Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz F_Gergely #54164 üzenetére

    ha kitakarítod a szívósort, kicseréled az egr-t az mind még nemsokminden, mert új korában az autó minden ideálisan működött még. azóta mindennek kopása van, jobban kormol, jobban dzsuvésodik, de ehhez vajnyi kevés köze van a szar gázolajnak, ez nem nagy nyomású igényes francia hdi, ez adagolós, az adagoló nem finnyás annyira a kopásra, nem is attól lesz tele a szívósor, mert ugye azt tudod, hogy ha ultra dieselt tankolsz is bele, akkor is lesz kipuffgáz amit visszavezet, és csak egy részét, nem egy 50es rendszer megy telibe vissza.
    ezeknél az ótvaros technikáknál nincs akkora jelentősége annak, hogy auchan-os diesel, vagy shell extra+++, mert ez nem finnyás!
    a turbó geometriája igen, le tud tapadni, de más nem igazán, mert telibe kapja a kipuff tartalmát, az lefújja róla nagyjából, beállni a hajtott lapát nem tud, csak épp annyira kormos, mint a kipuffsor.

    még 1x írom, hogy a szívósorban az olaj nem a kipuff gázból jön, az száraz a lehetőségekhez mérten.

    (#54165) Declare: hát annyira zöldek ne legyünk már, gondolom egy egr dugótól hal ki a föld, láttam én már részecskeszűrős autót is kormolni, a szmókendcsárm-ról nem is beszélve! az én verdám most nem kormol, arra viszont kíváncsi lennék, hogy az egr mennyire mérhető a kipuff végén.....

    (#54168) F_Gergely : astra g coupé felni, vectra c-n is volt ilyen, asszem 16"-os csak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák