Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz b. #44363 üzenetére

    Na ez egy újabb forradalmi dobás lehet, biztos vagyok benne, hogy valamelyik jövőbeni DLSS fő funkciója lesz, de nem hiszem, hogy a DLSS 4-nél, legalábbis én ahhoz picit korainak érzem főleg miatt, mert egyelőre nincs legacy API (DX11, OGL) támogatás hozzá. Na persze az új AAA címek mind DX12 vagy Vulkan API-t használnak, viszont az indie címek ne, így az indie fejlesztőknek ez egyelőre tárgytalan, őket nem tudnák megszólítani a DLSS 4-el, ha ez lenne a húzó feature benne. Én ezt egy esetleges DLSS 4.5 vagy DLSS 5.0-nál látom reálisnak. Itt már csak az lesz a kérdés, hogy ezzel mennyi melójuk lenne a játék készítőknek.
    Na persze nyilván a Nixxes ráugrana, de ők egyedül évente 1-2 PC portot tudnak kihozni, az pedig édes kevés egy új DLSS marketingjéhez.
    Ahogy azt írtam korábban, én arra tippelek, hogy a DLSS 4 az NTC-t fogja hozni, és ez az új shading cucc majd a következő nagy DLSS dobása lehet.

    Végül is a kettő nem zárja ki egymást, így ha jövő évben a DLSS 4 mindkettőt hozza, az egy újabb erős fegyver lehet a zöldeknél. Én viszont még kicsit korainak érzem.

    #44364: Felnőnie a többinek? Ugyan már, ne nevettess, egy másik topicban meg lett mondva, hogy az FSR 3.1 a legjobb, szóval a DLSS-nek és XeSS-nek kell felnőnie az FSR-hez. Most már tudjuk, hogy az a jó, ha eltűnnek a részletek, mint mondjuk a különböző részecske effektek.
    (Trololololol!) ;] :D
    /Irónia off

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák