-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
Nekem is Pieburg van benne.
Apum is mondta, h tenni kéne bele kézi szivatót, az úgy jólesz, hát akkor valószínüleg azlesz. Mert nyáron frankó, de télen kissé halál
Elkéne nézni vmi bontóba.. Akkor azlesz megcsináltatva elsőként.. Sportkipuffot akartam, de akkor előbb ezt. Köszi a segítséget!
-
Mr X
veterán
Sziasztok!
Fejlemények vannak a nemindulós autóm ügyében. Ma délelőtt lementem, átnézni a dolgokat. Azzal kezdtem, hogy lekötöttem az injektorról a beömlő benzincsövet, hogy megnézzem, kijön-e az üzemanyag a tankból. A szivattyú nyomta a benzint.
Egy kicsit öntöttem az injektorba, hátha... Lekötött benzincsővel indítóztam, és láss csodát, indult -volna, ha elég lett volna neki az a pár csepp.
Visszakötöttem a benzincsövet, és pár indítás után el is indult a motor. Leállítottam, indult. Mentem vele pár kört, leállítottam, indult.
Most ott tartok, hogy várok, hogy teljesen kihűljön a rendszer, aztán megnézem. Ha nem is derült ki konkrétan, mi baja van, de legalább tudom, mivel próbálkozzak.Tippeket még mindig várok...
-
shev7
veterán
februar kozepen megyek egy hosszabb utra az astraval, es elotte at szeretnem nezetni, hogy nincs-e valami rajta ami cserere erett. Mivel most Pesten vagyok nem tudom ahhoz a szakihoz vinni aki eddig foglalkozott vele, szoval a kerdesem tudtok-e ajanlani egy megbizhato nem tul draga szervizt?
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
KrAt
veterán
marsu!!!
Jut eszembe (hátulról teszem be... ) hogy a bontós ismid dolgozik még? Mert akkor ellátogatok sztem ünnepek után hozzá
-
V.Stryker
nagyúr
Üdv mindenkinek!
Úgy hozta a sors,hogy csatlakoztam a klubhoz. (Bár pont erre a klubra nem gondoltam soha. ) A belépőm egy új Opel Corsa 1.2 -es, amit két hete kaptam céges kocsinak. Kemény 22 km volt az órájában, a szalonból hozták fel...most van benne 700 .
Néhány tapasztalatot megosztanék, ha érdekel vkit. Magamtól soha nem vettem volna Corsa-t, ki tudja miért, valahogy nem volt szimpi, tehát nemhogy 0-ról de -1 ről indult az autó nálam. Aztán folyamatosan hozta a pontokat. Mivel utána olvastam fórumokon, ezért már fel voltam készülve,hogy az 1.2-es motor egy halál, az index és az ablaktörlő hülye müködésére és az esetleges 9 lityis fogyasztásra.
Ami ebből lett: Az indexet imádom, annyira logikus és használható,hogy csak fancsali képet tudok vágni ahhoz, akinek ez vmiért nem jött be. Az ablaktörlővel semmi bajom, észre sem vettem,hogy másként működne, reflexből ment.
Na igen, az 1.2-es motor nem versenyző típus, a maga 80 lóerejével,( az autó is elég súlyos, asszem nélkülem 1135 kg...) Szerintem elég...a sebességhatárokat én maximálisan kihasználom, néha kicsit csalok, néha előzgetek(na jó, mindig ). Szvsz elég a motor, csak éppen erősen vissza kell váltogatni, bár még bejáratós, nem hajtottam 4500 felé egyszer sem...4000 felé is meg tudom számolni a két kezemen,hogy hányszor...szerintem bőven elég, de 2500-as fordulat alatt ne akarjuk,hogy kiugorjon alólunk, utána is csak megindul a kicsike. Nekem az első 500 kilóméteren, így télen, nagyrész városban pontosan 7,59 -et evett meg. Azt én normálisnak könyvelem el. A futóműve nekem tetszik. Stabilan tartja íven az autót, azt tapasztaltam,hogy száraz úton,téli gumival a gumi hamarabb megadja magát,mint a futómű. (Volt egy érdekesség,ami nem tetszet. Autópályán a belső sávban lerobbant egy autó,persze mindenki 140-el aztán bele kellett állni kicsit a fékbe, hát nem satuztam,de az ABS bekapcsolt, a kocsi meg elkezdett jobbra-balra rángatni...:S Lehet picit csúszós volt a pálya,de ez normális? )A lámpák jól világítanak. Tetszik,hogy a belső világítás a gyújtás elvétele után is egy kis ideig világít.
A belső anyagokban pozitívan csalódtam. Nem puhák,de jól megmunkáltak. Az ajtók telten csukódnak. Szvsz, az ülés Opelosan sz@r. A váltó nagyon jó. A zenecucc az ami a Vektrában is volt, CD 30 vagy mi a franc, a célnak megfelel. A kesztyütartó vacak, eleve nem bélelt,de hogy van benne egy félig beugró rész és még az autó saját könyvei sem férnek be, hááátt....az oldalzsebek fala kicsit lehetne magasabb. A csomagtartó bőven elég ebben a kategóriában, jól pakolható amennyi belefér.
Összeségében, ha még a cégnél leszek három év múlva, amikor leírják és végig én leszek a kicsikével, akkor tuti szándékomban lesz megvenni,mert összességében egy aranyos, jó autó.(Egyenlőre)
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dokar
addikt
válasz V.Stryker #3361 üzenetére
Üdv a klubban!
Az ABS-es témára:
Menj egy viszonylag jó minőségű kevésbé forgalmas úton kb 100-al, aztán ha senki nincs a közeledbe, akkor satufék megállásig. De ha jobbra balra rángat, az azt jelenti, hogy 5% vmi gebasz van, 95% pedig, hogy a kerekek nem ugyanott akartak blokkolni (egyenetlen útfelület).
extra - SEXRay
-
V.Stryker
nagyúr
Igen, tudom,hogy van visszajelző. Elolvastam a könyvecskéjét. De akkor is hiányzik. (Bár én alapból szeretem a sok világítós kütyüt. )
Dokar: Adódik majd alkalom és akkor kipróbálom.
Egyébként még az tünt fel, hogy a kollega is pont egy ilyent kapott, ugyanezen felszereltséggel. Viszont ha Ő úgyhagyja a gyujtás levétele után a lámpákat, kiveszi a kulcsot és ajtó kinyit, akkor sípol a lámpák miatt. Nekem viszont, ha kiveszem a kulcsot, akkor lámpa lekapcs autómatice, majd gyújtáskor lámpa bekapcs. pedig nem az ótómata fajta.
Egyébként nem értem minek szidták az 1.2-es motort, Gondolom valami 200 LE-esből szálltak át ebbe. Nekem tetszik a hangja is ha pörgetni kell...kicsit érces.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
_seth_
veterán
Bevásároltam az átépítéshez pár cuccot
-Gyújtáskábel
-Olaj (GM 10W40)
-Olajszűrő
-Bosch vezérműszíj
-Ékszíj
-Direkt szűrő tisztító
-Direkt szűrő ápolóAmi még kell: vízpuma, most is vettem volna de annyi, hogy C20NE nem elég, kell a motorkód is... 9-12e körül látott a srác egyébként pumpát.
Következő héten elviszem doki bácsihoz az autót és egy transzplantációs beavatkozás veszi majd kezdetét A donor már műthető állapotban van majdnem csak a vízpumpa hiányzik
Szerk: köv hét az úgy néz ki, hogy elsején tuti nincs nyitva a szerviz, másodikán ha nyitva van az még jó lehet délelőtt talán vagy akár délután el tudom húzatni az autót hozzá, 3-4-5 nem leszek a városban 5 pedig már szombat, még a végén nem a köv hanem az azt követő héten kerül csak szerelőhöz az autó.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
e.vid
senior tag
válasz V.Stryker #3376 üzenetére
BC- Board Computer- fedélzeti számítógép.
Tech-2 az nem lehet, az egy számítógép, amit a szervizek használnak, diagnosztikára, programozásra stb.
Azért kérdeztem, mert nekem a H Astran sincs vízhőfokmérő, de megfelelő kijelző és BC segítségével ez megtudható.
Ennek menete:
-bekapcsolt rádió mellett nyomva tartani a Settings gombot, amíg nem hallunk egy sípoló hangot
-ez után a BC gomb megnyomásával beléphetünk a Test mod-ba
-a BC gomb nyomkodásával lapozhatunk és itt megnézhető a vízhőfok is
-kilépés után újra hosszan nyomni a Settings gombot (sípoló hang), hogy ne jelenjen meg mindig a BC megnyomásakor a Test mod.
Nem tudom, hogy a Corsa-nál ez működik-e, meg kell próbálni.'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
_seth_
veterán
[link]
Lassan nem fér be több cucc pedig még várható pár apróságIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
urban racer
senior tag
Fater vett egy astrát, január első hetében vehetjük át. Kiváncsi vok erre a vízhőfokvisszajelzőnélküliakármihez. Aszonta a csaj (nem az én korosztályom, de aranyos volt ), hogy nem forrhat fel a víz. És hogy amióta árusítja az astrákat, még nem hoztak vissza egyet sem ezzel a problémával.
Hát majd meglássuk Amúgy hány km/mennyi idő a bejáratási idő? És mit nem szabad csinálni? (odáig eljutottam, hogy nem kéne tiltásig pörgetni )"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
e.vid
senior tag
válasz urban racer #3380 üzenetére
Nincs előírva bejáratási idő/km, de talán érdemes 2-3000km-t úgy megtenni, hogy a fordulatszám ne nagyon haladja meg a 3000-3500-at. Én ezt követtem, de van, aki nem, ártani nem árt… Regisztrálj be ide, van sok okosság (érdemes elolvasni az Extrák utólag részt átvétel előtt) + jó a fórum is.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
mackosajt
addikt
nem akarom megcsappantani a fórum látogatottságát, de vessetek egy pillantást az aláírásomra.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
_seth_
veterán
válasz mackosajt #3383 üzenetére
http://www.kadettklub.hu
Bár nem kell bemutatni mert valamelyik nap írtál oda
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
marsu
addikt
Nos, elérkezett a mai nap, ami az utolsó 2007-ben, ezért sikerekben gazdag boldog új évet kívánok minden Opel tulajdonosnak, és mindenkinek aki még nem tulajdonos, mindenkinek, aki ismeri a márkát és persze mindenkinek aki már látott Opel autót!
BÚÉK!
Press any key to continue ...
-
Mr X
veterán
Végre itt nálunk is leesett értékelhető mennyiségű hó, ki is használtam gyorsan. Szerencsére találtam egy megfelelő méretű üres placcot a csúszkálásnak. Nos, elég sok hasznos tapasztalatot szereztem.
Mivel a Veki elsőkerekes, így alapesetben elég nehéz volt megpörgetni, inkább az orrát túrta. Kézifékkel ilyen gond már nem volt, viszont ha már egyszer megcsúszott blokkoló hátsó kerekekkel, még alacsony sebesség mellett is emberes meló volt megfogni a kocsit.
Mindent összevetve élveztem a dolgot, de közúton inkább ésszel megyek, mert ha az az egy tonna megindul valamerre...
Minden kedves fórumtársnak Boldog Újévet kívánok!
[ Szerkesztve ]
-
mackosajt
addikt
nem-e?
Melyik topik? Csak szólj, és pörgetjük.mostanság kezdenek megjelenni olyanok, akik újak, tele vannak energiával.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
KrAt
veterán
BÚÉK mindenkinek (sajna itthonról.. )
Egy kis szösszenet a drágaságomról, kicsit fázósan
-
V.Stryker
nagyúr
Nekem a Corsa könyvében azt írja,hogy csak az első 1000 kilóméterben kell finomkodni és a fordulatszámtartomány közepe és háromnegyede környékén kell használni az autót.
Egyébként az mennyire igaz,hogy új autónál az első két hónapban nem szabad gépi mosóba mosatni? (Szegény nagyon bekoszolódott ebben a gány időben)
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
e.vid
senior tag
válasz V.Stryker #3395 üzenetére
A gépi mosókat én inkább elkerülném és nem csak két hónapig. A rászáradt mocskot nem áztatják eléggé fel, és a kefék ennek mennek neki, ami szép karcokat fog eredményezni (a műanyag kefe szerintem kézi mosásnál is kerülendő a felnik kivételével). A gépi mosó a műanyag lámpaburát is elég hamar összekarcolja. Érdemes valahol egy kézimosót keresni (elég sok benzinkút mellett van ilyen) ha otthon ez nem oldható meg.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen