-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mexel
veterán
válasz rob210 #93525 üzenetére
Általában így szokott lenni
Nem egy kettőt láttam amin a lökös visszarugózott, kis karc és minimál horpadás ha látszott, levéve meg elment a merevítő, a felfogatás, nyúlvány vége plusz fenéklemez. A kis karcból sok százezres kár lett. Sokan nem is kérnek lapot, azt hiszik nincs semki baj, kapnak egy huszast és boldogan mennek tovább.
De sajna igencsak sérülékenyek -
angyalpc2
aktív tag
-
Alusky
aktív tag
válasz rob210 #93546 üzenetére
Előfordul, erre az ember nem is haragszik, mi is bele tudunk menni másba mert elnézünk oldalra egy másik utcára stb.
Viszont a ritkábbik eset is egyben, mert másik 9 esetben meg azért ment volna az előtte lévőbe mert telefont nyomkod vagy hülye vagy racse mód bekapcsolva maradt vagy egyszerűen fék nincs már az autón.
Még jó, hogy szerelő vagy. Pereld be te is a biztosítót, mint bitpork.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #93546 üzenetére
Azért mert szimpatikus, nem szabad felmenteni, de szerencsére nem lett legalább személyi sérülés. Ez ilyen, ha ezt szombat reggel csinálja az M7-esen? Vagy valaki egy ilyen miatt késik le bármit?
Figyelni kellene, meg normálisan vezetni + közútról kitiltani a túl sportos járműveket, mivel képtelenek a megcsömörlött emberek kordában tartani az indulataikat.Ja, én is hibáztam már, hú de haragudtam is magamra, pedig kétes volt a szituáció, hogy én voltam a hibás, vagy a másik fél.
De min. évente kell valaki ámokfutását kivédeni.
Meg nem adott elsőbbségek, vagy épp az M0-án cikkcakkban közlekedők miatt.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Josi
aktív tag
válasz rob210 #93549 üzenetére
Esetleg kell egy jó ügyvéd. A biztosító alapban nem fogja felajánlani az értékcsökkenés megtérítését.
Ezt külön kell kérni tőlük! Erre figyelj.
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/09/27/totalkarterites-ertekcsokkenesi-karterites-kalkulator/
Meg ha másikat vesztek, akkor az ott felmerülő költségeket is meg kell téríteniük.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
vzsryl
nagyúr
válasz rob210 #93438 üzenetére
Most megint csinálja. A jeladó még nem lett cserélve. Sajnos a saru levétel sem segített most. Zenélt valami az akksi vagy a légszűrő ház alatt kb 10 mp-ig, mint múltkor, de nem indul a verda. Köszörül-köszörül, felmegy kb 500-ig a fordulatszámmérő mutatója is, de nem indul el.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tibko8
senior tag
válasz rob210 #93607 üzenetére
Mindenképpen tervben van előtte egy részletes élő adatos diagnosztika de úgy gondoltam egy ilyen szervíznek van hozzá rendes diagnosztika.
Tudsz ajánlani valaki olyat aki tudja is értelmezni az adatokat?
forceberg Csak is OMV minden harmadik tankolás után kap 2-3 teli tank prémiumot. Korom tartalmat nem tudom nézni Torque app nem látja. Regenerálást is a kipufogógáz hőmérsékletből szoktam nézni meg ugye ilyenkor megnövekszik a fogyasztás is arra az időre. Napi számlálót szoktam nullázni és onnan tudom hogy kb mikor fogja csinálni. Viszont nagyon érzékeny regenerálásra ha elkezdi és valami ok miatt lassítani kell abban a pillanatban megszakítja a folyamatot és ha nem volt elég ideje addig megcsinalni akkor 120km múlva kezdi csak újra.tycon Az egy helyben 3000 fordulaton való kényszer regenerálásnak valahogy nem vagyok a híve ezért is inkább rá szánnám a pénzt és egy tisztítást csinálnék hátha még nincs annyira eltömődve.
Utángyártott DPF nem tudom mennyire jó megoldás gyári alkatrészek híve vagyok nagyon kevés olyan dolog kerül bele ami utángyártott. Na meg ki tudja mennyi egy gyári DPF.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Sirus86
tag
válasz rob210 #93681 üzenetére
87 lovas Kangooval, megpakolva, bicilihordoval a szerpentineken is eljutottunk mindenhova eddig, neha meg elozunk is, es neha meg sztradan is megy 150 felett.Alapvetoen igaz nyugitablettasan, izomatos barataink nagy banatara. Engem nem zavar, ha nem eros az auto. Eddig minden EU-s legalis sebesseghatart be tudta tartani a felso hatarban.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Kronos3000
senior tag
válasz rob210 #93725 üzenetére
Hazajöttem vele vészvillogóval, ennyit kockáztattam, leraktam. Neki is láttam a kárbejelentés után autót nézni, de szűkös a keret és gyorsan kell, én is munkába járok vele, és ami fontosabb a feleségem is hordom munkába, és ha nincs autó éjszakai járattal kellene mennie hogy nyitásra beérjen.
Wasabi...
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #93777 üzenetére
De a DRL miatt, mert ha be van szerelve, akkor annak megfelelően kell működnie, mint DRL.
De valóban tehet egy vakdugót is a vizsgára. Ha csak simán kiveszi, akkor lehet hiányosnak fogják felírni.gergo5991:
Az újonnan vett lámpákon milyen feliratok vannak az elején? RL00 0087 van ráírva az Ex melett persze?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #93777 üzenetére
ködlámpa nincs, nappali menetfény van a helyén, és súlyos hiábaként beregizték hogy a nappali menetfény 2/3 nem működik. pedig csak 1/2 nem működik 4 diódából 2 világít, 2 nem. 2/3 nem tudom hogy jött ki, lehet matek nem ment a csávónak
+ a stabilizátorpálca kopogott és ezért azt is beírta, ami fél éve volt kb cserélve márkakerben, azóta újból cseréltettem, hogy ne kössenek bele.
De lefotóztam a protokol papírt.
[link]tessék
súlyos hiba:
Chybny sveteln droj obrysového alebo denného prevadzkového svietidla s jedinym svetelym drojom (v pripade LED drojov je mene) ako 2/3 funkených resp. je vázne narusená viditeinost). -
Hibás kontúrfény- vagy nappali menetfény, amelynek egyetlen fényforrása (LED fényforrások esetén kevesebb, mint 2/3 működőképes), vagy súlyosan csökkent a láthatósága.
felületi korrózió van még bejegyezve, meg hogy "lóg" a sebességváltó vagy hogy hézag van közte vagy franc tudja akármit is jelentsen, bár arra azt úgy jelölték hogy enyhe.Tartotta a markát, én meg nem voltam hajlandó tejelni, mert rendben van a kocsi.
50 eurót kért zsebre, én meg nem adtam
RL -00,11240, e9
laq 010[ Szerkesztve ]
-
laca891
aktív tag
válasz rob210 #93770 üzenetére
OK!
Sok helyen oda írják: A TRANSELF NFX SAE 75W kiváltja a TRANSELF NFP 75W-80 és TRANSELF NFJ 75W-80 termékeket és
lefedi célzott alkalmazásaik.
Gyakorlatban, hogy csinálod? Amikor 75w-80 GL 4+ az ajánlott olaj, akkor is a 75w olajat rakod bele?Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #93784 üzenetére
Robi Figyelmébe:
https://www.facebook.com/watch?v=794657732863950
szervízben cserélték az olajat...
jah csak nem ebben
számla br1.7M egy 1.6 H4M szívóban -
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #93817 üzenetére
Én is arra gondoltam, hogy valami vezetékekből pótlom majd, csak még nem láttam.
BTW hogy a rákban tud a kábel tönkremenni még az ülés alatti részen is? Max ha odaszorították, azt lett valami kis nem teljes zárlat, aztán a keletkező hő meg megette. Ha megvár hétvégéig, akkor lefényképezem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen