-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz lujo10 #10323 üzenetére
én sem hordanám, csak vennék egyet mert "raj"
más: arról a countour kameráról szívesen olvasnék még, nagy dilemmában vagyok hogy milyen cuccot vegyek... a gopro nagyon jó de hogy néz már ki?
a countour tök jó felépítésű, olyna igazi kamera de a neten néztem pár videóát és hát a gopro sokkal szebb képet ad... szóval nemtom :\Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #10359 üzenetére
asszem holnap nem fog jönni, ma voltunk kinn néhány órát! én holnap is kimegyek de csak 1x20 percet szerintem, hogy utána ne hullafáradtan menjek haza pestre.. olyan 3-5 között tervezem, ha bírom megyek két etapot is, de ma geci meleg volt, fájt a fejem és miután Ali elment haza még mentem egyet, az uccsó körben pedig elnéztem egy ívet és átmentem a réten, lerövidítettem a pályát, majd úgy keveredtem vissza hogy szemben találtam magam a menetiránnyal.. na akkor jöttem le és mentem haza én is
nem sokon múlt hogy nem lett perec belőle, a földúton hatvannal komoly gondot okozott hogy mégis mit csináljak? fékezzek? csak engedjem el a gázt és majd lelassulok? próbáltam kicsiket fékezni de csapkodta a kormányt, meg majdnem leestem a gépről a hepehupás szántáson, de csak megúsztamhja, és a második etapban nagyon éreztem hogy végre _gyors vagyok_, sokkal gyorsabb mint az első húsz percben, jobban is élveztem és szebben mentem látványra is, jobb íveken, mélyebben stb... aztán megnéztem a köridőmet és kiderült hogy kettő tizedet sikerült javítanom
szerk: javítok, a legjobb köröm lett 2 tizeddel jobb, egyébként viszont 2-4 másodperccel jobb köröket mentem átlagban, akkor tényleg jól éreztem
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10408 üzenetére
szombaton én is elnéztem a kottát kecsón, és rövidítettem a pályán, valahogy így (kár hogy Ali már nem látta ezt a mutatványt, szerintem még meg is tapsoltak a pálya szélén )
kár hogy vasárnap nem mentem ki, de házat festettem, ebédeltem, megmártóztam a tiszában és már este volt.. de legalább hazafelé a 4-esen mentem, amikor lezárták a repteret én akkor éppen motoroztam.. a GoreTex az egy nagyon jó dolog, kár hogy csak a csizmám volt vízálló és egyébként FOSSÁ áztam, vicces volt úgy levenni a bőrruhát hogy a zoknim száraz volt de a ruhámban gyakorlatilag állt a vízés akkor ahogy én megyek körbe kecsón:
egyébként egyelőre én is a technikát gyakorlom és élvezem a motorozást. onnan tudom csak hogy lassú vagyok, hogy állandóan megelőznek, de a nyeregben én jól érzem magam anélkül is hogy a határon mennék
egyébként tudjátok milyen időket mentek?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #10415 üzenetére
jó, én a második 20 percben szombaton amikor nagyon éreztem a pályát akkor mentem 52-es köröket... (előtte meg 53-54) és ezzel már a gyorsabbak közé tartoztam, csak páran előztek meg a pályán.. (pl Ali_G, aki még le is szorított hogy megelőzzön, hehe )
volt például egy srác aki látványosan lassú volt és többször a fűben kötött ki (ott is kiszaladt ahol én, többször is), szóval marhára nem a motoron múlik ez a pálya, hanem többségében a rideren.. (jó, volt olyan srác aki valami über lassú motorral volt kinn, ő hiába ment jól és szépen, gyorsabb voltam nála, valami 50-es csettegővel ment)
mivel az 52-es időmmel úgy éreztem hogy már királyul megyek, 50 alá akarom vinni az időmet mielőtt nagyobb pályára mennék (ez lesz a cél), úgy érzem ha ez már megy akkor elmondhatjuk hogy fejlődtem valahová.. jelenleg elképzelni sem tudom hogy fogok 2 másodperccel jobb időt menni, de majd gyakorlok sokat és remélem összejön
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10433 üzenetére
én eddig 6*20 percet voltam kecskeméten, az utolsó kettőn voltak csak mért köreim..
érdekes volt hogy először csak mentem, megnéztem az időmet és másodszor már direkt próbáltam gyorsabb lenni (ami sikerült is), remélem amikor újra megyek erre is rá tudok tenni 1 lapáttal
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #10435 üzenetére
én is így értettem a gyorsulást.
csak kanyarsebességből nem tudnék másodperceket összehozni mert úgy érzem ott már egész jó vagyok (persze ott i svan még hova fejlődni)
amin javítani kéne azok a megfelelő ívek és ahogy mondod a logikus felépítésvolt kinn egy srác, direkt az emeletről néztem ahogy megy. az idejét nem tudom, piros FireBlade-del volt és furcsán járt, sántított, lehet ismeritek.
ő úgy ment a pályán mintha rajzolták volna, gyorsan és szépen, mindig ugyanott tökéletesen, szerintem kb tizedre ugyanolyan időket tudott menni 10-20 körön keresztül, eléggé meg volt komponálva 1-1 köreNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
engem is körbemotoroznak bárhol.
akkor inkább úgy fogalmazok hogy a kanyarsebességemmel most elégedett vagyok, de az íveket nem tudom még elméletben sem rendesen, kanyarkombinációkat összerakni pedig már végképp magas nekem. amikor elkezdtem a pályamotorozást, a kanyarsebességem is szar volt, ahhoz képest az most jó, de a többi még teljesen elsőnapos tudás...
azokon többet nyernék mintha a sebességet forszíroznám
a végén pedig amikor már minden egész jó, akkor javítható apránként!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #10493 üzenetére
nem a benzin drága, csak te vagy csóró - tartja a mondás is ugye...
én nem emlékszem hogy a HJC FG14 sisakom üvegszálas-e, de azt hiszem igen, anno 50 körül vettem, mostanában cserélném ha nem lennék csóró... akkor nagyon jó vétel volt arra emlékszem.. ha innen nézzük akkor minden más túlárazott, hiszen apró pluszokért fizetünk többszörös felárat.. ilyen a kicsit jobb törésteszt, a kicsit halkabb kivitel, a szebb grafika, a márka.. egyik sem indokolja az ár többszörözését, de biztos most is van a piacon best buy sisak ami nem szenved ilyen betegségektől!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én meg 175 vagyok és 60 kiló (most épp elhagytam valahol pár kilót és nem találom), vígan tudom tologatni a 200 kilós motort..
persze nem emelkedőn vagy padkán, ott tologassa a halál(#10511) doc: én elsőre mindenből szart vettem, szóval osztom a véleményt.. a szart úgy értem, hogy kényelmetlen volt, kicsi volt, nagy volt, gagyi volt, meguntam hamar stb.. másodikra már jobban a zsebembe nyúltam (drágább sisak, ruha, motor stb) és egyiket sem bántam meg, de akkor már jól tudtam hogy mire van szükségem..
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Asszem vennem kell egy db killert...
(#10545) persuader: én pont emiatt vagyok dilemmában a Scorpion sisakokkal. nézem a neten, a legtöbb külföldi webshopban alsó-középkategóriás áron van benn (100-300 EUR), nézem itthon superzone "akciós" és 80k..
most akkor a superzoneban át akarnak baszni
vagy a külföldi oldalak akarnak átbaszni
most a cucc megér 80ezret?
a marketing amit tolnak mellé ugyanolyan fos mint minden másnál, persze hogy ők gyártják a világ legjobb sisakjait, mint mindenki más...hogy tudom eldönteni hogy a cucc amit a kezembe fogok valóban jó ár/érték arányú? én a márkáknak nem hiszek, de azért az új, ismeretlen dolgoktól is ódzkodom...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #10550 üzenetére
nekem FG-14 van, amikor vettem jó sisak volt. kényelmes, szerintem igényes kidolgozás, jó forma és nem cibálja a fejet nagy sebességnél sem.
hátránya: zajos, nehezen cserélhető a plexi, nincsenek hozzá kiegészítő extrák (pl napszemüveg, nagyobb bogárháló hogy csendesebb legyen stb), illetve sima gyorscsatos, nem DD gyűrűs kivitel.
nem tudom az FG-15-nél mit sikerült ezekből javítani, de ha semmit akkor is jó lehet 50-60 körül...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz ujskodas #10565 üzenetére
na akkor legalább 1 valamit már javítottak rajta
ha könnyen cserélhető a plexi (nem csak azt mondják hanem tényleg könnyen) és a szélzajjal is csináltak valamit, akár ez is lehetne a következő sisakom, tetszik a grafika nagyon és a forma is jónak tűnik! (és az ára is)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nekem Puma Desmo csizmám van, ez utcára nagyon fain sport-túracipő, és arra a havi 1 óra pályamotorozásra sem kell komolyabb. arra pont jó, mint a motorom -> hétköznapi használatra és néha pályázásra, de az biztos hogy senkinek sem ajánlanám versenysportra és ha komoly pályázásra adom a fejem, nekem is kell valami jobb példány.. mondjuk feltehetőleg nem lesz annyi pénzem hogy heti rendszerességgel eljárjak, de ne zárjunk ki semmit
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #10628 üzenetére
ez igaz, de nekem a kockázat/befektetés arányomba ez belefér. nyilván ha eltöröm a lábam majd máshogy fogom gondolni, de azért nem papucsban megyek fel a pályára.
baromi kényelmes csizma egyébként, egész napos túra / sétálás mellett is vállalható, van rajta koptató (pályán szoktam is vele rajzolni)... nekem most ennél nem kell többpersze az ideális az lenne hogy ez a minimum amit felveszek, és pályára meg az űrtechnikás százezres versenycsizmában hordom, de ez nem kivitelezhető.
utcán egyébként általában magasszárú XPD motoros cipőt és protektoros nadrágot használok, bőrben ritkán motorozom, szóval ha cserés lesz a Puma csizma, lehet valami komolyabbat veszek! de az még odébb van...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #10631 üzenetére
sajna nem állítható a lábtartó, így néha leér a lábam (spiccen van)..
ez visszavezethető arra hogy ilyenkor nem jól tartom, mert következő körben odafigyelek erre és akkor már nincs ilyen gond.
bár ugye nincs 2 egyforma kör, szóval nem egyértelmű ilyenkor sem hogy előtte csináltam szarul, vagy utána csináltam jól?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KoVee84 #10696 üzenetére
hja, meg nem dohányzó, csak hétvégén használt, utcára néző ablakokkal...
egyébként nem szeretek okoskodni meg videókat elemezni, de ezt tényleg nem értem hogy hozta össze.. oké, kiment a homokra, és nem merte elfordítani a kormányt nehogy elcsússzon? kanyarodik a motor a murván is, csak ésszel kell...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #10707 üzenetére
linket!
szerk: egyébként én nem hiszem hogy durva lesz.. Magyarországon vagyunk, csak pénz kérdése és megoldanak mindent ahogy eddig.. max a több pénz miatt lesz okunk anyázni, de szerintem nincsenek csodák, a dolgok nem változnak meg csak úgy egy csettintésre...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #10711 üzenetére
hát pedig én is úgy gondolom, hogy rendszámot minden robogóra, hulljon a férgese..
az évenkénti vizsgáztatás mondjuk elég szopó.. de van szlovák rokon, majd megoldjuk, vagy kivonatom a picsába a forgalomból és akkor se súlyadó, se biztosítás, se műszaki vizsga.. addig feszítik a húrt amíg lehet, én benne vagyok!
a rendszámom olvashatatlanná tételén már így is erősen elgondolkodtam, nem fogom megvárni az első csekket sokszázezerről a semmiért...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zenwalk #10717 üzenetére
én ezt a kawát vettem volna ha nem mérik annyiért, amennyibe akkor került amikor néztem...
1 millió felett mentek ezek a vasak akkor, azért meg gyönyörű hatszázasokat lehetett kapni, így végül inkább váltottam felfelé.első motornak viszont tökéletes választás. nem csak szebb mint a honda cbr 250, megbízhatóbb mint a hyosung gtr 250 (annál azért nem szebb), de karakteresebb is a sor2, kiváló motor. simán rábeszélnélek egy ilyen motorra.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zenwalk #10766 üzenetére
szerintem ennek eltekergették az óráját (ha a konkrét hirdetés érdekel)
lánc, lánckerék, fékbetét, féktárcsa, gumicsere 9000 kilóméterrel? a gumit még megértem a kor miatt, de a láncot minek? állt és berozsdált? 20-30ezret kell kibírjon egy ilyen kis motoron.. a betétekről nem is beszélve...egyébként amikor én nézelődtem akkor jött be a kawa és a honda, olyan szinten túl voltak árazva hogy a hyo egy szép és reális alternatívája volt a másik kettőnek.. ez a hirdetés szerintem ennyiért drága, de a hyosung nekem akkor is a szívem csücske, ha nem lett volna szériahibás a 650-es blokkja olyat vettem volna.. második motornak még talán most is bevállalnám!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10933 üzenetére
az a baj, hogy nincs... ha nem húzzák ki a zsebedből muszájból a pénzt, hidd el máshova fogod elkölteni és nem fogod félrerakni pályázásra..
én is úgy motorozom, hogy amivel lehúznak azt csak kigazdálkodom valahogy hogy nyeregben lehessek, de ha ezek nem lennének annak a pénznek bőven lenne máshol is helye, nem tudnám félrerakni és nélkülözni.
így ebben a formában a pályázás nekem csak plusz kiadás lenne, mert egyszerre nagyobb összegeket kíván mint a sima fenntartás.. ráadásul egész nyáron motorral járok, én már ezzel is spórolok pénzt..inkább maradok a sima kivonatás + további használat mellett ha minden kötél szakad, persze biztos én vagyok a felelőtlen geci ha rendszám nélküli motorral járok meg blablabla de leszarom, mindennek van határa.
főleg azon csodálkozom hogy az emberek még nem lázadtak fel ezek után, tényleg mindent meg lehet velünk etetni következmény nélkül, és én is csak pofázok arról hogy majd jól ellenállok, de csak pörgetem a mókuskereket ahogy mindenki más..lehet büntetésmegelőzési céllal tényleg olvashatatlanná teszem mostmár a rendszámom, úgy érzem teljesen jogos lenne részemről és nem ébresztene bennem bűntudatot...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #10936 üzenetére
hát ahányan vagyunk annyiféle igényünk van ugye
én budpesti vagyok, ha pályázni akarok akkor nekem arra rámegy 1 napom. kakucsra az út oda vissza 4-5k, plusz a pálya 4k, az 1 napra kb 10k költség
kecskemét oda-vissza kb 8k, 3-4 karika mondjuk 4k, kis kaja meg benzin és az 1 alkalmi költség kb 15kráadásul kakucsig a főúton 2 kanyar van, kecskemétre 3-4 is, tehát az utazás egyáltalán nem szórakoztató, és többe fáj mint az ott elköltött pénz...
ehhez képest én használom a motort minden nap, és sokszor sokfelé megyek haza, kanyargós utakon.. ez pedig majdnem minden nap szórakoztató számomra, míg a pályázás 1-1 alkalommal nekem kevés lenne.. nagyobb utcai motorozást nem nagyon szoktam beiktatni, akkor már inkább kimegyek pályára, de nekem hétköznap is kell a paripa!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10946 üzenetére
hát ott a Hungaroring, de még egy Alpok-Adria futamot is képtelenek leszervezni, a legutóbbi futamot is áttették a Slovakiaringre szégyen-gyalázat... a nevetséges áraikról nem is beszélve, igazi töketlen banda a társaság! na nem mintha én jobbat tudnék egymagam összeszervezni, de amennyit látok belőle az nekem untig elég...
Senkiháziak kezében van a popszakma...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #10956 üzenetére
nehogy már az én problémám legyen hogy mit csinálnak a szabályos gépekkel... legyen az ő lelki nyomoruk ha már csak jattolva engedik át a motorokat, akkor én majd hordom máshova a tiszta motoromat..
a forgalmi vizsgát is úgy kezdtük hogy közöltem - én nem fogok zsebbe fizetni senkinek, mégis átmentem... pedig ha valakik, ők rászoktak már a borítékolásraha szabálytalan a gép olyan helyre kell vinni ahol át is megy, ha szabályos akkor meg olyanra ahol az megy át, ha meg szívóznak mert a szabályos motoroddal nem akarsz zsebbe tejelni (egyébként szerintem ilyen nincsen, hiszen a hatósági listaárban benne van egy árrés a szolgáltatónak, tehát ő mindenképpen nyer akár átmegy a gép akár nem, ha plusz pénzt akar mert hiéna akkor nem sokáig marad nyitva a bolt..), akkor kérni kell egy igazolást hogy mi a probléma a motorral, átmenni máshova, levizsgáztatni ugyanolyan műszaki állapotban és a két ellentétes jelentést beküldeni az NKH-nak egy levél kíséretében, hogy szerinted itt borítékolás van.. imádják az ilyesmit és tuti megfingatják a helyet
persze ez csak elmélet, nekem se időm se kedvem az ilyesmihez.. előre megbeszéljük mennyi és eddig mindig úgy is volt autó, motor, bármi. bár hozzáteszem egyik sem valami szakadt szar, de ha nagyon akarnának találnának rajta hibát...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz #25954560 #10968 üzenetére
de itt most nem arról beszélünk hogy szakadt szar fostalicskákat akarunk átpasszírozni a vizsgán, amin nem fog a fék és életveszélyes akárcsak ránézni is..
legalábbis remélem hogy műszakilag kifogástalan - de esetenként nem vizsgaképes motorokról van szó, az enyémen például sportdob van, ami 4000 fordulat alatt nem hangos. itt használom lakóövezetben meg éjjel lakott területen. szabálytalan, mégsem hiszem hogy emiatt kifogásolható állapotban lenne a gép...
vagy az autóm, teljesen szériaállapotban van (140000 km végig előírásszerűen szervizelve, számlákkal), de van rajta egy sötétítő fólia körbe. nem tudom hány százalékos fólia szabályos még az első ablaknál, de ez egy lehelletnyivel sötétebb (nem full fekete, átlátsz rajta simán), az emberi szem meg sem tudja állapítani csak a vizsgaközpont hogy szabálytalan. na ezért én nem fogom kétévente újrafóliázni hogy mehessek a mozaikba, megcsinálja az ismerős, ha pedig valami kifogásolható akkor szól és azt megjavítom (nem volt még ilyen)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz TayRol #10981 üzenetére
ha nem full fekete fóliát raksz fel, a kutya nem fogja észrevenni.. mint már említettem valamikor, a rendőr nem műszaki vizsgaállomás hogy szopasson ezzel (de ettől még elküldhet soron kívüli műszaki vizsgára)
nekem körbe 25%-os fólia van fenn, ami messze szabálytalan kategória, de mégis simán átlátni rajta, ez a lightosabb fajta.. (az említett 70% áteresztős fólia olyan mintha fenn sem lenne)
lehetett volna olyan fóliám ami 5%-ot sem enged át, na az igazán durva lenne, de ez alig látszik. mondjuk a műszakin magától nem menne át.. így, hogy körbe ugyanolyan a fólia akkor is sokkal sokkal világosabbnak látszik az első kettő a hátsónál, esetleg próbáld meg hogy elől világosabb, szabályos fóliát raksz fel. hővédelmet az is ad és a vizsgán is átmegy!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
a fényezésre: kinél érdemes 1 sima sárvédőt leadni? felületkezelés kéne rá, egyszínű fény, hozott matrica és lakk..
szerk: nekem is van kőfelverődés a tankon, el kéne tüntetni mielőtt elkezd terjedni :\
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11035 üzenetére
vagy csak nem tudott róla szerencsétlen hogy nem működik :\
az 1993-as VT250F Xelvisemen is volt ilyen már, sőt még a műszerfalon is volt lámpája ami sárgán világított "STAND" felirattal ha kinn volt a támasz...a cbr-en viszont nincs lámpa a műszerfalon, egyszer be is akartam tolni a kapun, majdnem megborultam vele mert fennakadt... szar ügy
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11041 üzenetére
ezt a tálalást b+...
komolyan ennek így _van_ hírértéke?
felületes, álszent, fos emberekkel (és médiával) vagyunk körülvéve :\A Velvet értesülései szerint kedd délben motorbalesetet szenvedett Gerzsényi László, azaz Lorenzo, a Való Világ első szériájának játékosa, akit olyan súlyos sérülésekkel szállítottak kórházba, hogy életét már nem sikerült megmenteni. A hírt Majka is posztolta a Facebook oldalán. A műsorvezető nem volt baráti kapcsolatban Gerzsényivel, de a hír őt is megrázta.
más: csak nekem tűnt fel (vagy én gondolom így), de egyre több hülyével találkozom az úton...?! nem mintha zavarna, eddig is megoldottam a forgalmi szituációkat, de régen valahogy nem volt példa ilyenekre:
beállok a pirosnál előre, és a seggembe másznak, vagy odaállnak mellém, türelmetlenkednek pedig otthagyom őket a picsába ha vált a lámpa, de neeem, bőgetni kell a motort mögöttem meg mutogatni ha sárgára vált és kilőni...
menet közben ha a vonalon megyek mert a helyet keresem előre, simán bejönnek mellém
megpróbálnak legyorsulni a lámpánál
ha meglátnak, sokan félrehúzódnak, sokan nem vesznek észre, de egyre többen vannak akik direkt behúzódnak hogy ne férjek el.. csak ezen a héten már kétszer próbáltak leszorítani _direkt_, egyszer biztos nekem is elfogy a türelmem...szóval mit gondoltok? csak én vagyok nyűgös?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #11079 üzenetére
gratula a géphez
amiket írtál azt mind meg fogod szokni... egy idő után már nem fogsz félni, nem lesz hihetetlenül erős a motor, nem lesz bosszantó a sok fasz autós, hanem szépen dinamikusan haladva fogod kerülgetni őket félelem nélkül, és az erő sem fog már zavarni.csak ne ess soha a ló túloldalára, sose érezd gyengének a motort, mert egy jó darabig többet tud nálad, és mindig van mit tanulni / csiszolni!
széles utat!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11126 üzenetére
nem akartam gecizni, de ez nekem is átfutott az agyamon
.mf védelmére legyen szólva hogy a passzív védelmi felszerelés (mint például a hosszú motoros nadrág) pont az ellen véd, hogy 5 évente lámázol egyet..ha 200-zal mész neki a villanyoszlopnak, teljesen mindegy hogy rövidnadrágban vagy protektorban vagy :\
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Buster17 #11227 üzenetére
hétvégén ültem 125-ös új Yamaha "sport"motoron.
nem szoktam lefitymálni motorokat a teljesítmény miatt, de 250 alatt én max robogót vennék, nem kávédarálót.. gurul ez is, jópofa is meg minden, de sokkal ésszerűbb egy 250-es bringa minden szempontból!főleg ha kimész a városból vele, hamar előjönnek a 125-ös korlátai, más a futómű, a gumi keskenyebb... nem lennél szerintem biztonságban a főúton!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #11252 üzenetére
a 600F-ben is bajos a feszítő. Van akinek párezer km után megadja magát, vagy még garanciában fél éven belül.. a honda nem tudta megoldani úgy 10-15 év alatt, és végigkísérte a sorozatot ez a baj.
mondjuk hozzátenném ez a legnagyobb baja a motornak, más típushibától nem szenved szerencsére, de ezek szerint ez máshol is előjön...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11320 üzenetére
gondolom jogi szempontból.
ha megmakkansz egy 3 éves motorral amin eldurran a fékcső bármi miatt, ne perelhess, mást nem tudok elképzelni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #11333 üzenetére
szerintem a sportattack jó gumi, utcán sokat elmegy, és pályára is ki lehet vele menni ha nem a határokat feszegeted..
nekem most lesz cserés az első, 3 hátsó szettet bírt eddig (mondjuk volt 1 defekt), még nem döntöttem el váltok-e márkát. típust biztos, mert többet szeretnék pályázni jövőre, oda meg kéne valami sportosabb.a sportattack2 nekem szimpatikus, papíron jobb mint a sima, és a 2012 BMW S1000 RR is ezzel jön gyárilag, ha oda jó, akkor az én hatszázasomra is bőven. távol vagyok még attól hogy a gumi legyen a szűk keresztmetszet a pályán...
egyébként még a 2komponensű michelin gumin gondolkodtam a pályázás miatt. jövő szezonban gumivásárlással kellene kezdenem, nemtom mi legyen...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen