus kábeles is "tanulós", csak az könnyebben olvassa ki a sebességet és a fordulatszámot, és nem kell sokat kábelezni mindenfelé.majd egy okosabb megmondja
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #8479 üzenetére
de valószínűleg faszságot mondtam, régen volt már amikor utánaolvastam a dolognak...
valszeg annyi a különbség hogy a plugndplaynek van kábele meg dugasza, az univerzálisat meg be kell kötni két helyre, de mind a kettőnek meg kell utána mutatni mi van..
kecskeméten mennyi a pályadíj?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én ezt néztem ki sárgában, tetszik hogy nem idegesítően csicsás
normális felhasználás mellett nem bámulja az ember állandóan, csak néha rápillant ha bizonytalan benne.. meg kell tanulni akkor ránézni, mielőtt behúzod a kuplungot 'sztkész..
vagy miből másból kéne tudnia egy utángyártott cuccnak? lehet van olyan computer ami tudja de nem írja ki a műszerfalra, azokat biztos meg lehet hekkelni valahogy, de szerintem ilyen kevés van...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
és mennyi volt a szerelés? pénzben!
(mert nekem a karasna azt mondta hogy az ago-s árért ők odaadják nekem szereléssel együtt (ők is tőlük veszik), de nekik nincs fékpadjuk és gondolom azon lehet nagyon szépen belőni minden fokozatot, nem a városban...[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #8502 üzenetére
de motorfékkel lassulsz, behúzott kuplunggal kisebb az ellenállás és tovább gurulsz.
ezt Alvaro számolja, és adott szituban úgy megy, hogy a megtett út / elfogyasztott üzemanyag aránya a legjobb legyen. nem olyan feketén fehér ez, mint hogy motorféknél nem kap benzint ezért nem is fogyaszt..valamit tudhat egyébként, mert feleannyit fogyaszt a motorja mint a katalógusadat, 250-eseket megszégyenítő számokat hoz ki a nagy vassal.. de például nekem túl macerás lenne ezzel szopni, én is közlekedem a motorral de ez a része nem szórakoztatna túlzottan...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz DonThomasino #8540 üzenetére
szerintem meg tök jó lehet első motornak, még az is lehet hogy meg fogod tartani.
én például szívesen megtartottam volna a 250-esem, de fiatalabbat akartam (olyanok ezek mint a nők), és hetekig más 250-esben gondolkodtam. végül csak azért vettem 600-ast, mert ugyanannyi volt mint a 250-es amit kinéztem, a kis ninja akkor meg még túl drága volt...én a kawának adnék egy nagy piros pontot, kicsit túlárazott és sokba kerül ha ezzel elnyalsz, de szerintem nagyon jópofa kismotor, első motornak pedig több mint jó választás.. lehet kinövöd, de lehet sosem akarsz majd nagyobbat venni.. ha beéred ennyi köbcentivel kezdésnek, kevesebbet kockáztatsz mintha kapásból nagymotort veszel szerintem.. max majd lecseréled..
ha egyből drága nagymotort veszel többet bukhatsz rajta (fenntartás, esetleges sérülés, fogyasztás), főleg ha mégsem olyan stílust választasz amit később megszeretsz...
a 250-es ninja egy király motor szerintem.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz [lAyCsI] #8560 üzenetére
szerintem mindegyik motoron ugyanolyan nehéz túladni, ez nem lehet szempont vételkor...
persze a durva kivételeket kivéve, de a ninja nem az, csak egy jó motor amire mindig lesz kereslet. de ez igaz bármilyen jó állapotú karbantartott motorra, azokat bármikor el lehet adni.engem is riogattak hogy nem fogom tudni eladni a Xelvisem. használtam 3 szezont, eladtam 100k-val olcsóbban úgy, hogy magas áron vettem.. (440-ért vettem, 330-ért adtam el)
hülyének néztek vételkor is, eladáskor is, hogy nem cigánykodtam jobbra-balra az árával.. én meg úgy számoltam hogy az éves díja 30ezer volt a használatnak, és nekem ennyit megért, a többivel meg nem foglalkoztam.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én 440-ért adtam fel a hirdetést, egyetlen érdeklődő volt rá és 300-at ajánlott kp-ban
mondtam hogy 330 és viheti, megállapodtunk.ez nem segített hogy az ismerősök hülyének nézzenek.. ahogy az sem hogy 440-ért alku nélkül hoztam el a gépet (nagyon helyes volt a tulajlány, a dupláját is otthagytam volna ha kéri hehe...)
aztán megvettem a CBR-t, szintén alku nélkül az egyetlen hirdetés volt amit megnéztem. 3 éve van meg, belement 30k km már hiba nélkül. nem volt rossz vétel..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8566 üzenetére
mondjuk azért a kis faszomat bekaphatja a legtöbb szerviz aki pont ilyen mentalitással javítja a motorokat..
amíg még a Xelvisem volt nekem magyarázott az egyik arc, hogy nem akar megszopatni egy ilyen öreg motorral egy 50ezres javítással, hanem megoldják a tizedéből egy kis fondorlattal és nem lesz problémám, de nézzem meg azt a CBR-t a sarokban, az egy drága és új motor, 50ezer alatt nem adnak rá árat és a tulaj úgyis kifizeti mert a motorozás egy drága hobbi..
következő évben amikor megvettem a CBR-t, gondolhatod hogy nem abba a szervizbe mentem vissza
attól függetlenül hogy drága hobbi, az értlmetlen lehúzástól borsózik a hátam, milliós paripával is van érthető ha felszisszenek egy 80ezres gumi vagy 30ezres láncfeszítő árától... mert én sem szarom ám a pénztNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8568 üzenetére
nekem az is lehúzás amit legutóbb a dudámra mondtak valahol... az előző tulaj valami VW konszern dudát rakott a hondámba, aminek tök más a csatlakozója, ezért állandóan szétcsúszik és nem szól. mondtam a szervizben hogy oldják meg, vágják le a csatit, duct tape 'sztkész.. nekem nincs hozzá szerszámom hogy szétkapjam, ezért venni pedig nem fogok.. a válasz: felejtsem el, vegyek egy gyári dudát aminek jó a csatija és azt beszerelik inkább.. gyári duda 10k.
elmentem egy autóvillamosságishoz, egy ezer JMF-ért megcsinálta amit kértem. na ez tipikusan a "drága motorod van fizess érte" mentalitás, pedig nem akartak lehúzni csak dolgozni sem...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8570 üzenetére
alapvetően (az autókkal ellentétben) eddig pozitív tapasztalataim voltak a márkaszervizekkel. ez éppen egy kivétel, de sok esetből ennyi még belefér. motorosok ők is, könnyen össze lehet velük barátkozni és az alkalmazottaknak nem érdekük hogy átbasszanak, ezért ha a megfelelő embert sikerül megtalálni akkor nehéz rosszul járni. tudni kell kihez kell menni és kivel kell beszélni.
ezt autónál sokkal nehezebb kivitelezni. a múltkor telefonon akartak teljes kuplungot cserélni, de ezt lehet már mondtam.. véletlenül az üzletkötő vette fel a telefont és nem a szerelő srác aki csinálni szokta.. mondjuk rábasztak mert azóta nem járok oda (sem), de hát ilyen a popszakma... a karasnában például sosem a boltba megyek az alkatrészes kollégához (Imre?), hanem le a szervizbe a szervizvezetőhöz (Laci), jobb esetben az új sráchoz a Petihez. ő asszem 19, motorszerelőnek tanult, alkalmazott a karasnában. na ő nem fog átbaszni az tuti, semmi érdeke nem fűződik hozzá. A szervizvezető sem, bár ő azért néha dobálózik nagy munkadíjakkal amire elferdül a szemöldököm, aztán a végén a felét se szokta kiszámlázni..
az alkatrészes kolléga viszont próbálja eladni a drágábbat, többet, gyárit.. máshogy gondolkozik mint egy szervizes, aki a problémát akarja megoldani..Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen