-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mm89
őstag
válasz V.Stryker #51314 üzenetére
A sprézettt gumit nem lehet javítani. Az kuka. Egy kukacosat még lehet. Bár én biztos eladnám és vennék újat. Ezen nem szabad spórolni.
Amúgy nem olyan drága a patronos sem :
[link]
Ha messze van az ember, jól jöhet.Gumi nyomás :
Google nem nagyon tud róla, hogy nyomás nélkül lehetne menni vele. Nem tudom miért mondta a gumis... Na mindegy.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #51314 üzenetére
Azért hordom mindkettőt mert a kukaccal kijavitom a defektet, a spray meg némi légnyomást is rak bele amivel el lehet gurulni a kútra. Bár ez részemről feltételezés, hisz még szerencsére nem kellett használnom egyiket sem. (Nem is szeretném)
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
zoltanz
nagyúr
válasz V.Stryker #51337 üzenetére
Motorokon keményebb a váltó mint autókon. Nekem is csak akkor gyullad néha ki az ürest jelző lámpa ha megállok. Én most megvárom váltás előtt még leesik kicsit a fordulatszám olyan 3000 köré. Sokat puhult így a váltó.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #51369 üzenetére
Miket viszek:
4 póló,zokni, alsógatya.
1 Farmer nadrág, sportcipő a vár és barlanglátogatásra.
Esőruha, termo pulcsi ha fáznék.
2pár kesztyű.
12 szendvics, konzervek, szalámi, kenyér, innivaló, 1 üveg tatra tea estére
Defektjavitó cuccok, pumpa, elem lámpa, svájci bicska.
tisztálkodási szerek, 1 törölköző
Iratok: jogsi, motor papirok (zöld kártya), útlevél, 600euró(a biztonság kedvéért), utas biztositás amit ma kötöttem. A szállásfoglaló papirok.Útvonal és költség terv:
Első nap:
Indulás 8:00-kor a Dunakeszi benzinkúttól. Mindenki megtankol, autópálya matrica vásárlás 1470Ft. Nemzetközi zöldkártya, forgalmi, utasbiztosítás, személyi igazolvány vagy útlevél, jogosítvány, sárgamellény. Megfelelő mennyiségű Euró. (280Euro) Ezek megléte kötelező, a motorok felkészítve természetesen.
Autópályán lenyomjuk a magyarországi szakaszt, majd találkozás Gáborral (velem) 12:00-kor.
https://goo.gl/maps/k1988
Szlovénián át Ausztriába hajtunk.
Veszünk Szlovén matricát 2625Ft.
368Km, 4 óra nyeregben, 5 óra pihenőkkel.
Találka után a 69-es úton Lavamund-ig hajtunk, majd a közeli határátkelőn átlépve Szlovénia következik. A térképen látható úton Predjama közeléig ereszkedünk. Szállások elfoglalása.
https://goo.gl/maps/oaSG2
264Km, 6 óra nyeregben, 9 óra pihenőkkel. Szállásra érkezés 21:00 körül.
Teljes táv: 632 Km,
Üzemanyag: 38 Liter.Második nap:
Reggeli, kajaraktárak feltöltése.
A Postojna-i cseppkőbarlanot nézzük meg, a barlangtúra 2.5 óra.
http://www.postojnska-jama.eu/en/visitor-information/
Elméleti szállásunktól 10Km-re van, szóval nem megyünk sokat.
Mi 9:30-ra megyünk oda, 10:00-kor indul a kaland.
A belépőjegy sajnos nem túl olcsó 29 Ercsi /fő, ebben benne van a kastély belépő ára is.A belépőjegyhez adnak magyar nyelvű tájékoztatót a barlangról, de magyar nyelvű idegenvezetést sajnos nincs.
A barlang bejáratától egy kisvasút viszi a látogatókat a barlang belsejébe. A vasút végállomásától indul a gyalogos barlangtúra.
A barlangi túra befejeztével elindulunk a következő úti célunkhoz a Predjama-i várhoz. Kb 13:00-ra érünk ide.
A vár mindössze 10 km-re található.
Megnézzük a várat, majd irány a szállás.
Étkezés valahol útközben, majd eldöntjük.Harmadik nap.
Nagyjából 300Km-es motorozás a térképen jelöltek szerint.
https://goo.gl/maps/cDZNd
Piranban fogunk eltölteni hosszabb időt. Felmegyünk a várba, majd motorozás következik.
Nyeregben 6-7 óra. Estig haza kell érnünk.Negyedik nap.
Hazaút. https://goo.gl/maps/BhnpH
550Km haza.
Nyeregben 7óra, pihenőkkel 10 óra.Összegzés:
Teljes táv: 1500Km
Üzemanyag: 97 Liter, Szlovéniában 406Ft/Liter,
38,000Ft a benzinköltség.
Pályamatrica 4.100Ft
Szállás három éjszaka kb 18.000Ft
Belépő:29Euro
Teljes költség: 80.000Ft.
Erre persze jön a kajálás, de azt idehaza is megtesszük. Aki akar étterembe eszik, de túl lehet élni konzerveken is.
Első napra mindenki hozzon kellő mennyiségű ételt, mivel ezen a napon nem fogunk boltra vadászni, sem étteremben enni. (Szálláshelytől függően ez módosulhat egy vacsorával)Nagy vonalakban ennyi. Elég részletes?
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Burt1793
veterán
válasz V.Stryker #51444 üzenetére
A megoldás: (amit én biztosan tudok, hogy nem melegszik túl): Samsung S széria. Én még csak iphone-on láttam olyat, hogy bocs, most nem használhatod, mert túlmelegedett. Hosszútávon mindenképpen jobb egy normális gps, szerintem egy garmint használtam megkapsz 30 ezer forint körül. Én nem raknék ki még egy bebiztosított iphone-t sem. A rázkódás sem tesz jót szegénynek.
(#51445) persuader: Ne mondd már, ez nem lehetséges, legalább is felkapottabb helyeken (az, hogy BAZ megyében van egy olyan kút, nem érdekel). Megvan a szabvány, hogy mi lehet a benzinben és hogy mennyi, ezt sokszor ellenőrzik. Arról ne is beszéljünk, hogy a mai autók nem bírnának menni szar benzinnel (sőt asszem ki is írják, hogy mi a f*szt öntöttél belém). Dízel 7-es golf is tud rinyálni, ha szar dízelt öntesz bele. 2015 van, ha nem is nálunk, de nyugatabbra biztosan (és azért Bp. környékén is).
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz V.Stryker #51444 üzenetére
Telefon a zsebbe, füles a fülbe és nem lesz ilyen problémád.
persu!
A linkelt cikket ne inkább a te tanácsaid mellé tegyük, ahogy runner is javasolta?runner!
Gratula! Csinos darab. Mint már írtam ez a széria nekem nem igazán jön be, de ezzel a színkombinációval talán még én is meg tudnék barátkozni.Feree13!
A betyárját!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #51444 üzenetére
En folyamatosan telfonnal navigalok. Blututh fulessel. Egy gondom van, az uzem ido. Sajnos 6 ora navi es zenehallgatas alatt lemerul a headset. A tarto pedig normal tarto, ha eso jon akkor rahuzok egy ovszert(tudom nem valami izleses) vagy belteszem a zsebembe.
Ebben a formaban a kijelzore sem kell nagyon ranezni
Eleg hallgatni a navit a kijelzot pedig ki lehet kapcsolni. A kepernyo zarat is ki kell kalcsolni, akkor a bekapcs gomb megnyomasakor a navigacios kep ugrik fel es nem jelent gondod a kesztyu sem. Vannak borkesztyu es keszulek parosok amik egyutt mukodnek. Nekem a csajniz telefonom es shox kesztyum egyutt mukonek.
Sajna a zart tartoban a toltes es a navigacio tulmelegiti a keszuleket.. -
Something_
őstag
válasz V.Stryker #51467 üzenetére
8 éve vezetek, motor előtt napi szinten használtam az autóimat.
Még az előző BMW-nél kb 5 éve (1994-es E36 320i) tankolnom kellett agip kútnál az amerikai úton, mert nyomnom kellett a gázt aznap, öcsémet kellett kórházba hozni-vinni, stb.
Nap végén leraktam az autót a házunk előtt, másnap indultam volna, de nem indult. 2 napon keresztül szenvedtem vele, nem akart indulni. S, a harmadik napon kijött a szerelő, odaadtam neki a kulcsot, hogy nézd meg, nem indul. Beült és úgy elindult az autó, ahogy mindig isLehet, hogy csak furcsa összefüggés, de azóta én nem mertem agip-nál tankolni Kerepesi úton van az OMV, általában ott tankolok.
-
nagyúr
válasz V.Stryker #51552 üzenetére
Nekem is ez a sport-tura vonal jon be, 300k korul milyen ajanlott 250-es gepek vannak? Ami azert ha cibalom a bajszat se eszik tobbet mint 5-6L.
Illetve erdekelnenek a karbantartasi dolgok is. Motorolaj + szuroket milyen surun szokas cserelni? Milyen olaj kell belejuk, mennyi es mi penz? Ezekben is van vezerles amit cserelni kell mint az autoknal? Mit szoktak ezeken kivul cserelni a motorokban idokozonkent?
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz V.Stryker #51587 üzenetére
Közben leesett, hogy a Kékesre fel-le-fel, első olvasatra azt hittem Északnak fel-Délnek le és nem láttam az újabb északi irányt; lehet kissé fáradt vagyok.
Én ugyan most nem érek rá, de egy helyzetjelentést majd kérnék az utak állapotáról.
Illetve bár a terven nem szerepel de ha valami miatt esetleg átszerveznétek a 21-es Pásztó alatti részét lehetőleg kerüljétek, épp átépítik (ha jól láttam 2x2 sávra) így nem igazán szerencsés most arrafelé közlekedni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #51628 üzenetére
Igen, nagyon bejon az a gep. De nem igazan egyformak, ebben meg a regi leg-olaj karbis motor van. Nem igazan van jo turamotor 700k-ig. A gs500-ra meg mar nem akarok raulni a 650-es bandit utan
(#51627) persuader: Mi a baj a dobozzal? Csak szimplan nem tetszik?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #51649 üzenetére
A láthatósági mellény helyett - ha befér egyáltalán - én inkább egy láthatósági esőruhát, vagy legalább annak a felső részét tenném. Munkavédelmi ruházati boltokban kapható, 3,5-4,5 ezer forint a kétrészes szett.
pld: [link] , a lap alja felé keresd.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #51716 üzenetére
Úgy döntöttem, hogy ma még heverészek
Nagyon jó volt, 6 ország 4 nap alatt. Vár látogatások, barlang, Fürdés a tengerben, szóval tartalmas volt.
Már töltöm a képeket a Dropbox-ra, amint kész lesz megosztom. Több mint 400 képet lőttem én, a többiekét még nem kaptam meg.
Valamikor videó is lesz az egészről de az majd akkor ha lesz idő az elkészitésére. (Lehet csak szezon után, most motorozni kell nem videót vágni.)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Burt1793
veterán
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #52014 üzenetére
Középen van, a lábtartó pont a talpam közepén Hosszabb távon már érzem, hogy rezonál. Mondjuk nem sokat mentem 160-al, csak előzésekkor.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Outlander
őstag
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #52085 üzenetére
És milyen igaz Láttad azokat a helyes arcokat pénteken? Amúgy ma kocsiszinben parkolt mellettem egy autó ahogy beindítottam szólt is a riasztó válaszul Jó, de ezt nem én csináltam, nekem elég lett volna a gyári kipu is, csak ez a járgány volt elérhető árban. Nem mondom, hogy bánom, de azért szokni kell a hangot meg a rezonanciát.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #52089 üzenetére
Ha csak az az egy lett volna Gyöngyösön volt egy tetovált csaj aki bólintott. Elég morcos a hangja. Amikor hoztuk haza én haver mögött ültem a Transalpon és egy másik ismi jött a Dragstarral. Ő is élvezkedett rendesen a hangjával, próbálta a Transalpot is bőgetni haver, de nem sokat lehetett hallani belőle.
Az Eliminatorral meg mindig baszogattak, hogy csináljak már vele valamit, hogy legyen egy kis hangja.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
válasz V.Stryker #52077 üzenetére
+ Polimorf: köszi!
ludsimon: "Sziasztok! Melyik 500-as a leghangosabb módosított nyitott kipufogóval?"
Viszlát. Ilyen közlekedési "kultúrával" inkább ne rontsd tovább a motorosok megítélését.
Daywalker: "Szelephézag amúgy jó?"
Igen, nem kellett rajta állítani.
"itt az utcánkban el szokott járni egy repedt fazék hangú robogó. Ezt úgy értsd, hogy kurva hangos és még a hangja is szar. Pedig nem vmi gagyi fos amúgy. Szétverném a hülye fejét, annyira idegesítő. Felejtsd el ezt a baromságot...lehet, hogy neked vicces, mást meg rohadtul zavar."
+1. Én is ismerek jópár ilyet. A minél nagyobb hangért cserébe elég szarul szólnak; de nekik mintha fel se tűnne. S még forgatják is, tiltáson járatják pirosnál, s mindezt éjszaka, amikor az emberek aludnának. Motoros társadalom szégyene, magamutogató műmájer majmok.
Persu: "Egyaltalan nem kapok szivrohamot, a Novoth szerintem erti a dolgat, nem egy hasrautos fajta, o mereget a beavatkozas elott es utan."
Nem is a cikkre gondoltam, hanem arra, hogy én laikusként a hasonló hibajelenség alapján asszociálgatok és kérdezek, miközben a cikk közvetlen befecskendezésű motorok típushibájáról szól, az enyém meg karbis és fogalmam sincs, hogy mi okozza
Az egyik Propteches srác, pár éve is szerelte már a motorom, másoktól is jókat hallottam róla. Kértem, hogy nézze át rendesen a vasat, karbit pucolt és szinkront állított, szelepeknél kompressziót mért, gondolom akkor valahogy erre is ránézett.
De a lényeg így is annyi, hogy a kompresszióm pápá, télen darabjaira kell szedni; csak a kérdés, hogy addig még egy (remélem) 10-15 k km-t kibír-e.Moszkító: Bős-re kerestem, kihozta a bőséges összes variációját
Daywalker + Polimorf:
Mások vagyunk, ennyi. Én szeretek kirándulni, szép tájakat és érdekes helyeket nézni. Munkából és azon kívül is mostanában sokat utazok (épp múltkor számoltam össze, eddig idén 16 repülőutam volt és a 27-ből 9~9,5 hetet töltöttem külföldön). Motorral néha megyek full random, találomra választva, hogy elkanyarodjak-e az elágazásnál ("arra vajon mi lehet, hátha valami érdekesbe botlok" felkiáltással), felfedezősdit játszani, bele a nagyvilágba, csak élvezni a tájat és a motorozást. Ha meg valahova célzottan megyek, akkor is jobb motorral átvágni a város dugóin, elterelésein, és élvezetesebb azzal megtenni a távot.Polimorf, érdekes és nemes túrának hangzik, sok sikert hozzá!
Izzó: nem gondoltam, hogy ez ekkora probléma, ezek szerint eddig még szerencsésen elkerültem. Nálam 40k+ km és 5 év alatt még nem kellett cserélni őket (s ki tudja, hogy az előző tulaj mikor cserélte, ha cserélte), és mivel jó nagy lámpái is vannak ahhoz képest, hogy sportmotor, egész jól világítanak sötétben (amire szükségem is van, mert sokszor esteledik rám).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #52237 üzenetére
Egy picit drágállom. Mi a 4 napos túránkon amiben volt Osztrák, Szlovén,Horvát is nem került etnnyibe mint itt a 3 nap, üzemanyag nélkül irja ezt az árat, nekünk az is benne volt a kevesebb összegben.
Miért nem tervezel magad túrát, valami haverral?
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #52302 üzenetére
Meg lehet szokni, nem olyan vészes, csak a GS-hez képest volt furcsa. A gép injektoros, szerintem nem állítható az alapjárata, de nem is tűnt alacsonynak. Pici játék a kuplunggal, és megoldom, csak mondom: szoknom kell még. Az jobban zavart, hogy a GS-hez képest jóval nagyobb a fordulóköre, a nyolcasnál a bójasortól 20-30 centire tudtam vele menni teljesen alászedett kormánnyal, a GS-sel akár egy méterrel beljebb is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #52302 üzenetére
Eleg hasznalni a kuplungot.
RAiN91:
Leiras alapjan hidraulikus attetel kulonbseg.
Az egyik motoron kisebb a fofekhenger atmeroje a szokottnal. Es mas valoszinuleg a forgaspontja is a fekkarnak. Ilyenkor a nyomaspont kisse puhabb, de nagy a fekero. A tipikus "nagyon hatarozott nyomaspont" mellett nagy kezero kell, de nincs nagy fek... A fofekhenger nagy atmeroje okozza.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #52336 üzenetére
Ennek az 1,5km-nek inkább piszokul örülni kéne. Amit megspórolsz rengeteg időt reggel-este, sokkal értelmesebb motorozásokra fordíthatod, mint aki mondjuk egy órát szív a forgalomban mindig ugyanazon az úton reggel is, este is egy héten 5 napon, a választás lehetősége nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #52336 üzenetére
Hát nekem fél óra reggel forgalom nélkül, de a táv felét nem tudom variálni ha Szépilonára megyek. Ha Budafokra akkor nincs variálás csak a Szerémire tudok menni mert a Fehérvári egy hatalmas kula. A Közvágóhídig muszáj elmennem minden esetben a Grassalkovich-Helsinki pároson. Onnan már azért tudok egy csomó alternatív útvonalat, szerintem hajnalban megint megnézem a Lánchidat és az alagutat.
(#52338) HSM szerencsére reggelente nem szívok csak korán kelek, de délután sokszor szívás. Hazafelé nem is szoktam variálni, a Rákóczin átjövök, azzal a legtöbb problémás szakaszt letudom.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #52344 üzenetére
Kezdem megszokni a lábtartót. De egy kicsivel szeretném valahogy közelebb és feljebb hozni. Nem kellene sok olyan 5cm. Csak egyelőre kéne hozzá ember, mert nekem semmi szerszámom nincs, csak az alapok. Néztem ebay-en gyári bontott cuccot de 20k darabja a trepni-nek konzollal meg rudazattal együtt. +szállítás meg a rendberakás. Meg amúgy sem jön be a trepni.
(#52346) HSM: én gyűlölöm a buszsávot. Soha nem tudod előre ismeretlen terepen hol akadsz fent egy bazinagy kátyún vagy nyomvájun. Ha muszáj persze akkor használom én is.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vicces képek
- Nyaralás topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- Ingatlanos topic!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen