-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44195 üzenetére
Így van a ventilátor a klíma hűtőjén is áthúz, mert egymás mögött vannak.
Mind a két érzékelő vezérli a klímát.Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #44195 üzenetére
Klíma kapcsolásakor indulni kell a ventillátornak is, ezt én is most tudtam meg amikor átvizsgáláson volt a kocsi... Nekem pont ez a gond, hogy nem indul be a venti, ezért nem is használhatom a klímát ameddig ezt nem csináltatom meg...
-
berbatov2
senior tag
válasz diablo1984 #44153 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Nem tudom szabad-e ilyet ha nem majd a topicgazdát kérném, hogy törölje.
Ezt az autót nézegetem már pár napja.
Baja kicsit messze van, hogy lyukra fussak a kocsival. Ezért mindenképp telefonon próbálnék minnél több infót összeszedni az autóról.
Mit kellene kérdeznem az autóról mindenképp?
Illetve, ha van valaki itt a környékről, megérne nekem pár sört ( whiskyt, stb ), ha rákukkntana, hogy érdemes-e foglalkozni az autóval.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #44285 üzenetére
Ki lett centírozva 2 hónapja.
Eddig két gumit néztem ki
Nokian Line
a másik
Falken SN 832ha jól tudom régebben beszéltetek a Nokian-ról, hogy az nagyon jó gumi.
-
Josi
aktív tag
válasz diablo1984 #44293 üzenetére
Onnan kezdve, hogy 2 km van benne, bármi gond lehet vele.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44293 üzenetére
152969 volt 2010.06 hóban, 6 évvel később meg 152e.... tipikus hülyék, legalább a szervízkönyvet ne fotózták volna le....
(#44294) Josi : képen mintha 171ezer km-t mutatna az óra, de tré a kép, a szervízkönyvből sem látszik semmi. de 8kilóért 2.0dci, ami nem tűnik lehasználtnak, nem biztos hogy rossz vétel!
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz diablo1984 #44403 üzenetére
+1
-
ADAM1337
nagyúr
válasz diablo1984 #44409 üzenetére
Nekem nem érne annyit, hogy rázzon tőle a motor és csökkenjen a kompresszió és idővel a motort cseszné szét.
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44519 üzenetére
Akkor benne marad és úgy takarítom, alá nem megyek ezért az biztos
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44521 üzenetére
Köszi az infót, legalább már tudom
Váltóolajra nem tudsz választ véletlen mi lehet a különbség? -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44527 üzenetére
Ehh feltöltötték a klÍmát hűt fűt minden jó, egy baj van a klÍma terhelésére elszakadt a vulkanizált gumi a két fém rész között.
Elforog a tárcsa nem gyóóó.
De már ki is cseréltem nem volt nagy vasz isz dasz.SzÍj le csavar ki tárcsa le tárcsa fel csavar be szÍj fel.
Tudtam, hogy már ki van repedezve a gumiágy, de, hogy pont most hagyja el magát azt nem hittem volna.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44531 üzenetére
Csak elforog nem tud szétesni egymásba van profilozva a két fél.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44533 üzenetére
Nem tudod fixálni és a vízpumpát nem ez hajtja, hanem a vezérműszíj a lagunánál is.
Ha ez szétmegy akkor "csak" klíma és generátor nincs ami éppen elég.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44535 üzenetére
Mindig elfelejtem, hogy neked is dieseeled van.
De egyébként nem hagyott nyugodni a dolog felhoztam az elnyűtt szÍjtárcsát és nem volt igazam.
De gyanús is volt nekem, azért néztem meg.
Szét tud esni a két fél azaz nincs összeprofilozva!!!Majd teszek fel képeket is, leffotóztam mindent.
Konkrétan van egy "gumiszalag" ami a két fém rész közé be van sütve pici mélyedésekkel megtámogatva a szÍjtárcsa anyagában.Szét is kaptam itt fent.
Ezeket a képeket rakom majd fel.Egyszóval rosszul mondtam szét tud esni.
Renault power
-
-=Tiger=-
tag
válasz diablo1984 #44533 üzenetére
3 éve úgy beállt a klímakompresszorom, hogy bedarálta a szíjjat is. Nem is értem hogy állhatott be csutkára menet közben...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44614 üzenetére
Kimondhatjuk szerintem, hogy a futóműben szinte mindent párban kell cserélni, különben nem lesz egyenes futás, eltérő lesz a fékerő, vagy egyébb turpisságok, mint kerékkopás, etc. Etc.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #44662 üzenetére
Test lesz az
-
LamerGyuri
senior tag
válasz diablo1984 #44662 üzenetére
Nem mértem; szereltem.
Szétkaptam mindkét hátsó lámpát, égők kivesz, átnéz, amit lehet, letakarít, összerak, örül
Köszi a tippet!"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
AthlonXP
őstag
válasz diablo1984 #44690 üzenetére
Köszi szépen, akkor megnyugodtam!
Bár eléggé ijesztő a dolog, mert azt hittem tegnap, hogy leáll az autó alattam, aztán annyi.
Elég fura dolog ez, de ha azt mondod ez nem hiba, akkor okés. -
nbl2
senior tag
válasz diablo1984 #44704 üzenetére
De került szerintem.
Az nagy baj?
Hogyan szabaduljak meg tőle?Never give up!
-
nbl2
senior tag
válasz diablo1984 #44704 üzenetére
Elfelejtettem visszadugni a levegő csövet az alapjárati motorra ezért csinálta ezt.
Köszi a segítséget.
Never give up!
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44712 üzenetére
Akkor neked hamarosan egy jó kis móka lesz beiktatva az autód életébe.
Két torziós vagy egy a lagu?
Nekem ebben a meganeban két torziós rúd van oldalanként.
Azaz az erősített futóműves.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #44847 üzenetére
+1
Az izzító gyertyás hiba nem íródik vissza, csak amikor izzítani akar(padló gázon, vagy hideg indítás utáni után izzítás), attól még fennáll... Ezzel kezdeném. 4 új izzitó gyertya és a kábelköteg ellenőrzése.
A hibakód törölgetés nem javítás.
szakadás állandó Mit nem lehet ezen érteni? Aki nem tudja, miként működik az izzító rendszer, az nem fogja tudni megjavítani.
[ Szerkesztve ]
-
asdf74
tag
válasz diablo1984 #44847 üzenetére
Persze az vilagos, de ha mar ra volt kotve a computerre kitoroltek a hibat. Koszi az infot, keresek olyan szerelot aki vmilyen iranyba el tud indulni es nem csak annyit mond hogy ennek ezer baja lehet. 😃
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44875 üzenetére
Ejj de bitang jól néz ki az a felni, gratula illik az autóhoz.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #44891 üzenetére
A STOP és a SERV közötti ledről beszélek. Na mert az a helyzet hogy a központi zár valamiért nem megy. De a led az villog akkor is ha a kocsi be van zárva, akkor is ha nyitva és ha jár a motor akkor is de piszok gyorsan.
Smoke some weed nigga!
-
hokari
csendes tag
válasz diablo1984 #44875 üzenetére
Tényleg jól néz ki!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #44920 üzenetére
Akkor minden rendben. végre egy normálisabb gyártó. Bezzeg a 2002-es Skoda Fabia-ba meg van cserélve a negatív meg a pozitív...
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44934 üzenetére
Na cserés lesz a híd?
Nem tudom sajnos egyesen még nem cseréltem a II-eshez speckó szerszámok vannak, de ha leszerelt hídban cseréled akkor ott sincs szükség a speckó cuccokra, akkor simán cserélhető.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44941 üzenetére
ezt a hidat vettem meg, és mivel kombi, valszeg még kissé keményebb is lehet a torziója, ami nem árt, mert ha a vonóhorgot használnám, jó lenne, ha nem húznám a seggét a földön....
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #44945 üzenetére
Nem, csak az általatok linkelt oldal szerint kell bele 3-3,1 L olaj. Így vettem 4L-t , hogy biztos elég legyen.
1L megmaradt, mert 3,1 literes űrtartalom a teljesen üres váltóra vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44942 üzenetére
Az keményen fogja tartani a seggét.
Neked gyárilag tárcsafék van hátul?
Csak azért kérdezem, mert tudtommal a laguból volt dobos meg tárcsás is hátul, viszont a kombi mind tárcsás.
Nehogy azzal is szÍvj, hogy át kell alakÍtani mindent.Renault power
-
golyós
őstag
válasz diablo1984 #44952 üzenetére
Jaj, bocs lemaradt.
2000 évj. 1.6 16v ScenicKözben az első része megoldódott.
Kicsi feleségem lenullázta a számlálót .Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44950 üzenetére
turbó kicserélve, kissé halkabb lett, alul nyomatékosabb(mostmár 40-50 között is elbírja az 5öst és nem rángat), mellékhatásként talán jobban kormol, bár a régivel nem pörgettem 4000fölé a fordulatot, az első tesztnél olyan kormot nyomott, hogy tiszta vw-snek éreztem magam, de kiverte magából és 4000 körül jön egy kis szürkés cucc belőle, bár azt sem kell elfelejteni, hogy katalizátor sincs a kicsikében, az sem fog semmit....
gumik is rajta a verdán, holnap a hidat cserélném kifelé, ha érzem majd magamba az erőt....
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #44967 üzenetére
Mert itt azt írják hogy ET 32-36 az amit a felfüggesztés elvisel és 13-tól 15"-ig lehet hivatalosan alá pakolni a felnit.
Ezért kérdeztem hogy monjduk egy 15"-os de EZ38-as felni mennyire megfelelő-e.
Amúgy 15"-os felnire a 185/55R15 82H gumi ajánlott az oldal szerint.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #44969 üzenetére
Visítós így is amit akarok alá. Egy DOTZ Freeride CB60-at néztem.
De az 6.5Jx15 ET38 ugye. Az oldal szerint 6Jx15 ET36 ugye a max. Szóval nem tudom hogy a méretben az a fél mennyire jelent sokat, hogy alá fér-e faján meg ugye az ET36 helyett az ET38. De holnap úgy is több utam van egy felnist megkérdezek kíváncsiságból.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44963 üzenetére
hátsó hídat is kicseréltem, mondanom sem kell, magam elég kínlódás volt a dolog, főleg, mert a fékekkel a híd van vagy 50 kiló, és nem úgy mozog, ahogy jól essen! érdekes, hogy a legnagyobb szívás az egyik fékcső összecsavarásával volt, mert nem akart bekapni a menet és szarul is lehet hozzá férni, kb 40 percet csesztem el csak azzal, a másik oldali 5 perc sem volt. továbbá a lengéscsillapító szilentje sem akarta az igazat, nem akart rácsúszni a csonkra, szintén az egyik oldali csak, azt egy óránál is tovább bővöltem, a másik oldali szintén kb 5 perc volt....
eredmény: a segge a hátsó tengelynél kb 8-10 cm-el került fentébb, teljesen arányos az új rugós elejével, a csomagtartó az eget nézi, az asszonynak mellig ér a csomagtérajtó kacsafarka!
majd holnap tolok fel képet róla, jelentős a diffi a volt és jelenlegi állapot között!
-
rob210
Topikgazda
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44985 üzenetére
Ideje már használni is, nem csak szerelni
Te is vezetsz egy excel táblát amin fel van írva mi mennyibe került meg a munkadíjak stb. ?
Én igen, és akárhányszor összeszámolom felakad a szemem[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44983 üzenetére
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #44996 üzenetére
ilyen szerelőaknát milyen pénzösszegért lehet kivitelezni?
amúgy szép a verda nagyon, felni az nagyon bejön rajta
[ Szerkesztve ]
-
válasz diablo1984 #44996 üzenetére
Megtörtént.
Tényleg nagyon egyben van és nagyon szép.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Doki16
addikt
válasz diablo1984 #45022 üzenetére
Tekintsunk el ettol. Ennyire, hulye aki visszaporgeti. Leinformalhato amit meg is fogunk tenni egy renault szervizben.
A kerdes iss valtora es az 1.2-es benzinmotorra iranyult. Adtam el en is 55-el 7 eves C4-et. Nem volt tekerve, uj kora ota nalunk volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Sanyi19
őstag
válasz diablo1984 #45022 üzenetére
Passz, megnézem majd mennyire tud mozogni. De ennek nem kellene így gondolom.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #45051 üzenetére
Nem úgy értem a lustaságot, hogy lassú volt, ment mint az Isten nyila, hanem hogy lassan pörgött fel.
Üdv, Balázs
-
válasz diablo1984 #45067 üzenetére
Ezt jó tudni.
Hogy a renaultban miért mondták azt, hogy csak jövőre. Bár lehet erre értette, hogy nálunk.
Mondjuk mondhatta volna, hogy egyébként már létező dolog.Basszus, már a magyar renault honlapon is fent van, csak még nem kapható. [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
válasz diablo1984 #45126 üzenetére
Sajnos ahonnan venném a másik autómat, ott nevetséges áron számolnák be.
Már gondolkoztam azon is hogy megtartom, és használom ezt is azt is... de az kicsit sok lenne
Inkább odaadom ennyiért. Sajnos a piaci ára ezeknek 600 000 ft tól kezdődik, és senkit nem érdekel az hogy milyen felni, mi van megcsinálva rajta, stb, lesz@rják az emberek -
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #45138 üzenetére
IDE motorról én is hallottam, de ez vajon az...?
A nyűglödő elektronika általában komoly problémát okoz, vagy együtt lehet élni vele? Mi szokott megzavarodni, klímapanel, vagy komolyabb?
-
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #45140 üzenetére
Hát ez nem hangzik jól.. :S Mindenestre köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen