-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142334 üzenetére
Jol nez ki. !
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #142337 üzenetére
Ezt már kölcsön szabad adni, aki tönkre tudja tenni, az különleges tehetség.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142431 üzenetére
Ezt a folyamatot jol leirja a manual.
A csavar meghuzott nyomatekat lazitasnal nem lehet jol megallpitani.
A tengely csavar 100Nm korul lehet.
Meglazitott tengely eseten, ha szet van nyomva a vaz, nem lesz hezag. Ekkora diferenciat utan lehet allitani.
0.9mm egyenesfutast kozuton nem veszel eszre, nem fog befolyasolni.
A keresztbe allo kerekek mar igen. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142431 üzenetére
A belso kosarat egybe kapod az uj csapaggyal, azt is ki kell cserelni, egyben az egesz csapagyat.
Errol szokj le, hogy ha vmit lazitasz, abbol akarod megallapitani vminek a 20 evvel ezelotti lehuzasi nyomatekat. Ezt nem lehet igy megallapitani, es nem erdemes nezni. Ahhoz senki soha nem nyult, amiota a gyarban lehuztak.
A tobbi reszet a hsznek egyaltalan nem ertem, meg kellene neznem a robbantot abrat, de valoszinuleg a hezagolast ellato anyara gondolhatsz?
Esetleg robbantott abrat beraknal? Mert nem nagyon lesz idom mostanaban ezeket elokeresni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #142432 üzenetére
Lehet a féktárcsád "kopog", nem a telód. (Ha jól értem féket behúzva hintáztattad és akkor volt.) Támaszd be a motor a falhoz első kerékkel és fékezés nélkül próbáld ki, ha akkor is csinálja a teló/kormánycsapágy a ludas, ha nem akkor a féktárcsád.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142454 üzenetére
Ha nem csereled ki a csapagy kulsogyuruket, akkor nincs ertelme a felujitasnak. A megrohadt tugorgok viszik magukkal. Nemreg rendeltem csapagyakat lengovillaba, en teljes csapagyat kaptam. Mert igy van ertelme.
Igy mar ertem miert probalod megfejteni hogy mennyivel volt lehuzva, oke. Azt hittem megint vmi agymenes, mint legutobb a kislanckereknel.
Ha szet volt szedve, eddigi tapasztalataim alapjan, az csak vmi nagy baj miatt lehetett, pl baleset.
A hezagolo anyaval lehet nem is feszitettek meg, hanem vmi mas miatt tul nagy a hezag. (Pl baleset)
Ilyeneket nem szednek csak ugy szet, es mint lathattuk, nem is volt megkenve, felujitva, tehat az en tippem hogy puffos volt.
Ami nem stimmel, az az, hogy a ket oldalon levo vallas tavtarto+a kozottuk levo huvely merete fix. Ezekbe rakod bele a tengelyt. Azon nem fog ide-oda mozogni axialis iranyban a lengovilla, mivel a meretuk megmarad, akarhogyan feszited szet a vazat. Es ket oldalt ott a vall.
Vagy a lengovilla merete mas, vagy a vallas tavtarto+huvely meretevel van vmi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #142483 üzenetére
Oké, akkor megyek, megkérdezem, hol lehet 3D nyomtatót venni...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #142494 üzenetére
Pipa! Én a holnapi zsámbékira is megyek. Oda fogunk kozmálni...
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
neutron23
csendes tag
válasz norbert1998 #142521 üzenetére
Gusztustalanul viselkednek. Sisak nélkül, bömbölő zenével, durrogtatva, össze-vissza sávokban közlekedve. Pár napja már ez megy..és szerintem eddig egy magyar rendszámos HD-t se láttam ezekben a hordákban..
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #142521 üzenetére
Ezt sajnos nem csak Herley-sok csinálják...
Engem tavaly a Balatonfelvidéken szorított le majdnem az útról egy motoros, mert bementem a csoportjukba. 80-al ballagtak, én meg még akartam előzni őket, de nem ment egy lépésben. Volt egy szakadás a sorukban, oda mentem be. Hátsó motoros egyből bejött mellém, leszorított, 50-60-ra lassítva, amíg vissza nem előzött a teljes soruk... Nagyon böszmék, és önbíráskodók tudnak lenni az ilyen csoportok sajnos. Persze szerintük ez rendben van.A vezetéstechnikai linkkért pedig köszi! Szinte biztos, hogy el fogok menni Pannónia Ringes kezdő pályázón gondolkozom még, de lehet, hogy az túl nagy falat lenne nekem is, a motornak meg pláne. Nem ilyen pályára való a Duke.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #142494 üzenetére
Na, befizettem én is, a 2-es csoportban leszek. Jön még valaki?
Fehér ULG rendszámú Tyúkkal leszek[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #143031 üzenetére
Sokaknak a jól terelget megáll az A-B, kis döntögetésben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz norbert1998 #143031 üzenetére
Én meg 1000-es sor4-en kezdtem tavaly és nagyon nem bánom, mert utassal, csomagokkal, hosszú (külföldi) túrán a 600-as kevés lenne.
Szerintem egy 250-es speed motort sem tudnánk (se te, sem én) ideálisan körbevinni semmilyen pályán. Kurva messze lennénk a jótól.
De már megint keverjük a szezont a fazonnal.Én utcai körülmények között tökéletesen ura vagyok a gépemnek kezdetektől fogva, és szerintem ez nem kirívó. Nekem 85 kilósan nem megerőltető kezelni ezt a 240 kilós motort.
Egyébként a faszom fogja utcán a határait keresni a kanyarokban. Tudok vele menni úgy ahogy nekem élvezetes, és nem fogy el az erő akkor sem amikor nagy távot kell megtenni sok teherrel. Nem pedig az kell legyen a cél hogy mindig az adott motorod határain menj. Akkor persze hogy öngyilkosság.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz norbert1998 #143044 üzenetére
No-no, DK hatás akkor lenne releváns ebben a beszélgetésben ha állítanék bármit, érdemi tudást igényel. Itt sajnos idióta triviális dolgokról megy a vita.
Hagyjál már a 600-650-es motorokkal! Nekem személyesen 1000-es kellett, mert nekem igényem volt rá, hogy 1-2 év után se kelljen lecserélnem (és ezáltal pénzt kidobnom az első motorra).
Egy 600-as túragépet állandóan forgatni kellene közel tiltásig, hogy úgy húzzon mint az én 1000-esem 3-4000-es fordulattól. Érted hogy ez mekkora komfortot jelent? Valószínűleg nem, mert akkor nem rugóznánk ezen.
Nem lennék semmivel sem könnyebb helyzetben ha egy 220-230 kilós 600-as motorom lenne a 240 kilós 1000-es helyett.
Érett kézben ez a teljesítmény egyébként egyáltalán nem veszélyes.Arról beszélünk hogy az eredeti kérdező egy 100LE motorral kezdene. Szerintem nyugodtan, ha:
- van kellő önismerete hogy ismerje a saját határait
- van kellő tapasztalata a forgalomban, hogy tudja milyen szituációkban érdemes előzni, vagy mikor és hol lehet kresz szabályaiból kilépve közlekedniEzek egy tízen-korai huszonévesnek nincsenek meg, de utána, ha valaki nem fogyi, akkor megvannak.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #143028 üzenetére
Én a fehér CBR650F voltam givi táskával fehér csöves bézbóz sapkában. A piros VFR-es barátommal mozogtam együtt általában, aki megnézte a kavicságyat. Szerintem a pályamotorozós rész kicsit káosz volt, még a gyorsaknak is jó lett volna egy lassabb kör hogy megismerjék a pályát és az íveket, ehhez képest már a start után eltűnt az instruktor előre.
Zsámbékon is voltunk, kicsit féltem attól hogy dettó ugyanaz lesz minden, de azért volt más feladat, és a mi a szempontunkból jó is volt hogy kevesebben voltunk. Remélem hogy ez csak rém hír, és jövőre is lesz HUMDA.
Nekem Zsámbékon nem ment az állva holland kapu, mert a CBR-en nem állok hanem kutyapózban imádkozom Itt valahogy összejött, jó érzés, de kb ennyi értelme, nem túl életszerű.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #143036 üzenetére
Azért vannak elgondolkodtató dolgok abban, amit írsz...
Az első feladatban kéztszer dőltem el... Állóra fékezni, majd lábletétel nélkül azonnal elindulni.
Itt mondjuk pont leszartam, ha nagyon el akartam billenni, leraktam a lábam. Te miért nem így tettél? Vagy ennek ellenére is eldőltél, és nem tudtad megtartani magad? Mert akkor lehet, hogy a motor mérete/súlya nem megfelelő neked. Nálunk volt egy srác, akinek mondták, hogy lehet, hogy kicsit alacsonyabb/könnyebb motort kellene választania, mert küszködik csak vele.A szlalomozás szerintem jól ment, az már relatív megvan a 3 HUMDA képzés után.
Ezt azért furcsállom, mert minket rutin vizsgára se engedték addig, amíg a szlalomozások nem ment stabilan. Se Pesten, se Zeg-en. Aztán lehet, hogy emiatt érzem azt, hogy ezek a szlalomozós feladatok csak untatnak, mert szerencsés voltam, és többet kaptam a jogsi alatt, mint a nagy átlag.A mozgásom bizonytalan és rohadt darabos, a nézőpontom kb a jó ellenkezője, pedig ahova nézek, oda látok, nem tudok két ívet úgy összefűzni, ne rángassak bele, stb...
Én is így vélekedtem magamról, simán a motoros társadalom alsó felébe pozicionáltam magam...De amennyire elnézegettem a csoporttársakat a feladatok során, azt kell mondjam, hogy nagyon sokan nálam sokkal darabosabban, nagyon bizonytalanul terelgetik a vasukat. Ez azért nekem legalább fura a jogosítványszerzés során felszedett "tudásom" és tapasztalatom alapján.
Vagy az van, hogy már ott is szar képzést kap az átlag motoros, ami ijesztő kicsit, vagy kapcsolódva a tegnapi-mai topikvita témájához: nagyon sokan a tudásukhoz, fizikumukhoz képest túl nagy méretű, tömegű/túl erős motoron ülnek.
Én a közepes csoportba kértem magam a szerpentinen, és szerintem az utolsó felvezető mögötti köröm volt egyedül olyan, ahol kicsit már erőltettük, de még azt sem éreztem parának. Szépen fel volt építve az a rész, amikor én voltam elől, mindig egy kicsit gyorsabban mentünk. Viszont azt egyáltalán nem tudom mikor mennyivel mentünk, egyszer se néztem le az órára (szintén rutinpályán kellett úgy mennünk, hogy letakarták a műszerfalat, hogy menet közben ne azt Nézegess ük, nem szabad) De tényleg már az első kör első kanyarja után elhagytuk a csapat többi tagját, mert bevallottan féltek a tempótól. Pedig ott aztán tényleg nem volt mitől.Just a simple Lineman...
-
veterán
válasz norbert1998 #143146 üzenetére
Jaaaj, a szövegértés nagy kihívás látom.
Idézek magamtól:"Szerencsére a gumi tapadási határától elég messze vagyok közúton, úgyhogy van tér ilyen korrekcióra is."
Köszi egyébként a tippet, de nem volt benne új infó.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz norbert1998 #143147 üzenetére
Uuuf megint. Túlzott kockázatvállalás és az óvatosan mész között nincs semmi, igaz? Ez nem egy folytonos skála, hanem egy bináris tulajdonság, igaz? Ajjaj Norbert, idd meg azt a reggeli kávét hogy beröffenjenek a fogaskerekek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #143153 üzenetére
jah full folosleges, es ne feledd mindig a leghulyebb a leghangosabb by NY [link]
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz norbert1998 #143153 üzenetére
Bocs, de ha szövegértési gondjaid vannak, akkor tényleg nehéz.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #143146 üzenetére
Érdekes volt egyébként, hogy az oktató is ezt javasolta ha jól értettem, hogy ha elkottázod hátsó fékkel be lehet húzni, de valahogy én sem mertem annyira próbálgatni ezt. Nekem a motorfékkel beesés és stabil gáz jobban érződik. Meg nekem az sem szimpi, hogy fél óra 70-80-as kanyarkolódásnál végig vasaljam a hátsó betétet.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
-Mosquito-
őstag
válasz norbert1998 #143273 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
veterán
válasz norbert1998 #143273 üzenetére
Hornet csoportban irtak nekem konkret ceget, de sehol se talalom mar a bejegyzest
Everybody lies.
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #143456 üzenetére
szóval akkor voltatok a képzésen min.6an? meddig tartott? fél nap?
ám nem az volt a story, hogy a dunamoto milyen profi szerviz?mt09-est nagyon berheltek erre kifog rajtuk egy s1000xr? vagy ne adj isten uj 0km-s motort vett és gariba probaljak javitani? errol van vidijo?
de latod a jo hir, hogy a motor tudja mar csak neked kell fejlodni/tanulni:
Azért azokban a kanyarokban egyedül nem mernék úgy menni, ahogy ő ment engem cipelveeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz norbert1998 #143456 üzenetére
Ez jol hangzik. Kik csinalnak meg olyan oktatast ahol elvisznek motoron? Nekem a kanyariv valasztassal vannak boven problemaim, Yodamastah probalja nekem szoban atadni hogy mit kene mashogy csinalnom, de nem konnyu csak abbol osszerakni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
HoaryFox
őstag
válasz norbert1998 #143456 üzenetére
Én is voltam már, még az Ernővel, utána már sokkal másképp láttam a kanyarokat, mint előtte, nekem sokat segített
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
etnies
senior tag
-
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #144102 üzenetére
Balaton hideg, a folyókba meg rekord vízállás van, rába több helyen ki is öntött, gondolom a duna se jobb. Ha szeretitek a hideg vizet, akkor balaton jó választás lehet, esetleg velencei tó.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #144102 üzenetére
Ez az útvonal sokkal érdekesebb. Amit te raktál össze, az baromi unalmas. Km-t gyűjteni jó, de kalandozni, nézelődni nem.
Veszprém felől lehet opció a 73-as Füredre, onnan Balatonszőlős-Pécsely-Vászoly-Zánka. Onnan a Káli medence végig látványos, és egész jó minőségű útvonal. Aztán Tapolcától Pinggau-ig igazából csak utazás, de ott az 54-es Pinggau és Aspang közt egész jó is, széles is, lehet döntögetni is. Aztán Aspang felől el lehet indulni vissza, vagy ha bírja a segg, akkor lehet menni még északnyugatra Gloggnitz felé Kirchbergen át, az is látványos. Itt at út nem túl széles, de jó minőségű, a forgalom sem nagy.
De ha elindultok visszafelé, amerre az útvonaltervező visz, az se rossz. Aztán Lékáig megint csak utazás, onnan meg indul az Írottkő. 3x 4x végig lehet csapatni rajtaszerk: jah, most néztem, hogy Szhely az indulás. Akkor is ugyanerre mennék, csak fordítva
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #144122 üzenetére
Arrafelé már nagyon régen jártam autóval is, motorral meg még sosem. Csesznek-Zirc szakasz az egyik ilyen klasszikus motorozós, illetve a Zirc-Bakonybél-Pápa útvonal lett elvileg felújítva nemrég, de hogy teljesen vagy csak részben, azt nem tudom.
Just a simple Lineman...
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #144123 üzenetére
Erre a motorozásra sok értelme nincs a Dl-nek
Ennek egy kínzás ,de szerintem neked is.[ Szerkesztve ]
-
pakfong
tag
válasz norbert1998 #144102 üzenetére
Tavaly is, idén is körbegurultam a Balatont. A déli part dögunalom, meg lassú is, meg motorról alig látni vmit. Viszont a fonyódi kilátóból kb látni az egész tavat (sajna nem autósbarát környék, össz-vissz van 2 parkolóhely, de még a motort se tudod feldobni a járdára /kicsit lejjebb egyébként van egy nagyobb parkoló/) és a balatonboglári kilátó is egész jó. Az északi part ny-k kelet irányban látványosabb szerintem, mint fordítva.
A Bajna-Héreg szakasz nem rossz.
Győr-Zirc szakasz is szép.
Pápa-Zirc szakasz sem rossz Bakonybél környékén.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #144152 üzenetére
Sztem ehhez egy egyhengeres jobb lenne.
Kisebb suly, nagyobb kerek atmero, futomu.
Szoval Enduro ennek a kategoriaja.
Arba meg olcsobb is. .
Szoval lehet megjobban elvezned, es tobbet offroadoznal celeszkozzel.Nem csak hasmagassag amivel a transalp jobb erre a felhasznalasra. .
Tobb mindenen mulik.A lenyeg, hogy elvezed, valoban a motor van erted.
Csak Dl idegen ez felhasznalasi mod.
De lattunk r6 al terpezest. .Oppenheimer: Valoban szebb dobozolva. Aranyba kerul a kitoltotseg az elso es hatso traktussal.
Meg az ules is megszepult.
Ez a szin egyebkent is szep nekem.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #144156 üzenetére
Az biztos, hogy nehéz középutat találni.
Amit ezzel megszerzel rutint azt meg el nem veszi tőled senki.
A terep gumi javított rajta, de az aszfalt hamar kiveszi a gumiból.
Lehet jó lenne egy könnyebb valamit mellé tenni a DL-nek ? -
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #144156 üzenetére
Dl 650 bőven arra való, amire használod. Mit nem adtam volna, ha albániába nem az sv-vel kellett volna 100 km-t föld úton menni 2-esbe. Már sírni tudtam volna, amikor a dl, xtz, varás túratársak vígan élvezték az utat. Mondjuk a busás és a gsxr túratárs rosszabbul járt. :)
Nekem nagyon bejött az a v2 blokk, jó a karakterisztikája, teljesítménye meg mindenre elég még 2 személlyel is.
Most az 1 hengeres biciklin baromira hiányzik a motorfék, a durrogás, nyomaték. Ellenben a 2.27 literes többnyire nyelezős fogyasztása kárpótol mindenért. Kövi motorom tuti dl250, 310gs, versys300, crf 250 lesz. Nekem az lenne a legjobb választás teljesítmény/fogyasztás viszonylatban.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #144161 üzenetére
Simán mennék túrázni drz-vel, nem nagy meló átalakítani.
Én nem bántam meg egyszer se az erősebbről gyengébbre váltást. Sv650-ről xrv750, most meg a cbf125.
3 motor után már kezd körvonalazódni, hogy pontosan mit is szeretnék: 20-30 lovas túraendúrót. Választék van, csak az árak szálltak el.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144168 üzenetére
A szaga oke. Az van. Hozzank is kijott a katasztrofavedelem, mert vki azt hitte, felgyujtottam a hazat, amikor beinditottam hosszabb allas utan azt a jo kis motort. Szerencsere addigra en mar nem voltam ott, nem nekem kellett magyarazkodnom.
Ha castrol A747 et raksz bele akkor viszont eleg fasza a szag. Mint annak idejen a GP-n. Megint elmentem verseny iranyba, elnezest, azt nem rakhatod olajpumpas 2T be, de nagyon menő, foleg amikor egy wartburgnal is ereztem egy piros lampanal. Nem is alltam ki mogule.
A legszurobe a 4T nel is bebofog az olaj (???) (Ez is mifele szempont) ez az un. kartergazvisszavezetes, de 2T nel az olajjal egyutt a benzin is visszamegy, akarcsak a 4T nel, az okokat lassitott videoval szemleltettem korabban.
Karosanyag kibocsajtas. Ez most komoly?De nektek nem a 2T vel van bajotok. Nektek a 30 eves lerugott szar motorokkal van bajotok, amik egy idoben annyira olcsok voltak, h minden ruppotlan hulyegyerek azzal kezdhette a motoros palyafutasat. Az pedig a 4T nel is szar es megbizhatatlan, ahogy azt nehanyan tapasztalhattatok fiatalabb motoroknal is. Egy karbantartott 2T sokkal jobb, mint egy ugyanolyan kobcentis 4T peldaul terepre.
ha el akarsz menni sarazni, inkabb menj egy 200 kobcentis 33 loeros 108 kg teletankolt tomeggel rendelkezo kettő üteművel, mert gyagyára vered vele a drz400 ast, ugy hogy fogalmad sincs a motorozasrol. Ezt szamtalanszor leirtam ide, nem akarom vén faszok katonatörténete szintre zulleszteni. ha rakeresel a dt200 ra a topicban megtalalod, tobbszor is. Meg hogy hany kmt bir, bontatlanul, azt is.
Masik nem letezo lehetoseg a japan belpiacos 250-300 4T éra, kawasaki klx 300. 1998 bol. Az ugy pariban lenne egy 2T vel.
Ejj de egy jo motor, micsodat fekudtem azzal is.
dehat 30 ev... egy tragyapumpa mind mára. Pedig ezek valok endurozasra. Termeszetesen mar elerhetetlen minden szempontbol. Ha jo, akkor draga, es ritka mint a feher hollo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144178 üzenetére
Ertem. De ezeknek mi koze van ahhoz hogy valami 2T?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144187 üzenetére
Ezt megertem, es teljesen igazad van.
De. A futasteljesitmenyben nem annyira. 50 ezret elfut egy dt 125 bontatlan blokkal, gyari dugoval. ezt irtam korabban, es en is erdekesnek talaltam, hogy hogy birhat ki ennyit, de ez szerintem ugyanugy felhasznalasfuggo. Ha derekig sarban nyelezed, eleg hamar kell dugattyut cserelned. Es olyankor egy 4T se bir 100 ezret. Ha arra hasznalod, hogy turazol, max a kipufogo fog eldugulni. Es arra valoban nincs ertelme konnyu motort venni, mert minek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #144255 üzenetére
iOS Safarin én is látom mindet, Win10 Chrome-on viszont nálam sem.
-
bardi
aktív tag
válasz norbert1998 #144255 üzenetére
Win10, firefox, 12 kép látszik. Viszont most megnéztem, és Androidon a chromeban nem látszanak a képek, csak a két térkép.
'92 Honda VFR 750
-
Horvi
őstag
válasz norbert1998 #144255 üzenetére
Win10 Firefox és egy darab kép sincs nálam.
Hello darkness, my old friend...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz norbert1998 #144315 üzenetére
És ezeket Aliexpressről rendelem?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144423 üzenetére
Shiver.
Elol kisse puha, de nagyonjo fek, 3 mód, alul tol. Nagyon jol motorozhato.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #144423 üzenetére
Az nem opcio h ugy idoziteni a motorberlest h addig nincs autoberles?
Hozzaertes nelkul en inkabb a gst probalnam ki.
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
V.Stryker
nagyúr
válasz norbert1998 #144315 üzenetére
Köszönöm az ajánlást. Pár napja megjött a Fodsport M1-S Plus dual pack. Be is szereltem őket a bukókba és ma élesben ki is próbáltuk. 45k -ból kijött a két darab aliról, szállítással. (Nem kellett vámot és egyebet ráfizetni.)
Konklúzió: Beszerelés nem dráma, egy óra alatt beraktam a két sisakba őket. FM rádió vételi minősége jó. Hangminőség k.rva jó! És ez összességében az egész cuccra jellemző, legyen szó csacsogásról a két intercom között, telefonbeszélgetésről, rádió hallgatásról. Hangerő több, mint elég. Nyilván az RT-n azért nincs nehéz dolga, mert jó a szélvédelem.
Összességében maximálisan elégedett vagyok a cuccal. Hangminősége messze az elvárt minőség felett van. (Igazából nem is tudom, hogy milyen lehet az ami ennél jobb.)[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vihartigris
őstag
válasz norbert1998 #144617 üzenetére
A legfontosabb megvolt: pozitív élmény!
bármi reciproka a semmi
-
crocy
tag
válasz norbert1998 #144617 üzenetére
ilyenkor a sajat felszerelest megeri kivinni magaddal vagy inkabb bereled azt is kint?
sisakra es protektoros kabatra gondolok. azok csak feladosba fernek bele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Filmvilág
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg