Új hozzászólás Aktív témák

  • StoneBridge

    senior tag

    válasz StoneBridge #14083 üzenetére

    Úgy néz ki a gyertya volt a ludas, most sokkal szebben jár, indulásnál kicsit élénkebb is.
    Sajnos a jó drága NGK platinum gyertya kell bele a katalógus szerint, de emlékszem, hogy ez volt a korábbi Madisonomban is.
    Szerk: ja még a gyári Champion gyertya volt benne, nem valószínű, hogy a 2006-os gyártás óta cserélve lett volna, tehát 10 ezer km volt benne.

    Látom előjött a Piaggio 250-es blokk fogyasztás téma. 2 géppel kapcsolatban is van most már pontos adatom.
    - Korábbi adat, Madison 3 250ie túra 2 személlyel: 2,93L / 100km (város 3,5 körül volt, pontos adat nincs)
    - Mostani adat, Vespa GTS250ie túra és egy kis tempósabb város 2 személlyel: 3,26L / 100km

    Madison 3-ról rövid véleményem (4 évig használtam), őt.

    Nagyon kényelmes, 2 személlyel is, ellenben nem volt olyan fürge mint a GTS, nagymotorosabb, kicsit tohonya. Sztendernél van egy központi szilent, ha az kimegy, drága a cseréje, ellenben érezni, mert az egész gépnek a viselkedését befolyásolja. Fékek nem voltak valami jók, pedig próbálkoztam több betéttel is, tárcsát cseréltem idővel. Szétment a feszszabályzó, szerencsére nem vitte el a dolgokat (digit. műszeregység kicsit megbolondult, majd jó lett), jó drága volt a csere valami japánra. Sima szervizek nem drágák, alkatrész van dögivel. Hiába dupla lámpás, nem volt túl meggyőző a tompított ereje (H7 izzó emlékeim szerint).
    Ezek jutnak eszembe hirtelen.

    [ Szerkesztve ]

    Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

Új hozzászólás Aktív témák